Tipaton huhtikuu

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Noriyumi

Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Hei! Aion pitää tipattoman huhtikuun ja haastaisin väkeä mukaan. Tavoitteena terveellisempi ajanjakso elämässä, peilikuvan kaunistaminen, muutaman kilon tiputtaminen ja luonnollisen pirteyden lisääminen. JEEJEE!!! Pääsiäisenä teen ehkä kuitenkin poikkeuksen, tietyistä syistä johtuen, mutta silloinkin otan viiniä vain lasin tai pari. Tipattomuus loppuu sit vappuaattoona. Itse asiassa olen ollut tipattomana jo viikon, ja voisin jatkaa vappuun asti (se pääsiäinen poislukien).

Keitä tulee mukaan???
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mukana!
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Juu en mie ainakaan. Mikään ehdoton kun ei sovi mulle. Mut puspus muru ja onnea yritykselle.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kai se menisi taas yksi tipaton kuukausi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

No periaatteessa minulla on oikeastaan sitten kai tipaton elämä, kun olen tipaton aina paitsi tiettyinä päivinä :D

Jotka ovat osa saunapäivistä (jolloin menee yksi siideri) ja joskus harvoin, kun menee vähän enemmän.

Ei tuo ole tipaton huhtikuu, vaan kännitön huhtikuu. Siinä voin olla mukana.
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
killkill

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja killkill »

Krhm. Vapunaatto on huhtikuuta. Krhm.
Noriyumi

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

killkill kirjoitti:Krhm. Vapunaatto on huhtikuuta. Krhm.
No ota varaslähtö 31.3. niin voit juoda vapunaattona :)
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Kyllä mulla saattaa mennä kuukausia putkeen tipattomana että ei vaan tule otettua kun ei ole sopivaa tekosyytä tai mahdollisuutta. Ja mä juon vain ja ainoastaan humalahakuisesti. Enpä nyt kuitenkaan uskalla mennä lupaamaan, jos sattuu jotkut sopivat iltamat kohdalle niin pikku känni piristää ;)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
bedlam

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Jos asetan ehdottoman alkoholikiellon tietyksi ajanjaksoksi, tekee sitä sitten takuuvarmasti tuplasti enemmän mieli. Kohtuudessa pysytellään.

edit: jaa, onko tää tipattomuus jonkinlainen harrastusmuoto nykyään, vai?
Viimeksi muokannut bedlam, 23.03.2006 12:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Noriyumi

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

bedlam kirjoitti:Jos asetan ehdottoman alkoholikiellon tietyksi ajanjaksoksi, tekee sitä sitten takuuvarmasti tuplasti enemmän mieli.
Noh noh, itsekuri kasvattaa luonnetta :wink:

Nooh, tuleeko muita mukaan? :)
bedlam

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Noriyumi kirjoitti: Noh noh, itsekuri kasvattaa luonnetta :wink:
Vaan miksi sitä nyt itseään kiduttamaan moisella. Kun tietää, että voi vetää kunnon lärvit vaikka joka viikko, tulee sitä harvemmin tehtyä.
1108

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja 1108 »

NO EI HELVETISSÄ!!!

Mitä te houritte, uskoonko olette tulleet? Seuraavaksi alatte varmaan kamomillapaastolle ja lähdette tussipahvikylttiä heiluttaan ydinkoealueelle. Painutte kupparinpenkille sarvet selässä istumaan...

Hei hoi, komento takasin. Eiköhän lähdetä kaljalle koko sakki miettimään asiaa!
Noriyumi

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

1108 kirjoitti:NO EI HELVETISSÄ!!!

Mitä te houritte, uskoonko olette tulleet? Seuraavaksi alatte varmaan kamomillapaastolle ja lähdette tussipahvikylttiä heiluttaan ydinkoealueelle. Painutte kupparinpenkille sarvet selässä istumaan...

Hei hoi, komento takasin. Eiköhän lähdetä kaljalle koko sakki miettimään asiaa!
Eijei, ei mitään kaljaa nyt! ;)

Itse asiassa meinasin aloittaa "lopeta tupakointi" -kampanjan kans, mutta ehkä tipaton huhtikuu riittää ainakin toistaiseksi :wink:
ElanorRaven

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mukana! Synttäristä (3.3.) saakka jo ollut tipattomana, kyllä tästä eteenpäinkin nyt vielä pystyy jatkamaan kevyesti! Ja voinhan vielä tässä kuussa pämpätä, jos siltä tuntuu :D
Elukka

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Laitetaas viitaten kintahalla tälle. Mulla pysyy muutenkin sen verran vähätippaisena koko vuosi, ettei tarvitse mitään pakollista kuivaa kautta pitää.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja Think »

Mä taisin aloittaa tipattomuuden jo joskus tuossa tammikuun puolessa välissä. En tosin tietoisesti, mutta väliäkös sillä....eli mulla on parin kuukauden etumatka :perse:

Edit: Niin ja Moikat Noriyumille :yo:
Ovela kuin orgasmi
Noriyumi

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Moi sullekin, Think! :yo:
Starflare

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja Starflare »

1108 kirjoitti: Hei hoi, komento takasin. Eiköhän lähdetä kaljalle koko sakki miettimään asiaa!
Eipä tässä ole oikein tullut juotua, sillä viikonloppuna kun on treenit joista ei tule yhtään mitään jos on juuri ollut krapulassa. Paitsi tänä viikonloppuna ei olekaan treenejä!!!!! Ääni Numban ehdotukselle! Paitsi että voitas mieluummin käydä vaikka siwasta hakemassa kunnon kaljalastit per nassu ja pohtia asiaa kunnon metallin ryskeessä, sano.
Herra Manala

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Noriyumi kirjoitti:Itse asiassa meinasin aloittaa "lopeta tupakointi" -kampanjan kans, mutta ehkä tipaton huhtikuu riittää ainakin toistaiseksi :wink:
Miksi noin päin? Kyllä se tupakointi on paljon epäterveellisempää kuin ne tipat. Itse asiassa pieni napanderi jäykkää silloin tällöin iltaisin pitää voitelun kunnossa ja sillä on käsittääkseni vain terveyttä kohentava vaikutus.

Iltaviskiäni ette vie. Sitäpaitsi kaikki ehdottomuudet ovat hanurista. Mustavalkoiset rajoitukset on niille, joilla on ongelmia oman säännöstelyn kanssa.
Noriyumi

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Herra Manala kirjoitti:
Noriyumi kirjoitti:Itse asiassa meinasin aloittaa "lopeta tupakointi" -kampanjan kans, mutta ehkä tipaton huhtikuu riittää ainakin toistaiseksi :wink:
Miksi noin päin? Kyllä se tupakointi on paljon epäterveellisempää kuin ne tipat.
Siksi niin päin että koska itse en polta mutta siiderit maistuvat joskus liikaakin, päätin ottaa pienen periodin ilman viinaksia. Viina ja tupakka on eri tavoin epäterveellisiä... Ja viinan "epäterveysvaikutuksia" tahtoisin karistaa vähäksi aikaa itsestäni. Tupakoinnin lopettamiskampanjan aloitan vaikka sitten jos en kestä tavata kityläisiä savuisissa merkeissä.
Herra Manala kirjoitti:Itse asiassa pieni napanderi jäykkää silloin tällöin iltaisin pitää voitelun kunnossa ja sillä on käsittääkseni vain terveyttä kohentava vaikutus. Iltaviskiäni ette vie. Sitäpaitsi kaikki ehdottomuudet ovat hanurista. Mustavalkoiset rajoitukset on niille, joilla on ongelmia oman säännöstelyn kanssa.
No eihän sun tartte osallistua. Tää tipaton huhtikuu on mulle ennen kaikkea itseni voittamisen jutska. "Jo on kumma jos "en pysty" olemaan viinaa edes kuukautta" -mentaliteetilla olen mukana. Mutta vappuaattoonhan se tipattomuus sitten katkeaakin :P Hah haa :twisted:
1108

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Noriyumi kirjoitti:Tupakoinnin lopettamiskampanjan aloitan vaikka sitten jos en kestä tavata kityläisiä savuisissa merkeissä.
Heräsi kysymys että kuka vitun vatipää haluaisi tavata sinut:

A) Selvinpäin
B) Ilman hermosavuja

Drop dead bitch.
Noriyumi

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

:stop:
Avatar
mustaenkeli
Kitisijä
Viestit: 2884
Liittynyt: 09.09.2005 12:08
Paikkakunta: Hell-sinki
Viesti:

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja mustaenkeli »

Kyllä se tipaton tammikuu mulle toistaseksi riitti tipattomuutta.
Tietty kesän jälkeen vois miettiä, josko ois aihetta tipattomaan elokuuhun.

Ei tippa tapa, mutta tipasta voi tulla tapa...
Vahinko etteivät äiditkin saa lähteä milloin heitä huvittaa ja ruveta nukkumaan ulkosalla. Varsinkin äidit sitä toisinaan tarvitsisivat.
-muumimamma
segma

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja segma »

En oikein ymmärrä näitä "tipaton x-kuu" -tempauksia. Menee ne vähäisetkin terveydelliset hyödyt sen siliän tien kun tipaton aika loppuu ja taas saa "vapaasti" vetää pään täyteen (joka yleensä tapahtuu sitten sen koko kuukauden edestä ja ylikin, mitä nyt suomalaista juomakulttuuria tunnen).
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja Lolita »

slerghma kirjoitti:En oikein ymmärrä näitä "tipaton x-kuu" -tempauksia. Menee ne vähäisetkin terveydelliset hyödyt sen siliän tien kun tipaton aika loppuu ja taas saa "vapaasti" vetää pään täyteen (joka yleensä tapahtuu sitten sen koko kuukauden edestä ja ylikin, mitä nyt suomalaista juomakulttuuria tunnen).
Mä yritän olla juomatta ihan kokonaan, tavoite on nyt kesässä. Välillä tulee mahalaskuja ja sorrun kertahumalaan, mutta näin on käynyt joulukuun alun jälkeen kahdesti. Juoppo yrittää siis raitistua :)

Niinpä sitten koin, että tälläinen tipaton kuukausi porukalla pidettynä auttaisi minua helpommin pysymään juomattomana tämän kuukauden.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin