Kauneuden hoitaminen

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
bliss

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja bliss »

Kai Nalo kirjoitti:
Gat kirjoitti:
Mutta entäs purkeista?
Kokeile tota tai tota Muu ei sun tapauksessa auta.
Tuskin nuokaan auttaa.
Suosittelen tota ja tota samaan aikaan käytettynä.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Gat »

Entäs kun mulla on rikkihappopitoista tiilenpesuainetta sekä sammalenpoistonestettä ikivanhaa kalliota varten?
bliss

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja bliss »

Gat kirjoitti:Entäs kun mulla on rikkihappopitoista tiilenpesuainetta sekä sammalenpoistonestettä ikivanhaa kalliota varten?
Ota sisäisesti.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5048
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Olen käynyt kerran ammattihierojalla (noin 3 vuotta sitten). Hän totesi, ettei minulla ole tarvetta tulla uudelleen ellen siis välttämättä halua hierontaa muuten vain.

En tiedä olisiko nykyään tarvetta, mutta eipä minulla ole koskaan selkä saati hartiat kipeät. Kosmetologilla en ole käynyt koskaan.

Silmäluomi-ihottumaan muuten löysyin oivan laardit, samoin kuin kasvoillekin.

http://www.aveneusa.com/

Suosittelen, minulla ei ole iho-ongelmia ollut noiden voiteiden käyttämisen aloittamisen jälkeen.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja swirl »

Olenkohan nyt ihan tyhmä, kun ostan ainoastaan kalliita Tigin tuotteita hiuksilleni? Täällä kerrotaan, että halpashampoot pärjäävät laatuvertailussa kampaamotuotteille.
bliss

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja bliss »

^^ Mä luulen, että siinä hoitaa samalla vähän mieltä tukan lisäksi :)

Itse olen kokeillut hiuksiin lähes kaikkea maan ja taivaan väliltä ja parhaimmaksi MINUN käyttööni ovat osoittautuneet Avonin hyvin kohtuuhintaiset tuotteet. Onneksi ystävä aloitti niiden myynnin :h:
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja swirl »

bliss kirjoitti:^^ Mä luulen, että siinä hoitaa samalla vähän mieltä tukan lisäksi :)
Totta. Mä rrrakastan mun 0,75 litran pinkkejä Tigin pumppupulloja ja tuotteiden ihanaa tuoksua :h:
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kampaajaäitini väitteen mukaan marketeissa myytävät hiustuotteet on ihan yhtä hyviä ja usein myös ihan samaa kamaa kuin kampaamoissa myytävät.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja RP »

Tigin tuotteet saavat omat hiukseni näyttämään, tuntumaan ja tuoksumaan just siltä ihkuudelta namsilta. En vaihtais. En usko että ovat välttämättä parempia kuin kaupan tuotteet noin yleisesti, mutta omille hiuksilleni sitä ovat.

Ei nyt niin kova hintakaan ole, riittosaa kamaa kuitenkin oli sitten lakka, shampoo, hoitoaine tai muotoilutuotteet kyseessä.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Moserin tuotteet toimineet parhaiten tähän lettiin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Vesper »

En mä tiedä tuntemuksista, mutta vetelen Tigiä kutreilleni ainoastaan herkullisten tuoksujen vuoksi. Tavallisesta hiuslakasta saan ahdistuksen, Tigistä ihastuksen.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tigi Rockaholic Rocktastic Hardcore Spray Gel :h: Todellakin pitää kampauksen kasassa ja tuoksuu taivaalliselle.
Manaaja

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

Tytöt jotka käyttää noita pumppujuttuja on ihania. Sitä töhnää on niin helppo pursotella suihkussa pippelikarvoille.
nastamuumio

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Mun on vaikee uskoo, että sampoissa olis eroja, hoitoaineissa voi ollakin. Sama kun oon ihmetellyt, mikä jengi ostaa jotain Chanelin tms. merkkien suihkugeelejä, ei kai noissa suihkutuotteissa voi olla erityisiä laatueroja?
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Manaaja kirjoitti:Tytöt jotka käyttää noita pumppujuttuja on ihania. Sitä töhnää on niin helppo pursotella suihkussa pippelikarvoille.
Entäs pojat? Meikäläisellä Sebamedin pumppupullo ja kiva roiskia sillä mällit suoraan päälle.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Manaaja

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Manaaja »

^ EN OO TULOS!
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja nexie »

Vesper kirjoitti:En mä tiedä tuntemuksista, mutta vetelen Tigiä kutreilleni ainoastaan herkullisten tuoksujen vuoksi.
Samikset. Sitä paitsi strawberrynetistä tms. tilattuna eivät tule älyttömän hintaisiksi. Esim. ihqu mustikantuoksuinen töhnä siellä 17 euroa, täällä kaupassa tuplahinta. Ainakin.
Don't Panic!
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Lilo »

nexie kirjoitti:
Vesper kirjoitti:En mä tiedä tuntemuksista, mutta vetelen Tigiä kutreilleni ainoastaan herkullisten tuoksujen vuoksi.
Samikset. Sitä paitsi strawberrynetistä tms. tilattuna eivät tule älyttömän hintaisiksi. Esim. ihqu mustikantuoksuinen töhnä siellä 17 euroa, täällä kaupassa tuplahinta. Ainakin.
Oon kyllä alkanu pikkasen kyseenalaistaa, kuinka edulliseks se Strawberrynet tulee noin niinQ kokonaisuutena, koska sieltä tulee tilattua vähän turhan helposti kaikkea "pientä kivaa" "ihan kokeilumielessä""kun oli niin edullinenkin"... :roll:

Mut Tigi on kyllä ymmärtänyt, mikä niissä tököteissä on naiselle olennaista: no kun se TUOKSUU niin hyvältä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
Jenny Daa-aah! ling

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Jenny Daa-aah! ling »

^ Tuoksun ja riittoisuuden lisäks ne voi jättää kylpyhuoneessa esille koska näyttävät hyvältä. Kyllähän siitä nyt sopii maksaa.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja huima »

Jenny Daa-aah! ling kirjoitti:^ Tuoksun ja riittoisuuden lisäks ne voi jättää kylpyhuoneessa esille koska näyttävät hyvältä.
Samantyyppisellä taglinella olen onnistuneesti myös markkinoinut itseäni.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Niba »

Minusta jos nainen ei tuoksu luonnostaan hyvältä on sitä asiaa vaikea hajusteilla korjata?
Pyyhin Netikettiin..
RP

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja RP »

Kävin juuri suihkussa ja suorastaan kylvin Tigin tuoksussa. Ihanata.
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Oon viettänyt liikaa aikaa Facebookissa. Etsin Like-nappia.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Voiskohan Aasi tehdä meille sellaisen napin Kitinään? Keskustelut kuihtuis kyllä ihan onnettomiksi: kaksi kertaa päivässä joku kirjoittaa rivin viestin ja muut tykkää.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Lolita kirjoitti:Keskustelut kuihtuis kyllä ihan onnettomiksi: kaksi kertaa päivässä joku kirjoittaa rivin viestin ja muut tykkää.
Hyi saatana! Like-nappi olisi kyllä lopun alkua.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin