Lihotusvinkit

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Lihotusvinkit

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Olen oksettavan näköinen ruipelo. Eki-sedän mukaan syön kyllä normaalisti, mutta siiderimasua ei vain näy. Onko mitään tehtävissä?

Ainoa harrastamani liikuntamuoto on siis kodinhoito.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lihotusvinkit

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

No juotko tarpeeksi sitä siideriä mahan saavuttamiseksi? Toisaalta ruipelot ovat edelleen muodissa, joten jos haluat olla über-trendikäs, niin annat piupaut lihotuskuureille ja laihdutat vielä vähän lisää.
Bliss

Re: Lihotusvinkit

Viesti Kirjoittaja Bliss »

-Superior- kirjoitti:Olen oksettavan näköinen ruipelo.
Tosiasioiden tunnustaminen on jo pitkä askel kohti itsensä hyväksymistä.
t. Eki-setä
Avatar
Mylwin
Kitisijä
Viestit: 4593
Liittynyt: 16.08.2005 15:25
Paikkakunta: Kouvostoliitto

Re: Lihotusvinkit

Viesti Kirjoittaja Mylwin »

Kävin katsomassa Mylwinin kuvaa, ja näyttää kyllä just siltä ettei sillä ole yhtään ystävää.
- Ann 2005
1108

Re: Lihotusvinkit

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Ilkan ja Malisen pikahiivakilju
Välineet:
ämpäri, vähintään 30 l

Reagenssit:
sokeria 7 kg
turbohiiva (jäsnings kraft tms.)
halutessasi voit lisätä jotain seuraavista: banaani, herneet, lanttu tai vaikka kuollut telkkä.

Valmistus:
Älä pese astiaa. Liuota sokeri 25 l:aan haaleaa vettä. Lisää hiiva. Sulje kansi, älä käytä vesilukkoa. Valmista kahden päivän kuluttua, tarvittaessa aiemminkin.

Annoksesta riittää joko Ilkalle ja Maliselle kolmeksi päiväksi tai viidelle muulle kuukaudeksi. (mikäli joku tätä keittoa pystyy juomaan)

Sivuvaikutukset:

asunnon menetys, ystäväpiirin laajeneminen(?), sammuminen (luennolle), pöytään liimautuneet cd-levyt, kaatopaikanhajuiset housut, tuntemattomat kiljun ystävät ovella, rakkaudentajun kasvaminen äärimmäisiin mittoihin, impotenssi, poliisi jne.jne.jne.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lihotusvinkit

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Onhan tylsä tuote, toisin kuin tämä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Turbohaltija

Re: Lihotusvinkit

Viesti Kirjoittaja Turbohaltija »

-Superior- kirjoitti:Olen oksettavan näköinen ruipelo. Eki-sedän mukaan syön kyllä normaalisti, mutta siiderimasua ei vain näy. Onko mitään tehtävissä?

Ainoa harrastamani liikuntamuoto on siis kodinhoito.
Ei siideristä ole mihinkään. Olutta ja makkaraperunoita joka päivä!
Rouva Pupu

Re: Lihotusvinkit

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

McJanne kirjoitti:Ryhdy insinööriksi. Mieluiten dibloomisemmoiseksi. Kessi tulee vakiovarusteena.
OuNou, nyt olen valinnut sitten ihan väärin! EiQ musta semmonen masu ois ihan söpis miehelle.
Sinkkumatti

Re: Lihotusvinkit

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

-Superior- kirjoitti:Onko mitään tehtävissä? .
Olet kai nähnyt Super Size Me:n?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Lihotusvinkit

Viesti Kirjoittaja Lilo »

-Superior- kirjoitti: Onko mitään tehtävissä?
Toki. Sovitaan yhdessä aika Christina's cliniq:lle, mä luovutan sopivan määrän ja sä vaan valitset sitten mihin kohtaan se ruiskutetaan. :wink:
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Sinkkumatti

Re: Lihotusvinkit

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Lilo kirjoitti:mä luovutan
Jaa että mistä sää muka luovutat?

Mun vatsamakkarastani saisi sentään supalle vaikkapa kolmannen pakaran.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Lihotusvinkit

Viesti Kirjoittaja nexie »

Sinkkumatti kirjoitti:
Lilo kirjoitti:mä luovutan
Jaa että mistä sää muka luovutat?

Mun vatsamakkarastani saisi sentään supalle vaikkapa kolmannen pakaran.
Katsos kun Lilon pyllyulottuvuuksia on nimitelty Amerikaksi ja mun hanuria Euroopaksi, niin kyllä niistä jotain niinqu kehitysapuna varmaan irtoaisi...
Don't Panic!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Lihotusvinkit

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti: Katsos kun Lilon pyllyulottuvuuksia on nimitelty Amerikaksi ja mun hanuria Euroopaksi, niin kyllä niistä jotain niinqu kehitysapuna varmaan irtoaisi...
Niin, ja mulle kun vielä erikseen tähdennettiin että kyseessä on sekä jenkkilä että Kanada...

Yhdysvallat on ollut suhteessa BKT:hen vielä melkoisen nihkeä antamaan kehitysapua, olen valmis tekemään osuuteni tilanteen parantamiseksi!
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Sinkkumatti

Re: Lihotusvinkit

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

Lilo kirjoitti:
nexie kirjoitti: Katsos kun Lilon pyllyulottuvuuksia on nimitelty Amerikaksi ja mun hanuria Euroopaksi, niin kyllä niistä jotain niinqu kehitysapuna varmaan irtoaisi...
Niin, ja mulle kun vielä erikseen tähdennettiin että kyseessä on sekä jenkkilä että Kanada...!
Tjaa. Se kolmen persien kuva oli siis joidenkin muiden pepuista otettu. No onnitelkaa niitä tytsyjä. Ne perseet oli meinaan vallan herkullisia.
sanctus

Re: Lihotusvinkit

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Siis The Kuva? Se ottamani, joka komistaa tietokoneeni näyttöä suurempana, tarkempana, alastomampana? Joko se on tarjolla netin itsesaastutusgallerioissa?
Sinkkumatti kirjoitti:Kolmen Persien Kuva
Sinkkumatti

Re: Lihotusvinkit

Viesti Kirjoittaja Sinkkumatti »

sanctus kirjoitti:Siis The Kuva?
Juu just se. Se joka oli Hard Ass A Rock - lehden kansikuvana tässä kuussa.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lihotusvinkit

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sinkkumatti kirjoitti:
sanctus kirjoitti:Siis The Kuva?
Juu just se. Se joka oli Hard Ass A Rock - lehden kansikuvana tässä kuussa.
Väärä vastaus! Sun olisi pitänyt pyytää Sanctusta laittamaan se kuva galleriaan näytille, että voit vakuuttua, että kyseessä on sama kuva.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
sanctus

Re: Lihotusvinkit

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Se Kuva taitaa olla parhaiten saatavilla NexusSexusPlexukselta. Mähän en tunnetusti julkisesti levittele muita kuin itsestäni ottamia kuvia.
Lolita kirjoitti:Väärä vastaus!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lihotusvinkit

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ei hyvänen aika, sähän olet ihan kivannäköinen ruipelo! Elä tuollaisesta huolehdi, jos olet muuten terve. Meitä on niin erirakenteisia tyyppejä. Tosin kehoittaisin sinua harrastamaan liikuntaa niin ruokahalukin kasvaisi. Mun mielestä painon nostaminen rasvaista ja makeaa syömällä esim. ei kuulosta kauhean terveelliseltä... Mutta tiedä sitä sitten, en ole mikään lihottajaekspertti.

Mä lihoin äskettäin kaksi kiloa, kun en päässyt urheilemaan (älä välitä ristiriidasta tämän ja yllä olevan neuvoni välillä). Kun en päässyt liikkumaan, ahdistukseni lisääntyi ja sen mukana mässäilyhalut. Nopeasti noussut paino ei välttämättä ole se tie kauniiseen vartaloon, vaikka pidän kyllä vartalostani isompanakin. Nyt olen joka tapauksessa takaisin ruodussa ja tuntuu hyvältä. Ihminen on luotu liikkumaan ja hauiksia pullistelemaan!

t. Aerobik-pimpo
Kikkelis kokkelis.
Geetzu

Re: Lihotusvinkit

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mikään ei oo karseempaa ku "laiha läski", joten jos sitä lihaa niin vähän kyllä lihastakin... Siihen tarttet muutakin ku kodinhoitoa! 8)

(Mä paisutan itteeni aina tajuttomilla protskuviikoilla + puntilla, nii ja kotii pitää hoitaa joka päivä ahkerasti, imuriin kunnol kii pippelin sijasta)
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Lihotusvinkit

Viesti Kirjoittaja Clay »

Sipsejä joka päivä, mutta unohtamatta siltikään muuta syömistä. Siinä ei ole niin väliä vaikka vähän liikkuisikin - lösöä tulee varmasti.
Nyt penikseni on fantastinen!
segma

Re: Lihotusvinkit

Viesti Kirjoittaja segma »

Geetzu kirjoitti:(Mä paisutan itteeni aina tajuttomilla protskuviikoilla + puntilla, nii ja kotii pitää hoitaa joka päivä ahkerasti, imuriin kunnol kii pippelin sijasta)
Plahh, mikäs se olikaan kun tuli hetki sitten joku paskadokkari aiheesta Desperate Housewives, joista yksi tähtönen kertoi vartalonsa salaisuuden olevan seksi. Eli siitä vaan, lisää pillua kansalle ja kaikki voittaa!
Geetzu

Re: Lihotusvinkit

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

segma kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:(Mä paisutan itteeni aina tajuttomilla protskuviikoilla + puntilla, nii ja kotii pitää hoitaa joka päivä ahkerasti, imuriin kunnol kii pippelin sijasta)
Plahh, mikäs se olikaan kun tuli hetki sitten joku paskadokkari aiheesta Desperate Housewives, joista yksi tähtönen kertoi vartalonsa salaisuuden olevan seksi. Eli siitä vaan, lisää pillua kansalle ja kaikki voittaa!
Vaan jos aerobista yrittää karsia niin... Siis meillähän ei muuta kuin nussita täydel tehol. ;)
slam

Re: Lihotusvinkit

Viesti Kirjoittaja slam »

joskus lapsena halusin olla lihavampi, mutta nyt on alkanut hämään hieman... 5mm etureppu. laihdutusta. kait täs iässä alkaa jo kertyyn.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Lihotusvinkit

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Geetzu kirjoitti:"laiha läski"
Mä itse suosin termiä "lahjavartalo", siis että kroppa on luonnostaan sen näköinen eikä urheilulla ja ruokavaliolla saavutettu. Se on jotenkin armollisempi termi.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Vastaa Viestiin