Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Yritin katsoa eilen liigaa, kun ilmaiseksi maikkarilta sitä tuuppasivat. Silmiin sattui se järkyttävä määrä kaikkia mainoksia peliasuista pelialustaan asti. Kiekkoa ei näkynyt siinä papukaijamaisessa loistossa missään. Peli pelattiin tietenkin parhaaseen katseluaikaan, mutta mun kohdalla se osui parhaaseen nukkuma-aikaan. Ei ole mulle sopiva tuote.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kieltämättä ikävää tällä kaudella kun joukkueet ei oikein voi nojata pääsylipputuloihin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Maku jätti saumansa käyttämättä. Harmi, olisi ollut kiva nähdä ensimmäistä kertaa kotimainen faitteri oikein kunnon matseissa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Olihan tämä jo Fight Nightin co-main event. Ei tuosta enää nousta kuin pay per viewiin. Mutta ei riitä Makwanilla taito eikä kunto tuolle tasolle. Tyyli on vähän sellaista sähläämistä, mutta ihan kiinnostavaa katsoa ja johtaa tapahtumiin. Veikkaan, että tuon takia aukesi paikka eilisenkin tasoiseen matsiin. UFC:ssahan voi pärjätä hyvin viihdyttävällä tyylillä, vaikka välillä tulisikin häviöitä. Nyt häviö tuli liian ponnetomalla esityksellä.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 11.10.2020 9:37 Maku jätti saumansa käyttämättä. Harmi, olisi ollut kiva nähdä ensimmäistä kertaa kotimainen faitteri oikein kunnon matseissa.
Sai kauhean turpasaunan. Ei vain ole maailman huipulle tuosta. Ikävää, mutta totta.
Universaali disclaimer.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

So Hard kirjoitti: 12.10.2020 0:17
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 11.10.2020 9:37 Maku jätti saumansa käyttämättä. Harmi, olisi ollut kiva nähdä ensimmäistä kertaa kotimainen faitteri oikein kunnon matseissa.
Sai kauhean turpasaunan. Ei vain ole maailman huipulle tuosta. Ikävää, mutta totta.
Ensimmäisten UFC-matsien nopeat tyrmäysvoitot kantoivat uraa hetken, mutta niiden jälkeen ei ole mitään merkittävää tapahtunut. Yhtään isompa voittoa ei ole koko uralla. Uhoamista senkin edestä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 12.10.2020 9:26
So Hard kirjoitti: 12.10.2020 0:17
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 11.10.2020 9:37 Maku jätti saumansa käyttämättä. Harmi, olisi ollut kiva nähdä ensimmäistä kertaa kotimainen faitteri oikein kunnon matseissa.
Sai kauhean turpasaunan. Ei vain ole maailman huipulle tuosta. Ikävää, mutta totta.
Ensimmäisten UFC-matsien nopeat tyrmäysvoitot kantoivat uraa hetken, mutta niiden jälkeen ei ole mitään merkittävää tapahtunut. Yhtään isompa voittoa ei ole koko uralla. Uhoamista senkin edestä.
Uhoaminen kai sinällään kuuluu lajiin. Mutta ei ole saumaa jos jokin ei isosti muutu.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Sen verran pitää Makwanille antaa tunnustusta, että hävisi pirun kovalle äijälle. Katsokaapa kenelle Barboza on hävinnyt ja miten.
https://en.wikipedia.org/wiki/Edson_Bar ... rts_record

Barboza on hyvä esimerkki ottelijasta, joka pääsee edelleen hyviin matseihin, vaikka recordissa on aika paljon tappioita viime vuosilta. Tuosta heruvat tienestit vaan eivät ole kummoisia tuolla tasolla. Homma on aikamoista kituuttamista, kunnes pääsee PPV matseihin tai fight nightien main eventtiin.
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja So Hard »

sivustahuutaja kirjoitti: 12.10.2020 10:44 ^ Sen verran pitää Makwanille antaa tunnustusta, että hävisi pirun kovalle äijälle. Katsokaapa kenelle Barboza on hävinnyt ja miten.
https://en.wikipedia.org/wiki/Edson_Bar ... rts_record

Barboza on hyvä esimerkki ottelijasta, joka pääsee edelleen hyviin matseihin, vaikka recordissa on aika paljon tappioita viime vuosilta. Tuosta heruvat tienestit vaan eivät ole kummoisia tuolla tasolla. Homma on aikamoista kituuttamista, kunnes pääsee PPV matseihin tai fight nightien main eventtiin.
Niin, hävisi kovalle äijälle, mutta ihan kauhealla turpasaunalla. Ei ole uholle mitään katetta.
Universaali disclaimer.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21247
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Joo, yksikään erä ei ollut edes lähelläkään makun voittoa ja taisi toinen erä olla 10-8. Lisäksi Makwan oli kolmannen erän lopussa aivan lopussa, vaikka output ei matsin aikana ollut kummoinen. Eli kuntokin loppuu kesken jo kolmessa erässä. Main eventit ja mestaruusmatsit olisivat sitten 5 eräisiä.
Avatar
Diddley Bow
Kitisijä
Viestit: 3296
Liittynyt: 02.05.2012 13:34

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Diddley Bow »

Potkupallo ei ole ollut mun juttu sitten junnuvuosien länskäriliigan ja mustavalkoisten kanava kakkosen lähetysten.

Pelistä en juuri mitään ymmärrä, mutta töllön kautta seurattuna, ja asiantuntevien kommentointien kera olen jonnin verran koukuttunut. Kanervan kausi päävalmentaja on tuonut jotain ihmeellistä jalkapalloon. Keihäänkärkenä nostaisin esiin Arajuuren. On kyllä sellanen esikuva tän hetken junnuille kun olla voi.
Who says you need to buy a guitar?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

On tuo Lukko hemmetin kovassa iskussa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Mihin ihmeeseen Kärppien Mójo on kadonnut?
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Bluntly kirjoitti: 31.10.2020 17:43 Mihin ihmeeseen Kärppien Mójo on kadonnut?
Tapparakin taapertaa. Kärpillä voi hyvinkin olla koronasta aiheutuvia monenlaisia ongelmia. Mutta siis piti sanomani, että tällä hetkellä liigaa dominoi nopeat luistelujoukkueet.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
nokkaelain
Kitisijä
Viestit: 2772
Liittynyt: 10.03.2018 18:12

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja nokkaelain »

Jalkapalloa:

Turun sanomien juttu TPS:stä, alaotsikko: "jatkuva epävarmuus sarjapaikasta on johtanut siihen, että sarjapaikka on jatkuvasti epävarma"

En olisi osannut selkeämmin sanoa.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Onhan tuo nyt näinä fake news -aikoina ihan raikasta, että ei venkoilla vaan sanotaan niin kuin asia on.

Lätkäpuolella kai Suomen maajoukkueen päävalmentaja on kai marissut viime päivät siitä, että Venäjä halveksii Karjala-turnausta lähettämällä sinne jonkin nuorisomaajoukkueen pelaamaan miehiä vastaan. Nyt kai Venäjän teinit olivat sitten antaneet Leijonille isän kädestä.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

urpiainen kirjoitti: 05.11.2020 23:24 Lätkäpuolella kai Suomen maajoukkueen päävalmentaja on kai marissut viime päivät siitä, että Venäjä halveksii Karjala-turnausta lähettämällä sinne jonkin nuorisomaajoukkueen pelaamaan miehiä vastaan. Nyt kai Venäjän teinit olivat sitten antaneet Leijonille isän kädestä.
Jalonen tarkensi, että hän ei kritisoi sinänsä Venäjän joukkueen pelaajian tasoa, vaan sitä, että turnausta ei käytettäisi sparrausfoorumina nuorten kisoille, mistä epäilemättä oli Venäjän kohdalla kyse.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Tappara sitten voitti Suomen jossain olutliig7assa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jalkapallo

Harjoitusmaaottelu miesten

Ranska - Suomi, 0-2? 45min jäljellä
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Yritin katsella huuhkajien peliä eilen, mutta vartti oli enemmän kuin tarpeeksi sitä nöyryytystä. Ei ollut Suomella mitään jakoa. Walesin ensimmäinen maali oli vain ajan kysymys. Tulin sen verran viiveellä mukaan, että ulosajo selvisi vasta tänään uutisotsikoista.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

https://www.iltalehti.fi/khl/a/74cf617c ... 0e290e9c70

Ihmettelen suuresti, jos ei melko nopeastu murtaudu tuloksentekoyksiköiden (lue 1 ja 2 ketjut) pakiksi ja saa säännöllisesti yv-aikaa. Huikea pelaaja!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Rosa Pohjolainen tarjosi viikonlopun mielenkiintoisimmat urheilu-uutiset. Tanjalle ja Kallelle on pitkään odotettu seuraajaa alppihiihdon huipulle. Rosa väläytti melkoista potentiaalia Levin kisoissa.

https://www.hs.fi/urheilu/art-2000007635194.html

Lopputuloksia kovempi asia mielestäni oli 0,45s kärkiaikaa nopeampi noteeraus ensimmäiseen väliaikaan ja 0,15s nopeampi toiseen sunnuntain kisassa lähtönumerolla 63.
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
Vagabondo
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 9390
Liittynyt: 23.09.2010 9:38

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja Vagabondo »

Avasin naisten futisottelun just kun neljän minuutin lisäaika oli alkanut. Skotlanti-Suomi 0-0. Tästähän voi tulla ihan hyvä tasuri, niin ajattelin katsoa loppuun. Pari minuuttia mennyt, niin Suomi pelaa aikaa tuplavaihdolla ja päästää nuoria kentälle tekemään maajoukkue debyytin. Ei huono debyytti hyökkääjälle tuoreilla jaloilla:
Yet ah! why should they know their fate? Since sorrow never comes too late, And happiness too swiftly flies. Thought would destroy their paradise.
No more; where ignorance is bliss, 'Tis folly to be wise.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Jääkiekon SM-Liiga, MM-kisat ja muita urheilujutskia

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Paitsio!
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Vastaa Viestiin