Hyvä yleiskone keittiöön?

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Herra Manala

Hyvä yleiskone keittiöön?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Noita yleiskoneita kun harvemmin missään vertaillaan, niin kaipaisin kokemuksia ja suositteluja hyvästä yleiskoneesta, koska sellainen olisi ostoslistalla. Tärkein toiminto mistä laitteen tulisi suoriutua, on vaivaus, eli se olisi melko tärkeää että laite ei jätä esimerkiksi pohjalle ja reunoille taikinaa sekoittumatta. Muut mahdolliset toiminnot mistä tulee plussaa mutta eivät ole välttämättömyyksiä, ovat hyvä blenderi sekä lihamylly.

Olen funtsinut lähinnä Kenwoodia metallisen sekoitinkulhonsa (ja tietääkseni koneistonsa?) vuoksi, mutta niissä vain ei kuulemma ole hirveän hyvät vaivauskoukut. Kaikennäköiset raastin- ja soseutustoiminnot ovat minulle yhdentekeviä. Kokemuksia?
Bliss

Re: Hyvä yleiskone keittiöön?

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Herra Manala kirjoitti:Kenwood...

...ei kuulemma ole hirveän hyvät vaivauskoukut...
Kohta neljän vuoden käyttökokemuksella, ne koukut on varsin kelvolliset, ja koneessa on voimaa riittävästi! Käytössä taikinahommissa tasaisesti 3-4 kertaa viikossa. Ainoa miinus siitä, että koukut ovat alumiinia, ja hiukan teräksisiä työläämmät puhdistaa. Silppuriosastoa en ole käyttänyt kertaakaan, mutta lisävarusteena saatava lihamylly on ihan hyvä!
1108

Re: Hyvä yleiskone keittiöön?

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Käsittääkseni taiden valittu nainen toimii yleiskoneena keittiössä ja pedissä samaan hintaan.

Pidän valtuuden olla väärässä
tonttu

Re: Hyvä yleiskone keittiöön?

Viesti Kirjoittaja tonttu »

1108 kirjoitti:Käsittääkseni taiden valittu nainen toimii yleiskoneena keittiössä ja pedissä samaan hintaan.

Pidän valtuuden olla väärässä
Miten mä arvasin. :lol:


Kerkesit sanomaan sen ennen mua.
Herra Manala

Re: Hyvä yleiskone keittiöön?

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Voi pahus kun et ehtinyt ensin. Vitsi oli NIIN hauska ja tuore.
Vastaa Viestiin