Pinttynyttä tahmarasvaa, hyi...

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
hermine

Re: Pinttynyttä tahmarasvaa, hyi...

Viesti Kirjoittaja hermine »

CandyMan kirjoitti:Hankkikaa astianpesukone, varmasti lähtevät rasvapaskat pois. Voitte leikkiä sen olevan ekologinen vaihtoehto käyttämällä koneen Eco-valintaa, jolloin se käyttää ehkä 3% vähemmän vettä ja 1% vähemmän sähköä kuin normaaliohjelmalla.
Paha hankkia pesukonetta, kun ei ole edes keittiötä...

No joo, pitää kokeilla tuota viinaa. (jokutyhmävitsitähän) Tai sit kasvattaa liansietokynnystään. Tässäkin asiassa. (miksipä sen pitäisikään olla aina juuri nainen, joka määrää ne hyväksyttävät rajat kodin puhtaudelle?) Jos joskus saadaan lapsia, niistä tulee varmasti hyvin vastustuskykyisiä kaikille pöpöille, jos vain selviytyvät hengissä ensimmäisistä elinvuosistaan.
leila

Re: Pinttynyttä tahmarasvaa, hyi...

Viesti Kirjoittaja leila »

hermine kirjoitti:Mun lähes kaikki muoviastiani ovat pinttyneet tahmeiksi tuosta ällörasvasta syystä että poikaystävä tiskaa niin huolimattomasti...
Tuohon auttaa kuuma vesi. Siis tosi kuuma, lähes kiehuva. Tippa Fairya sekaan ja hyvä tulee. Jos kädet ei kestä niin kumihanskat suojaksi.
CandyMan

Re: Pinttynyttä tahmarasvaa, hyi...

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

leila kirjoitti:Tuohon auttaa kuuma vesi. Siis tosi kuuma, lähes kiehuva. Tippa Fairya sekaan ja hyvä tulee. Jos kädet ei kestä niin kumihanskat suojaksi.
Kas, en ole ainoa. Yksi jos toinenkin on ihmetellyt keittiössä kuivumassa olleiden kumihanskojeni käyttötarkoitusta, joten kuvittelin olevan kovinkin epätavallista käyttää sellaisia pestessään astioita tulikuumalla vedellä. Kyselijöiden katse etsi ilmeisesti hanskojen kanssa käytettävää anaalilubrikanttia.
Geetzu

Re: Pinttynyttä tahmarasvaa, hyi...

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

CandyMan kirjoitti:
leila kirjoitti:Tuohon auttaa kuuma vesi. Siis tosi kuuma, lähes kiehuva. Tippa Fairya sekaan ja hyvä tulee. Jos kädet ei kestä niin kumihanskat suojaksi.
Kas, en ole ainoa. Yksi jos toinenkin on ihmetellyt keittiössä kuivumassa olleiden kumihanskojeni käyttötarkoitusta, joten kuvittelin olevan kovinkin epätavallista käyttää sellaisia pestessään astioita tulikuumalla vedellä.
Ei voi ihmiset olla noin tyhmiä, ihan totta. Pärsk.
Avatar
MrM
Kitisijä
Viestit: 1554
Liittynyt: 11.11.2012 16:46
Paikkakunta: En kerro

Re: Pinttynyttä tahmarasvaa, hyi...

Viesti Kirjoittaja MrM »

Olen hämmentynyt, törmäsin juuri itse tähän ilmiöön ensimmäisen kerran ever. Uusi iso ILAG+ -paistokasari, oon tehnyt sillä kerran ruokaa noin kk sitten, sen jälkeen pessyt, öljynnyt ja laittanut kaappiin. Nyt about kuukauden jälkeen kaivoin sen kaapista ja pintaan hierottu rypsiöljy on muuttunut ihan tarramaiseksi pinnaksi. Ei lähde millään fairyhinkkaamisella pois, ei sitten millään.
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
-Hit it.
Vastaa Viestiin