Minttukaakao

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Tiikeriankka

Minttukaakao

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

Mistä sitä saa? Ennen oli monessakin kaupassa, enää ei juuri missään.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Minttukaakao

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Se on varmaan mennyt pois muodista. Sun täytyy ryhtyä tee-se-itse -mieheksi.

Eli osta pullo minttulikööriä, tai makusiirappia jos kaipaat alkoholitonta vaihtoehtoa.

Toimiskohan Fazermintit kuumassa maidossa...?
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
swirl

Re: Minttukaakao

Viesti Kirjoittaja swirl »

Luulenpa, että Tiikeriankka kyselee Oboyn minttukaakaojauheen perään, eikä viinaksien.

Edit: juu, mainitsithan sie alkoholittoman vaihtoehdonkin... pitäisi varmaan lukea viestit ennen kommentoimista. Syytän maanantaiaamua.
Tiikeriankka

Re: Minttukaakao

Viesti Kirjoittaja Tiikeriankka »

swirl kirjoitti:Luulenpa, että Tiikeriankka kyselee Oboyn minttukaakaojauheen perään, eikä viinaksien.

Edit: juu, mainitsithan sie alkoholittoman vaihtoehdonkin... pitäisi varmaan lukea viestit ennen kommentoimista. Syytän maanantaiaamua.
Jep, sitä juuri tai sitten edes niitä pieniä pussukoita, joiden tuotenimeä ne nyt muista, maanantaiaamun vika sekin.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Minttukaakao

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

Lilo kirjoitti:Toimiskohan Fazermintit kuumassa maidossa...?
Ainakin After Eight kaakaossa toimii hätävarana.
Geetzu

Re: Minttukaakao

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mä en oikein lämpene minttusuklaan lisäämisestä kaakaoon, se ei jotenkin maistu niin täydeltä? Parempaa on sitten syödä suklaa erikseen. Tosin pari iltaa sitten kaivelin kaapin perältä marianne-karkin murusia. Tai siis niitä saa maustehyllyltä pienissä pussukoissa. Ne meni ihan kivasti kahviin sekotettuna masuuni. :]

Onkohan kaakao enää muodissa lainkaan? Skidinä sitä piti aina olla kotona ja nyt en muista ees sukulaismuksujen sitä kinunneen missään.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minttukaakao

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Geetzu kirjoitti: Onkohan kaakao enää muodissa lainkaan? Skidinä sitä piti aina olla kotona ja nyt en muista ees sukulaismuksujen sitä kinunneen missään.
Mä juon todella usein iltapalan yhteydessä kylmää kaakaota :h:
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Minttukaakao

Viesti Kirjoittaja par-sky »

mä olen tänään horassu sen litran verran kaakaota ja lisää tekisi mieli... eikös vesselillä ole minttuversio siitä jauheesta?
Me transmitte sursum, Caledoni!
1108

Re: Minttukaakao

Viesti Kirjoittaja 1108 »

ninnithequeen

Re: Minttukaakao

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Kokeilkaapa kylmän kaakaon kanssa muutamaa teelusikallista sitä Lidlin vanilla-cappuccinojauhetta.
Avatar
brona
Kitinän uhri
Viestit: 812
Liittynyt: 16.08.2005 1:26
Paikkakunta: Saari Idässä

Re: Minttukaakao

Viesti Kirjoittaja brona »

... tai minttuviinaa.
...
Avatar
Xiberia
Kitisijä
Viestit: 3273
Liittynyt: 26.08.2006 9:58
Paikkakunta: Kenkäkaupunki

Re: Minttukaakao

Viesti Kirjoittaja Xiberia »

Minä teen kaakaoni aina sillä "oikealla" kaakaojauheella, siis Van Houten tmv. Sitä saa vaan vispata aika hyvin, että ne jauhokökkäreet sekoittuu kuumaan maitoon. Mulla on tapana tehdä siitä sitten oikein superhyperhyvää sulattamalla kupilliseen pari-kolme Marianne-karkkia. Se uusi Marianne Crush toimisi varmaan paremmin, mutta kyllä ne karkitkin sekaan sulaa, kunhan jaksaa odottaa!
Vastaa Viestiin