Urheiluosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Talven eka hiihtolenkki n. 12 km. Väkeä Kaupissa oli runsaahkosti, vaan latu kovin lyhyt.
+ 12km
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Nyt kun olen taas näiden eksoottisempien jannujen parissa niin voisi aloittaa uuden liikuntaharrastuksen:


Molemmilla joukkueilla on omat alueet ja vuorotellen joukkueista yksi pelaaja menee toisen alueelle ja yrittää hipan tavoin koskettaa vastapuolen pelaajia, jotka taas yrittävät estää tätä pelaajaa palaamasta omalle alueelle. Aikaa pelaajalla on olla toisen joukkueen alueella niin kauan kuin jaksaa yhteen hengenvetoon laulaa ”kabaddi-kabaddi”
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Georgina »

hahaa, tein ekaa kertaa tempausta 20 kilon kuulalla! Onnistui! Jee! Liekeissä! Kuva
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Niba »

[url=http://www.iltasanomat.fi/freestyle/art ... 44270.html]Olisko pitänyt vähän enmmän harjoitella ensin[?/url]
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Suvinen kirjoitti:
Georgina kirjoitti:hahaa, tein ekaa kertaa tempausta 20 kilon kuulalla! Onnistui! Jee! Liekeissä!
Onko noi sun kädet? :shock: Nahat lähteneet?!
Joo, siinä tahtoo joskus käydä noin... Nyt oon jo pari viikkoa tietoisesti säästänyt niitä, koska huomenna läksitään kuusamoon ensin tuomarikoulutukseen ja sen jälkeen oma kisasuoritus 14 kg kuulalla biathlonissa. (työntö + tempaus) Aika jännää! Jos ei mene munilleen niin puoltoista kuukautta aikaa ottaa 2 kiloa kuulaan lisää, laukaassa biathlonin SM kisat maaliskuun lopussa. Ja sinne olis meininki mennä :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Georgina »

128 työntöä, aika lähellä sitä mitä ajattelinkin, mutta kyllä vähän jäi kaiveleen, aika karuja virheitä oli. Tempaus meni yli odotusten, tein täyden ajan (10 min) niin että kevyttä oli, 156 toistoa. Ja tuomarilisenssi takataskussa! Vielä vähän mietinnässä että onko nuo SM kisat realistinen tavoite... Eikä lähteneet nahatkaan käsistä!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja exsu »

Tänään bodyjamiin jonottaessa kuuntelin, kun pari ammattitanssijaa jutteli keskenään, etteivät uskalla käydä bodystepissä kun ne koreografiat sen laudan päällä on niin vaikea hahmottaa. Tuntui melkein synninpäästöiltä kaikkia niitä steppilautatunteja kohtaan, joilla olen päättänyt, että never again.

Yllättävän jumissa on reidet yhden jumpan ja yhden juoksun setistä. Tuntuu saman verran kun perus punttitreeni.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Fiona
Kitinän uhri
Viestit: 535
Liittynyt: 12.08.2011 15:24

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Fiona »

Aikuisbaletti aiheuttaa niin paljon naurunpyrskähdyksiä, että olisin jo kuollut, jos asiaan vakavammin suhtautuvien wanna be ballerinojen katseet voisivat tappaa.
Logic will get you from A to Z; imagination will get you everywhere ― Albert Einstein
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Clay »

Tuli semmonen olo, että tarviin vertaistukea. Ei ole kukaan kehumassa kolmen tunnin ulkoiluani. kevyttä hölökkää about tunti , sitten venyttelyä, ja vähän maastohölkkää, Penteleen hankala saada mettäpolulla sykkeet pysymään aisoissa. Lopuksi kävin vähän hiertämässä nahkoja https://27crags.com/crags/lukonlahti - ei vaan tullut kenkiä mukaan, kun päätin kesken lenkin käydä tuon etsimässä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Fillarointia about 55 kilsaa. Ihana ilma ja maisemat ja olis jaksanut enempikin polkea.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Futiskausi on lähtenyt hyvin käyntiin: pari voittoa ja tasuri. Seuraavaksi pari kärkinippua vastassa, elämme viitoittavia aikoja.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Clay »

1:21 400m

Penikat veti ihan kivikovaksi.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja huima »

Viimeaikojen juttuja.

5k - 24:13

HCR - 1:56:11
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Clay »

Espoo vai Deloitte?

Olihan siinä vielä Töysän vetokin.. taitaa olla vähän silmät ristissä.
Nyt penikseni on fantastinen!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja huima »

^Netto-aika.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja exsu »

Mahtava ilta-aurinko juosta, järkyttävän kuuma tuli kyllä ohuessakin takissa.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Juoksusta puheen ollen, ilmoittauduin Tampereen puolimaralle 14.9.14.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Päätin että rupean taas sinkkuilun myötä liikkumaan pyörällä. Ostin pyörän ja kävin testaan sitä 36 kilometriä 24 kilometrin keskivauhdilla. Oli kiva!
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja aasi »

Talven tsiksienbongaus- ts. sisäpyöräilykausi alkoi hienosti, näköpiiriin asettui Hanna-Maria Seppälän oloinen blondi, ei vaan ihan niin harteikas... Tulihan siellä hikikin. Ensi kerralla voisi taas muistaa ottaa mukaan juomapullon ja hikipyyhkeenkin.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

14.9 Tre puolimaraan on vajaat neljä viikkoa. Juoksua enemmän kuin kerta viikossa takana alun neljättä viikkoa. Toissa päivänä oli eka pitkis, joka sujui miellyttävän helposti. 16 km Kaupin hiekkapoluilla 7min kilsavauhtia sykkeiden pysyessä alhaalla. Viime viikolla tuli eka yli 40km viikko eli 42,3km. Tarkoitus olis juosta 3-4 kertaa viikossa, mielummin neljä. Tähän asti peruslenkit olleet 7 tai 10km. Futikset sotkee viikon päästä alkaen hommaa vähän, mutta en selitä. Tavoite olis sit kilpailussa juosta JÄRKEVÄ ja KUNNONMUKAINEN suoritus. Ehkä lähden 2h jäniksen tahdissa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Georgina »

48 km hyötypyöräilyä tänään. Jos lähen illalla leffaan voisin napata vielä kympin lisää. Eilisen kuulassa tehdyn hyppykyykkysession lisänä en meinaa saada kengännauhojani kiinni :D
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Dynamo
Kitinän uhri
Viestit: 918
Liittynyt: 23.06.2013 0:05
Paikkakunta: Haarukka

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Dynamo »

Löytyisiköhän tästä lajista ryhmäliikuntatunteja jolle voisi ilmoittautua? Alku saattaisi ola osaltani kankea(a).
http://vimeo.com/65233756
Tanssilattioiden Timanttipora.
Nussittuna nukut paremmin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Poikkesin eilen elämäni ekaa kertaa golfkentällä tai siis kierroksella. Muutaman kerran olen lätkinyt vuosia sitten. Ysi sujui +14, johon sisältyi bogeja, kolme tuplabogia ja vikan reiän tripla. Momenttumi oli seiskalla, kun viisimetrinen upposi. Pari kertaa meni pallo vesiesteeseen. Veli tuutoroi vieressä, mika oli miellyttävä apu. Oli oikein mukavaa ja tyylikästä menoa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Juoksin vihulaisen päähän futispelissä: nenä vinossa ja vekki silmäkulmassa. Kerää koko sarja...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Urheiluosasto

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Sain vielä lekurilotossa turkulaisen keikkalääkärin, joka ei tiennyt mistään mitään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin