Lintubongaus

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Lintubongaus

Viesti Kirjoittaja Clay »

Näin närhen. Ei se taida olla mikään harvinaisuus, mutta enpä ole pitkään aikaan sellaista nähnyt. En kyllä varsinaisesti bongaa mitään.
Zeb kirjoitti: Mihin kannattaa mennä ? Täällä Turussa varmaan ainakin Ruissalo lienee hyvä ?
Hirvensalossa on ainakin lintutorni, en tiedä miten hyvä/huono se on, mutta pitää mainostaa kotisaartaan! Voisin vaikka esitellä Tornia sinulle "kröhöm" se on mukavan syrjäisessä paikassa, kun/jos vielä Turkuun takaisin päädyn, ja pitäisi päätyä.
Nyt penikseni on fantastinen!
ninnithequeen

Re: Lintubongaus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ah, kiitos Clay! Bongasinhan mä närhenkin siellä landella. Olivat oikein komea pariskunta.

:off:
Missä helkutassa sä oot mies ollu?
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Lintubongaus

Viesti Kirjoittaja Clay »

ninnithequeen kirjoitti:Ah, kiitos Clay! Bongasinhan mä närhenkin siellä landella. Olivat oikein komea pariskunta.

:off:
Missä helkutassa sä oot mies ollu?
Toff opiccoidaan sitten.. mun oma kone on sekasten ja vietin aikaa Turkkusessa. En varmaan tule hirveen paljon nyt koneella viettämään aikaa.

Ja takaisin topicciin: näin Aurajoen rannassa istuskellessani kokista siemaillen miten kusipäälokki (en ole ihan varma onko tuo se oikea laji) kiusasi sorsanpoikasta. Oli muuten vähän epävarma olo seurata lokkieläinten syöksypommituslentoja siinä istuskellessa.. onneks oli vähän oksaa pään päällä.
Nyt penikseni on fantastinen!
ninnithequeen

Re: Lintubongaus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Noniin, bongasinhan mä tietty kalalokkeja ja naurulokkejakin siellä.
Mutta niitä nyt näkee täälläkin niin paljon ettei juuri kiinnitä huomiota.
Vastaa Viestiin