Lomamatkaretostelua

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

James Potkukelkka kirjoitti: 11.01.2020 12:35No mitäs hittoa toi nyt on.
yossu.jpg
yossu.jpg (21.33 KiB) Katsottu 2109 kertaa
Hirmuisesti tekisi mieli lipittelemään halpaa sangriaa kanarialle, mutta jos säästäisi rahat uuteen tykkiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 11.01.2020 12:35
Ylermi Ylihankala kirjoitti: 11.01.2020 12:16 Koska hallitus sanoi, että ei pdä ajatuksesta, että edes lasten kanssa kävisin Panthersien pelin lähellä väiymässä
No mitäs hittoa toi nyt on.
Valtataistelua, signalointia, neuvotteluasemien hakemista...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

Matkustan tänään Pirkkolaan.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Homeboy65 kirjoitti: 13.01.2020 12:56 Matkustan tänään Pirkkolaan.
Sehän on jo melkein puolivälissä Varkautta!
Universaali disclaimer.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Lento suomeen toukokuussa ja pois kesäkuussa. En yleensä tykkää sinne mennä niin aikaisin, koska siellä on kuitenkin joku takatalvi käynnissä vielä silloin. Nyt on kuitenkin tilaisuus, johon on pakko mennä. Hieman häiritsee patikkareissun suunnittelua, joka pitää nyt sitten yrittää ehtiä heittää heinäkuun aikana tai se siirtynee syksylle.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja exsu »

Kesällä Lontoo + Pariisi äidin ja jälkikasvun kanssa. Puolisolla on jotain jalkapallosuunnitelmia, niin me tehtiin omia.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12290
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

So Hard kirjoitti: 13.01.2020 13:03
Homeboy65 kirjoitti: 13.01.2020 12:56 Matkustan tänään Pirkkolaan.
Sehän on jo melkein puolivälissä Varkautta!
En ollut matkalla tekemään mitään varkautta. :kele:
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Homeboy65 kirjoitti: 14.01.2020 12:45
So Hard kirjoitti: 13.01.2020 13:03
Homeboy65 kirjoitti: 13.01.2020 12:56 Matkustan tänään Pirkkolaan.
Sehän on jo melkein puolivälissä Varkautta!
En ollut matkalla tekemään mitään varkautta. :kele:
Sanoisin, että rajana on Pukinmäki. Jos Home menee Puksun rajan yli niin se käytännössä velvoittaa menemään samaa tietä Varkauteen ja
Poikuuden pirttiin! :D

TAMMITUR
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16598
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Nyt kyllä kannattaa lähteä!

"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kreitsu kirjoitti: 13.01.2020 20:18 Lento suomeen toukokuussa...
Tai sit ei.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja aasi »

Mä taidan mennä mökille kesällä. Jos vielä saa liikkua.
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kreitsu kirjoitti: 16.03.2020 17:31
Kreitsu kirjoitti: 13.01.2020 20:18 Lento suomeen toukokuussa...
Tai sit ei.
Eli ei. Ba Perui lennot. Pakko sanoa, että hieman itkettää. Lennot oli varattu jo aikoja sitten (joulukuussa), koska oli luvassa kummipoitsun rippijuhlat. Noh, vedänpä nyt hieman viiniä tai hieman enemmän ja nollaan itseni. En jaksa tätä erikseen viinaketjuun mennä kirjaamaan, sori.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kreitsu kirjoitti: 22.03.2020 17:23
Kreitsu kirjoitti: 16.03.2020 17:31
Kreitsu kirjoitti: 13.01.2020 20:18 Lento suomeen toukokuussa...
Tai sit ei.
Eli ei. Ba Perui lennot. Pakko sanoa, että hieman itkettää. Lennot oli varattu jo aikoja sitten (joulukuussa), koska oli luvassa kummipoitsun rippijuhlat. Noh, vedänpä nyt hieman viiniä tai hieman enemmän ja nollaan itseni. En jaksa tätä erikseen viinaketjuun mennä kirjaamaan, sori.
Eppäilys on vaffa, että ne rippijuhlat siirtyvät hamaan tulevaisuuteen nekin.
Universaali disclaimer.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Bluntly kirjoitti: 11.01.2020 12:44Hirmuisesti tekisi mieli lipittelemään halpaa sangriaa kanarialle, mutta jos säästäisi rahat uuteen tykkiin.
Kiva kun muut päättää mun puolesta.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

So Hard kirjoitti: 22.03.2020 17:37
Eppäilys on vaffa, että ne rippijuhlat siirtyvät hamaan tulevaisuuteen nekin.
Juu, varmasti siirtyvät. Mutta nyt on vähän herkkis- ja itsesääliolo, kun niin kovasti odotin niitä ja suomireissua muutenkin. Mutta eipä auta itkut.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
So Hard
Kitisijä
Viestit: 14886
Liittynyt: 23.08.2011 9:23
Paikkakunta: 7th heaven

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kreitsu kirjoitti: 22.03.2020 18:09
So Hard kirjoitti: 22.03.2020 17:37
Eppäilys on vaffa, että ne rippijuhlat siirtyvät hamaan tulevaisuuteen nekin.
Juu, varmasti siirtyvät. Mutta nyt on vähän herkkis- ja itsesääliolo, kun niin kovasti odotin niitä ja suomireissua muutenkin. Mutta eipä auta itkut.
Oletko kokeillut skype-puheluita läheisten kanssa? Eilen 5 opiskelukaverin saunailta korvattiin skypebisseillä. Samat jutut ja vitsit, sama toveruuden tunne. Ota se viinilasi perheenjäsenen tai ystävän seurassa. Tai itkut. Tai molemmat.
Universaali disclaimer.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti: 22.03.2020 18:34
Kreitsu kirjoitti: 22.03.2020 18:09
So Hard kirjoitti: 22.03.2020 17:37
Eppäilys on vaffa, että ne rippijuhlat siirtyvät hamaan tulevaisuuteen nekin.
Juu, varmasti siirtyvät. Mutta nyt on vähän herkkis- ja itsesääliolo, kun niin kovasti odotin niitä ja suomireissua muutenkin. Mutta eipä auta itkut.
Oletko kokeillut skype-puheluita läheisten kanssa? Eilen 5 opiskelukaverin saunailta korvattiin skypebisseillä. Samat jutut ja vitsit, sama toveruuden tunne. Ota se viinilasi perheenjäsenen tai ystävän seurassa. Tai itkut. Tai molemmat.
Mä ilmoitan, että en voi ymmärtää kuinka väärin ymmärsin sinut silloin kun olit Tix.
Muistaakseni olit hyvin huonokäytöksinen silloin, mutta minä sain sinusta silloin käsityksen, että olit aika räävitön nuori.
Mutta oletkin sivistynyt ja kykenevä ihminen ja sosiaalinenkin.

Se on hyvä! Mutta ajattele, juuri mm. silloin kun mekin hassusti sanailimme, en edes muista mitä hassua, niin minä jotenkin päättelin, ettei täällä
ole mitään järkevää keskustelua ja osin heittäydyin hassuksi. Nyt useat oikeasti pitää minua viiripäänä, mutta saan katsoa peiliin.
On monta muutakin ihan yllätystä. Että monilla on vaimot ja lapsia, joita olen ennakkoasenteella kirjoitusten perusteella arvioinut totaalisesti
väärin!
Ihmettelen itseäni. Mutta PARAS TAPA kommunikoida on taatusti kasvokkain! En ikinä ole silloin tehnyt suurta virhearviota ihmisistä!

Mä en enää hassuttele niin paljon tokikaan. Huumorini ei ole mennyt perille ja olenkin ihmetellyt sitä kuinka mukava (se on totta) ihminen saa kritiikkiä kun taas kiroilevat ja väkivaltajutut hyväksytään. Joskus silloin aikanaan. Mutta ajattelin ne nuorten miesten hiekkalaatikoksi.

Kitinä on aikuistunut kautta linjan.
Kerro So Hard, minkälaisena haluaisit nähdä Stadinarskan jatkossa! Sinulla on hyviä terveitä ajatuksia ja olet hauskakin, sen olen NYT viime vuotena vasta uskonut ja huomannut. Olet kuitenkin varsin terävä sanoissa. Sille olen ollut aina hiukan allerginen!

Mutta nyt kyllä muistan yhden aika ala-arvoisen jutun. Tuo Homeboyn ja minun juttuni ja homostelujutut. Ne ovat kyllä sivistymättömiä ja loukkaaviakin voisivat olla. Mutta KERRO MISTÄ ne saivat alkunsa? Minä en nimittäin taatusti tiedä tai edes aavista!

MAALISARSKAINEN
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25471
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

Rajojen aukeamisen kunniaksi laivaristely Riikaan. Kaksi yötä laivalla. Päivä kohteessa. En ole koskaan Latviassa käynyt.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

James Potkukelkka kirjoitti: 12.06.2020 11:26 Rajojen aukeamisen kunniaksi laivaristely Riikaan. Kaksi yötä laivalla. Päivä kohteessa. En ole koskaan Latviassa käynyt.
Joku tuollainen suunnitteluvaiheessa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Latvia kiinnostaisi jonkun verran. Mielenkiintoisia panimoita riittää.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja exsu »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: 12.06.2020 11:36
James Potkukelkka kirjoitti: 12.06.2020 11:26 Rajojen aukeamisen kunniaksi laivaristely Riikaan. Kaksi yötä laivalla. Päivä kohteessa. En ole koskaan Latviassa käynyt.
Joku tuollainen suunnitteluvaiheessa.
Jos päädytte pidemmäksi aikaa niin se Jurmalan seutu on kesällä aika jees. Päiväretkellä ei kannattane rynniä.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Tänään kasvitieteelliseen puutarhaan, joka on ollut pari kuukautta suljettuna Koronan takia. Piti varata sinne aikataulutettu sisäänpääsy, vaikka minulla on vuosikortti sinne. Säännöstelevät ihmismäärää siis, mikä on ihan ymmärrettävää. Minnekään muualle ei sitten taidakaan olla asiaa tänä kesänä. Optimisti minussa hieman salaa toivoo, että pääsisi kuitenkin patikoimaan edes loppukesästä, mutta aika huonolta näyttää senkin suhteen. Lennot Suomeen siirrettiin joulukuulle, mutta nekin BA jo perui. Varmaan voisi vielä kerran yrittää siirtää ennen kuin peruu kokonaan :D
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5039
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kreitsu kirjoitti: 12.06.2020 12:05 ...kasvitieteelliseen puutarhaan...
Hieno retki, pääsi kerta kaikkiaan vessaan pissalle. Tässä on joutunut viime aikoina ruikkimaan puskiin, kun täällä ei ole mikään ollut auki. Noin muuten puutarha oli päässyt hieman repsahtamaan: kuivuus oli kellertänyt nurmen ja muutenkin oli tainnut jäädä hommia tekemättä, mikä tietenkin on ihan ymmärrettävää. Jonotussysteemit sun muut toimivat kuitenkin hienosti eli jatkoon!
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14927
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kesälomalla ollut toistaiseksi ja tulee olemaankin vain kotimaanmatkailua. Sappeessa oli vuokramökki, Yyterissä kävin lasten kanssa, just varasin sunnuntaille Ähtärin reissun. Huomenna mennään isompien lasten kanssa Pyynikin Flow parkkiin kiipeilemään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kesäloma alkoi justiinsa kolmisen tuntia sitten. Mitään muuta varmaa ei ole kuin että mökille menen. Koska sinne ajetaan 45 min, se ON lomamatka. Nukun mökillä yleensä älyttömän hyvin, toivottavasti taas.

Olen kyllä löyhästi suunnitellut päiväpistoja eri vaaroille ja tuntureille, mutta mitään ei ole lyöty lukkoon. Viime kesänä kävimme siskoni kanssa päivänmutkin Pyhä-Nattasen päällä ja oli mahtavaa! Jos nyt kävisi Aavasaksalla, Kätkävaarassa, Auttikönkäällä tai vaikka Ukko-Luostolla niin oisi jees.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Vastaa Viestiin