Tapaus Karalahti

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Flipperix

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

RAM13 kirjoitti:Just tän takia jonkun pitäis ottaa hifl valtaansa kokonaan, niin ei olis mitään tälläsiä juttuja vaan omistaja joko antais kenkää tai sit.
Just. Eli Hjalliksen valmentajienpotkimiset onkin tehnyt niin hyvää urheilullista tulosta?
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Nonni kolmosella lukee, että mies saa jatkaa pelleilyä.
Viimeksi muokannut RAM13, 29.08.2006 15:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Geetzu

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

...
Viimeksi muokannut Geetzu, 29.08.2006 15:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Flipperix kirjoitti:
RAM13 kirjoitti:Just tän takia jonkun pitäis ottaa hifl valtaansa kokonaan, niin ei olis mitään tälläsiä juttuja vaan omistaja joko antais kenkää tai sit.
Just. Eli Hjalliksen valmentajienpotkimiset onkin tehnyt niin hyvää urheilullista tulosta?
Immonen sai potkut omasta halustaa, että kyllä se hifk on enemmän viime aikoina niitä potkuja valmentajille antanut. Mikä yhdistää näitä miehiä?

Ismo Lehkonen
Heikki Mälkiä
Alpo Suhonen
Hannu Aravirta

Kaikki saanet potkut hifk:sta samaan aikaan, kuin Jokereista kukaan valmenta ei ole saanut kenkää.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Sutenööri

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

RAM13 kirjoitti: Vaiha kelaa idiootti, toi on jo vanhaa paskaa
Elä nyt Börje suutu. Ota vähän poppee ja mee uimahalliin miesten puolelle bongaileen. Siithän sä pidät.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Sutenööri kirjoitti:
RAM13 kirjoitti: Vaiha kelaa idiootti, toi on jo vanhaa paskaa
Elä nyt Börje suutu. Ota vähän poppee ja mee uimahalliin miesten puolelle bongaileen. Siithän sä pidät.
Sekotat mut nyt singlemalttii hei :wink: Toi on sen menoo.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Sutenööri

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

RAM13 kirjoitti::wink:
Poppeko noin hymyilyttämään pistää? Sitäpaitsi, mulle on sun turha iskeä silmää. Mä olen ihan hetero sori vaan.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Sutenööri kirjoitti:
RAM13 kirjoitti::wink:
Poppeko noin hymyilyttämään pistää? Sitäpaitsi, mulle on sun turha iskeä silmää. Mä olen ihan hetero sori vaan.
GHei puppeBÅY! Ehkä voisit saada tyydytystä jostain vankilakundista sulle.
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
CandyMan

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

No haloo! Jos ne antaa kenkää Karatsulaiselle, kenet ne muka ottaisivat siihen tilalle? Janne Oinosenko vai? Anna mun kaikki kestää. Karan kepittelytaito sekä luistelukiihtyvyys ovat niin omaa luokkaansa ettei peli tule mitenkään kulkemaan ilman hänen panostaan. Ifkin peli olisi aivan hukassa ilman häntä. Annetaan viime vuoden tilastojen puhua puolestaan: 2537 laukausta, 36 maalia, kaksi ihmepelastusta sekä yksi kunnari.

Ja mitä tulee RAM13:seen, on se homo. Paljasti kerran mulle suihkussa. Ei siitä olisi ainakaan jääkiekkopelaajaksi, ties minne tyrkkisi sitä "keppiään".
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

CandyMan kirjoitti:Ja mitä tulee RAM13:seen, on se homo. Paljasti kerran mulle suihkussa. Ei siitä olisi ainakaan jääkiekkopelaajaksi, ties minne tyrkkisi sitä "keppiään".
Kato vanha puppeBOY! Mites sun poikabaarilla menee?
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Dumari

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Dumari »

"Kuultuaan kaikkia osapuolia HIFK:n hallitus on päättänyt seuraavaa:

Puolustaja Jere Karalahti jatkaa HIFK:n liigajoukkueessa. Karalahti palaa pelaavaan kokoonpanoon kun tietyt valmentajien asettamat kriteerit täyttyvät.

Hallitus päätti, että mahdollinen seuraava rikkomus organisaatiota kohtaan johtaa välittömästi J. Karalahden sopimuksen irtisanomiseen, jonka molemmat osapuolet hyväksyvät.

Oy HIFK-Hockey Ab:n HALLITUS"
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

Dumari kirjoitti:"Kuultuaan kaikkia osapuolia HIFK:n hallitus on päättänyt seuraavaa:

Puolustaja Jere Karalahti jatkaa HIFK:n liigajoukkueessa. Karalahti palaa pelaavaan kokoonpanoon kun tietyt valmentajien asettamat kriteerit täyttyvät.

Hallitus päätti, että mahdollinen seuraava rikkomus (jos juttu vuotaa julkisuuteen) organisaatiota kohtaan johtaa välittömästi J. Karalahden sopimuksen irtisanomiseen, jonka molemmat osapuolet hyväksyvät.

Oy HIFK-Hockey Ab:n HALLITUS"
korjasin vähän.Noin se on oikein :wink:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Geetzu

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

RAM13 kirjoitti:korjasin vähän.Noin se on oikein :wink:
Ihan asiallinen viilaus kyllä.
Vähäks hauskaa ku kukaan ei ees tiedä just tapahtuneestakaan, että oliko poissaoloon syynä viina vai vaikkapa muksun sairaus. IFK se vie vaan median huomiota haluamallaan tavalla... *folioituu*
Mulli75

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Vittu mitä paapomista. Karalahti vois olla palkintopallilla 3. sijalla heti ex-mäkikotka Nykäsen ja karpaasi Myllylän jälkeen. Muistakaa minun sanoneen että kolmospallilla on vielä joku urheilija ja lisää tulee jos niiden turkkia silitetään jatkuvasti myötäkarvaan.
Sutenööri

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Mulli75 kirjoitti:Karalahti vois olla palkintopallilla 3. sijalla heti ex-mäkikotka Nykäsen ja karpaasi Myllylän jälkeen.
Paitsi et myllylä on kyl ihan amatööri jereen verrattuna. Varsinainen kuoropoika, mitä päihteihin tulee.
Geetzu

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Haha. Eiks sinne pääse nopeiten se, ketä ei silitellä? Toivottavasti Karalahtea silitellään vielä kauan, ei kerkee kymppiinkään.

(Hitsi ku jaksaa naurattaa aina vaan toi paapominen, mistä isot miehet on niin huolissaan... Siis kyllähän nyt urheilija on työntekijä siinä missä muutkin, ei krapulapäiviä saa olla! Ei kun normityöntekijähän piru vie soittaakin aina olevansa flunssassa tai jossain masupöppänässä joo.)
Mulli75

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Sutenööri kirjoitti:
Mulli75 kirjoitti:Karalahti vois olla palkintopallilla 3. sijalla heti ex-mäkikotka Nykäsen ja karpaasi Myllylän jälkeen.
Paitsi et myllylä on kyl ihan amatööri jereen verrattuna. Varsinainen kuoropoika, mitä päihteihin tulee.
No nyt alkaa minunkin muisti pelaamaan. Sähän puhut totta.
Sutenööri

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Geetzu kirjoitti:(Hitsi ku jaksaa naurattaa aina vaan toi paapominen, mistä isot miehet on niin huolissaan...
Vielä enemmän naurattaa hifk-fanien uskomaton puusilmäisyys, joka on kuin antti tuisku-foorumilta 12 vuotiaiden pikkupissisten ihailua.
Geetzu

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sutenööri kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:(Hitsi ku jaksaa naurattaa aina vaan toi paapominen, mistä isot miehet on niin huolissaan...
Vielä enemmän naurattaa hifk-fanien uskomaton puusilmäisyys, joka on kuin antti tuisku-foorumilta 12 vuotiaiden pikkupissisten ihailua.
Nyt mua naurattaa se kun tajusin miten tosissasi säkin näköjään olet sen kannalla, että kenkää olisi pitänyt antaa... Siis mikä sua nyt tässä jutussa eniten sieppas? (En jaksa kahlata noita muita ketjuja, sori, heitä tiivistys.) Se, ettei IFK huolehdi tarpeeksi työntekijöistään? Vai se, että yks työntekijä saa anteeksi enemmän kuin muut? (Ja jos jälkimmäinen niin mistä oletat, että vain yksi saisi?)

Tuskin sua nyt eniten huvittaa IFK-fanien puusilmäisyys. Tosin joudut nyt sitten tarkentamaan samalla, että mitä tuo tässä yhteydessä meinaa. ;)
Mulli75

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Geetzu kirjoitti: (Hitsi ku jaksaa naurattaa aina vaan toi paapominen, mistä isot miehet on niin huolissaan... Siis kyllähän nyt urheilija on työntekijä siinä missä muutkin, ei krapulapäiviä saa olla! Ei kun normityöntekijähän piru vie soittaakin aina olevansa flunssassa tai jossain masupöppänässä joo.)
Haloo mietippä Geetzu sitä mikä lovi tulee egoon ja toimeentuloon kun ei saakaan sitä jumalaista huomiota ja sponssirahoja yms. Seuraavaksi Karalahtea lähestyy joku evankelista tms. hihhuli ja yrittää käännyttää. Asia onkin erikseen kuinka kauan Karan hermot kestää. Tulee iso itku niin kuin Myllylälle jolla ei ole mitään koulutusta mihinkään ammattiin.
Sutenööri

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Geetzu kirjoitti:Nyt mua naurattaa se kun tajusin miten tosissasi säkin näköjään olet sen kannalla, että kenkää olisi pitänyt antaa...
Kyllä olisi. Mies on puhdas häviäjä ja maitojunamatkustaja elinikäisellä lipulla.
Tuskin sua nyt eniten huvittaa IFK-fanien puusilmäisyys.
No kyllä vaan huvittaa. Jere on äijä, ja kyllä sitä nyt viinaa kaikki ottaa-kommentointi on niin naurettavaa touhua ettei mitään määrää.

Jos jerellä olis vähänkään järkeä ja kunnianhimoa, pyyhkisi hän tämän paskaliigan sohjot hokkareistaan ja lähtisi eurooppaan tienaamaan eläkerahoja. Mutta kun ei ole, stadin ryyppyjengit ja terasit vie voiton. Paskahousu mikä paskahousu.
Viimeksi muokannut Sutenööri, 30.08.2006 21:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rouva Pupu

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mut kyl mä silti panisin, nou gan duu.
Geetzu

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Mulli75 kirjoitti:Haloo mietippä Geetzu...
Siis anteeks nyt... Mistä SINÄ tiedät mitä Karalahdella on suunnitelmissa tulevaisuuden suhteen? Mitäpä jos media ei olekaan kaivellut niitä fiksumpia vetoja esille? Ja siis kyllähän nyt Jere otti opikseen tästä. Ties vaikka pelaisi alkavan kauden ilmaiseksi. Mistä sinä tai minä mitään tiedetään myöskään siitä onko herra juonut yhden vai 365 Koffia kuluvana vuonna. Okei, no oon todistanu muutamaa, joten toi 1 tosi alakanttiin. :p

Ihan hauskasti ne hyeenat pörrää kyllä, Penttiäkin naurattaa: http://media.almamedia.fi/id/82698.wmv
Geetzu

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Sutenööri kirjoitti:Jos jerellä olis vähänkään järkeä ja kunnianhimoa, pyyhkisi hän tämän paskaliigan sohjot hokkareistaan ja lähtisi eurooppaan tienaamaan eläkerahoja. Mutta kun ei ole, stadin ryyppyjengit ja terasit vie voiton. Paskahousu mikä paskahousu.
Haha. Sä oot oikeesti ihan mahoton! Nyt oletat, että kun itse tekisit rahasta todnäk mitä vaan niin kuka tahansa muukin tekisi! Voin sanoa, että vitut. Henkkoht kunnianhimoni esim. keskittyvät aivan muuhun kuin omaan alaani ulkomailla / rahaan. Perheelliset saattaa kelata eri tavalla, en tiedä. Relaa nyt vähän noiden angsties kanssa. Ota vaikka Koff. :]
Sutenööri

Re: Tapaus Karalahti

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Geetzu kirjoitti:Haha. Sä oot oikeesti ihan mahoton!
Niin no. Sä taas olet tyypilline puusilmäinen ifk-fani, mikä ei halua nähdä mitään muuta, kuin jeren punanutussa. Oma etu paras etu junou.

Sitä paitsi, jeren kohdalla kunnianhimo on jo nähty monta kertaa. Het kun mene metsään, luovutetaan. Oikea voittaja ei tee niin.
Vastaa Viestiin