Minkälaisten harrastuksien aloittamisesta haaveilet?

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minkälaisten harrastuksien aloittamisesta haaveilet?

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kyykkyviulutunneista.
Kikkelis kokkelis.
Avatar
Ann
Kitisijä
Viestit: 3969
Liittynyt: 16.08.2005 15:32
Paikkakunta: The Dark Realm of The Outworld

Re: Minkälaisten harrastuksien aloittamisesta haaveilet?

Viesti Kirjoittaja Ann »

RolloTomasi kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:ei kai kukaan enää kuvaa filmille...
Minä ainakin joskus.
Ditto. Ja filmi/kuvat kehitetään tietty ite.
Rotan aivot valtasivat pääni.
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Minkälaisten harrastuksien aloittamisesta haaveilet?

Viesti Kirjoittaja Think »

Stadinarska kirjoitti: Vuorikiipeily on vaarallista...
Millä perusteella?
Ovela kuin orgasmi
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Minkälaisten harrastuksien aloittamisesta haaveilet?

Viesti Kirjoittaja Think »

Ann kirjoitti:
RolloTomasi kirjoitti:
Aito_Johanna kirjoitti:ei kai kukaan enää kuvaa filmille...
Minä ainakin joskus.
Ditto. Ja filmi/kuvat kehitetään tietty ite.
:komp: ...siis mustavalkokuvat. Diafilkan vien ammattilaiselle.
Ovela kuin orgasmi
NuoriDaavid

Re: Minkälaisten harrastuksien aloittamisesta haaveilet?

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Think kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti: Vuorikiipeily on vaarallista...
Millä perusteella?
Niin. Eihän se kiipeäminen ole vaarallista, vaan ainoastaan putoaminen ja jos tarkkoja ollaan, niin ei sekään, vaan äkkipysäys.
slam

Re: Minkälaisten harrastuksien aloittamisesta haaveilet?

Viesti Kirjoittaja slam »

Yhteiskunnallinen työharrastus
Avatar
Camilla
Kitisijä
Viestit: 1314
Liittynyt: 14.08.2005 23:08

Re: Minkälaisten harrastuksien aloittamisesta haaveilet?

Viesti Kirjoittaja Camilla »

Uinnin tekniikkakurssia ja laulutunteja olen suunnitellut. Olis ihana oppia kroolaamaan kunnolla. Ja kiipeilemään olis kans kiva päästä pitkästä aikaa, ehkä sit kesällä jos sais vaikka kaverin houkuteltua mukaan.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Minkälaisten harrastuksien aloittamisesta haaveilet?

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Pilates. Ja sitä uintia vois taasen harkita, ehkä. Tosin sit vasta kun on ruskettunut, syntiä näyttäytyä vähissä vaatteissa kalmanvalkoisena yleisillä paikoilla. Nih!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Minkälaisten harrastuksien aloittamisesta haaveilet?

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Ratsastus - tule takaisin! Odotan kesää että pääsisin taas Nastolaan islanninhevosvaellukselle. Tai sitten jonnekin muualle. Vaikka Islantiin saarikierrokselle

Tai Chi - ihanaa

Astanga Jooga meni sivu suun kun hinta oli 50 e ja minulla oli 5 e.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
Georgina
Kitisijä
Viestit: 3302
Liittynyt: 23.12.2005 22:36

Re: Minkälaisten harrastuksien aloittamisesta haaveilet?

Viesti Kirjoittaja Georgina »

HellBell kirjoitti:
Georgina kirjoitti:Ois tosi mukava urheilla enemmän.
Mun tarttisi mennä kuntosalille, mutta jotenkin olen nyt hannannut sitä. Mietin niiden salien hulppeita hintoja ja sitä että haluisin kuitenkin päästä jollekin naisten salille, jossa ei näy 250 etunojasta nostavia ukkeleita.

Kuka muuten tietäisi hyvän salin, joka on tarkoitettu naisille..?
Mä kävin aikoinaan exän kanssa joskus yhdessä salilla. Se oli ihan kivaa, tykkäsin rimpuilla niiden painojen kanssa. Jostain syystä mä viihdyin aina paremmin siellä salilla jossa oli niitä kaappiukkoja, ne on tosi lutuisia ja komeitakin monesti katsella. Ja sai riehua omassa rauhassaan. Sellaiset naisten salit on ahdistavia, kaikilla on uusimman muodin mukaiset kamppeet, trikoot ja hikinauhat. Ja jotenkin sellainen kyräilevä fiilis koko ajan hyi.
When my baby is good she is good, but when she is bad she's even better
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Minkälaisten harrastuksien aloittamisesta haaveilet?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:Joku joka on joskus laskuvarjolla pomppinut voisi kertoilla kurssien ja hyppyjen hinnoista?
Mussukka hyvä! Oletko tosissasi? Se on sinänsä varmaan upeaa kun näkee ilmasta mutta mä pelkään silti- puolestasi!

Aito välittäväkin Stadinarska
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Minkälaisten harrastuksien aloittamisesta haaveilet?

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Georgina kirjoitti:Sellaiset naisten salit on ahdistavia, kaikilla on uusimman muodin mukaiset kamppeet, trikoot ja hikinauhat. Ja jotenkin sellainen kyräilevä fiilis koko ajan hyi.
Uusimman muodin mukaiset hikinauhat? :lol: Onko sulla kuin monesta naisten salista kokemuksia? Meidän salilla ei mun mielestä ainakaan vielä oo kukaan kyräilly, ja uusinta muotiakin näkee valitettavan harvoin. Mummoja ja mammoja joka lähtöön ja kaiken maailman läskejä siellä rymyää rumissa vaatteissa ja hienoissa vaatteissa ihan tasapuolisesti.
eps

Re: Minkälaisten harrastuksien aloittamisesta haaveilet?

Viesti Kirjoittaja eps »

Tennistä olisi mukava taas pelata. Pelasin aika säännöllisesti noin kaksikymppiseksi, mutta en pärjännyt kilpailuissa. Hermot eivät kestäneet. Tunnenkin suurta sympatiaa Marat Safinia kohtaan. :)

Tenniksen huono puoli on, että siihen tarvitaan kaksi. Pitää vissiin etsiä samantasoinen pari jostain.

e.
elco

Re: Minkälaisten harrastuksien aloittamisesta haaveilet?

Viesti Kirjoittaja elco »

eps kirjoitti: Tenniksen huono puoli on, että siihen tarvitaan kaksi. Pitää vissiin etsiä samantasoinen pari jostain.
http://www.esport.fi/center/esport_cup/
eps

Re: Minkälaisten harrastuksien aloittamisesta haaveilet?

Viesti Kirjoittaja eps »

elco kirjoitti:
eps kirjoitti: Tenniksen huono puoli on, että siihen tarvitaan kaksi. Pitää vissiin etsiä samantasoinen pari jostain.
http://www.esport.fi/center/esport_cup/
Kiitos vihjeestä. Laitetaan harkintaan!

e.
Avatar
Homeboy65
Kitisijä
Viestit: 12348
Liittynyt: 15.08.2005 13:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Minkälaisten harrastuksien aloittamisesta haaveilet?

Viesti Kirjoittaja Homeboy65 »

eps kirjoitti:
Tenniksen huono puoli on, että siihen tarvitaan kaksi. Pitää vissiin etsiä samantasoinen pari jostain.

e.
Voit pelata autotallia vastaan. Tosin sen jalkatyö ei ole paras mahdollinen... :)

Heh, heh.
"En tiedä pitäisikö sinulle ojentaa netiketti, banaani vai köysi." - Tix
Avatar
Think
Kitisijä
Viestit: 1000
Liittynyt: 14.08.2005 20:56

Re: Minkälaisten harrastuksien aloittamisesta haaveilet?

Viesti Kirjoittaja Think »

Suvinen kirjoitti:Joku joka on joskus laskuvarjolla pomppinut voisi kertoilla kurssien ja hyppyjen hinnoista?
Itse olen käynyt alkeiskurssin yli 5 vuotta sitten mutta jos oikein muistan, niin se maksoin jotain 300 euroa. Nykyään se on varmaan vähän kalliimpi. Kannattaa katsoa laskuvarjokerhojen sivuilta. Kun kurssi on käyty, niin hyppyhinnat vaihtelevat sen mukaan kuinka korkealta hyppäät. Arvelisin hintojen olevan nykyään jotain luokkaa 9-20 euroa, jossa 8 euroa on hypyt suunnilleen tonnista ja 20 euroa kolmesta tonnista.
Ovela kuin orgasmi
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Minkälaisten harrastuksien aloittamisesta haaveilet?

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Pelasin kersana tennistä. Ei uskois.
Prepare for the worstest.
-Superior-
Kitisijä
Viestit: 1234
Liittynyt: 07.04.2006 0:01

Re: Minkälaisten harrastuksien aloittamisesta haaveilet?

Viesti Kirjoittaja -Superior- »

Ajattelin alkaa sijoittaa osakkeisiin kunhan markkinariski kääntyy hieman maltillisemmaksi.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Minkälaisten harrastuksien aloittamisesta haaveilet?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

elco kirjoitti:
eps kirjoitti: Tenniksen huono puoli on, että siihen tarvitaan kaksi. Pitää vissiin etsiä samantasoinen pari jostain.
http://www.esport.fi/center/esport_cup/
Siis muistanette että Stadinarskan elämä on tennis.
Minkätasoinen EPS on?
Ensinnäkin sukupuoli ja luokka? Vai harrastaja siis?Taso?

Vielä on A-klass MUTTA
kun ikää tulee lisää niin suunta on a3, b1, b2,b3...c. Mutta meinaan vielä 99 vuotiaana pelata silloin 50 vuotiaan hyvän mummopelaajan kanssa tasavertaisesti!
eps

Re: Minkälaisten harrastuksien aloittamisesta haaveilet?

Viesti Kirjoittaja eps »

Stadinarska kirjoitti:
elco kirjoitti:
eps kirjoitti: Tenniksen huono puoli on, että siihen tarvitaan kaksi. Pitää vissiin etsiä samantasoinen pari jostain.
http://www.esport.fi/center/esport_cup/
Siis muistanette että Stadinarskan elämä on tennis.
Minkätasoinen EPS on?
Ensinnäkin sukupuoli ja luokka? Vai harrastaja siis?Taso?

Vielä on A-klass MUTTA
kun ikää tulee lisää niin suunta on a3, b1, b2,b3...c. Mutta meinaan vielä 99 vuotiaana pelata silloin 50 vuotiaan hyvän mummopelaajan kanssa tasavertaisesti!
Sinä olet selkeästi kovempaa sarjaa kuin minä. Mä olisin C-tason pelaaja jollain matalalla tasoituksella ja pelaisin seniorisarjoissa. Enkä siis ole pelannut kunnolla vuosiin.

Mun tennisuran huippuhetki on kun kysyin Eurosportilta Heikki Hedmanilta, mikä on kaikkien aikojen suomalaissaavutus tenniksessä. Hessu vastasi suorassa lähetyksessä oikein hyvin. Se oli siis ennen Jakke Niemistä. Nykyisin kysymyksessä ei olisi paljon järkeä.

e. (aiemmin tunnettu pertzinä, joten päättele siitä sukupuoli)
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Minkälaisten harrastuksien aloittamisesta haaveilet?

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

eps kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:
Siis muistanette että Stadinarskan elämä on tennis.
Minkätasoinen EPS on?
Ensinnäkin sukupuoli ja luokka? Vai harrastaja siis?Taso?

Vielä on A-klass MUTTA
kun ikää tulee lisää niin suunta on a3, b1, b2,b3...c. Mutta meinaan vielä 99 vuotiaana pelata silloin 50 vuotiaan hyvän mummopelaajan kanssa tasavertaisesti!
Sinä olet selkeästi kovempaa sarjaa kuin minä. Mä olisin C-tason pelaaja jollain matalalla tasoituksella ja pelaisin seniorisarjoissa. Enkä siis ole pelannut kunnolla vuosiin.

Mun tennisuran huippuhetki on kun kysyin Eurosportilta Heikki Hedmanilta, mikä on kaikkien aikojen suomalaissaavutus tenniksessä. Hessu vastasi suorassa lähetyksessä oikein hyvin. Se oli siis ennen Jakke Niemistä. Nykyisin kysymyksessä ei olisi paljon järkeä.

e. (aiemmin tunnettu pertzinä, joten päättele siitä sukupuoli)
Joo, mut mulla on ollut mahis pelata "koko ikäni" ja jos esim. loukkaantuu niin silloin äkkiä taso putoaa! Tenniksen tärkein "lyönti" on nimittäin jalkatyö!!

Hessu Hedman toki silloin sanoi varmaan Paloheimon saavutuksen. Oli 48 parhaimmillaan maailmassa. Rahunen oli lahjakkain.
CandyMan

Re: Minkälaisten harrastuksien aloittamisesta haaveilet?

Viesti Kirjoittaja CandyMan »

Tämänpäiväisen perusteella taidan aloittaa uusioharrastuksena laskettelun, jota harrastin melko paljon joskus vuonna miekka ja kirves. Koitin tänään ekaa kertaa elämässäni lumilautaa, ja arvottuani ensin kumman jalan haluan eteen, arvasin väärin. Yhden laskun jälkeen hiki virtasi ja totesin ettei minusta ole lumilautailijaksi. Paska harrastus.

Takaisin vuokraamoon ja sukset alle. Aluksi otti päähän kun laskettelin kuin aloittelija, mutta sitten muistin Starship Troopersin kersantin sanat uusille sotilaille heidän matkatessa ensimmäiseen oikeaan taisteluunsa:

Muistakaa mitä teille on opetettu, ja selviätte takaisin kotiinne hengissä.

Yllättäen homma alkoikin sujua ja laskettelin kuin Ari Vatanen ja Ingemar Stenmark. Nyt voisi saada suksia ja monoja halvalla ensi talvea varten, joten suksikauppaan.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8600
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Minkälaisten harrastuksien aloittamisesta haaveilet?

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Bondagee ja S/M:ää olen harkinnut. Onko jollain jotain hyviä vinkkejä tai kokemuksia jaettavana?
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Tix

Re: Minkälaisten harrastuksien aloittamisesta haaveilet?

Viesti Kirjoittaja Tix »

Lolita kirjoitti:Bondagee ja S/M:ää olen harkinnut. Onko jollain jotain hyviä vinkkejä tai kokemuksia jaettavana?
Jos partneri alkaa muuttua siniseksi, leikkaa köydet poikki heti. Paree pitää terävä veitsi lähellä.
Vastaa Viestiin