Rullaluistelu

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Rullaluistelu

Viesti Kirjoittaja KKK »

Parin vuoden tauon jälkeen olen kaivanut bleidit kaapista. Voi ziisus, miten mukavaa hommaa se on, olen ihan unohtanut. Tasapainottaa hyvin pyöräilyä. Sauvoja käyttäessä saa myös selkää ja yläkroppaa aktivoitua eikä niskoihin tule samanlaisia jumeja kuin pitkillä filtsulenkeillä.

Onko palstalla muita intohimoisia bleidailijoita? Minkälaisella kalustolla ja millaista lenkkiä vedätte? Itsellä tällä hetkellä K2 Radical 100:set. Kenkä alkaa noin viiden vuoden käytön jälkeen olla niin pehmeä ettei tue enää nilkkaa kunnolla. K2:sten laatu on tehnyt vaikutuksen enkä ajatellut vaihtaa merkkiä. Tavallisten vaatteiden suhteen olen hyvinkin sniiduileva ostaja, mutta urheilukapineissa investoin enemmän up-scale-kamaan kuin bränd-X // halppismerkkeihin. Harrastaminen on vittumaista, jos välineet ovat kuraa.

Tietysti jos muista merkeistä on kokemusta, niin olen valmis kuuntelemaan perusteltuja ehdotuksia ;)

Päädyin tällä kertaa kuitenkin pysyttelemään hyväksi havaitussa kookakkosessa. 110mm olis tulossa, koska 125mm renkaalla ei minun kokoa löydy kertakaikkiaan mistään. Renkaiden koko on kasvanut tasaisesti harrastusvuosien myötä. Joskus kelaillut, että missähän kulkee yläraja renkaiden koossa...

Harmittaa, kun en ole omia poikiani saanut innostumaan en fillaroinnista enkä rullailusta. Pikkupyöräiset temppuluistimet olisivat ihan hyvä hankinta, edellyttäen tietysti että kaikkia suojuksia pidetään tinkimättä.

Kuva
Amazing shit happens!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Rullaluistelu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kerran kokeilin. Kaaduin paikoiltani, lonkasta nilkkaan nahka pois.

Ymmärsin ettei mun vammainen tasapainoaisti riitä hommaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
KKK
Kitisijä
Viestit: 2446
Liittynyt: 26.10.2012 19:48
Paikkakunta: Joo

Re: Rullaluistelu

Viesti Kirjoittaja KKK »

Bluntly kirjoitti: 17.07.2019 23:08 Ymmärsin ettei mun vammainen tasapainoaisti riitä hommaan.
Vauhti auttaa. Hyrrävoimat ovat ystäviemme :) Mitä enemmän vauhtia, sen paremmin pysyy pystyssä :)
Amazing shit happens!
Vastaa Viestiin