Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Dumari

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Dumari »

RAM13 kirjoitti: Unissas!! 8) Suomenmestarit 2006 Jokerit ja RAM13, koska Dumari hävis lekan mulle :lol:
Muista sitten hakea se 0,7L Laphroaig kauden päätteeksi, mun pitää tarjoilla siitä monelle Narri-fanille.

edit: ja 15-vuotista kiitos :D
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Dumari kirjoitti:
RAM13 kirjoitti: Unissas!! 8) Suomenmestarit 2006 Jokerit ja RAM13, koska Dumari hävis lekan mulle :lol:
Muista sitten hakea se 0,7L Laphroaig kauden päätteeksi, mun pitää tarjoilla siitä monelle Narri-fanille.

edit: ja 15-vuotista kiitos :D
Sähän sen häviit :lol: Mist tuun hakee sen?
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
ninnithequeen

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Dumari kirjoitti:
RAM13 kirjoitti: Unissas!! 8) Suomenmestarit 2006 Jokerit ja RAM13, koska Dumari hävis lekan mulle :lol:
Muista sitten hakea se 0,7L Laphroaig kauden päätteeksi, mun pitää tarjoilla siitä monelle Narri-fanille.

edit: ja 15-vuotista kiitos :D
LAPHROAIG!!!!! :twisted:
Dumari

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Dumari »

RAM13 kirjoitti: Sähän sen häviit :lol: Mist tuun hakee sen?
Seuraavaan miittiin kauden loputtua se tuodaan. Katsotaan asiaa sitteen keväämmällä. (ei offtopikkailla enempää).
Dumari

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Dumari »

SARJA SARJA!
Viimeksi muokannut Dumari, 17.01.2006 14:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dumari

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Dumari »

PAREMPAAN SUOJAAN! (voisko joku poistaa nää kaksi vikaa toistoa?)
bedlam

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Dumari kirjoitti:(ei offtopikkailla enempää).
Dumari kirjoitti:(ei offtopikkailla enempää).
Dumari kirjoitti:(ei offtopikkailla enempää).
Hattutemppu!
Dumari

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Dumari »

bedlam kirjoitti:
Dumari kirjoitti:(ei offtopikkailla enempää).
Dumari kirjoitti:(ei offtopikkailla enempää).
Dumari kirjoitti:(ei offtopikkailla enempää).
Hattutemppu!
Onks teiän suvussa kaikki yhtä tappavan hauskoja, en pysty pidättelemään nauruani.
Tsaari

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Jokerien toiminta on ollut tällä kaudella taas uskomatonta seurattavaa.
Kaikkihan lähti jo siitä käsittämättömästä ideasta nostaa Waltteri Immonen joukkueen päävalmentajaksi. Kaverilla ei ole minkäänlaista kokemusta päävalmentajan työstä ja heti laakista valtakunnan tuulisemmalle valmentajan postille. Ei todellakaan anna kuvaa kovinkaan fiksusta seuran johtamisesta.

Entä sitten tämä korvaaja, huh huh. Curren meriitit Suomessa tietävät kaikki, mutta ne ovat jo kymmenen vuoden takaa. Koskahan herra on viimeksi valmentanut pidempiaikaisesti jotain seurajoukkuetta, viime kauden lopullahan hän oli Ilveksen hätäapuvalmentajana. Mielestäni oli aivan älytön idea palkata Immosen paikkaajaksi mies joka ei ole enää vuosiin ollut aktiivisesti mukana valmennustyössä. Aika ja pelin kehitys ovat ajaneet Curren ohi. Ja kuin pisteeksi i:n päälle kakkosvalmentajaksi ryhtyi seuran toimitusjohtaja, huh huh. Tämä on suorastaan ammattimaisen seurajohtamisen irvikuvaa.

Pelaajapolitiikka on taas ihan oma lukunsa, pukukopin ovet ovat paukkuneet kuin saluunassa konsanaan. Vahvistuksia näistä tulleista pelaajista on käsittäkseni olleet vain Hannes Hyvönen ja tietyin varauksin Tommi Santala. Jos Santalan liksa on lähellekkän sitä mitä mediassa jossain vaiheessa kerrottiin, niin hinta/laatu-suhde on melkoisen pahasti pakkasella.
T3000

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja T3000 »

Dumari kirjoitti:Onks teiän suvussa kaikki yhtä tappavan hauskoja, en pysty pidättelemään nauruani.
Parempi että ongelma koskee naurua kuin ulosteita.
bedlam

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Dumari kirjoitti:Onks teiän suvussa kaikki yhtä tappavan hauskoja, en pysty pidättelemään nauruani.
Ei ole, olen tappanut kaikki hauskuudellani.
Dumari

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Narrifanit ovat jo menettäneet toivonsa Btw, ei taida tuo idiootti saada kaupaksi tuota... taino narrifaneista ei kyllä ikinä tiedä :lol:

RAM13 Alas hipsimään sinne alkolle, että voin tarjoilla sitä Wiskiä narrifaneille.

edit: Jahas, tuo pleiari-kortti oli vielä edelliskaudellekin :D
bedlam

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Dumari kirjoitti: edit: Jahas, tuo pleiari-kortti oli vielä edelliskaudellekin :D
Eiks tuo tarkoita, että kortti on liigakaudelle 05-06. joka on siis tämä?

No enivei, parin viikon päästä alkaa sitten kunnon taistot. Pitänee alkaa minunkin seurailemaan siinä vaiheessa. Tämä runkosarja ei kauheasti ole kiinnostanut, kun Kärpäthän sen tottakai vei mennentullen.
Dumari

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Dumari »

bedlam kirjoitti:
Dumari kirjoitti: edit: Jahas, tuo pleiari-kortti oli vielä edelliskaudellekin :D
Eiks tuo tarkoita, että kortti on liigakaudelle 05-06. joka on siis tämä?
Juuh, niinpä olikin.. mä olin jo seuraavassa kaudessa, my bad.
Dumari

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Dumari »

RAM13 kirjoitti:Unissas!! 8) Suomenmestarit 2006 Jokerit ja RAM13, koska Dumari hävis lekan mulle :lol:
Joku on mulle lekan Laphroaigia velkaa :D
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16664
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Vaikka minustakin lätkäkeskustelut kuuluvat jostain syystä jonnekin muualle kuin Kityyn, niin ajattelin vain tulla muistuttamaan ainakin kaikkia miespuolisia, ja miksei muitakin, että viime keskiviikosta alkaen ja toivottavasti pitkälle huhtikuuta on sitten massutettava jatkuvasti purkkaa ja jätettävä viikset ja takatukka lyhentämättä. Olen itsekin jo kovassa vauhdissa.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
PerttiMakimaa

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

urpiainen kirjoitti:Vaikka minustakin lätkäkeskustelut kuuluvat jostain syystä jonnekin muualle kuin Kityyn,
Kitylle ei mikään ihmiselämään liittyvä ole vierasta. Ulostehuumoria tosin ei ole tainnut hetkeen näkyä?

Joten älkääpäs kuulkaapas herra lintuinfluenssa tulko tänne huutelemaan. Huutelu on varattu kevään kultajoukkueen kannattajille!! :)

IFK! IFK! IFK! Ja purkkapena jauhaa.
nypari

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja nypari »

Piti sanomani, että edusmani Ipa sijoittui teidän kaikkien epäilijöiden yllätykseksi kuuden joukkoon ja porskuttaa töpöhäntä tanassa kohti prenikkaa. Koivisto-Lindgren-Koistinen-akseli on viime peleissä ollut erityisen guuma. Mutta mitalista ei tingitä!
Dumari

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Dumari »

Dumari kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:Unissas!! 8) Suomenmestarit 2006 Jokerit ja RAM13, koska Dumari hävis lekan mulle :lol:
Joku on mulle lekan Laphroaigia velkaa :D
Eipä ole wiskiä eikä RAM13:ta näkynyt, liekö skrivailee jonkun musta&muun-nikin takaa!

GO IFK, GO!
Patz

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Patz »

Dumari kirjoitti:GO IFK, GO!
:cheer: :cheer: :cheer:
PerttiMakimaa

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Patz kirjoitti:
Dumari kirjoitti:GO IFK, GO!
:cheer: :cheer: :cheer:
Iii-fff-kooo! Iii-fff-kooo! :komp:
Patz

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Patz »

PerttiMakimaa kirjoitti:
Patz kirjoitti:
Dumari kirjoitti:GO IFK, GO!
:cheer: :cheer: :cheer:
Iii-fff-kooo! Iii-fff-kooo! :komp:
Hokasin just et noi cheerleaderit mätsää mun avaan. Hitto et oon trendikäs!
Sininikki

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Sininikki »

Suvinen kirjoitti:Sen verran nyt ainoastaan tämän kerran tästä aiheesta avaudun, että vaikka harvemmin kovin intohimoisesti lätkään suhtaudun niin nyt on vituttanut tuo
Jypin viimeinen peli jo useamman päivän. Jos olisin Blues- fani en kehtais paljoa tuulettaa. Onhan se mukava että lahjana annetaan jatkopaikka ihan
tuomarin toimesta, vaikka selvää onkin kuka oli pelin "oikea" voittaja. Sitä sinipaitojen sohimista nyt ei voi edes lätkäksi kutsua.

En avaudu aiheesta enää enempää ettei verenpaineet nouse. Enkä katso SM- liigaa enää tällä kaudella. :evil:
Mitäs vittu sä siellä itket, luuletko ettei jypin kannattajat samalla lailla tuulettais jos heillä olisi ollut tuomari puolellaan. Tietenkin he olisivat, ja silloin täällä oli sun sijasta joku bluuseri itkemässä tuomarin vääryyttä.

Ei ole blues pelaajien vika, että tuomarit on sm-liigassa nykyään ihan paskoja. 2 päätuomarilla tuollaista tilannetta ei olisi ikinä käynnyt, mutta blues olisi silti voinnut voittaa pelin. Mutta tämähän on urheilun suola, ikinä ei voi tietää mitä seuraavaksi tapahtuu....

Mutta toivotaan, että HIFK tois pojan stadiin minne se kuuluu :hep: ja tietenkin samalla ne vois teurastaa valtion rahoilla kootun naalilauman oikein kunnolla :lol: Olis se helppoo meillekin jos valtio kustantais joukkoeen menoja.... Noin napapiirillä toimitaan, mistä saadaan aika hyvä käsitys koko kärppä johdosta.
Viimeksi muokannut Sininikki, 27.03.2006 0:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

ESPOO BLUES :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

vaikka kyllä aika kylmää kyytiä kärpiltä luvassa
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

KÄRPÄT-BLUES
2 - 3


:cheer: :cheer: :jee: :jee:
Vastaa Viestiin