Lomamatkaretostelua

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Bruce Willisika

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Manaaja kirjoitti:
...minkä ihmeen takia sä jouduit murjottamaan vailla seuraa ne ekat illat siellä? Sun kaltaiselle suvereenille seuramiehelle, skoraamismestarille ja saantikeisarillehan moisen täytyy olla täydellisen kontrafaktuaalista?
Käy vilkaisemassa mestoilla, niin ymmärrät hyvin pian, miksi. Paikka muistuttaa pitkälti Gattacan silmin nähtyä Varkautta: maksullisia naisia ja miespuolisia turisteja (ja tietenkin pariskuntia/perheitä). Suvereenin seuramiehen, skoraamismestarin, saantikeisarin ja kuudestilaukeavan taidoille ei tuossa pitäjässä ole kysyntää. Jossain muualla päin maata tilanne voi olla toinen, mutta tuon paikan yöelämä on vain sitä yhtä asiaa varten rakennettu. Päivisin virikkeitä toki löytyy moneen lähtöön, niitä varten minä sinne ensisijaisesti olen taas matkaamassa. Jos mahdollista, pyrin viettämään osan reissusta muualla kuin Pattayalla, ainakin Bangkokissa saisi edelliskertaa paremmin valmistautuneena vierähtämään useamman päivän. Mesta on huorinpukin paratiisi, mutta koska ko. toiminta ei minua sinun mielipiteistäsi huolimatta erityisesti nappaa, etsin mielelläni jotain muutakin menoa.

Jos haluat tutustua paikalliseen yöelämään kaukomatkaa halvemmalla, niin mene johonkin helsinkiläiseen strippibaariin iskemään daameja ilman rahaa, saat samat efektit.

P.s. Lisäpiste kontrafaktuaalisesta.
Boner

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Boner »

Bruce Willisika kirjoitti:kontrafaktuaalisesta.

Oli pakko Wikittää.
Manaaja

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Siis ymmärsin nyt, että tuolla ei ole käytännössä yhtään naispuolisia turisteja, niinkuin muissa lomakohteissa? Ainoastaan siis pillua hakevia turistimiehiä ja paikallisia huoria?
Bruce Willisika

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Manaaja kirjoitti:Siis ymmärsin nyt, että tuolla ei ole käytännössä yhtään naispuolisia turisteja, niinkuin muissa lomakohteissa? Ainoastaan siis pillua hakevia turistimiehiä ja paikallisia huoria?
Nyt ymmärsit oikein. Lisäksi niitä pariskuntia, pääasiassa venäläisiä. Ensimmäistäkään varmasti vapaata länkkäriböönaa ei tallustellut vastaan.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja huima »

Manalan provoilu on kyllä omaa luokkaansa ja selkeästi myös hetkittäin hyvän maun tuolla puolen ihan tarkoituksella. On aika lailla turha käydä keskustelua ihmisen kanssa, joka on linnoittautunut omiin poteroihinsa syvälle eikä edes yritä käydä keskustelua vaan ampuu halpoja heittojaan ja pelaa tieten tahtoen niiden heittojen sisältämien leimojen varaan.

Tämä heittely toisin puolin menee aika vaivaannuttavaksi, kun todellisuudessa kukaan ei ole täydellinen ihminen ja heittojen mennessä koko ajan syvemmälle henkilökohtaisuuksiin ollaan mauttomalla seudulla, oli heittojen takana mitään oikeaa perustetta tai ei.

En oikeasti ymmärrä, miksi Manala käyttäydyt tuolla tavalla.
Manaaja

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Hmm. Helvetti, se blogaaja-toimittaja taisi sittenkin olla oikeassa. Sinne ei siis kukaan matkustakaan "puhtaat jauhot pusseissa" vaan säkit täynnä huorat mielessä. Ei kai nyt kukaan muuten varaisi lomamatkaa paikkaan, missä mahdollisuus maksuttomaan naisseuraan on -0-. Muutenkin kuulostaa vähän nihkeältä - eikö tommosessa paikassa ole siinä tapauksessa vaikea tehdä lomaseuraa muistakin turisteista, ellei halua heti ymppääntyä tutustumaan samalla myös muiden huoriin ja esitellä omaa huoraansa muille?

Mä kokisin ainakin vähän vaivaannuttavana esitellä omaa Shui-Hingiäni sille Lahtelaiselle Pertille, jonka kanssa törmätään aina altaalla ja läheisen karaokebaarin tiskillä. Tosin kai tossakin tulee se paikallinen poikkeama vastaan kulttuuriavaruudessa: kun kaikki muutkin tekee niin homma alkaa vaikuttaa luonnolliselta ja normaalilta. Ei, en kyllä silti pystyisi.
Manaaja

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

huima kirjoitti:En oikeasti ymmärrä, miksi Manala käyttäydyt tuolla tavalla.
En tiedä. Joku tässä huoria nussivassa maailmassa vain ärsyttää. Kuolkee kaikki.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja huima »

Manaaja kirjoitti:Hmm. Helvetti, se blogaaja-toimittaja taisi sittenkin olla oikeassa. Sinne ei siis kukaan matkustakaan "puhtaat jauhot pusseissa" vaan säkit täynnä huorat mielessä. Ei kai nyt kukaan muuten varaisi lomamatkaa paikkaan, missä mahdollisuus maksuttomaan naisseuraan on -0-. Muutenkin kuulostaa vähän nihkeältä - eikö tommosessa paikassa ole siinä tapauksessa vaikea tehdä lomaseuraa muistakin turisteista, ellei halua heti ymppääntyä tutustumaan samalla myös muiden huoriin ja esitellä omaa huoraansa muille?

Mä kokisin ainakin vähän vaivaannuttavana esitellä omaa Shui-Hingiäni sille Lahtelaiselle Pertille, jonka kanssa törmätään aina altaalla ja läheisen karaokebaarin tiskillä. Tosin kai tossakin tulee se paikallinen poikkeama vastaan kulttuuriavaruudessa: kun kaikki muutkin tekee niin homma alkaa vaikuttaa luonnolliselta ja normaalilta. Ei, en kyllä silti pystyisi.
Niin ja golf-kentällä koet hirveää tunnon tuskaa siitä, että joku opiskelija toimii caddyna pelikierroksellasi. Tietysti sitten ravintolan puolella puhut caddysta Minun caddynani, tylytät sitä samalla vähän sillä että miten ihmeessä ihminen oikein tuolleen myy palveluitaan ja vertailet muiden pelaajien kanssa, että kenen caddy on nyt ryssinyt pelikierroksen pahiten tai tarjonnut parhaat palvelut.

Oletko ajatellut, että oma asenteellisuutesi toisiin ihmisiin - myös niihin jotka tarjoavat palveluita seksin saralla, vaikuttaa negatiivisesti omaan asenteeseesi. Puhut ruumiin ja ihmisen ostamisesta kuin transaktiossa siirtyisi omistusoikeus tuotteeseen, kun todellisuudessa kyse on palveluiden ostamisesta ja myymisestä. Et sinä omista sen enempää sitä caddya, hierojaa tai kampaajaakaan. Ja samaten kuin muiden palvelutarjoajien, myös seksipalveluiden tarjoajien kohdalla on mahdollisuus kieltäytyä palvelemasta jotain asiakasta.

Miksi yrität väen väkisin demonisoida Sikaa, joka on omat motiivinsa ja ajattelunsa avannut hyvin selvästi. Asenteellisuutesi ei ole hyväksi kenellekään tai millekään.

Käytetään vertauksena läheisempää kohdetta, eli Tallinnaa. Aluksi Tallinnalla oli erittäin huono maine, joka yhdistyi ainoastaan markan huoriin, venäläisiin konvehteihin ja votkaan - ihan kuten Julmahuvin sketsissä. Ajan kanssa siitä on päästy ohi ja vaikka edelleen Tallinnassa on merkittävässi määrin prostituutiota, sekä suomalaisia seksituristeja - ei se ole ainoa asia mihin Tallinna tai sinne matkaavat henkilöt assosioidu. Kehityskaarella on jopa nähtävissä, että palvelutarjonnassa paikkoja jotka ovat selkeästi tarjonneet aiemmin palveluita lähinnä miesryhmille tai miehille on muutettu tarjoamaan palveluita myös pareille ja naisille. ( En muista minkä paikan mainos se oli, mutta sulassa sovussa markkinoitiin 'kylpylä' settejä polttariporukoille, mukaan lukien erotic massage tms. - sekä luxury couples experienceä ja day spa-henkeä. )

On täysin selvää, että Thaimaan seksiteollisuudessa on paljon hyvinkin rumaa ja raakaa hyväksikäyttöä sekä onttoja ihmiskohtaloita, joissa nuoret tytöt on maaseudulta pakon edessä joutuneet valitsemaan uran baarityttöinä ( esim. http://www.thaimaansuomalainen.com/defa ... icle=24689 ). Mutta millä tavalla auttaa siihen tilanteeseen?

Jos Sika matkustaa turistina Pattayalle tai Bangkokiin, laskien tulevana ekonomistina ko. kohteet hyviksi sijoituksiksi suhteessa investointitarpeeseen halvoissa lennoissa, lähes ilmaisessa majoituksessa kiitos kapasiteetin ja suhteellisen halvalla ylläpidolla - niin onko nyt globaalissa mittakaavassa parempi että Sika jättäisi matkan tekemättä vai että tekisi matkan. Jos palvelutarjonta Pattayalla on turismille vielä kehittymätöntä siinä mielessä, että random turisti ei pysty haahuilemalla ja kieltä osaamattomana hyödyntämään Pattayan ei seksiin liittyviä palveluita yhtä hyvin kuin paikallisen avun kanssa, ja sitä kautta investoiden lisää rahaa muihinkin paikallisiin palveluihin - niin onko se hyvä vai huono asia? Eikö juuri investoitu lisäraha tarjoa mahdollisuutta sille, että niitä muita palveluita kehittyisi alueelle ja lähelle enemmän, jolloin myös yhä useammalle olisi mahdollisuuksia työllistyä myös muiden palvelualojen kautta?

Mikäli Sika panee tai jättää panematta, on se hänen ja mahdollisen palveluntarjoajan välinen asia. Uskon että Sika on tyyppinä sellainen henkilö, että on kohdellut ihmisiä joka tapauksessa ihmisinä, eikä todennäköisesti ole pitänyt päässään Manalan tyyliin ajatusta että hyi tässä on huora joka myy minulle aikaansa ja osaamistaan paikan turismipalveluiden suhteen sekä *kauhistus* mahdollisesti seuraa myös lakanoiden väliin. Onko Sian toiminta moraalisesti kuinka paheksuttavaa ja kauheaa - ja mikä olisi ollut nettovaikutus alueelle sekä näille henkilöille, mikäli Sika ei olisi ko. palveluita käyttänyt?

Asiat eivät ole täysin mustavalkoisia ja sillä mustavalkoisuudella saattaa olla negatiivisia vaikutuksia koko järjestelmään.

Ihan samalla tavalla tietyistä Bulgarian rantakohteista voisi tehdä samanlaisia yleistyksiä. Eräällä kamppailulajipalstalla sunny beachia tms. kommentoitiin, että jos ei ole jossain niistä perhehelveteistä mukuloiden kanssa, niin illalla ei ole mitään muuta tehtävää kuin ryypätä tai nussia joko toisia turisteja tai maksullisia naisia, joita ilmeisesti siis paikassa oli myös merkittävästi ansaitsemassa elantoaan. Siltikään lehden toimittajat eivät ole keksineet vielä ryhtyä paheksumaan ko. kohteisiin halvan loman perässä meneviä.

Ja edelleen ettei jää epäselväksi, Pattayalle on pienoinen ongelma sen maine seksiturismin paikkana - mikä saattaa heikentää kohteen houkuttelevuutta lomakohteena muuten ja entisestään pahentaa noidankehää, jossa palvelut keskittyvät palvelemaan seksituristeja. Jos nyt siis matkailijat, jotka eivät ole mitään tyypillisiä seksituristeja mutta jotka osaksi myös pakon sanelemana joutuvat käyttämään samoja palveluita, leimataan samalla leimalla kuin kuusikymppiset Guntherit, jotka keskittyvät peittojen heiluttamiseen ladyboytten kanssa - saadaan aikaan todennäköisesti enemmän haittaa kuin hyötyä alueen kehitykselle.

Toinen ajattelua avaava vertailukohta olisi Las Vegas, mutta sen yhtymäkohdat ja eroavaisuudet jätettäköön kotitehtäväksi.

Mutta joko siis riittäisi noi halvat läpät huorien nussimisesta.
Manaaja

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

huima kirjoitti:Niin ja golf-kentällä koet hirveää tunnon tuskaa siitä, että joku opiskelija toimii caddyna pelikierroksellasi. Tietysti sitten ravintolan puolella puhut caddysta Minun caddynani, tylytät sitä samalla vähän sillä että miten ihmeessä ihminen oikein tuolleen myy palveluitaan ja vertailet muiden pelaajien kanssa, että kenen caddy on nyt ryssinyt pelikierroksen pahiten tai tarjonnut parhaat palvelut.
Jos tää caddy toimii mun maksettuna seuralaisena ja pyllistää myös vähän silloin kun tarvitsee purkaa paineita, niin mikäpä ettei! Itse asiassa, minä en koe hirveää tunnontuskaa jos joku opiskelija haluaa myydä itseään. Mistä sait sellaisen käsityksen?
Oletko ajatellut, että oma asenteellisuutesi toisiin ihmisiin - myös niihin jotka tarjoavat palveluita seksin saralla, vaikuttaa negatiivisesti omaan asenteeseesi. Puhut ruumiin ja ihmisen ostamisesta kuin transaktiossa siirtyisi omistusoikeus tuotteeseen, kun todellisuudessa kyse on palveluiden ostamisesta ja myymisestä. Et sinä omista sen enempää sitä caddya, hierojaa tai kampaajaakaan.
Ei minulla ole mitään sitä vastaan vieläkään jos joku haluaa myydä itseään. Kannattaa kuitenkin muistaa että ihmisen seksuaalisuus ja seksuaaliset kokemukset ovat osana ihmisen persoonaa ja sitä psykofyysistä kokonaisuutta, millaiseksi ihminen kasvaa. Siihen sisään päästäminen rahaa vastaan on haluamattakin vähän eri luokan asia kuin toimia mailapoikana golfkerholla, jos ihmisellä on luontaista taipumusta ja kykyä empatiaan. Seksi kun on yksi merkittävimmistä kanavista näyttää ja toteuttaa omaa empatiaansa. Uskon että kaupallistamalla tämän puolen itsestään, saattaa kovettumalla menettää myös toisesta päästä jotain. Mutta kuten sanoin, jos joku haluaa myydä itseään, myyköön.
Miksi yrität väen väkisin demonisoida Sikaa, joka on omat motiivinsa ja ajattelunsa avannut hyvin selvästi. Asenteellisuutesi ei ole hyväksi kenellekään tai millekään.
Mitä tarkoitat demonisoinnilla? Sian motiivien kyseenalaistamistako?
On täysin selvää, että Thaimaan seksiteollisuudessa on paljon hyvinkin rumaa ja raakaa hyväksikäyttöä sekä onttoja ihmiskohtaloita, joissa nuoret tytöt on maaseudulta pakon edessä joutuneet valitsemaan uran baarityttöinä ( esim. http://www.thaimaansuomalainen.com/defa ... icle=24689 ). Mutta millä tavalla auttaa siihen tilanteeseen?
Millä tavalla kysynnän ja tarjonnan lakiin omalta osaltaan vaikuttaminen ei auta tilanteeseen? Ei se toki korjaa sitä muiden osalta, mutta ainakin jättää pahentamatta.
Eikö juuri investoitu lisäraha tarjoa mahdollisuutta sille, että niitä muita palveluita kehittyisi alueelle ja lähelle enemmän, jolloin myös yhä useammalle olisi mahdollisuuksia työllistyä myös muiden palvelualojen kautta?
Varmasti. Toisaalta se luo myös ensi kädessä välitöntä tarvetta useammille prostituoiduille. Lisäksi olen ollut vähän ymmärtävinäni, että monetkin noista ovat työllistettyjä näiden mainitsemiesi muiden palvelualojen kautta. Niissä vaan ei tienaa tarpeeksi elääkseen mukavasti varsinkaan tähän astisilla hintatasoilla, joita Sika jo nyt moitti liian korkeiksi venäläisturistien määrän kasvun vuoksi. Siksi monilla näillä muiden palvelualojen työntekijöillä onkin sivubisneksenä eskorttaaminen. Tämä ymmärtääkseni vain pahentaa pelkäämääsi noidankehää.
Uskon että Sika on tyyppinä sellainen henkilö, että on kohdellut ihmisiä joka tapauksessa ihmisinä, eikä todennäköisesti ole pitänyt päässään Manalan tyyliin ajatusta että hyi tässä on huora joka myy minulle aikaansa ja osaamistaan paikan turismipalveluiden suhteen sekä *kauhistus* mahdollisesti seuraa myös lakanoiden väliin.
Hienoa olkiukkoilua. Minun on vaikea kohdella ihmistä jota en ole tavannut millään tavoilla tai arvoilla. Jos nyt leikitään olkiukkoa pidemmälle, olisiko se mielestäsi parempi ajatella että "nam tässä on huora" "hyi tässä on huora":n sijaan? Moniko sinne matkustava mielestäsi ajattelee edellämainitun sijaan täysin esineellistämättä ja arvoliberaalisti huoran kohdatessaan? Tunnen muuten yhden entisen ihka aidon huoran, ja olemme mielestäni ihan hyviäkin ystäviä vaikka huoraamisensa tiedostankin.
Onko Sian toiminta moraalisesti kuinka paheksuttavaa ja kauheaa - ja mikä olisi ollut nettovaikutus alueelle sekä näille henkilöille, mikäli Sika ei olisi ko. palveluita käyttänyt?
Aivan yhdentekevää. Kitinäpaikallinen vaikutus on paljon tärkeämpi. "Painotan että aina heruu, ja taaskin herui" -Sika (jota olen käyttänyt täysin tunnevammaisesti ja varsin epäonnistuneesti bilepostauksieni satiirityökaluna kun kukaan ei ole sitä edes tajunnut) joutuikin nyt pakon sanelemana käymään huorissa. Minusta se on aivan älyttömän hauskaa sitcomia! Saas nähdä mihin tilanteeseen itse seuraavalla reissullani joudun!
...matkailijat, jotka eivät ole mitään tyypillisiä seksituristeja mutta jotka osaksi myös pakon sanelemana joutuvat käyttämään samoja palveluita...
Tää on kyllä vaan niin täysin Priceless.
Mutta joko siis riittäisi noi halvat läpät huorien nussimisesta.
Wikipedia sanoo että huora on nainen tai mies, joka palkkiota vastaan tarjoaa seksuaalisia palveluita. Jos käytät huorien palveluita niin sitten käytät. Emminä nyt osaa tätä glorifioida. Mutta auttaisiko jos näytön reunoille sipaisisi vähän glitteriä?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Huorakeskustelu vittuun matkustusketjusta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Boner

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Boner »

huima kirjoitti:Manalan provoilu on kyllä omaa luokkaansa ja selkeästi myös hetkittäin hyvän maun tuolla puolen ihan tarkoituksella. On aika lailla turha käydä keskustelua ihmisen kanssa, joka on linnoittautunut omiin poteroihinsa syvälle eikä edes yritä käydä keskustelua vaan ampuu halpoja heittojaan ja pelaa tieten tahtoen niiden heittojen sisältämien leimojen varaan.

Tämä heittely toisin puolin menee aika vaivaannuttavaksi, kun todellisuudessa kukaan ei ole täydellinen ihminen ja heittojen mennessä koko ajan syvemmälle henkilökohtaisuuksiin ollaan mauttomalla seudulla, oli heittojen takana mitään oikeaa perustetta tai ei.
.
Et voisi kyllä asiaa paremmin tekstin muotoon laittaa :jee:
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja huima »

Manaaja kirjoitti:Hienoa olkiukkoilua. Minun on vaikea kohdella ihmistä jota en ole tavannut millään tavoilla tai arvoilla. Jos nyt leikitään olkiukkoa pidemmälle, olisiko se mielestäsi parempi ajatella että "nam tässä on huora" "hyi tässä on huora":n sijaan? Moniko sinne matkustava mielestäsi ajattelee edellämainitun sijaan täysin esineellistämättä ja arvoliberaalisti huoran kohdatessaan? Tunnen muuten yhden entisen ihka aidon huoran, ja olemme mielestäni ihan hyviäkin ystäviä vaikka huoraamisensa tiedostankin.
Mä tunnen myös pari poliitikkoa.

Luulen nyt ymmärtäväni, että sinä olet jumissa tässä seksuaalisuudessa ja suuressa empatian tuntemuksessasi, kun toistelet huora sanaa - mikä on edelleen konnotaatioiltaan negatiivinen. Jos olisit punavihertävä feministinainen ja prostituoitu itse, voisit olla rohkeasti käyttämässä huora sanaa eturintamassa sen vapauttamiseksi - mutta tässä keskustelussa motiivisi lienevät hieman erilaiset.
Manaaja kirjoitti:Aivan yhdentekevää. Kitinäpaikallinen vaikutus on paljon tärkeämpi. "Painotan että aina heruu, ja taaskin herui" -Sika (jota olen käyttänyt täysin tunnevammaisesti ja varsin epäonnistuneesti bilepostauksieni satiirityökaluna kun kukaan ei ole sitä edes tajunnut) joutuikin nyt pakon sanelemana käymään huorissa. Minusta se on aivan älyttömän hauskaa sitcomia! Saas nähdä mihin tilanteeseen itse seuraavalla reissullani joudun!
Niin no jos ympäristö viritetty yhdeksi isoksi bordelliksi, jossa todennäköisyys osua ei ammatinharjoittajaan tai tahoon joka ei rupeaisi mahdollisuuden tullessa ammatinharjoittajaksi on pieni - niin edes Sika ei aina skoreta sellaisessa ympäristössä. Tervemenoa vaan kokeilemaan itse.
Manaaja kirjoitti:
...matkailijat, jotka eivät ole mitään tyypillisiä seksituristeja mutta jotka osaksi myös pakon sanelemana joutuvat käyttämään samoja palveluita...
Tää on kyllä vaan niin täysin Priceless.
No ilmaisin huonosti.

Tarkoitin sitä että Sika osti palvelua joka oli pääasiassa seuralaispalvelua, jotta lomamatkasta saisi paikallisen tietämyksen kautta enemmän irti eikä illat menisi pelkästään yksinään ryyppäämiseen. Mahdollisuus seksiin kuuluu tai voi olla kuulumatta pakettiin. Jos se alueella on bundlattuna mukaan, niin olkoon. On oma asia käyttääkö itse ko. seksipalvelua.

Maailmaa reissatessa olisi toki omalla tavallaan hienoa, jos olisi kustannustehokkaasti mahdollista eri maissa ja kaupungeissa saada paikallinen opas - joka näyttäisi ja veisi erilaisiin paikkoihin. Suuressa osassa maailmaa se ei ole mahdollista kustannustehokkaasti. Löydät helposti googlettamalla paljon kertomuksia Pattayalta siitä mitä kaikkea siellä voi oikeasti tehdä ja että se voi olla ihan makeaa seutua. Todennäköisesti yhteistä niille kaikille kertomuksille on se, että ne mahdollisuudet ja tietämys paikoista on auennut aina vain paikallisen osaamisen kautta, esimerkiksi paikassa kauan asuneiden kavereiden tai paikallisten tuttujen tai sitten niiden tyttöjen kautta.

Kaikkialla prostituutio ei ole laillista, mutta silti sitä esiintyy kai kaikkialla - se on vain pinnan alla. Ymmärtääkseni yleensä prostituutioon ei myöskään liity mitään muita palveluita, tai jos liittyy - se on kaikki ekstraa, ja varsinkin erilaiset laadukkaat companion tai girl firend experience-palvelut ovat hintavia, siinä missä pekästään seksin ostaminen liukuhihnalta voi olla muihin palveluihin verrattuna halpaa.

Jos Pattayalla seksiturismin tuoman opportunismin takia jäätelön myyjä, kaljan kaataja, turistiopas,parturi, vaatemyyjä tai siivooja voi olla myös prostituoitu, niin silloinhan Pattayalle matkustava saattaa 'joutua' pakon sanelemana käyttämään samoja palveluita. Toki jokaiselta palveluntarjoajalta voi vielä erikseen tarkistaa, että eihän tähän palveluun kuulu mitään seksiä.
Manaaja kirjoitti:Wikipedia sanoo että huora on nainen tai mies, joka palkkiota vastaan tarjoaa seksuaalisia palveluita. Jos käytät huorien palveluita niin sitten käytät. Emminä nyt osaa tätä glorifioida. Mutta auttaisiko jos näytön reunoille sipaisisi vähän glitteriä?
Ja samalla sivulla avataan sitä, että miten huorittelu on myös naisten vähättelyä. Tosin tässä yhteydessä käytät sitä leimaamaan Sikaa.

Minulle on ihan sama loppupeleissä mitä mieltä sinä olet prostituutiosta tai Sikasta henkilökohtaisesti, minua nyrppii tapasi keskustella asiasta ja heittää puhtaasti herjaavia argumentteja täysin tietoisesti. On turha verhoutua sarkastisen läpän taakse, kun sokea Iisakkikin on nähnyt pikkusieluisen piikittelyn.
Bruce Willisika

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

Kottarainen kirjoitti:
Bruce Willisika kirjoitti:Sulla on ollut huomattavia johdonmukaisuusongelmia aiemmissa eettisissä keskusteluissa, otetaan nyt esimerkkinä vaikkapa se luomumunakanakeskustelu.
Tämä jäi kaihertamaan sielua, joten luin luomumunajutut uudelleen, enkä edelleenkään ymmärrä mihin viittaat.
Sulla oli samantyyppisiä eettisiä, mutta äärimmäisen tuuliviirimäisiä mielipiteitä kananmunista ja niiden luomuudesta, näin muistelen. Homeboy jeesusteli jakamalla ihmiskunnan meihin ja Heihin, He koostuivat tyypeistä, jotka mässäävät päivittäin millä tahansa hanskaan tarttuvilla teurasjätteillä (koska se on halpaa) mutta tuomitsevat Meidät muut siitä, että teemme täsmälleen samaa. Aivopieraisit siihen rakoon, että Homie sentään tiedostaa ongelman. Olin tukehtua typeryyteesi ja kyseenalaistin aiheestakin mielenterveytesi, koska en voinut uskoa, että työhösi vaadittavalla älykkyydellä varustettu ihminen voisi oikeasti olla noin vitun kujalla. Kyseessä ei ollut/ole mikään henkilökohtainen antipatia (palsta)persoonaasi kohtaan, kuten tietenkin kuvittelet, vaan nimenomaan tuon kyseisen mölyn päästettyäsi mahastasi luokittelin sinut holhousta tarvitsevaksi.
Bruce Willisika

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

[quote="Kottarainen"][/quote]

Sanottakoon vielä, etten sanonut aiempaa lausuntoani loukkaamistarkoituksessa, vaikka viestin sävy toki toisin antaakin ymmärtää. Nää on vaan näitä jyrkkiä mielipide-eroja, joita myönnän välillämme olevan. Mun sietokynnykseni kaikenlaista jeesustelevaa ja mielestäni älyllisesti epärehellistä vihervasemmistolaisuutta on vuosien myötä madaltunut rajusti, vaikka - usko tai älä - pyrin ottamaan rajallisten mahdollisuuksieni mukaan huomioon myös opposition näkökannan. Kaikkeen ei vaan pysty, homietyyppisten vajakkien komppaaminen mainitsemani kaltaisessa tapauksessa ei vaan mahdu millään minun ilmeisesti insinööriyden pilaaman rationaalisuuteni rajoihin. Kauppislaisuus ei ole nostanut kusta päähän yhtään enempää kuin sitä on kuupassa lainehtinut aiemminkin, älyllinen epärehellisyys on teema jolla mut saa raivoihin joka vitun kerta. Ymmärrän sellaisen jotenkuten Homien rajallisen kapasiteetin rajoissa, lusikalla annettua ei voi kauhoa ämpärillä kovin kauan, mutta koska lähtökohtaisesti pidän sinua tolkun ihmisenä, on mahdotonta sulattaa mainitun kaltaista höpönlöpöä olkia kohauttamalla. Kyseisen ongelman tiedostaminen ei tuota vaikeuksia kenellekään terveenkirjoihin määrätylle ihmiselle, tietoisesti eettistä koodiaan rikkovan ja samaisesta aiheesta muita tuomitsevan paskajeesuksen nostaminen jalustalle ei vittu soikoon vaan mahdu mun kaupunkilaisjärkeeni.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Söin puolikkaan levyn RitterSportin tummasuklaapähkinää tätä lukiessani, kiitokset kaikille osallistujille! ;) <3
Prepare for the worstest.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Hiihtiksellä LantsaRoottelle muksun ja mummin kans. Luvassa siis hirveetä dokaamista ja maksullisia naisia, aiiight!11 Eiku, aion urheilla, syödä hyvin ja puurtaa hieman opintojakin jossain välissä, ellen voi täysin välttyä viimeiseltä. Ei paha :]
Prepare for the worstest.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12358
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Bruce Willisika kirjoitti:
Kottarainen kirjoitti:
Bruce Willisika kirjoitti:Sulla on ollut huomattavia johdonmukaisuusongelmia aiemmissa eettisissä keskusteluissa, otetaan nyt esimerkkinä vaikkapa se luomumunakanakeskustelu.
Tämä jäi kaihertamaan sielua, joten luin luomumunajutut uudelleen, enkä edelleenkään ymmärrä mihin viittaat.
Sulla oli samantyyppisiä eettisiä, mutta äärimmäisen tuuliviirimäisiä mielipiteitä kananmunista ja niiden luomuudesta, näin muistelen. Homeboy jeesusteli jakamalla ihmiskunnan meihin ja Heihin, He koostuivat tyypeistä, jotka mässäävät päivittäin millä tahansa hanskaan tarttuvilla teurasjätteillä (koska se on halpaa) mutta tuomitsevat Meidät muut siitä, että teemme täsmälleen samaa. Aivopieraisit siihen rakoon, että Homie sentään tiedostaa ongelman.
No niin. Ihmetyttää tuo eläinkeskustelujen "Syöt makkaraa, joten ole hiljaa". Aivan kuin yhden taviksen ruokailutottumuksilla olisi sitten mitään konkreettista merkitystä. Sillä EI OLE MITÄÄN MERKITYSTÄ. Tuo merkitys ei ole edes vähäinen, se on NOLLA.

Tarkastellaan juttua vähän laajemmin eli historiallista perspektiiviä. Onko suuria epäkohtia maailmassa poistettu paremmin:

1) kuluttajaboikoteilla

vai

2) politikoinnilla, lainsäädännöllä, sodilla eli erilaisilla pakkotoimilla?

Mitäs luulisit? Kumpi on tehokkaampaa lainsäädännön muuttaminen vai kuluttajaboikotit? Varsinkin kun eläinaktivistit ovat kovin marginaalinen ryhmä?

Kumman tehtävä noin ylipäänsä on päättää mikä yhteiskunnassa on sallittua ja mikä kiellettyä kuluttajien vai hallinnollisten elimien?

Kosmetiikan testaus esim. on kielletty EU:ssa. Olisiko auttanut jos asia olisi jätetty kuluttajien päätettäväksi?
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Dave

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Dave »

Hiihtolomalla hiihtämään Kanarialle.
Dave

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Dave »

nowaysis kirjoitti:Hiihtiksellä LantsaRoottelle muksun ja mummin kans. Luvassa siis hirveetä dokaamista ja maksullisia naisia, aiiight!11 Eiku, aion urheilla, syödä hyvin ja puurtaa hieman opintojakin jossain välissä, ellen voi täysin välttyä viimeiseltä. Ei paha :]
Hei beibi mäkin oon siellä (tosin eri saarella).

Kohtaaminen kuutamouinnilla?

:jouden:
Avatar
martza
Kitisijä
Viestit: 1488
Liittynyt: 15.08.2005 8:37
Paikkakunta: Etelä-Suomi

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja martza »

nowaysis kirjoitti:Hiihtiksellä LantsaRoottelle muksun ja mummin kans. Luvassa siis hirveetä dokaamista ja maksullisia naisia, aiiight!11 Eiku, aion urheilla, syödä hyvin ja puurtaa hieman opintojakin jossain välissä, ellen voi täysin välttyä viimeiseltä. Ei paha :]
Kävin Lanzarotella kuukausi sitten, Play Blancassa. Ilmat oli todella hyvät ja hotelli oli myös hyvä. Cesar Manriquen piirtämä hotelli. Cesar oli saaren arkkitehti ja saaren isä.
"Elämä syntyy hanurista - tai ainakin läheltä sitä"
Bruce Willisika

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Bruce Willisika »

martza kirjoitti:
Kävin Lanzarotella kuukausi sitten, Play Blancassa. Ilmat oli todella hyvät ja hotelli oli myös hyvä. Cesar Manriquen piirtämä hotelli. Cesar oli saaren arkkitehti ja saaren isä.
Mitä vittua sä horiset? Mikä siellä oli paikallisten matkaoppaiden kurssi? Mitä maksoi viina baarissa? Kauanko ne oli auki? Oliko olut kylmää?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23475
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ilmeisesti kaksi kaljupäätä possuilee Teneriffalla ensikuun puolessavälissä.

All include takaa hillittömän painonnousun.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

nowaysis kirjoitti:Hiihtiksellä LantsaRoottelle muksun ja mummin kans. Luvassa siis hirveetä dokaamista ja maksullisia naisia, aiiight!11 Eiku, aion urheilla, syödä hyvin ja puurtaa hieman opintojakin jossain välissä, ellen voi täysin välttyä viimeiseltä. Ei paha :]
Ai kauhee, hiilijalanjälki kasvaa ainaskin tonnin lentäessä!!! Muista ryyppäillä paljon, että paikallinen elintaso kohoaa!!!!!1 ;)
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5046
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Bruce Willisika kirjoitti:
martza kirjoitti:
Kävin Lanzarotella kuukausi sitten, Play Blancassa. Ilmat oli todella hyvät ja hotelli oli myös hyvä. Cesar Manriquen piirtämä hotelli. Cesar oli saaren arkkitehti ja saaren isä.
Mitä vittua sä horiset? Mikä siellä oli paikallisten matkaoppaiden kurssi? Mitä maksoi viina baarissa? Kauanko ne oli auki? Oliko olut kylmää?
Nii ja olix hyvännäköiss vosuja?! Mielellään miehii siis!
Dave

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Dave »

Cran canaria oli idyllinen massaturismin virtojen sivussa oleva alkuperäisen kulttuurinsa ja luontonsa säilyttänyt kohde, jossa oli mahdollisuus nauttia hiljaisuudesta, alkuperäiskansojen kulttuurista ja elämäntavasta.

Toivottavasti massaturismi ei löydä tätä hienoa eksoottista kohdetta, jossa on mahdollisuus kohdata koskematonta luontoa ja länsimaisesta kulttuurista vapaita ihmisiä. Reppumatkailijan unelma.
Vastaa Viestiin