Vapaaottelu, otteluvapaa!

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Ebola

Vapaaottelu, otteluvapaa!

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Lajeista ehkä upein, ainakin lähinnä sydäntä.

Taas on kasassa otteluiden täyteinen kesä:

24.6 AFC 17
24.6 UFC: Ultimate fighter finale 3
28.6 UFC: Ultimate fight night 5
30.6 K-1 Max: World GP final (niba, niba)
30.6 TKO 26: Heatwave

Kenen kone käy kuumana, kenen kaistat tukkiutuu?
Ei kertakaikkiaan voi olla mahdollista, etteikö tällä palstalla ole yhtään minun lisäkseni, joka tykittää ja dickkaa tätä samoissa määrin kuin itse?!1

Valitettavasti olen huomaavani, että lempi fightaajani (voiko upeampaa ja aggressiivisempaa tekniikkaa ja rautapolvea olla olemassa) voittoputki on katkennut kahdesti pitkästä aikaa; voittoja 30, häviöitä 5 ja tasapelejä yksi, Wanderlei Silva tulossa vanhaksiko? (joo, just se vauvan näköinen ketä panisit ketjussa, jou pokz). Nääh.

http://www.sherdog.com/

Tai ehkä miun pitää valitettavasti mennä alan foorumeille, ei tämä kuitenkaan ota tulta alleen, ehkä hiukan voi kyteä, mut kuiteskin ;)
bedlam

Re: Vapaaottelu, otteluvapaa!

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Mä en ymmärrä yhtään mitä sää puhut.
Ebola

Re: Vapaaottelu, otteluvapaa!

Viesti Kirjoittaja Ebola »

bedlam kirjoitti:Mä en ymmärrä yhtään mitä sää puhut.
No tietenkin vapaaottelusta, tulevista matseista ja yhdestä ottelijasta.
Jee, nyt kyti edes, kiitos beddis! :wink:
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Vapaaottelu, otteluvapaa!

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Ebola kirjoitti: Ei kertakaikkiaan voi olla mahdollista, etteikö tällä palstalla ole yhtään minun lisäkseni, joka tykittää ja dickkaa tätä samoissa määrin kuin itse?!1
On. Semmy Schildt voittaa kaikki.
Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
Ebola

Re: Vapaaottelu, otteluvapaa!

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Mylwin kirjoitti:
Ebola kirjoitti: Ei kertakaikkiaan voi olla mahdollista, etteikö tällä palstalla ole yhtään minun lisäkseni, joka tykittää ja dickkaa tätä samoissa määrin kuin itse?!1
On. Semmy Schildt voittaa kaikki.
No olihan tuo ihan vakuuttava vuonna 2005.
Bliss

Re: Vapaaottelu, otteluvapaa!

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Kyll mein oman salin pojaat on parhaita :)
Feiz

Re: Vapaaottelu, otteluvapaa!

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Olen jo vuosia seurannut UFC/Pride turnaukset ja tietysti joka viikko tilaan meksikolaiselta kaveriltani uusimman TuF jakson.

Jo pitkään suosikkejani on ollut tässä järjestyksessä:

Crocop
Fedor
Vanderlei
Gomi
Hunt
Baroni

Tosin omasta mielestäni Vanderleilla on jotenkin viime aikoina ollut se alkuaikojen aggressiivisuus täysin kateissa. Onkohan pitkä mestarina oli saanut miehen pelaamaan otteluissa varman päälle mikä on alkanut kostautumaan muutamana nolona tappiona.

Pride OPWG:stä toivon voittoa tietysti Crocopille ja sen jälkeen rematch cyborg Fedoria vastaan. Taitaa vaan crocopillakin tuo uran lopetus jo kummitella mielessä niin en tiedä miten vaikuttaa suoritukseen. Kovia matseja on kuitenkin tulossa.

UFC:ssä ei tällä hetkellä kiinnosta oikein muut kuin Franklin, Ortiz vaikka sen ottelutyyli onkin LnP ja hieman tylsää, mutta suunsoittajat on aina plussaa. HW divisioonasta toivon, että Silvia tyrmää Arlovskin toistamiseen. En voi sietää sitä sössöttävää ryssää sitten tippaakaan.
Uutena tulokkaana uusimmasta TuF sarjasta tulee nousemaan Bisping. Olen aika saletti että hän vie TuF finaalin ja pääsee UFC:en höykyttämään ja vääntämään brittislangia urakalla. Hänellä myös todella viihdyttävä ottelutyyli, sellainen kunnon turpaanveto meininki joka kuitenkin tehdään taidolla, ei Tank Abbot tyyliin.
mustakikkeli

Re: Vapaaottelu, otteluvapaa!

Viesti Kirjoittaja mustakikkeli »

Big Show on myös aika hyvä.
isohaara

Re: Vapaaottelu, otteluvapaa!

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Ebola kirjoitti:Kenen kone käy kuumana, kenen kaistat tukkiutuu?
Ei kertakaikkiaan voi olla mahdollista, etteikö tällä palstalla ole yhtään minun lisäkseni, joka tykittää ja dickkaa tätä samoissa määrin kuin itse?!1
Kyl mun kaista tukkiutuu aivan täysin. TUF-finaalia ja Bitter Rivalsia oottelen vesi kielellä. TUFin päätöksestä tuskin ihan hirveän legendaarista tulee, mutta odotukset ovatkin aivan järjettömän korkealla Bonnar-Griffin -matsin ansiosta.
Arlowski sais mun puolesta piestä Sylvian, ja varmaan niin tekeekin. Tappio tuli vähän tuurinkaupalla ja edeltävä voittoputki oli kyllä sen verran vakuuttava. Mutta taas toisaalta ja niin edelleen. Timikään ei mikään heittopussi ole.
Shamrockia käy kyllä sääliksi Ortiz-matsissa. Ensimmäinen kohtaaminen oli niin hirveätä yksipuolista mättöä kuin olla voi, eivätkä mitkään ennusmerkit kerro toiselle kierrokselle toisensuuntaista lopputulosta.

Täysin siis UFC-fani olen, noi japanilaiset outoudet ei ole vielä sytyttänyt. Eikä vinosilmiä jaksa katella.

EDIT: Hei jee! Kalenteria katsoessani tulin havainneeksi, että TUF-finaalin ehtii katselemaan jo sunnuntai-iltana! Hyvä tapa suorittaa viikon avaus.
Feiz

Re: Vapaaottelu, otteluvapaa!

Viesti Kirjoittaja Feiz »

isohaara kirjoitti:
Arlowski sais mun puolesta piestä Sylvian, ja varmaan niin tekeekin. Tappio tuli vähän tuurinkaupalla ja edeltävä voittoputki oli kyllä sen verran vakuuttava.

Shamrockia käy kyllä sääliksi Ortiz-matsissa. Ensimmäinen kohtaaminen oli niin hirveätä yksipuolista mättöä kuin olla voi, eivätkä mitkään ennusmerkit kerro toiselle kierrokselle toisensuuntaista lopputulosta.
Mun unelma ois nähdä kuinka Arlowskia piestäis 3 erää tauotta ja sit vikalla minuutilla brutal KO tai joku sylvian "käden napsauttava" armbar.
Arlowskin voittoputki on "vakuuttava" siksi ettei UFC HW divisioonassa ole mitään muita kun näitä tomaattipurkkeja. Voi jeesus Eilers, Buentello, Monson..siis ikävä kyllä, mutta jos vastus on tällaista niin ei ihme että voittoputki jatkuu ja jatkuu. Sylvia alkaa olemaan viimeinen toivo näyttämään mistä kana pissii.

Shamrockin ois pitänyt lähteä eläkkeelle jo vuosia sitten. Kaikki kunnia hänelle kun toi UFC:tä esille aikoinaan niinkin menestyksekkäästi, mutta ikä painaa. Veikkaan myös, että ottelusta tulee toisinto edellisestä eli täydellistä turpakäräjää missä Shamrock on vastaanottavana osapuolena.
isohaara

Re: Vapaaottelu, otteluvapaa!

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Voipi olla, että se on Sylvian käsi joka napsahtaa, mikäli vanhat merkit paikkansa pitävät. :P Mutta totta kyllä, että tässä matsissa mitataan Arlowskin nokkimistaso UFC:ssä. Ikäviä nämä aaltoliikkeet divisioonien tasossa.

Shamrockin toivottaisin minäkin jo eläkkeelle. Lähinnä tuntee myötähäpeää kun katselee äijän rimpuilua nuorien sonnien kurituksessa.
Vähän sama juttu kun katseli kuinka Royce Gracie sai niin täydellisesti turpaansa Hughesilta - joka muuten ei tule häivämään St. Pierrelle. 8)
Ebola

Re: Vapaaottelu, otteluvapaa!

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Feiz kirjoitti:
Tosin omasta mielestäni Vanderleilla on jotenkin viime aikoina ollut se alkuaikojen aggressiivisuus täysin kateissa. Onkohan pitkä mestarina oli saanut miehen pelaamaan otteluissa varman päälle mikä on alkanut kostautumaan muutamana nolona tappiona.
Tässä on valitettavasti totuutta. Muistaakseni olin huomaavani aggressiivisuuden katoamista kun äijä astui avioon ( hÖhÖ). Mutta joo W(tiedän, että on V:llä)anderleitä muistelen mieluummin alku aikojensa polvi tykittäjänä.
Toisaalta voisin vielä toivoa Wanderlein ja Titon alias UFC pretty boyn (ärsyttävyyden huippu) uusinta ottelua, toivossa hyvä elää.

Mutta joo, itsekin pääasiassa seuraan Pride matseja, valetudoa ja K-1 vaihtelevasti ja UFC:tä suht harvoin, lähinnä vaan tiettyjä matseja.

Asiaan:

Onko paljon tullut kotimaassa seurattua/käytyä tapahtumissa?
Itsellä plakkarissa Finnfighteja, subbareita ja Extremefight 1 ja nyt viimeisempänä Careliafight 1.
Ebola

Re: Vapaaottelu, otteluvapaa!

Viesti Kirjoittaja Ebola »

isohaara kirjoitti: Vähän sama juttu kun katseli kuinka Royce Gracie sai niin täydellisesti turpaansa Hughesilta - joka muuten ei tule häivämään St. Pierrelle. 8)
Mitä tästä opimme, kannattaa siirtyä valmennuspuolelle vielä kun on huipulla ja huippuvedossa.
isohaara

Re: Vapaaottelu, otteluvapaa!

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Joo saatana! Menin sitten asettamaan odotuksia finaalimatseille, ja äijänperkeleet pistivät sellaisen show'n pystyyn ettei perse meinannut penkissä pysyä. Aivan mahtavia taistoja, etenkin Herman vs Grove - vaikka taaskin oma suosikki hävisi.
Mut tähän aikaan ei jaksa enempää jaaritella, varsinkin kun on omatkin adrenaliinit vielä hieman korkealla. Ja jos joku ei halua spoilaantua niin jätetään voittajatkin mainitsematta.
isohaara

Re: Vapaaottelu, otteluvapaa!

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Taisi olla TUF:n finaali UFC 61 pareen. Lähinnä keskityin hype-matseihin, eli mielikuva tapahtumasta nojaa näihin pettymykssin. Undercardin katsominen ajatuksen kanssa voisi vielä tilannetta korjata.

Sylvia-Arlowski oli hirveää tuubaa. 25 minuuttia läpsyttelyä. Varmasti ottivat molemmat muutaman stiffin jabin vastaan, mutta ei matsissa tapahtunut kerta kaikkiaan yhtään mitään. Paska.
Muistutti itse aisassa ihan Uuno-leffaa, missä se opetti tennistä. "Näpy, näpy...verkolle nousu..."

Shamrock-Ortiz oli taasen juurikin sitä mitä osasi odottaa. Ken on täysin aseeton ground-and-poundia vastaan - kestiköhän matsi minuuttiakaan.

Ens tapahtumaa en hirveästi odota. Onhan Liddellin matseja aina ilo seurata, mutta että ainoa hype nostetaan Liddell vs Babaluusta. Hohhoijjaa. Liddell vs Silvaa saakin odotella sitten pitkälle syksyyn.
Viimeksi muokannut isohaara, 14.07.2006 17:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vapaaottelu, otteluvapaa!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:...
Anteeks, mä en ymmärtänyt sanaakaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
isohaara

Re: Vapaaottelu, otteluvapaa!

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Et kai. Mää oon kato niin nörtti jäbä, että kattelen tappelutkin vaan telkkarista.
Ebola

Re: Vapaaottelu, otteluvapaa!

Viesti Kirjoittaja Ebola »

Careliafight 2 Imatralla taas 2.9, ehtisin jo innostua kunnolla kunnes huomattiin, jotta mies on ulkomailla kyseisenä ajankohtana, dääm.
Enivei, jos joku sinne menossa ja kaipailee seuraa voi laittaa YV:tä tulemaan, ei sitä yksin viitsi sompailemaan lähteä.
Viimeksi siellä oli ottelut hyvää luokkaa ja eräs 16v.! (poikkeavilla säännöillä) näytti kylä taidokasta shootfightinkia vaikka ensin hiukan meinasin, että nyt taitaa hassusti käydä, koska vastustajalla kai enemmän oli kokemusta ja ikääkin.
Vieläkään ei imutukset toimi ja joudun olemaan ilman matseja, prkl.


http://www.nhbfinland.fi/
http://www.finnfightersgym.fi/
isohaara

Re: Vapaaottelu, otteluvapaa!

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Tuskinpa tuli ketään katsoneeksi UFC 63:sta...?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Vapaaottelu, otteluvapaa!

Viesti Kirjoittaja Lolita »

isohaara kirjoitti:Tuskinpa tuli ketään katsoneeksi UFC 63:sta...?
Rouva Pupu on Ebola, joten mahdollisuuksia vielä on.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Rouva Pupu

Re: Vapaaottelu, otteluvapaa!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

isohaara kirjoitti:Tuskinpa tuli ketään katsoneeksi UFC 63:sta...?
Ei ole vielä koneella, ei. Muutenkin olen enemmän suuntautunut tuonne Priden puolelle.
isohaara

Re: Vapaaottelu, otteluvapaa!

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Vanderlei Silvan häviö Dan Hendersonille oli toki paukku, mut kyl jumalauta kovempi oli Randy Couturen voitto Tim Sylviasta ja jo toinen raskaansarjan mestaruus! Äijä on 43-vuotias mutta niin vaan taas tallo yhden nuoren sonnin täysin suvereenisti. Kertoo tietty jotain UFC:n raskaansarjan tasostakin, mutta silti aivan älytön juttu.

Heti matsin jälkeen tuli mieleen pieni mahdollisuus Couture vs Mirko Crocop -kohtaamisesta. Ottelu olisi muodollisuus kuten Hughes vs Gracie -matsikin, mutta ajatus tässä se tärkein olisikin. Koko lailla maailman paras vastaan oikea legenda viehättää aina, edellyttäen että legenda ei vielä ole pyörätuolikunnossa. Perkele, voisin jopa maksaa tuosta ottelusta.
Rouva Pupu

Re: Vapaaottelu, otteluvapaa!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Tänään ohjelmassa: PRIDE 33 - Second Coming <3 <3
Carelia Fight kolmosta toivoen ja odotellen.
Rouva Pupu

Re: Vapaaottelu, otteluvapaa!

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Avatar
Feiz
Kitinäaddikti
Viestit: 81
Liittynyt: 27.10.2006 12:43

Re: Vapaaottelu, otteluvapaa!

Viesti Kirjoittaja Feiz »

Rouva Pupu kirjoitti:Mielenkiinnolla seuraan.
Itse toivon Rampagen voittoa.

Matsi mita odotan enemman toteutuvaksi olisi Fedor vs Couture :D
MMATerminaattori vs ikuinen altavastaaja...
Vastaa Viestiin