Tipaton huhtikuu

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Vähän semmoinen fiilis, että tipattomuus alkoi just nyt.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja brona »

Hmm, mä olen niin vähätippainen nykyään, että ei kiitos. Kännipolttelukin on samalla vähentynyt ja selibaatti päälle, niin mähän olen niin paheeton, että alan (jos en jo ole) olla tylsä.
...
AarneAnkka

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Mulla on sama kuin parin muunkin kanssa täällä. Juon sen verran harvoin ja vähän että on yks ja hailee olenko tipattomalla vai ei. Mieluummin sitten vaan sallin itselleni ne pari sidukkaa silloin kun mieli tekee.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja BrianW »

slerghma kirjoitti:En oikein ymmärrä näitä "tipaton x-kuu" -tempauksia. Menee ne vähäisetkin terveydelliset hyödyt sen siliän tien kun tipaton aika loppuu ja taas saa "vapaasti" vetää pään täyteen (joka yleensä tapahtuu sitten sen koko kuukauden edestä ja ylikin, mitä nyt suomalaista juomakulttuuria tunnen).
Kyllä se voi mennä toisinkin. Tyäkaverillani ja minunulla oli tapana pitää kuiva helmikuu ja yleensä totuin siinä ajassa kokonaan olemaan ilman niin, että saattoi mennä pitkäänkin ennenkuin taas siirryin olutlasin ääreen.

Olen havainnut jo aikoja sitten, että hauskaa on ihan yhtä lailla vichylasin kanssa.

Hyvinkin voin osallistua huhtikuuhun ja olen jo luvannut olla kuskina vappuna.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Noriyumi

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Hienoa, Brian :)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Unohdetaan koko juttu.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
rontti26
Elämätön Kitisijä
Viestit: 487
Liittynyt: 26.03.2006 23:11
Paikkakunta: Asuu 17.11.2006 alkaen Vantaalla

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja rontti26 »

tipaton huhtikuun alku ainakin....10.päivään asti
segma

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja segma »

BrianW kirjoitti:
slerghma kirjoitti:En oikein ymmärrä näitä "tipaton x-kuu" -tempauksia. Menee ne vähäisetkin terveydelliset hyödyt sen siliän tien kun tipaton aika loppuu ja taas saa "vapaasti" vetää pään täyteen (joka yleensä tapahtuu sitten sen koko kuukauden edestä ja ylikin, mitä nyt suomalaista juomakulttuuria tunnen).
Kyllä se voi mennä toisinkin. Tyäkaverillani ja minunulla oli tapana pitää kuiva helmikuu ja yleensä totuin siinä ajassa kokonaan olemaan ilman niin, että saattoi mennä pitkäänkin ennenkuin taas siirryin olutlasin ääreen.

Olen havainnut jo aikoja sitten, että hauskaa on ihan yhtä lailla vichylasin kanssa.

Hyvinkin voin osallistua huhtikuuhun ja olen jo luvannut olla kuskina vappuna.
Juu, totta. Ihan ehdoton en tuossa tarkoituksella ollut. Voihan se siis onnistua, mutta YLEENSÄ (mitä hittoa minäkin tuosta termistä tiedän) siinä käy niin, että sitä oikein odottaa, että pääsee taas kaljalle kun tipaton x-kuu päättyy. Siksi nautinkin alkoholia tasaisen vähän.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Ketkä ovat vielä mukana ? Olihan eka päivä vaativa lauanatai.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
ElanorRaven

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

Mukana edelleen! Kovasti houkuteltiin eilen ryyppyseuraksi, mutta en langennut 8)
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Hitto, eka viikonloppu olis mennyt hienosti! Mutta jatko hieman hankala toteuttaa kun kaikki viikonloput toukokuuhun asti 'buukattu' täyteen juhlia. Ja tipattomuus niissä olisi melkein loukkaus asianomaisia kohtaan.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja BrianW »

irmelianneli kirjoitti: Ja tipattomuus niissä olisi melkein loukkaus asianomaisia kohtaan.
Miksi mielestäsi ?

On kokemusta kyllä, olen kerran ollut ringin keskellä, jossa ns "ystäväni" seisoivat ympärillä ja sanoivat, että mitä tämä on ? Ette te voi olla ryyppäämättä kun kerran on uusivuosi jne.

Olinpahan vaan, mutta ihmettelin.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

BrianW kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Ja tipattomuus niissä olisi melkein loukkaus asianomaisia kohtaan.
Miksi mielestäsi ?

On kokemusta kyllä, olen kerran ollut ringin keskellä, jossa ns "ystäväni" seisoivat ympärillä ja sanoivat, että mitä tämä on ? Ette te voi olla ryyppäämättä kun kerran on uusivuosi jne.

Olinpahan vaan, mutta ihmettelin.
Siks ku se k u u l u u asiaan vaan! Ei ne oo sillon samanlaiset pirskeet jos ei oteta, ja sillä sipuli. Ja mä en todellakaan h a l u a missään nimessä 'missata' niitä olemalla selvinpäin Ja tähän nyt miljoona hymiötä perään..
Pikku-Akka

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja Pikku-Akka »

Mä ihan huomaamattani jo eilen sorruin. Tauko tipottelussa tekis kyllä hyvää, ainakin jos miettii mikä olotila mulla oli viikko sitten. No, eilen join viiniä ja viikon päästä täytyy olla keikalla rokkaamassa, joten se siitä. Ehkä ens vuonna sitten.
RolloTomasi

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

en aio. ajattelin juoda viiniä heti kun jaksan.
tyhjennän vesipullon, täytän sen punaviinillä, otan mukaan kouluun ja ryyppään hissukseen pitkin päivää, niin että pysyn kännissä mutten ole liikaa.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja BrianW »

RolloTomasi kirjoitti:en aio. ajattelin juoda viiniä heti kun jaksan.
tyhjennän vesipullon, täytän sen punaviinillä, otan mukaan kouluun ja ryyppään hissukseen pitkin päivää, niin että pysyn kännissä mutten ole liikaa.
Tämä jätä väliin. Joudut ensin hoitoonohjaukseen ja senjälkeen irtisanotuksi.
Jokin muu hoito ja keino Sinun on parasta pelkoihisi ja pahaan oloosi viisainta löytää.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
ElanorRaven

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja ElanorRaven »

BrianW kirjoitti:On kokemusta kyllä, olen kerran ollut ringin keskellä, jossa ns "ystäväni" seisoivat ympärillä ja sanoivat, että mitä tämä on ? Ette te voi olla ryyppäämättä kun kerran on uusivuosi jne.

Olinpahan vaan, mutta ihmettelin.
Hieman samankaltaisessa tilanteessa olin viimeeksi synttäribileissäni - täysin selvinpäin en ollut, mutta en kuitenkaan missään kauheassa humalassakaan. Siinä sitten nämä ns. "kaverit" ihmettelivät, että miksi en ryyppää enempää, "kerranhan sitä vaan täytetään 20!" Itse en ymmärtänyt jutun pointtia, onko se sitten joku syy juoda itsensä tajuttomaksi... Mieluummin olin hilpeässä juhlafiiliksessä ja vietin loistavat bileet, jotka olivat kirkkaasti mielessä vielä seuraavanakin päivänä, eikä tarvinnut kuvamateriaaliin pohjustaa muistikuviaan.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Mukana ollaan edelleen.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

ElanorRaven kirjoitti:Mieluummin olin hilpeässä juhlafiiliksessä ja vietin loistavat bileet, jotka olivat kirkkaasti mielessä vielä seuraavanakin päivänä, eikä tarvinnut kuvamateriaaliin pohjustaa muistikuviaan.
Näin juuri. Viina on viisasten juoma!
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja Georgina »

irmelianneli kirjoitti: Siks ku se k u u l u u asiaan vaan! Ei ne oo sillon samanlaiset pirskeet jos ei oteta, ja sillä sipuli.
Mä oon muuten tosi monta kertaa tainnu olla aivan älyttömän epäkohtelias... :mrgreen:
Mä en vaan viiti juoda jos ei oo kuskia, ärsyttävää kulkea bussilla ja taksiin mä en sorru.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Noriyumi

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja Noriyumi »

Perkele. Sorruin, mutta se johtui siitä että oli pakko juhlistaa Mussun yllätysvierailua. Huomenna taas trackille, ja punttaamaan!! Nih! Seuraava, jo lupaamani hairahdus tulee pääsiäisenä kun tapaan taas Mussun.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti: Siks ku se k u u l u u asiaan vaan! Ei ne oo sillon samanlaiset pirskeet jos ei oteta, ja sillä sipuli.
Mä oon muuten tosi monta kertaa tainnu olla aivan älyttömän epäkohtelias... :mrgreen:
Mä en vaan viiti juoda jos ei oo kuskia, ärsyttävää kulkea bussilla ja taksiin mä en sorru.
Herranjeesus. Emmä tarkottanu ollenkaan että se olis epäkohteliasta!! Vaan minulla itsellä ei ole samanlainen fiilis jos olen täysin selvinpäin. Pari olutta tekee jotenkin sen juhlafiiliksen. Täytyyhän kato jotenkin erottaa se arki ja juhla toisistaan :lol: (Arkeni on niin juhlaa muutenkin)
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Aika lailla muuttunut tämä businessmaailmakin. Olin eilen illallisella/neuvottelussa. Kaikki tilasivat vain kivennäisvettä tai colaa juomaksi. Hyvin sujui ja mukavaa oli. Eipä enää ns ilmainen viinakaan tunnu kaikkia houkuttelevan ja silti on kivaa.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
tonttu

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja tonttu »

Join kyllä kolme bisseä tuossa sunnuntaina, mutta tästä eteenpäin voisin liittyä kerhoon. Eli, mukana ollaan. :yo:
Aito_Johanna

Re: Tipaton huhtikuu

Viesti Kirjoittaja Aito_Johanna »

RolloTomasi kirjoitti:en aio. ajattelin juoda viiniä heti kun jaksan.
tyhjennän vesipullon, täytän sen punaviinillä, otan mukaan kouluun ja ryyppään hissukseen pitkin päivää, niin että pysyn kännissä mutten ole liikaa.
Tämä voi jonkun mielestä olla vähän :off: mutta käytännöllisesti katsottuna täysin relevantti kysymys: Onko siellä Ameriikan ihmemaassa vesipulloja, joista ei näy läpi eli jotka voi huomaamattomasti täyttää muulla kuin kirkkaalla nesteellä? Urheilujuomapulloja tietysti on, sellaistako ajattelit?
Vastaa Viestiin