Tapaus Karalahti

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Geetzu

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sutenööri kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Haha. Sä oot oikeesti ihan mahoton!
Niin no. Sä taas olet tyypilline puusilmäinen ifk-fani, mikä ei halua nähdä mitään muuta, kuin jeren punanutussa. Oma etu paras etu junou.
En ihan tajua totakaan heittoa. Siis mitä mun pitäis niinq sit haluta nähdä? Jeren saavan kenkää IFK:sta, jotta se lähtis mahdollisesti johonkin muuhun maahan (jonne se ei halua, reissu todnäk etukäteen jo tuhoontuomittu, so long ne hehkuttamas eläkerahat). Ja joo, mä luotan vähän liikaa muihin... Aidosti uskon, että IFK:ssa olisi tieto mikäli esim. perhe olisi ollut Jeren potkujen kannalla tms. Siis jos alkoholi tosi pahasti kuuluu elämään niin täytyishän se tosiaan hoitaa pois. Mähän vihaan viinaa. Aina myötähäpeilen näille kitinänkin känniääliöille, jotka veivaa kerran viikos pään sekasin. Siis daa.
Sutenööri

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Geetzu kirjoitti: En ihan tajua totakaan heittoa. Siis mitä mun pitäis niinq sit haluta nähdä?
No ettehän te puusilmät mitään näe, vaikka teidän päällle istuttaisiin suoraan. Jerehän on äijä. :P
Mulli75

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Geetzu kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:Haloo mietippä Geetzu...
Siis anteeks nyt... Mistä SINÄ tiedät mitä Karalahdella on suunnitelmissa tulevaisuuden suhteen?
En tiedäkään mitä sillä on suunnitelmissa. Mutta kyllä ihmisen pitää olla sanojensa takana Karan tapauksessa ei voi sanoa näin. Jotkut urheilijat sentään osaa lopettaa tyylikkäästi urheilijauran ja jatkaa jollain muulla uralla tyytyväisenä. Jos ovat lööpeissä niin ei ainakaan paskalööpeissä.
Geetzu

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sutenööri kirjoitti:
Geetzu kirjoitti: En ihan tajua totakaan heittoa. Siis mitä mun pitäis niinq sit haluta nähdä?
No ettehän te puusilmät mitään näe, vaikka teidän päällle istuttaisiin suoraan. Jerehän on äijä. :P
Äh, sä vaan provoat mua taas, ei sulla ole mielipiteitä, ei perusteita, ei mitään. ;)
Nyt sitä Roomaa kiitos.
Sutenööri

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Geetzu kirjoitti: ei sulla ole mielipiteitä, ei perusteita, ei mitään.
On toki, mut joo. Jatkakaa jatkiksessa. Mä en jaksa täällä. Odotellaan ja katsellaan nyt, vieläkö jere on joulun jälkeen jengissä.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Rouva Pupu kirjoitti:Mut kyl mä silti panisin, nou gan duu.
Mä en, uf. No, se onkin sellainen ördääjä ja geneettinen velipoika, että ei ihmekään.
Kikkelis kokkelis.
Geetzu

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

*merkitsee kirjaan: Keikaus ei panisi jotain*
Herra Manala

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Mä oon kyl ihan samaa mieltä ku geetzu. Krapulassa on sitäpaitsi joskus ihan avartavaa olla duunissa. Onneks kukaan ei kirjota lehteen.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Karalahti toivoo Tiisanojan vievän mediahuomion
IS 31.8.2006 06:58


Kuulantyöntäjä Ville Tiisanojan dopingkäry oli huono uutinen Suomen urheilulle, mutta yhdelle urheilijalle ehkä välillisesti hyvä. Jere Karalahti palasi eilen pakkolomaltaan HIFK:n harjoituksiin ja kuuli jäältä tultuaan, että toinen iso mies oli ladannut testimittarit punaiselle.

- Jos tää mun tilanne nyt rauhoittuis? Eikö teillä tullut nyt muuta kirjoitettavaa? hyväntuulinen, mutta vaitelias Jere virnuili.
- Eikös tää ollut se sama jätkä, joka silloin ajeli autolla? Karalahti muisteli Tiisanojan taannoista autoajelua kiekonheittäjä Timo Tompurin seurassa.

Tunnetko Tiisanojan henkilökohtaisesti?
- No en.

Tilannettaan hän ei muuten halunnut kommentoida. Yleensä Jere on harharetkiensä jälkeen antanut joukkueen vahvuuteen palattuaan heti haastattelun, jossa on myöntänyt, että "pitkäksi meni". Nyt hän valitsi vaikenemisen linjan.

Jee, nyt voi Jere taas mokailla eikä kukaan välitä. Muutenkin aikamoista julkisuuden tavoittelua tuo HIFK:n keuhkoaminen, tulokset olivat tiedossa jo ennen pitkäksi jäänyttä vkonvaihdetta. Kummallista tämä suomalainen tapa auttaa juoppoja, ollaan niin kuin ei oltaiskaan. Lopputulema ei voi olla kuin murheellinen, miten kukaan oppii mitään, jos millään teolla ei ole seurauksia. Toivottavasti Jere ei aja kännissä jonkun päälle, sitten taas jeesusteltaisiin.
Paras päivä ikinä.
Geetzu

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Riemumieli kirjoitti:--
Mistä sä niistä seurauksista tiedät, nehän on salattuja... Kerro kerro kerro! Juorua! ;)

Ihan asiallista kyllä olla antamatta omia lausuntoja, oishan se nyt hemmetti noloa vaikkapa myöntää, et myöhästy laivasta ku mummo oli joutunu sairaalaan. Siis huh, nyt on sentään äijämaine. Ei vaan, kauhulla odotan tuleeko kenkää koska, mut nyt yritän pysyä ketjusta poissa - vaikkapa liigan ekan neljänneksen.
Sutenööri

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Geetzu kirjoitti:Täähän saattaa tarkottaa sitä, että kaverit ei diggaile ja C lähtee rinnasta. Vai lähtiks se jo? Hui kauhee.
Lähti. Ei kelvannut edes varakapteniksi.
Geetzu

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sutenööri kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Täähän saattaa tarkottaa sitä, että kaverit ei diggaile ja C lähtee rinnasta. Vai lähtiks se jo? Hui kauhee.
Lähti. Ei kelvannut edes varakapteniksi.
Oli kuulema lähtenyt jo siis keväällä... (nyt pois ketjusta *g*)
Rouva Pupu

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Keikaus kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Mut kyl mä silti panisin, nou gan duu.
Mä en, uf. No, se onkin sellainen ördääjä ja geneettinen velipoika, että ei ihmekään.
Kieltämättä mulla on paha tapa viehtyä miehen näköisistä miehistä ei pienistä suklaakarkeista. Aina ei voi voittaa.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Rouva Pupu kirjoitti:
Keikaus kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Mut kyl mä silti panisin, nou gan duu.
Mä en, uf. No, se onkin sellainen ördääjä ja geneettinen velipoika, että ei ihmekään.
Kieltämättä mulla on paha tapa viehtyä miehen näköisistä miehistä ei pienistä suklaakarkeista. Aina ei voi voittaa.
Hyvä vaan, että saan pitää suklaakarkkini itselläni! :wink:
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin