Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Sannnu

Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Sannnu »

Kävin eilen vaa´assa ja kolme kiloa oli tullut syksyn aikana ylimääräistä. Mä aloitan jumppaamisen ja kevyen syömisen viim. vuodenvaihteessa.

Aion urheilla 3-4 kertaa viikossa ja syödä namia vain kahtena päivänä viikossa.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Elppis »

PYH!
The great club outshines the individual, always and forever.
CandyMan

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Aloitan pudottamalla menyystä kaikenlaisen epäterveellisen ja lihottavan kuten kinkku, rosolli ja lanttulaatikko. Suklaakohvehdit jätän ruokavaliooni koska pitäähän ihmisen nyt jotain syödä herranen aika!
CandyMan

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Elppis kirjoitti:PYH!
Olet vähän etuajassa pyhhittelyinesi. Laihdutuskuurit, dieetit ja aerobikki lopetetaan ja hiukset leikataan lyhyiksi vasta sitten kun ollaan oikeasti menty naimisiin. Pitää kato pelata varman päälle.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Painoa en todellakaan halua tiputtaa, mutta tuota laardia voisi hiukan kadottaa. Aluksi vois aloittaa vaikka rauhallisilla kävelylenkeillä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
isohaara

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja isohaara »

Lihotuskuuri jatkuu edelleen, painoo ylös keinolla millä hyvänsä.
Täällä olis jolleen syöttäjälle projektia o/
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Sano ei jojoilulle. Jouluna tulee ehkä ahmittua, mutta ei se nyt niin paljoa painoa nosta, että pitäisi erityisiin toimenpiteisiin ryhtyä. Paino tasaantuu itsellään ihan tavallisella elämisellä, turha siitä mitään stressiä on kantaa ja pitkän ajan dieetti- ja urheilusuunnitelmia laatia.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
silsis

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja silsis »

Dieetti tai kuuri kuulostaa juurikin jojoilulta. Ei ulkopuolelta vaan omasta aidosta halusta auttaa ja kunnioittaa itseään kumpuava ajatusmaailman muutos kohti terveellisempää elämäntapaa tuo tulosta!


Saa haukotella :D
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Ei tarvitse laihduttaa, paino on tippunut kymmenisen kiloa pari viime vuoden aikana laihduttamattakin. Syön niin paljon kuin haluan, tosin syömätapani ovat aika terveelliset (vältän sokeria ja huonoja hiilihydraatteja ja syön runsaasti proteiinia ja aika hyvän määrän rasvaakin, joka pitää kylläisenä) ja milloin haluan ja tämä on tulos. Tosin harrastan vähintään joka toinen päivä aika rasittavaa liikuntaa 45 min. - 1 h eli tämä mieletön lihasmassa tietenkin nielee osan energiasta. Tällaista on bodarin elämä.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6681
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Aattelin syödä nyt taas vähän paremmin näiden keveiden jouluaterioiden jälkeen.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

isohaara kirjoitti:Lihotuskuuri jatkuu edelleen, painoo ylös keinolla millä hyvänsä.
Täällä olis jolleen syöttäjälle projektia o/
Söpöä! Mä muistan kyllä kerran, että mä näin ihanan laihan miehen ravintolassa ja mun ensimmäisiä ajatuksia hänestä oli, että tuo pitäisi viedä kotiin ja ruokkia. Niin mä sitten tein.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Ann »

Olen protestiläski. Kun on nuppiasiat klaarina, niin ei tartte yrittää huijata itseään kaikenmaailman kontrollipaskalla.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6681
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ann kirjoitti:Olen protestiläski. Kun on nuppiasiat klaarina, niin ei tartte yrittää huijata itseään kaikenmaailman kontrollipaskalla.
Eikä tartte syödä lohtuporkkanoita.

Vaikka on ne aika hyviä.
silsis

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja silsis »

Ann kirjoitti:Olen protestiläski. Kun on nuppiasiat klaarina, niin ei tartte yrittää huijata itseään kaikenmaailman kontrollipaskalla.
Eikö keikku just maininnut jossain, että hän on sinut vartalonsa kanssa sen vuoksi, ettei hänen tarvitse olla protestiläski tai muukaan normimukapoikkeama. Päättäkää jo!
Viimeksi muokannut silsis, 26.12.2006 20:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Ann »

silsis kirjoitti:Päättäkää jo!
En kanna vastuuta muista kuin omista kankuistani!!! Protestiläskiys on mielentila. Aah, lisää kalkkunaa naamaan..
Rotan aivot valtasivat pääni.
Mulli75

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

En muuta ruokailutottumuksiani. Syön ja juon niin kuin ennenkin. Painoa lisää hinnalla millä hyvänsä. Viimeisen kolmen päivän aikana olen syönyt kinkkua, kalkkunaa, voileipäkakkuja, torttuja täytekakkua yms. Taidanpa aloittaa painonkohotuksen ja lihasmassan lisäämisen tällä viikolla. Ensin mäkeen lautailemaan ja laskettelemaan jos Suomessa jossain on lunta.
selika

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja selika »

-deleted-
Viimeksi muokannut selika, 10.02.2007 20:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
BettyB.

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Kesään mennessä tästä kropasta katoaa loputkin "ylimääräiset" läskit. Ja keino on se sama millä nytkin on kadonnut voipaketti poikineen, eli liikunta ja terveelliset elämäntavat. Toimii.
ninnithequeen

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mahamakkaraa vois pienentää, mutta en mä kiloja ala kyttäämään.
Enemmän liikuntaa ja salaattia vaan.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

ninnithequeen kirjoitti:Mahamakkaraa vois pienentää, mutta en mä kiloja ala kyttäämään.
Enemmän liikuntaa ja salaattia vaan.
Mä pienennän maksamakkaraa.
Oli oli, oli tää hiukan asiaton, mutta kun mä luin tuon mahamakkara maksamakkaraksi. Sai kai Jouluarska vähän leikkiä, Ninni???
Ystävällisin terveisin Jouluarska :wink:
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Pitäs kymmenen kiloo pudottaa, tai viisikin riittäisi kun kymmenen kuulostaa niin kauhistuttavan paljolta. Ihan Oikea suklaalakko alkaa tammikuussa, yritän tuhota kaikki joululahjasuklaat sitä ennen. No, ei se tule olemaan edes vaikeata..

Jotain liikuntamuotoa pitäisi alkaa harrastamaan, ei ne diettillä lähde.
TERVETULOA Joululta Suvinen! :cheer:
Rouva Pupu

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mie en perusta laihiksista sun muista. Elämäntavasta nuo kunnossa pysymiset pitää lähteä, pysyvästä sellaisesta.

Liikuntaa pitäisi alkaa nyt todellakin harrastamaan. Kerran olen olemattoman kunnon kohottanut ja jälleen menettänyt sairastelun vuoksi, nyt olis TAAS jälleen kerran se jostain löydettävä, kunto meinaan. Todennäköisesti saisin puolet huonomman tuloksen kuntotestistä, mitä aikoinani sain pahassa angiinassa (tulokset oli silloin ihan ok).

Nojuu, aikaa ja semmosta ei ole reissata tois puol kaupunkii, joten liikunnat aion hoitaa kotona (ennen kävin kuntosalilla ja juNpissa) kun joskus on pitänyt harjoitella nuo juNpan vetämiset jne. niin siihen pystyy.

Nyt saa nauraa, mutta aion aloittaa striptease juNpan Carmenin viteoiden avulla (täällä ei ole vedettynä tarjolla missään). Juuri sellaista nautittavaa juNppaa kun tykkään kiemurrella ja tanssahdella. Tuo muoto myös todistetusti toimii. Eikä voi oikein luistaa kun pitää sitten miehelle antaa näytteitä.

JuNppaamisiin!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Tosiaan. Nythän on taas se aika vuodesta, kun morkkiksessaan rypevät joulusyöpöt valloittavat kuntosalien juNppatunnit. Onneksi into tyrehtyy yleensä jo helmikuun alkuun mennessä.

Juu ei, en siis aloita laihista tänä(kään) vuonna vaan pyrin pitämään elintapani jotakuinkin kelvollisina ympäri vuoden.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
MarthaFucowski

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja MarthaFucowski »

Yritin nuorempana liikkumista, mutta totesin sen vain läskistyttävän.
Viime keväänä lopetin liikkumisen ja aloitin dokaamisen. Samaan aikaan heitin miehen roskikseen. Suunnilleen kilo kuussa on pudonnut.

Eroaminen kannattaa aina!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kuka aloittaa laikkarin nyt joulun jälkeen ja millä keinoin?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

silsis kirjoitti:
Ann kirjoitti:Olen protestiläski. Kun on nuppiasiat klaarina, niin ei tartte yrittää huijata itseään kaikenmaailman kontrollipaskalla.
Eikö keikku just maininnut jossain, että hän on sinut vartalonsa kanssa sen vuoksi, ettei hänen tarvitse olla protestiläski tai muukaan normimukapoikkeama. Päättäkää jo!
Mä olen mikä olen ja olen tyytyväinen. Olin tyytyväinen itseeni 10 kg (tai no oikeastaan ehkä 9 kg :wink: ) painavampanakin ja pidin itseäni silloinkin aika hemaisevana (pehmeys on mielestäni kovin naisellista ja seksikästäkin). Nyt hoikempana on hiukan kevyempi ja pirteämpi olo, mikä on kyllä mukavaa.
Kikkelis kokkelis.
Vastaa Viestiin