Lomamatkaretostelua

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
So Hard
Kitisijä

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Kreitsu kirjoitti:
22.03.2020 18:09
So Hard kirjoitti:
22.03.2020 17:37

Eppäilys on vaffa, että ne rippijuhlat siirtyvät hamaan tulevaisuuteen nekin.
Juu, varmasti siirtyvät. Mutta nyt on vähän herkkis- ja itsesääliolo, kun niin kovasti odotin niitä ja suomireissua muutenkin. Mutta eipä auta itkut.
Oletko kokeillut skype-puheluita läheisten kanssa? Eilen 5 opiskelukaverin saunailta korvattiin skypebisseillä. Samat jutut ja vitsit, sama toveruuden tunne. Ota se viinilasi perheenjäsenen tai ystävän seurassa. Tai itkut. Tai molemmat.
Universaali disclaimer.

Stadinarska
Kitisijä

Re: Lomamatkaretostelua

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

So Hard kirjoitti:
22.03.2020 18:34
Kreitsu kirjoitti:
22.03.2020 18:09
So Hard kirjoitti:
22.03.2020 17:37

Eppäilys on vaffa, että ne rippijuhlat siirtyvät hamaan tulevaisuuteen nekin.
Juu, varmasti siirtyvät. Mutta nyt on vähän herkkis- ja itsesääliolo, kun niin kovasti odotin niitä ja suomireissua muutenkin. Mutta eipä auta itkut.
Oletko kokeillut skype-puheluita läheisten kanssa? Eilen 5 opiskelukaverin saunailta korvattiin skypebisseillä. Samat jutut ja vitsit, sama toveruuden tunne. Ota se viinilasi perheenjäsenen tai ystävän seurassa. Tai itkut. Tai molemmat.
Mä ilmoitan, että en voi ymmärtää kuinka väärin ymmärsin sinut silloin kun olit Tix.
Muistaakseni olit hyvin huonokäytöksinen silloin, mutta minä sain sinusta silloin käsityksen, että olit aika räävitön nuori.
Mutta oletkin sivistynyt ja kykenevä ihminen ja sosiaalinenkin.

Se on hyvä! Mutta ajattele, juuri mm. silloin kun mekin hassusti sanailimme, en edes muista mitä hassua, niin minä jotenkin päättelin, ettei täällä
ole mitään järkevää keskustelua ja osin heittäydyin hassuksi. Nyt useat oikeasti pitää minua viiripäänä, mutta saan katsoa peiliin.
On monta muutakin ihan yllätystä. Että monilla on vaimot ja lapsia, joita olen ennakkoasenteella kirjoitusten perusteella arvioinut totaalisesti
väärin!
Ihmettelen itseäni. Mutta PARAS TAPA kommunikoida on taatusti kasvokkain! En ikinä ole silloin tehnyt suurta virhearviota ihmisistä!

Mä en enää hassuttele niin paljon tokikaan. Huumorini ei ole mennyt perille ja olenkin ihmetellyt sitä kuinka mukava (se on totta) ihminen saa kritiikkiä kun taas kiroilevat ja väkivaltajutut hyväksytään. Joskus silloin aikanaan. Mutta ajattelin ne nuorten miesten hiekkalaatikoksi.

Kitinä on aikuistunut kautta linjan.
Kerro So Hard, minkälaisena haluaisit nähdä Stadinarskan jatkossa! Sinulla on hyviä terveitä ajatuksia ja olet hauskakin, sen olen NYT viime vuotena vasta uskonut ja huomannut. Olet kuitenkin varsin terävä sanoissa. Sille olen ollut aina hiukan allerginen!

Mutta nyt kyllä muistan yhden aika ala-arvoisen jutun. Tuo Homeboyn ja minun juttuni ja homostelujutut. Ne ovat kyllä sivistymättömiä ja loukkaaviakin voisivat olla. Mutta KERRO MISTÄ ne saivat alkunsa? Minä en nimittäin taatusti tiedä tai edes aavista!

MAALISARSKAINEN
"Tää on vähän kuin seuraisi ruuhka-aikaan hernerokkasumussa tapahtuvaa auto-onnettomuutta moottoritiellä. Hidastettuna." MrM 05/13

Vastaa Viestiin