Harrastukset!

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Nighthawk

Re: Harrastukset!

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

veneily
kalastus
kaikki musiikkiin liittyvä
lyriikoiden kirjoittelu / lukeminen / tulkinta
lenkkeily
sulkis
downhill / freeride
säätö / nikkarointi
hyvät punaviinit / oluet + juustot
uinti (ainoastaan kesäisin järvissä / meressä)
ex tempore –matkailu

Täitä harrastelen vaihtelevasti, vaihtelevalla menestyksellä. Musiikkia en ole tehnyt (harrastanut ainoastaan reseptiivisesti) enkä sulkista harrastanut noin puoleen vuoteen. Nyt tuohon olisi vaihteeksi tulossa suuuuuri käänne.

Viime aikoina olen myös yrittänyt kasvatella kasveja, mutta ensimmäiseltä ostosreissulta mukaan tarttuneista neljästä kasvista hengissä on vain yksi. Pari päivää sitten hommasin kolme lisää. Saa nähdä kuinka käy, hevillä en luovuta!!

Onhan noita muitakin. Eivät nyt vaan tule mieleen.
1108

Re: Harrastukset!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ann kirjoitti:
1108 kirjoitti:
nypari kirjoitti:Seuraatsä mua?
Ei se seuraa mua, Mylwin on kulissi.

Tappeleeks ne musta? Onks toi homous vaan kulissi?
Ei, sinä olet voileipä.
1108

Re: Harrastukset!

Viesti Kirjoittaja 1108 »

tonttu kirjoitti:Niin, oiskai se ny noloa hävitä tytölle. Ens kerralla muuten häviät.
*hymiöt vittuun*

En muuten häviä.

Ja onko kohteliasti kutsua nypsia tytöksi???
tonttu

Re: Harrastukset!

Viesti Kirjoittaja tonttu »

1108 kirjoitti: *hymiöt vittuun*
En muuten häviä.
Ja onko kohteliasti kutsua nypsia tytöksi???
En tarkottanut nypsykkää, vaan itseäni.
JakeBlues

Re: Harrastukset!

Viesti Kirjoittaja JakeBlues »

Mä kuuntelen jazzia ja pelaan Bluesia - noh - aina välistä mä pelaan jazzia ja kuuntelen bluesia. Siinä ne päivät täyttyy kuin iteksiin...
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Harrastukset!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nighthawk kirjoitti:Viime aikoina olen myös yrittänyt kasvatella kasveja, mutta ensimmäiseltä ostosreissulta mukaan tarttuneista neljästä kasvista hengissä on vain yksi. Pari päivää sitten hommasin kolme lisää. Saa nähdä kuinka käy, hevillä en luovuta!!
Osta kityvehka. Olisko se ollut virallisesti nimeltään palmuvehka, sitten otat siitä kuvan ja laitat galleriaan ja annat vehkalle nimen. Sanovat, ettei se kuole millään ja minäkin aion sellaista vielä kokeilla.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Nighthawk

Re: Harrastukset!

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Lolita kirjoitti: Osta kityvehka. Olisko se ollut virallisesti nimeltään palmuvehka, sitten otat siitä kuvan ja laitat galleriaan ja annat vehkalle nimen. Sanovat, ettei se kuole millään ja minäkin aion sellaista vielä kokeilla.
Kiitos vinkkelistä! Toivottavasti tuo ei ole kovin harvinainen, ajattelin nimittäin huomenna käydä kuikuilemassa, löytyisikö tuo kasvi viereisestä kukkakaupasta. Niin ja täytyy räpsäistä se kuva samoin tein. Luulen että taidoillani saan tuonkin hengiltä alta viikoon.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Harrastukset!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Nighthawk kirjoitti:Kiitos vinkkelistä! Toivottavasti tuo ei ole kovin harvinainen, ajattelin nimittäin huomenna käydä kuikuilemassa, löytyisikö tuo kasvi viereisestä kukkakaupasta. Niin ja täytyy räpsäistä se kuva samoin tein. Luulen että taidoillani saan tuonkin hengiltä alta viikoon.
Tuolla sisustuskeskustelussa Kid mainitsi, että Kaisaniemen Kodin Ykkösessä olisi palmuvehkat halpoja.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Bliss

Re: Harrastukset!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Lolita kirjoitti:
Nighthawk kirjoitti:Kiitos vinkkelistä! Toivottavasti tuo ei ole kovin harvinainen, ajattelin nimittäin huomenna käydä kuikuilemassa, löytyisikö tuo kasvi viereisestä kukkakaupasta. Niin ja täytyy räpsäistä se kuva samoin tein. Luulen että taidoillani saan tuonkin hengiltä alta viikoon.
Tuolla sisustuskeskustelussa Kid mainitsi, että Kaisaniemen Kodin Ykkösessä olisi palmuvehkat halpoja.
Viherpajasta saa kestävämpiä, ja jotenkin elävämmän näköisiä
Nighthawk

Re: Harrastukset!

Viesti Kirjoittaja Nighthawk »

Lolita kirjoitti:Tuolla sisustuskeskustelussa Kid mainitsi, että Kaisaniemen Kodin Ykkösessä olisi palmuvehkat halpoja.
Juurikin tuolta ostin aikoinaan sellaisen järkyttävän ison palmun tapaisen kasvin, jonka nimeä en tiedä/muista. Oli muuten harvinaisen ärsyttävää roudailla sitä julkisissa ruuhka-aikana.. =)

Juu, täytyypi tsekkailla vehkaa tuolta / Blissin mainitsemasta Viherpajasta. Kiitos.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Harrastukset!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Ihanaa! Kohta meillä on kaksi ketjullista kityvehkakeskusteluja :D
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Herra Manala

Re: Harrastukset!

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Noo mää harrastannnööö... Ööö joskus mä käyn ulkon ja tota yleensä ainaki rapun ovesta ku menee ulos ni joutuu kävelee aina jonku matkaa ennenku on auton luona jota voi sit ajaa baariin jossa on joskus biljardipöytä ja tota sen lisäks mä joskus kotona kuuntelen musiikkii ja katon telkkarii ja ruokaaki joudun tekee jos tulee nälkä eikä kityyn pääse ilman tiatskarii eli mä siis selkeesti harrastan:
- ulkoiluu
- kävelyy
- autoiluu
- biljardii
- musiikkii
- elokuvii
- kokkailuu
- tiazkarii

Tosi pro lista! En ois arvannu et harrastan noi montaa!!! Oon hyvä.

PS. Entä jos ostaa soutulaitteen? Harrastaax sillon soutuu vai laittoo?
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Harrastukset!

Viesti Kirjoittaja brona »

Mun intohimonani ovat kirjat ja levyt, niitä kulkeutuu monin erin tavoin tänne kotikoloon. Ratsastuskaan ei ole harrastus, se on elämäntapa, en voi enkä halua kuvitella enää elämää ilman hevosia. Selkänikin voi huonommin ilman säännöllistä rynkytystä, tosin huollan sitä ja muitakin osiani säännöllisen epäsäännöllisellä juNppaamisella, mm. joogalla. Kävelemistäkään ei voi pitää harrastuksena, se tulee koiruuden kylkiäisenä. Ulos mennään haluat tai et.
Haluaisin harrastaa tanssimista ja vieraita kieliä. Ällöttävää, taas kerran samis kaksoisveljeni Hempan kanssa.
...
hebuli

Re: Harrastukset!

Viesti Kirjoittaja hebuli »

Kulkee suvussa.

Mitä se Manala vähättelee? Etkös sä ollut joku esteautoilun kolminkertainen Suomenmestari?

Ai niin unohdin. Olen edelleen aika haka TeamFortressissa. Pystyn helposti auttamaan heikoilla olevan nyypiötiimin voittoon veteraaneja vastaan. Olen tosi pro.
swirl

Re: Harrastukset!

Viesti Kirjoittaja swirl »

Hmmm… mie harrastan elokuvia, sarjakuvia ja kirjoja, kiihkeää musiikinkuuntelua, afrotanssia ja kuntosalia. Ja kokeellista kokkailua, joka on aikamoinen extreme-laji. Lisäksi sauvakävelyä taas heti kun sää sen sallii (inhoan talvea ja kylmää yli kaiken, enkä suostu olemaan ulkona yhtään sen kauempaa, kuin on pakollista).
killkill

Re: Harrastukset!

Viesti Kirjoittaja killkill »

- samojen kirjojen lukemista uudelleen ja uudelleen
- vertaisverkkotoimintaa
- elokuvien ja rokin keskisuurkuluttaja
- keittiö-improvisaatiot
- nettisivujen tekoa. Erityisesti CSS:n hienoudet kiinnostavat. Flashista taidan vain pahaiset alkeet, tosin yksi toimiva uusmediaromppu on jo saatu valmiiksi
- tekniikka- ja luolasukellus. Ensi kuussa alkaa Cavern-kurssi, vuonna 2007 Normoxic Trimix tai Full Cave, jos rahat riittää
- kropan kunnossapito hoituu salilla, hiihtäen, rullaluistellen tai räpyläuiden
Starflare

Re: Harrastukset!

Viesti Kirjoittaja Starflare »

killkill kirjoitti:- samojen kirjojen lukemista uudelleen ja uudelleen
- vertaisverkkotoimintaa
- elokuvien ja rokin keskisuurkuluttaja
- keittiö-improvisaatiot
- nettisivujen tekoa. Erityisesti CSS:n hienoudet kiinnostavat. Flashista taidan vain pahaiset alkeet, tosin yksi toimiva uusmediaromppu on jo saatu valmiiksi
- tekniikka- ja luolasukellus. Ensi kuussa alkaa Cavern-kurssi, vuonna 2007 Normoxic Trimix tai Full Cave, jos rahat riittää
- kropan kunnossapito hoituu salilla, hiihtäen, rullaluistellen tai räpyläuiden
Ihan muuten apropoo, kauanko olet oikein pulikoinut maailman jorpakoissa?
killkill

Re: Harrastukset!

Viesti Kirjoittaja killkill »

Starflare kirjoitti:Ihan muuten apropoo, kauanko olet oikein pulikoinut maailman jorpakoissa?
Elokuusta 2003. Ens la tulee 250. logattu sukellus, jos kaikki menee suunnitellusti. Kui?
Starflare

Re: Harrastukset!

Viesti Kirjoittaja Starflare »

killkill kirjoitti:
Starflare kirjoitti:Ihan muuten apropoo, kauanko olet oikein pulikoinut maailman jorpakoissa?
Elokuusta 2003. Ens la tulee 250. logattu sukellus, jos kaikki menee suunnitellusti. Kui?
Ihan vain uteliaisuudesta, luulin jotenkin että olet lutannut vedessä rutkasti kauemmin.
Avatar
LillyMunster
Kitisijä
Viestit: 2007
Liittynyt: 15.08.2005 12:55

Re: Harrastukset!

Viesti Kirjoittaja LillyMunster »

En oikein harrasta mitään... Siis en käy esimerkiksi viikottain jossain harrastusjutussa.

Tulee jotain kuitenkin puuhasteltua:
-Maalaan, piirrän, taiteilen
-Kokkailen omaksi ja kaverien iloksi
-Nettailen
-Kirjoitan "terapiakirjaa"
-Neulon (ja teen satunnaisesti muitakin käsitöitä, ja ennen kun puututte tuohon sanaan "käsitöitä", niin kyllä, runkkaan myös!)
-(Kortti-, ja muitakin) Pelejä perheen kanssa

Ja jos tässä kaupungissa olisi mahdollista, niin listalla olisi myös pubivisailut, biljardi ja keilaus.

En vain oikein osaa ajatella harrastavani jotain, kunhan puuhastelen silloin tällöin jotain...
Monesti sitä ajattelee leikkivänsä hengellään. Pitäisi aina pitää mielessä, että siinä touhussa saattaakin leikkiäkin terveydellään, ja se on jo ihan toinen juttu...
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Harrastukset!

Viesti Kirjoittaja Georgina »

Ratsastusta. Muuta en ehdi, vaikka mielenkiintoa kyllä olisi moneen suuntaan. (taide, kuntosali, lukeminen, musiikki, käsityöt) Lasketaanko tuota edes harrastukseksi vai onko se ammattitaidon ylläpitämistä?¨

Ja onko lumilautailu harrastus jos sitä harjoittaa muutaman kerran vuodessa? Rullaluistelu vois kesäisin olla. :)
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Kid

Re: Harrastukset!

Viesti Kirjoittaja Kid »

Harrastukset. HNmm..Säännöllisen epäsäännöllisesti tulee kuntosalilla rehkittyä. Nyt taas se en rehki-vaihe on jäänyt päälle. Kauniilla keleillä rakastan kävelyä. Luen paljon.
Joku potkunyrkkeily tms. kiinnostaa kovasti, mut yksin ei tuu lähettyä uuteen lajiin.
AarneAnkka

Re: Harrastukset!

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

- Piirtelen (tosin en ole tehnyt sitä aikoihin)
- Sävellän musiikkia (tosin en ole tehnyt sitä aikoihin)
- Katselen leffoja
- Ihmettelen, eli tiede ja tekniikka kiinnostaa tätäkin
- Kityilen
- Pelaan tietokone- / konsolipelejä

Liikuntaharrasteita on myös, mutta kuten hebuli kiteytti, ne teen velvollisuudesta itseä kohtaan.
ninnithequeen

Re: Harrastukset!

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

En mie mitään ehdi harrastella juurikaan...

- kokkaus, tietty
- kesällä "puutarha"-hommia
- kotosalla juNppailen muutamia kertoja viikossa (ihan jo pitääkseni selän kuosissa)
- reippailla kävelylenkeillä käyn 1-5 kertaa viikossa, ilmoista riippuen
- lukemista harrastan, mm. sisustuslehtien selausta siis :roll:

Niin, ja kavereitten kanssa tulee joskus hutkittua bilistä, surkealla menestyksellä.
Mulli75

Re: Harrastukset!

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Kid kirjoitti:mut yksin ei tuu lähettyä uuteen lajiin.
Et sinä yksin ole vaikka yksin aloitatkin. Niin minäkin ajattelin kun aloitin yksin jonkun harrastamisen. Tutuiksi siellä ihmiset tulee. Suurin osa on samalla lähtöviivalla joten sinne vaan sekaan. Et sinä erotu joukosta niin ettet muka uskaltaisi aloittaa jotain.

Mikä siinä on että jotkut eivät pysty yksin aloittamaan jotain ?

Onko siinä joku aloittamisen kynnys, pelko tulla hylätyksi vieraassa joukossa tms. ?
Vastaa Viestiin