Syksyinen harrastus

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
silsis

Syksyinen harrastus

Viesti Kirjoittaja silsis »

Mä olen vähän daun, aka I feel blue. Olen piristyksen tarpeessa, minä kesäpersoona, minä syksyn myötä sammunyt lyhty. Mistä valoa? Enkä tarkoita vastaantulevan veturin high beamseja.

Mitä te harrastatte syksyisin? Millä piristätte pimeitä ja koleita iltoja? Onko teillä erityisiä syysjuttuja? Siis vaikka olen urheiluihmisiä, niin kaikki ideat käyvät. Kertokaas Silsis-sedälle!
SingleMalt

Re: Syksyinen harrastus

Viesti Kirjoittaja SingleMalt »

Hanki jostain fosforoidut tiskihanskat ja ja fosforoitua liukuvoidetta. Pidä edellämainittuja tunti yöpöydän lampun alla, sammuta valot, vedä hanskat käteen ja sitten runkkailet pimeässä. Mukava harrastus pimeään syysiltaan.
silsis

Re: Syksyinen harrastus

Viesti Kirjoittaja silsis »

SingleMalt kirjoitti:Hanki jostain fosforoidut tiskihanskat ja ja fosforoitua liukuvoidetta. Pidä edellämainittuja tunti yöpöydän lampun alla, sammuta valot, vedä hanskat käteen ja sitten runkkailet pimeässä. Mukava harrastus pimeään syysiltaan.
8/10 - hyvää keskitasoa :D
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Syksyinen harrastus

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Pimeät syysillat hyviä lenkkeilyyn ja samalla saa pienen jännitysmomentin kaupan päälle, tulee juostua lujempaa! Syksyisin kiva myös harrastaa ratsastusta kun pääsee sänkipelloille laukkailemaan..
safi

Re: Syksyinen harrastus

Viesti Kirjoittaja safi »

Tänne meille on avattu nyt ihan just oikea joogakeskus, joten täytyyhän mun mennä testaamaan kykeneekö eukko vääntämään itsensä solmuun hetken harjoiteltuaan. Siinä mulle uus syysharrastus, saa nähdä onko sitten liiankin rauhallista mun makuun.
ninnithequeen

Re: Syksyinen harrastus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mä tykkään kans lenkkeillä pimeinä syysiltoina. Mutta mikään ei voita hyvää leffaa/kirjaa, kynttilän valoa ja kuppia kuumaa teetä torkkupeittoon kääriytyneenä omalla sohvalla. Nimenomaan syksyisin, kun ulkona on kauhia myrsky, ja kotona niin lämmintä ja rauhaisaa. Sisustusvimma iskee myös aina syksyisin, ja saavuttaa kliimaksinsa kun aletaan laittamaan kotia joulukuntoon.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Syksyinen harrastus

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Talviaikaan olen monesti käynyt työväenopistolla kuuntelemassa professorilta näyttävien ihmisten luentoja. Sivistystä mitä erilaisemmista kiinnostavista aiheista, ja lisänä stimulaatiota aivoille.
AarneAnkka

Re: Syksyinen harrastus

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

Nyt kun ulkona alkaa olla vähän viileämpää, muttei kuitenkaan kylmää, vois käydä ainakin kerran vielä muovikuulasotimassa tuolla Kivikossa. Kerrankin läkähtymättä.
Geetzu

Re: Syksyinen harrastus

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

silsis kirjoitti:Mitä te harrastatte syksyisin? Millä piristätte pimeitä ja koleita iltoja? Onko teillä erityisiä syysjuttuja?
Ensimmäinen täysin koiraton syksy menossa ja hieman oudolta tuntuu. On niin parhautta vaan kävellä pitkin poikin kaupunkia hyvässä hiljaisessa seurassa, yksin se on vähän ahdistavaa. Olen menettänyt mielenkiintoni juoksemiseenkin (tutuilla liian hyvä kunto, ärh), joten tämän syksyn kuntoilut hoidan sisätiloissa, puntin tai jumpan vetreyttämä uimisesta kloorinen iho tuoksuu ihkulle syystuulessa kun hipsii iltasella kotiin. Ja kotona on oltava lämmintä juomaa ja syliä, sopivasti hiljaisuutta ja hymyä. That's it. Muistelen, ettei silsis juuri innostu paikallaan olosta rentoutumiskeinona, mutta nyt kun Kitinäkin ehkä katoaa, voisi tutustuminen erilaisiin tyyleihin kirjojen muodossa olla aika pop... valitse piristäviä pläjäyksiä. Ahmit niitä yhdessä herkkujen kanssa peiton alla, näen tämän jo mielessäni. :]
ninnithequeen

Re: Syksyinen harrastus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AarneAnkka kirjoitti:Nyt kun ulkona alkaa olla vähän viileämpää, muttei kuitenkaan kylmää, vois käydä ainakin kerran vielä muovikuulasotimassa tuolla Kivikossa. Kerrankin läkähtymättä.
Meinaat sit ampuu mut yhellä laukauksella :shock:

Juu ei vaiskaan, me voitas ukon kans haluta kokeilla moista kans. Ota meijät mukaan leikkimään sotaa!
silsis

Re: Syksyinen harrastus

Viesti Kirjoittaja silsis »

Geetzu kirjoitti:kirjojen muodossa olla aika pop... valitse piristäviä pläjäyksiä. Ahmit niitä yhdessä herkkujen kanssa peiton alla, näen tämän jo mielessäni. :]
:h: Hah, masismässäilyä :D Musta on kyllä tullut rauhaton(vielä entistä rauhattomampi), notta kun olen päivittäin lueskellut Aamulehden, jomman kumman Iltapäivälehden ja aika usein jonkin muun lehden, niin levottomuuttani en osaa oikein keskittyä kirjaan. Sama "ongelma" on ollut aina. Aina silloin tällöin luen kirjan, mutta jos alku vaikuttaa tylsältä, niin luovutan helposti. Nytkin yöpöydällä on pari kesken jäänyttä kirjaa ties kuinka kaukaa. Ja toinen "ongelmani": jo kouluaikoina huomasin, että jos joku asia ei kiinnosta, niin ei hemmetti kun oli vaikea väkisin lukea esim. kemiaa. Ehkä mulla on joku ADHD tai vastaava keskittymishäiriö, ei voi tietää.

Lisää vinkkejä, kiitos!
silsis

Re: Syksyinen harrastus

Viesti Kirjoittaja silsis »

ninnithequeen kirjoitti:Juu ei vaiskaan, me voitas ukon kans haluta kokeilla moista kans. Ota meijät mukaan leikkimään sotaa!
Itse muutamia kertoja ammuskellut, ja heräsikin miitti-idea eli splatter-miitti. AA, voisit järkätä?
AarneAnkka

Re: Syksyinen harrastus

Viesti Kirjoittaja AarneAnkka »

ninnithequeen kirjoitti: Ota meijät mukaan leikkimään sotaa!
Onhan mulla yks varapyssy ja varamaskikin joten ainakin yhen voin ottaa mukaan, mutta mitäs vermeitä teiltä löytyy omasta takaa?

Splättismiitti vois olla ihan hupaisaa. Ja ne yleensä vuokraavat pyssyt ja kurkkusalaattipuvut joten kamppeista ei tarvi murehtia.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Syksyinen harrastus

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Naisen pito ja hoito on aika syksyinen harrastus. Siitä riittää iloa koko talveksi ja keväällä sitten laittaa naisen kiertoon.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
ninnithequeen

Re: Syksyinen harrastus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AarneAnkka kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ota meijät mukaan leikkimään sotaa!
Onhan mulla yks varapyssy ja varamaskikin joten ainakin yhen voin ottaa mukaan, mutta mitäs vermeitä teiltä löytyy omasta takaa?
No ei mitään :oops:

Ei oo tullu ees kokeiltua koskaan, mutta hotsittais kyl.
Avatar
RolloTomasi
Kitisijä
Viestit: 2360
Liittynyt: 06.09.2006 7:50
Paikkakunta: Maa

Re: Syksyinen harrastus

Viesti Kirjoittaja RolloTomasi »

jos olisikin aikaa jotain harrastaa, aloittaa uusi harrastus, niin jotakin näistä:
- sukellus
- laskuvarjohyppely
- vuorikiipeily
- lentäminen
- ralliautoilu
- golf

näitä siis ei ole ollut vielä aikaa toteuttaa...
Since I cannot prove a lover, to entertain these fair well-spoken days, I am determined to prove a villain and hate the idle pleasures of these days.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Syksyinen harrastus

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Lolita kirjoitti:Naisen pito ja hoito on aika syksyinen harrastus. Siitä riittää iloa koko talveksi ja keväällä sitten laittaa naisen kiertoon.
Harrastusvälineet ovat julmetun kalliita ja vaativat hurjasti huoltoa.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
swirl

Re: Syksyinen harrastus

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olen saanut paljon lisäenergiaa syksyyni Savate-treeneistä. Toissailtanakin hakkasin ja potkin säkkiä niin raivolla, että ohjaaja tuli naureskelemaan jotain vihaisesta nuoresta naisesta.
ninnithequeen

Re: Syksyinen harrastus

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Bluntly kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Naisen pito ja hoito on aika syksyinen harrastus. Siitä riittää iloa koko talveksi ja keväällä sitten laittaa naisen kiertoon.
Harrastusvälineet ovat julmetun kalliita ja vaativat hurjasti huoltoa.
No entäs pumpattava? Ei tarvii ees ruokaa ostaa, ja siinä se istuu kiltisti kainalossa tuppisuuna kun haluat katsoa lätkää tai formulaa. Ja antaa aina.
Avatar
ak
Kitinän uhri
Viestit: 593
Liittynyt: 14.08.2005 21:20

Re: Syksyinen harrastus

Viesti Kirjoittaja ak »

Bluntly kirjoitti:
Lolita kirjoitti:Naisen pito ja hoito on aika syksyinen harrastus. Siitä riittää iloa koko talveksi ja keväällä sitten laittaa naisen kiertoon.
Harrastusvälineet ovat julmetun kalliita ja vaativat hurjasti huoltoa.
No hei, kaikki harrastaminen maksaa. Pitäis vaan löytää se hyväluontoinen "harrastusväline" mitenkään esineellistämättä. Anyone?

Joo, ja toi Ninnin ehdotus kuulostaa kyllä turhan passiiviselta.
mustanikki

Re: Syksyinen harrastus

Viesti Kirjoittaja mustanikki »

Neulominen ja virkkaaminen ovat ainakin minulla syksyisiä harrastuksia. Käsillä pipertäminen on minulle tärkeää.
En kyllä tiedä sopisko silsiksen imagoon.

-Leila
silsis

Re: Syksyinen harrastus

Viesti Kirjoittaja silsis »

mustanikki kirjoitti:En kyllä tiedä sopisko silsiksen imagoon.
-Leila
En mäkään, mutta pistetäänkö saman tien 10 meetteriä hamekangasta?
Vastaa Viestiin