Futiksen karsinnat

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Flipperix

Futiksen karsinnat

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Miltäs näyttää? Konttaako Suomi vai Puola, tuleeko tiukka matsi vai läpihuuto Puolalle? Itse optimistina kuvittelen maajoukkueen venyvän tasuriin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23467
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Futiksen karsinnat

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Flipperix kirjoitti:Miltäs näyttää? Konttaako Suomi vai Puola, tuleeko tiukka matsi vai läpihuuto Puolalle? Itse optimistina kuvittelen maajoukkueen venyvän tasuriin.
0-3 tulee turpaan.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Geetzu

Re: Futiksen karsinnat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

No voi vittu. Tämäkin vielä sitten tähän iltaan!
Aion silti olla Maailman Paras Vaimo niin kuin uhkailin ja kanniskella siis kaljaa ja syötävää sohva-keittiö -välillä ysistä eteenpäin(kin)... Täytyy veikata Suomelle voittoa. Eniten venaan Peter Nymania toki ruutuun.
mustanikki

Re: Futiksen karsinnat

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Silsis täällä mustanikkailee, kunhan keksin uuden nikin.

Aamupäivän Peliuutisissa Muurinen veikkasi 0-2. Tähän en sano mitään, koska perusteltu veikkaus on aina hyvä veikkaus. Oikeastaan Puola vieraissa on hemmetin hyvä mittari Suomen nykykunnosta, vaikka yksittäinen peli onkin. Nimittäin tappio olisi Royn surkeasti alkaneelle valmentajakaudelle niin paska lähtö, että sitä hän ei varmasti hevin hyväksyisi, vaikka muuta yrittäisi keksiä. Royhan on lanseerannut uuden "realistisemman" asenteen lähteä otteluihin hakemaan sitä tulosta mitä kyvyt edellyttävät - ei sen enempää.

Muu kuin tappio taas olisi ehdoton buusti suomifudelle, vierasvoiton uskoisin ruokkivan menestystä jatkossakin. Saas nähdä. Mielenkiintoinen peli kaikinensa, vaikka permanenttimme on liiankin tuttu.

Itse veikkaan 1-1.
SikaMika

Re: Futiksen karsinnat

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Geetzu kirjoitti: Aion silti olla Maailman Paras Vaimo niin kuin uhkailin ja kanniskella siis kaljaa ja syötävää sohva-keittiö -välillä ysistä eteenpäin(kin)...
Miltä kanavalta tuo matsi muka näytetään? En ole löytänyt ohjelmatiedoista...
bedlam

Re: Futiksen karsinnat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Ei tuu töllöstä. Onneksi, mun elokuvailta olisi mennyt ihan piloille.

Veikkaan Suomelle rohkeasti 2-0!
Geetzu

Re: Futiksen karsinnat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Canalilta tulee kaikki Suomen pelit.
SikaMika

Re: Futiksen karsinnat

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Geetzu kirjoitti:Canalilta tulee kaikki Suomen pelit.
Ei mulla sellainen näy. Kutsu mut luoksesi katsomaan peliä, kutsu!
mustanikki

Re: Futiksen karsinnat

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Geetzu kirjoitti:Canalilta tulee kaikki Suomen pelit.
Kiitti! Täällä maallakin näkyy kanaalifakinanaalizäneli...not.

t. silsis
bedlam

Re: Futiksen karsinnat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

No voi perse, mullahan on canali. Vaan en kyllä kato silti, millon se Suomi-Portugali on?
Geetzu

Re: Futiksen karsinnat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

SikaMika kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Canalilta tulee kaikki Suomen pelit.
Ei mulla sellainen näy. Kutsu mut luoksesi katsomaan peliä, kutsu!
Joutusit kattelee ku makaan pöydälle aseteltuna ja mies yrittää tuijotella seinään nostetulle ruudulle kieli pillussa. Daah, suosittelen baarivaihtoehtoa. ;) En kyllä muista missä baareissa sportti näkyy, Larussa ainakin Casa Maressa mut ehkä se ei sovikaan sun opiskelijan iltaan...
Geetzu

Re: Futiksen karsinnat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

bedlam kirjoitti:No voi perse, mullahan on canali. Vaan en kyllä kato silti, millon se Suomi-Portugali on?
Keskiviikkona näyttäs olevan.
Geetzu

Re: Futiksen karsinnat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

mustanikki kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Canalilta tulee kaikki Suomen pelit.
Kiitti! Täällä maallakin näkyy kanaalifakinanaalizäneli...not.

t. silsis
Baarissa näkyy! Googlaa lähin. :]
bedlam

Re: Futiksen karsinnat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Geetzu kirjoitti:
bedlam kirjoitti:No voi perse, mullahan on canali. Vaan en kyllä kato silti, millon se Suomi-Portugali on?
Keskiviikkona näyttäs olevan.
Ah kiitos. Toi pitää kyllä kattoa.
SikaMika

Re: Futiksen karsinnat

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Geetzu kirjoitti:
SikaMika kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:Canalilta tulee kaikki Suomen pelit.
Ei mulla sellainen näy. Kutsu mut luoksesi katsomaan peliä, kutsu!
Joutusit kattelee ku makaan pöydälle aseteltuna ja mies yrittää tuijotella seinään nostetulle ruudulle kieli pillussa.
Ei haittaa, mä voin runkkailla vieressä.

No vittu olkoon sitten. Arvaan tosin, että Suomi ottaa selkäänsä 2-0.
Flipperix

Re: Futiksen karsinnat

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Olipa hieno matsi. Maestro Litmanen on kylmä jätkä.

Kyllä tässä on nyt odotettava Portugalia vastaan kotitasuria.
bedlam

Re: Futiksen karsinnat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Veikkasin aika lähelle. Senkin pessimistit!
Dumari

Re: Futiksen karsinnat

Viesti Kirjoittaja Dumari »

WWW.MTV3.FI

Suomen jalkapallomaajoukkueen keskikenttäpelaaja Alexei Eremenko junior kertoo venäläisen Sport-Express -lehden haastattelussa, että hän edustaisi mieluummin synnyinmaataan Venäjää.

Eremenko junior syntyi Moskovassa 23 vuotta sitten. Suomeen hän muutti perheensä mukana kuusivuotiaana.

- Rehellisesti sanoen viihdyn paremmin Venäjällä kuin Suomessa, koska tunnen olevani enemmän venäläinen kuin suomalainen. Tajusin sen vasta palattuani Moskovaan, Eremenko sanoo Sport-Express -lehdessä.

Eremenko siirtyi tammikuussa italialaisesta Leccestä Venäjän pääsarjaan ja moskovalaiseen FC Saturniin. Eremenko on pelannut Suomen paidassa 24 A-maaottelua ja oli joukkueen paras maalintekijä edellisissä MM-karsinnoissa. Hän teki kahdeksan osumaa.

- En aio valehdella, edustaisin mieluummin synnyinmaatani, Eremenko sanoo.

- Valitettavasti silloin, kun sain Suomen kansalaisuuden, en tiennyt millainen tulevaisuuteni jalkapalloilijana on ja saisinko koskaan mahdollisuutta pelata Venäjän maajoukkueessa. Kadun päätöstäni, mutta paluuta ei ole.

Eremenko kertoo Sport-Expressissä myös joutuneensa Suomessa usein rasististen loukkausten kohteeksi.

- Olen kuullut runsaasti solvauksia. En näytä suomalaiselta, Eremenko kertoo.

- Vaikka edustan Suomea, olen heille venäläinen. Se on yksi syy siihen, miksi en halua asua siellä (Suomessa). Tulen Suomeen vain jos minut valitaan maajoukkueeseen tai vierailemaan vanhempieni luona, mutta Helsinkiin en aio enää koskaan asettua, hän jatkaa.

Suomalainen luonne ei Sport-Expressin jutun mukaan ole muutenkaan Eremenkolle mieleen.

- Ruotsalaiset ovat paljon ystävällisempiä kuin suomalaiset. Siksi he eivät pidä toisistaan.

Eremenko juniorin nuorempi veli Roman Eremenko, 19, edustaa Suomea alle 21-vuotiaiden maajoukkueessa.

(MTV3-STT-Reuters)
-------------------------------------------------------------------------------

:roll:
Sutenööri

Re: Futiksen karsinnat

Viesti Kirjoittaja Sutenööri »

Dumari kirjoitti: Suomen jalkapallomaajoukkueen keskikenttäpelaaja Alexei Eremenko junior kertoo venäläisen Sport-Express -lehden haastattelussa, että hän edustaisi mieluummin synnyinmaataan Venäjää.
No mikäs siinä. Luopukoon kansallisuudestaaan ja polttakoot passin, jos kerta venäjällä on niin hyvä olla. Kyllä sinne yksi Eremenko mahtuu takaisin.

Loka Laitinen muuten dikkaa venäjää myös.

http://www.iltalehti.fi/kolumnistit/200 ... 6_ko.shtml
silsis

Re: Futiksen karsinnat

Viesti Kirjoittaja silsis »

Kello 20 pärähtää Stadikalta. Itse en päässyt, öh syyttä, lähtemään kannustamaan paikanpäälle, mutta tokihan matsi kiinnostaa.

Venyykö Suomi toiseen peräkkäiseen huippupeliin ja korjaa kaikki kolme pojoa? Sopii toivoa!

Veikkaan taas 1-1, koska se kuulostaa sopivan diplomaattiselta. Enhän koskaan halua ärsyttää ketään.

Millä aatoksilla muut lähtevät iltaan?
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Futiksen karsinnat

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

En nyt muista konttaamisista tiedä, mut voisin ehkä olla kontillani Christiano Ronaldon edessä, niinQ heikkona hetkenä. :stfu:

Tämä tosin ei koskenut Suomi-Puola -ottelua, mut "W" niinquin whatever.
Prepare for the worstest.
Flipperix

Re: Futiksen karsinnat

Viesti Kirjoittaja Flipperix »

Veikkaan tiukkaa 1-1:stä kans. Portugali tekee väkisinkin sen yhden.
bedlam

Re: Futiksen karsinnat

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Suomi voittaa! Aamulla veikkasin 7-0, mutta mennään 2-1.
Avatar
RAM13
Kitinän uhri
Viestit: 984
Liittynyt: 14.08.2005 19:33
Paikkakunta: PinkiBoxerit

Re: Futiksen karsinnat

Viesti Kirjoittaja RAM13 »

1-4 ja tyttöjen märkäuni teke hattutempun :wink:
Runkkaaminen on tuottamista, ei saamista.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Futiksen karsinnat

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Flipperix kirjoitti:Portugali tekee väkisinkin sen yhden.
Toivotaan näin. Kaksoset ei oikein sopis mun tilanteeseen. Vaola pus!
Prepare for the worstest.
Vastaa Viestiin