Kuinka monta mitalia Suomen edustajat nappaavat MM 2019 Seefeldissä?

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.

Kuinka monta mitalia Suomen edustajat voittavat MM 2019 Seefeldissä?

Äänestys päättyi 21.02.2019 12:17

1
0
Ei ääniä
2
0
Ei ääniä
3
1
100%
4
0
Ei ääniä
5
0
Ei ääniä
6
0
Ei ääniä
7
0
Ei ääniä
8
0
Ei ääniä
9
0
Ei ääniä
10
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 1

Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Kuinka monta mitalia Suomen edustajat nappaavat MM 2019 Seefeldissä?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kovat on puheet valennysjohtajilla 4-5 mitskua pitäisi tulla(jos hyvin menee), kuntohuippua pukkaa ja nestetankkaus on kohdallaan kuten Nykäsellä
aikoinaan..
()Kompaa ei ole myös viestimitskut lasketaan..(yksi viesti=1 mitali)
Ei lasketa hyvän käytöksen tai maailmanrauhan tai mielenrauhan puolesta mitaleita.
Äänestys sulkeutuu, MM kisojen aattona, siihen asti voi mutulla muuttaa mielensä..

https://yle.fi/urheilu/3-10641392
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuinka monta mitalia Suomen edustajat nappaavat MM 2019 Seefeldissä?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Joku unohti vaihtoehdon nolla.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuinka monta mitalia Suomen edustajat nappaavat MM 2019 Seefeldissä?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Ei voisi olla enempää EVVK.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kuinka monta mitalia Suomen edustajat nappaavat MM 2019 Seefeldissä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

McJanne kirjoitti: 12.02.2019 16:580
1

HELMIARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuinka monta mitalia Suomen edustajat nappaavat MM 2019 Seefeldissä?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kuka tulee olemaan oikeassa??
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kuinka monta mitalia Suomen edustajat nappaavat MM 2019 Seefeldissä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Huomautan että HELMIARSKA OLI OIKEASSA ELI YKSI MITALI!!!!

Ikävä kyllä Helmiarska on muuttunut Maalisarskaksi, mutta:

Hän on paras mitalitietäjä ja mukavin kaikista!


MAALISARSKA
Yhtä hyvä kuin Helmiarska
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kuinka monta mitalia Suomen edustajat nappaavat MM 2019 Seefeldissä?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Suomen MM mitallit valitttavasti jäivät kauas taakse merkitykseltään, kun ENCE pelasi itsensä CS-GO:ssa Minoreiden karsinnoista asti Majorin finaali-peliin, tiputtaen matkalla top 2 ja 3 rankatut joukkueet sellaisissa otteluissa, että en usko kovin monen tiimin siihen pystyvän.

Voidaan antaa analogi, että ENCE nousi kaksi kertaa 6-1 tappioasemasta ,kerran tasoihin ja jatko-ajalle, kerran ohitse ja voittoon. Molemmat tilanteet on ollut paineen alla missä yhden erän häviä tarkoittaa koko ottelun häviämistä.

En ole koskaan kokenut niin suuria tunteita kilpaurheilun parissa, kun viime viikon loppupuoliskollla.

EZ4ENCE!
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuinka monta mitalia Suomen edustajat nappaavat MM 2019 Seefeldissä?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vähän seurailin tuota aateekoojuttua, oli yhtä kiinnostavaa kuin kuviokellunta. Mutta kun kellujilla on tissit, vaikkakin pienet, niin menee rinnanmitalla ohi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kuinka monta mitalia Suomen edustajat nappaavat MM 2019 Seefeldissä?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Bluntly kirjoitti: 05.03.2019 10:11 Vähän seurailin tuota aateekoojuttua, oli yhtä kiinnostavaa kuin kuviokellunta. Mutta kun kellujilla on tissit, vaikkakin pienet, niin menee rinnanmitalla ohi.
En ymmärrä miten kuollut pitää olla, ettei tuo herätä mitään tunteita.

No, jokainen tavallaan.

EDIT: Paitsi jos katsoit finaalipelin, siinä oli vastassa vaan yksinkertaisesti maailman kovin joukkue ikinä, ja oli valtaosan aikaa vähän yksipuolista.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuinka monta mitalia Suomen edustajat nappaavat MM 2019 Seefeldissä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä voitin oman tyttäreni kaksi, siis kaksi, kertaa Afrikan tähdessä. En ymmärrä miten kuollut pitää olla, ettei muka kosketa?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kuinka monta mitalia Suomen edustajat nappaavat MM 2019 Seefeldissä?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 05.03.2019 10:23 Mä voitin oman tyttäreni kaksi, siis kaksi, kertaa Afrikan tähdessä. En ymmärrä miten kuollut pitää olla, ettei muka kosketa?
Maksettiinko siitä voitosta sinulle 440 000 ja katsoiko sitä jokunen miljoona ihmistä ympäri maailmaa kannustaen suoritukseen? Onko sulla valmentaja ja säännölliset treenit, että kykenet voittamaan tyttäresi? Entäpä miten toi sponsori-puolI jaksaa, paljon pelimatkoja edessä?

EDIT: pakko kyllä sanoa että aika surkea yritys vähätellä e-urheilua. Parissa vuodessa tuollainen MM höntsäilyn seuranta tulee olemaan eläköityvien hommia, ja kaikki rahat tullaan tekemään joka osa-alueella ihan toisista lajeista. Kannattaa nauttia vielä kun voi.

Kuva

Esports Global Fan Growth
Year Fans
2016 270M
2017 365M
2018 411M
2019 451M
2020 495M

Mitäs niitä mömmö - kisoja katsottiinkaan?
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kuinka monta mitalia Suomen edustajat nappaavat MM 2019 Seefeldissä?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Mä katselin jonkun ottelun pari viikkoa sitten. Mielenkiintoinen ja jännittävä ottelu seurata vaikka Ence oli siinä johdossa. Joskus aikaisemminkin jäänyt katsomaan, kun sattunut olemaan telkkari auki sopivana ajankohtana. Kyllähän tuota katselee siinä missä muutakin urheilua, kun osaa valita kummalla puolella on. Hieman näin vanhalla miehellä tuottaa tuo pelinopeus ongelmaa. Ei meinaa pysyä perässä kenen näkökulmasta milloinkin kuvaa näytetään. Nuoriso tuntui pysyvän paremmin kärryillä.

Mä olen kyllä aika huonosti seurannut mitään urheilua viimeaikoina. Satunnainen kisa sieltä täältä. Enemmän jäänyt tulosten silmäilemiseen. En siis aio sen enempää jatkossakaan eurheilua alkaa kyttäämään, mutta hienoa että suomalaiset pärjää. Se on aina kiva, paitsi jalkapallossa voivat pysyä poissa sotkemasta mun arvokisakuvioita :twisted:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9392
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Kuinka monta mitalia Suomen edustajat nappaavat MM 2019 Seefeldissä?

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Haemaeraemies kirjoitti: 05.03.2019 10:26 Mitäs niitä mömmö - kisoja katsottiinkaan?
No väkisinhiihto on tietenkin marginaalilaji kansainvälisesti jossain alppihiihdon, mäkihypyn ja ampumahiihdon alapuolella, vaikka suomessa toki kansallislaji. Silti tuollaisella katsojamäärät 2021 kuvalla lesoilu on vähän hassua. Toteutuneet lukemat olisi hieman järkevämpi lähtökohta. Ei eurheilulla niidenkään suhteen käsittääkseni ole mitään hävettävää.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kuinka monta mitalia Suomen edustajat nappaavat MM 2019 Seefeldissä?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Vagabondo kirjoitti: 05.03.2019 10:46
Haemaeraemies kirjoitti: 05.03.2019 10:26 Mitäs niitä mömmö - kisoja katsottiinkaan?
No väkisinhiihto on tietenkin marginaalilaji kansainvälisesti jossain alppihiihdon, mäkihypyn ja ampumahiihdon alapuolella, vaikka suomessa toki kansallislaji. Silti tuollaisella katsojamäärät 2021 kuvalla lesoilu on vähän hassua. Toteutuneet lukemat olisi hieman järkevämpi lähtökohta. Ei eurheilulla niidenkään suhteen käsittääkseni ole mitään hävettävää.
Projektiot on projektioita, se on totta, mutta se ei poista faktaa että e-urheilu on eeppisessä nosteessa ja puhuttelee paljon suurempaa joukkoa ihmisiä, kuin perinteiset kenttälajit. Ja onhan se nyt ihan selvää: pelit ovat helpommin saavutettavissa kuin vaikka kotimaisen kendo, hallilajien tai jalkapallon harrastaminen, ja siinä ei ole geenipuolelta laitettu samanlaisia vaatimuksia kehittyä hyväksi kuin noissa perinteisissä kilpailulajeissa.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Kuinka monta mitalia Suomen edustajat nappaavat MM 2019 Seefeldissä?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Encen menestys kiva, mutta CT:n seuraaminen kun ei ole itse pelannut on hiton vaikeaa.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kuinka monta mitalia Suomen edustajat nappaavat MM 2019 Seefeldissä?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Haemaeraemies kirjoitti: 05.03.2019 11:03. Ja onhan se nyt ihan selvää: pelit ovat helpommin saavutettavissa kuin vaikka kotimaisen kendo, hallilajien tai jalkapallon harrastaminen, ja siinä ei ole geenipuolelta laitettu samanlaisia vaatimuksia kehittyä hyväksi kuin noissa perinteisissä kilpailulajeissa.
Ei urheilua katsota siksi, että itse haikailisi tekevänsä samaa. Fyysiset sankarisuoritukset kiinnostavat ja pvat aina kiinnostaneet.

En usko lainkaan, että eport voisi saavuttaa fyysisen urheilun kaltaisen aseman.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kuinka monta mitalia Suomen edustajat nappaavat MM 2019 Seefeldissä?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

sivustahuutaja kirjoitti: 05.03.2019 11:42
Haemaeraemies kirjoitti: 05.03.2019 11:03. Ja onhan se nyt ihan selvää: pelit ovat helpommin saavutettavissa kuin vaikka kotimaisen kendo, hallilajien tai jalkapallon harrastaminen, ja siinä ei ole geenipuolelta laitettu samanlaisia vaatimuksia kehittyä hyväksi kuin noissa perinteisissä kilpailulajeissa.
Ei urheilua katsota siksi, että itse haikailisi tekevänsä samaa. Fyysiset sankarisuoritukset kiinnostavat ja pvat aina kiinnostaneet.

En usko lainkaan, että eport voisi saavuttaa fyysisen urheilun kaltaisen aseman.
Minä uskon että asiat tulevat muuttumaan suuresti, ja uskon että E-lajit tulevat haastamaan perinteiset katsojamäärissä. Rahapuolella (palkintosummat, ei vielä sponsorirahat) haastaminen on jo tapahtunut, ja tämä tulee innostamaan yrityksiä puskea lajeja vielä enemmän näkyville.

Esports tuo kilpailulajit helpommin saavutettavaksi, ja raivaa tilaa muille mielenkiintoisille ratkaisuille: Esimerkiksi drone racing puolella DRL pitää isojen kisojen karsinnat simulaattorissa, jolloin kuka tahansa voi osallistua. Parhaat kohtaavat oikealla areenalla, oikeailla droneilla lentäen.

Tämä toimii yllätävän hyvin, koska DRL sarjaa lennetään heidän omilla droneilla, joten simulaattorissa on todella hyvin saatu mallinnettua laitteen tuntuma oikeasta maailmasta. Mielenkiintoisia aikoja.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kuinka monta mitalia Suomen edustajat nappaavat MM 2019 Seefeldissä?

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ uskon kun näen. Rakettimainen kasvu tietenkin on luvassa, mutta perinteisellä urheilulla on aika iso etumatka.

Palkintorahat on vähän oma kuvionsa. On aika paljon halvempaa järkätä esport kisat kuin joku iso fyysinen tapahtuma. Rahasta isompi osa voidaan laittaa palkintoihin.

Käyn kuntosalilla. Haluaisinko seurata kuntosalikisoja? No en! Katson ufc:tä. Haluaisinko itse vapaaotella? No en! Players & spectators.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kuinka monta mitalia Suomen edustajat nappaavat MM 2019 Seefeldissä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Herran J sentään!

Tiedättekö, vaikka minulla on ainakin ollut varsin käyttökelpoiset aivot niin en pikaselailulla vielä ymmärtänyt juuri mitään edellisistä, MUTTA tiedän ja tunnen sen olevan Maslisarskan oma vika.
Tutustun vielä myöhemmin näihin kirjoituksiin ja eritoten siihen mikä on Ence. Todennäköisesti kiinnostava!

Kuitenkin: Haluaisin palkinnon siitä, että tiesin ainoana yhden mitalin Suomelle. Eli kerätkää minulle 500.000€ ja maksakaa vielä lahjavero.
Muuten minua alkaa liikaa koskettaa


MUKAVA MAALISARSKA
Paras urheilutietäjä, Värimesrari, Euroopan mukavin mies
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kuinka monta mitalia Suomen edustajat nappaavat MM 2019 Seefeldissä?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

sivustahuutaja kirjoitti: 05.03.2019 12:13
Käyn kuntosalilla. Haluaisinko seurata kuntosalikisoja? No en! Katson ufc:tä. Haluaisinko itse vapaaotella? No en! Players & spectators.
Tässä olen eri mieltä, itse seuraan ja arvosten eniten lajeja mihin on jotain kosketuspintaa. Lumilautailu, skeittaus, freestylepyöräily, jongleeraus / taikuus ja pelaaminen on kaikki asioita joita seuraan suurimalla mielenkiinnolla. Vaikka kyllä nautin esimerkiksi UFC:n ja jääkiipeily kisojen katsomista, niin en osaa innostua ja arvostaa samalla tavalla kun ei voi sanoa "tiedän miten vaikeaa tuo on".

Jokainen tyylillään, tuo on oma tyyli ja jostain syystä uskon yleisen fiilistelyn kääntyvän samaan suuntaan. Nuoret seuraavat todella paljon tubettajia pelaamassa, mistä on lyhyt matka taas e-kisojen seuraamiseen.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuinka monta mitalia Suomen edustajat nappaavat MM 2019 Seefeldissä?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Hämis, katsele vaikka saappaankannon mm-kisoja. On vaan noloa, kun kuka tahansa tulee vähättelemään toiselle asialle luotua ketjua ja hehkuttaa omaa asiaansa. Olen itse muuten katsonut eUrheilua muutaman kerran. Ihan ok touhua, muttei urheilua laisinkaan. Vähän niinku shakki, joka sekin on urheilun alla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Kuinka monta mitalia Suomen edustajat nappaavat MM 2019 Seefeldissä?

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 05.03.2019 14:18 Hämis, katsele vaikka saappaankannon mm-kisoja. On vaan noloa, kun kuka tahansa tulee vähättelemään toiselle asialle luotua ketjua ja hehkuttaa omaa asiaansa. Olen itse muuten katsonut eUrheilua muutaman kerran. Ihan ok touhua, muttei urheilua laisinkaan. Vähän niinku shakki, joka sekin on urheilun alla.
Olet oikeassa, väärässä ketjussa oon kyllä.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kuinka monta mitalia Suomen edustajat nappaavat MM 2019 Seefeldissä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

No eihän tuo nyt ole ollenkaan harvinaista, että ketjussa puhutaan ikään kuin väärästä asiasta. Sehän on pikemminkin sääntö.
Ja kun sinänsä mielenkiintoista asiaa niin ihan hyvä. Minun juttuni ei tässä ole oikeastaan kait ketään niin kiinnostava, kun muistutan, että arvioin oikein että Härmä saa vain yhden mitalin. Minua näet hiukan harmittaa kun en samantien sanonut että sen tuo Iivo Niskanen 15 kilometriltä. Se oli mielessäni näet. Tosin voittajaa en olisi arvannut.
En siis saa mitään palkintoa tästä :-|
Ookoo, haudattakoon asia ikuiseksi ajaksi.
Mahtaako tätä silti lukea joku vaikka sadan vuoden kuluttua ja vielä muistaa tietäjää jotenkin. Minusta tuntuu, että ei muttemme voi olla tästäkään varmoja. Jotta ei muste kuluisi liikaa niin päätän kirjoitukseni tähän.

MAALISARSKA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kuinka monta mitalia Suomen edustajat nappaavat MM 2019 Seefeldissä?

Viesti Kirjoittaja Niba »

Copy cat
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kuinka monta mitalia Suomen edustajat nappaavat MM 2019 Seefeldissä?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti: 15.03.2019 14:37Copy cat
Joo pitäisi kopioida hyvä kissa eli Johaug!

Voisin mennä hänen kanssaan naimisiin ja ostaisin häälahjaksi laatikon halpaa huulirasvaa Tokmannilta.
Muuttaisimme Suomeen. Suomi saisi mitaleita.

Nyt vaan iskemään Theresa!! Ihanaa.

MAALISVIETTI
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Vastaa Viestiin