Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mussa tosiaan on munaa. Jo 3,5 vko karkkilakkoa tagana.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Dumis

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Dumis kirjoitti:Ennustan että parin viikon sisällä paino tipahtaa neuvolan puolelle taas.
Eipä näin käynyt kun päätin samalla tehdä aktiivistä työtä punttien ja protskujen kanssa. Mutta on laskenut tasaisesti, ehkä n. 1,0-1,5kg reilun kuukauden aikana. Eikä kyllä ole kiirekään, pääastia että reeni kulkee ja pysyy terveenä, niin kyllä ne kilot karisee jos on lähteäkseen.
NuoriD

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

NuoriD kirjoitti:76,5 kg, BMI 25. :cheer:

Birkenaulainen polttouuni toimi virheettömästi. Tämä päivä vielä Nutriletillä ja huomisesta sitten alkaa haastavampi vaihe, eli painon ylläpitö.
76,5kg edelleen oli aamun tarkka. Polttouuni on kalibroitu virheettömästi.
NuoriD

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

77.9 :shock:

Jumala rankaisee perunalastuista, pitsasta, tortilloista ja etyylistä.

No, veikkaan, että aika suuri osa on suolan aiheuttamaa nesterentiota. Kun elelen muutaman päivän herran nuhteessa, niin eiköhän se lähde.

:pliis:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mulla painoi vakiintunut 79-80. En ole viime aikoina jaksanut tehdä pitkiä juoksulenkkejä, ei se rasva oikein muuten lähde, kun syö kuitenkin rotevasti. Karkkilakko pitänyt 4 viikkoa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Flunssan aiheuttama safkaaminen näkyy puntarissa kun pannahinen huutaa 111kg. Taidan yrittää jotain.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Gaia

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Mulla on paino vakiintunut näköjään aika lailla tasan kuuteenkymmeneen kiloon, joka on ihan ookoo juttu. Lukemat käväisivät tuossa aikaisemmin, elokuun loppupuolella suunnilleen, noin 56 kilossa ja se on liian vähän - posket painuivat kuopalle ja luut törröttivät rumasti. Tässä on vähän pelivaraa: farkut ovat vähän löysät ja sellasta. Ei siis haittaa pizza silloin tällöin :)

edit. Tää oli nyt vähän aiheeton postaus koska enhän mä ole oikeastaan laihduttanut enää vuosikausiin sen jälkeen kun oon virallisesti "parantunut".
Zeb

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Gaia kirjoitti:Mulla on paino vakiintunut näköjään aika lailla tasan kuuteenkymmeneen kiloon, joka on ihan ookoo juttu. Lukemat käväisivät tuossa aikaisemmin, elokuun loppupuolella suunnilleen, noin 56 kilossa ja se on liian vähän - posket painuivat kuopalle ja luut törröttivät rumasti. Tässä on vähän pelivaraa: farkut ovat vähän löysät ja sellasta. Ei siis haittaa pizza silloin tällöin :)

edit. Tää oli nyt vähän aiheeton postaus koska enhän mä ole oikeastaan laihduttanut enää vuosikausiin sen jälkeen kun oon virallisesti "parantunut".
Miten pitkä sä olet?
Gaia

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Zeb kirjoitti:
Gaia kirjoitti:Mulla on paino vakiintunut näköjään aika lailla tasan kuuteenkymmeneen kiloon, joka on ihan ookoo juttu. Lukemat käväisivät tuossa aikaisemmin, elokuun loppupuolella suunnilleen, noin 56 kilossa ja se on liian vähän - posket painuivat kuopalle ja luut törröttivät rumasti. Tässä on vähän pelivaraa: farkut ovat vähän löysät ja sellasta. Ei siis haittaa pizza silloin tällöin :)

edit. Tää oli nyt vähän aiheeton postaus koska enhän mä ole oikeastaan laihduttanut enää vuosikausiin sen jälkeen kun oon virallisesti "parantunut".
Miten pitkä sä olet?
170
Zeb

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Aika passeli paino sitten varmaan sulle. Itsekin alan kohta olla teini-iän lukemissa. Mun BMI ei ole kyllä silloinkaan ollut Tix-approved.
Gaia

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Zeb kirjoitti:Aika passeli paino sitten varmaan sulle.
Hyvä olo taitaa olla paras mittari sopivimpaan painoon, ei vaaka :]
(Parempi tämä on kuin hurjimpien vuosien 43 kg, paljon parempi).
Zeb kirjoitti:Mun BMI ei ole kyllä silloinkaan ollut Tix-approved.
:mrgreen:
NuoriD

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

76.3 :ohyeah:

Edessä korkean paikan leiri Tampereelle, eli ma:na ollaan taas sitten eri lukemissa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriD kirjoitti:76.3 :ohyeah:
Guru!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Manaaja

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Käyksä Dave joka päivä vaa'alla ja sitten itket silleen lohduttoman tyttömäisesti kun paino onkin heittänyt taas sen yhden kilon väärään suuntaan? Meet polvilles seinän eteen takomaan nyrkkejä ja huudat että "Mä oon niin läski!!"

Niinku. Jos se paino on sen 77,9 vs. 76,5 niin mitä väliä? Menee ihan normaaleihin elimistön nesteenkeräysmarginaaleihin.
NuoriD

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Manaaja kirjoitti:Käyksä Dave joka päivä vaa'alla ja sitten itket silleen lohduttoman tyttömäisesti kun paino onkin heittänyt taas sen yhden kilon väärään suuntaan? Meet polvilles seinän eteen takomaan nyrkkejä ja huudat että "Mä oon niin läski!!"

Niinku. Jos se paino on sen 77,9 vs. 76,5 niin mitä väliä? Menee ihan normaaleihin elimistön nesteenkeräysmarginaaleihin.
Daah!

Tottakai joka aamu käydään vaa'alla vessassa käymisen jälkeen.

Siis oikeesti, yritän nyt pysyä tässä. Jos en pidä tiukkaa rajaa, niin hitaasti paino nousee vääjäämättä.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja nexie »

NuoriD kirjoitti:
Daah!

Tottakai joka aamu käydään vaa'alla vessassa käymisen jälkeen.

Siis oikeesti, yritän nyt pysyä tässä. Jos en pidä tiukkaa rajaa, niin hitaasti paino nousee vääjäämättä.
Kai sulla on myös mittanauha ja pihdit käytössä, muutenhan menee ihan amatöörien puuhasteluksi.
Don't Panic!
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja huima »

Lievää pläskiyttä lähdetään nyt muuntamaan ajan kanssa toiseen muotoon.

En kuitenkaan ala kituuttelemaan vielä millään dieetillä, vaan lisään liikuntaa osaksi suurinta osaa päivistä ja pikkuhiljaa alan remppailemaan ruokavaliotakin. En jaksa enkä viitsi ottaa asiasta mitään stressiä, koska se oma olo ja elämästä nauttiminen on kuitenkin tärkeintä.

Kuivan kesän kireä orava ei välttämättä ole kenellekään hauskaa seuraa.
NuoriD

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

huima kirjoitti:En jaksa enkä viitsi ottaa asiasta mitään stressiä, koska se oma olo ja elämästä nauttiminen on kuitenkin tärkeintä.
Kuva
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

Nyt kolmas viikko menossa -1000kcal kulutukseen nähden. Toteuman kanssa tosin vaihtelu ollut -300 ... -1200 kcal välillä.
Ainakin mulla toi toimii nyt sopivasti. Kun vyötä tarvii seuraavan kerran kiristää, niin täytyy tehdä vyöhön uusi reikä.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
So Hard

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Pulkannaru kirjoitti:Nyt kolmas viikko menossa -1000kcal kulutukseen nähden. Ainakin mulla toi toimii nyt sopivasti.
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Rav ... 5261513713

Kaloriteoria toimii vaikka söisi mitä moskaa. Kaikkien arviot omasta kulutuksestaan ja huomiot sisään tulevasta ravinnon määrästä eivät toimi. Tuomitsen kaiken muun armottomaksi paskapuheeksi.
Gaia

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Gaia »

So Hard kirjoitti:
Pulkannaru kirjoitti:Nyt kolmas viikko menossa -1000kcal kulutukseen nähden. Ainakin mulla toi toimii nyt sopivasti.
http://www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli/Rav ... 5261513713

Kaloriteoria toimii vaikka söisi mitä moskaa. Kaikkien arviot omasta kulutuksestaan ja huomiot sisään tulevasta ravinnon määrästä eivät toimi. Tuomitsen kaiken muun armottomaksi paskapuheeksi.
Olen vahvasti samaa mieltä.
Nimim. Päivääkään en ole protskuhifistellyt ym.
So Hard

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja So Hard »

Gaia kirjoitti:Olen vahvasti samaa mieltä.
Nimim. Päivääkään en ole protskuhifistellyt ym.
Onhan siinä sellainen muutama fysiikan lakikin takana, että jos sisään tulee X määrä energiaa ja kuluttaa määrän Y, niin jos Y>X niin se erotus otetaan jostain energiavarastosta joka ei kaiken ymmärryksen mukaan voi olla auringonvalo tai kitkasähkö.

Minusta vain tuo tutkimus on paitsi vakuuttava myös hyvin hauska. Jengi tuhlaa hirveitä määriä fyrkkaa dieettimössöihin vaikka suklaadieetti kelpaisi ihan yhtä hyvin.
Avatar
Pulkannaru
Kitisijä
Viestit: 4952
Liittynyt: 28.07.2008 22:31
Paikkakunta: Jäässä

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Pulkannaru »

^
En kyllä pysty syömään 2000kcal päivässä suklaata. Öyh yäk. Tosin sitten tulisi vielä vähemmän kaloreita... Hmmm.

Tarkotin tolla -1000kcal lukemalla sitä, että -300...-600kcal/vrk ei tunnu toimivan mulla. Ainakaan noin vuoden mittaisen jakson perusteella, tai hetken toimii ja sit paino pysyy sitkeesti paikallaan ja alkaa hiipiä (=100g/vko) ylöspäin. Mutta -1000kcal toimii. Ainakin toistaiSeksi.
Sonni, porsas sekä apina.
-
Rauno Räsänen:
Olen perehtynyt melkein kaikkiin asioihin ja ymmärrän niitä, jos vain haluan. Ainoastaan omat tekoni, tunteeni ja naisen logiikka ovat jääneet minulle mysteereiksi.
Gaia

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Gaia »

Pulkannaru kirjoitti:^
En kyllä pysty syömään 2000kcal päivässä suklaata.
Sehän on vain 350 grammaa ;)

Ihmisillä on kyllä jännä käsitys sekä omasta energiansaannistaan että kulutuksestaan.
Vastaa Viestiin