Kauneuden hoitaminen

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Clay »

Pahoittelen etten jaksanut lukea koko ketjua ehkä missaten arvokkaita tiedonmurusia, mutta kun näin televisiossa Garnierin mainoksen, jossa luvattiin ryppyjen siliävän kolmessa viikossa, aloin harkita ryppyvoiteen ostamista. Tarvitsen selkääntaputusta, ymmärtävää nyökyttelyä ja vinkkejä. Ihoni on aika kuiva, ryppynen ja huono. Viina, valvominen ja huonot ruokailutavat ovat tehneet tehtävänsä.

Eli toistan: suositelkaa ryppyvoiteita, siis naamaan eikä perseeseen.
Nyt penikseni on fantastinen!
MGandhi

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Clay kirjoitti:Eli toistan: suositelkaa ryppyvoiteita, siis naamaan eikä perseeseen.
Multa saa tuoretta proteiinipitoista ryppyvoidetta suoraan kasvoille jaettuna koska vaan. Tarjous vain naisille. Taitaa olla perjantai...
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Clay »

Vaola kirjoitti:
Clay kirjoitti:Eli toistan: suositelkaa ryppyvoiteita, siis naamaan eikä perseeseen.
Pahoin kuule pelkään, ettei mikään naamarasva pelasta sitä, mitä huonot elintavat ovat aikaansaaneet. Aloita nyt vaikka puhtaan veden juomisella (niin likaista vettähän ei kannata juoda), tai voithan myös aina siirtyä suoraan meikkivoiteisiin. :wink:
Askel kerrallaan. Pelottaa tämä ensimmäinenkin askel.
Nyt penikseni on fantastinen!
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Vaola kirjoitti:
Clay kirjoitti:Eli toistan: suositelkaa ryppyvoiteita, siis naamaan eikä perseeseen.
Pahoin kuule pelkään, ettei mikään naamarasva pelasta sitä, mitä huonot elintavat ovat aikaansaaneet. Aloita nyt vaikka puhtaan veden juomisella (niin likaista vettähän ei kannata juoda), tai voithan myös aina siirtyä suoraan meikkivoiteisiin. :wink:
Niin ja huonoista elämäntavoista eniten ryppyjä aiheuttaa aurinko. Kysykää vaikka ihotautilääkäriltä. Tai multa ja ihailkaa mun nuorta ihoani, jota olen suojannut tunnollisesti auringolta vuoden jokaisena päivänä jo monta vuotta. Tarkemmat ohjeet ihon kauniina säilyttämiseen allekirjoitukseni linkistä.
Kikkelis kokkelis.
Geetzu

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Clay kirjoitti:Eli toistan: suositelkaa ryppyvoiteita, siis naamaan eikä perseeseen.
Rypyistä en tiiä mutta kuivaa ihoa pitää ihan oikeasti hoitaa. Mömmöpuolelta myyjän avustuksella oikeat tökötit, hassukka. Ihan vähän haluan suositella aloevera-rasvoja, joku hyvä ennen unia (du måste sliippa!) puhdistetulle nassulle niin unistakin tulee paremmat.

En tiedä mistä puhut, olen rypytön ja ihoni on muutenkin täydellinen. Sure.
(Pyllyyn suosittelen jotain hyväntuoksuista, toisin kuin yleensä suosittelijat.)
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

MGandhi kirjoitti: Multa saa tuoretta proteiinipitoista ryppyvoidetta suoraan kasvoille jaettuna koska vaan. Tarjous vain naisille. Taitaa olla perjantai...
Toimii!1 Décolleténi onkin tämän ansiosta varsin nuorekkaassa kunnossa! Kuten kaikki muutkin paikat, ihQudaa. :vihelt:
Prepare for the worstest.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Clay »

Geetzu kirjoitti:
Clay kirjoitti:Eli toistan: suositelkaa ryppyvoiteita, siis naamaan eikä perseeseen.
Rypyistä en tiiä mutta kuivaa ihoa pitää ihan oikeasti hoitaa. Mömmöpuolelta myyjän avustuksella oikeat tökötit, hassukka.
Pelkäsinkin, että saatan joutua konsultoimaan vastaavaa kassakoneenhoitajaa asian suhteen, joten sepitin peitejuonen.. Unohdin naistenpäivän kokonaan, joten haluan hyvittää tyttöystävälleni (jolla nyt vaan sattuu olemaan sama ihotyyppi, ainakin perhelääkärin mukaan) asian ostamalla jotain pientä kivaa. Eli ryppyvoidetta.
Nyt penikseni on fantastinen!
ninnithequeen

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Clay kirjoitti:tyttöystävälleni
Siis MILLE???!!!! :cry:
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Clay »

ninnithequeen kirjoitti:
Clay kirjoitti:tyttöystävälleni
Siis MILLE???!!!! :cry:
Oisko äiti vai parempi?
Nyt penikseni on fantastinen!
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Leila »

Clay kirjoitti:
Geetzu kirjoitti:
Clay kirjoitti:Eli toistan: suositelkaa ryppyvoiteita, siis naamaan eikä perseeseen.
Rypyistä en tiiä mutta kuivaa ihoa pitää ihan oikeasti hoitaa. Mömmöpuolelta myyjän avustuksella oikeat tökötit, hassukka.
Pelkäsinkin, että saatan joutua konsultoimaan vastaavaa kassakoneenhoitajaa asian suhteen, joten sepitin peitejuonen.. Unohdin naistenpäivän kokonaan, joten haluan hyvittää tyttöystävälleni (jolla nyt vaan sattuu olemaan sama ihotyyppi, ainakin perhelääkärin mukaan) asian ostamalla jotain pientä kivaa. Eli ryppyvoidetta.
Ei kun kyllä sinä voit ihan oikeasti kysyä myyjältä apua itsellesi, sen takia se typy siellä päivystää. Lisäksi miehille on nykyään olemassa paljon erilaisia tuotevaihtoehtoja eri sarjoissa. Ihonhoitaminen ei ole yhtään omituista, paremmalle se miehen naamakin näyttää hyväkuntoisena.

Itse suosittelisin tässä sinun tapauksessasi, että kävisit ihan ensimmäiseksi kosmetologilla ihonpuhdistuksessa. Se ihan oikeasti kirkastaa ihon ja kosmetologi nyppii pois kaikki mustapäät ym. epäpuhtaudet. Sitten jatkat ihonhoitoa kotona kosmetologin ohjeiden mukaan. Puhdistus, kosteutus ja kuorinta silloin tällöin ovat ehkä ne avainkohdat.
Äiti ei tiedä
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Leila »

Keikaus kirjoitti:Tarkemmat ohjeet ihon kauniina säilyttämiseen allekirjoitukseni linkistä.
Hopottaja.
Äiti ei tiedä
Kid

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Kid »

Mä menen tänään ekaa kertaa kulmien muotoiluun ja kulmien ja ripsien kestovärjäykseen.
Hemmottelua :]
Stinky

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kappas, tämmönenkin ketju. Mä muistin ettei mun kulmia oo koskaan nypitty mut olin väärässä. Ja taas kävin reilu kuukausi sitten Tallinnassa nypityttämässä ja värjäämässä.
Ripsiä mä en osaa värjätä itse, nakitan ystit siihen hommaan. Kulmat värjään ite ja jatkossa yritän nyppiäkkin.

Ps. mulla on luomissa kestopigmentointirajaus. Rakastan.
Stinky

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Oisko ollut neljä vuotta sitten kun ne laitettiin ja sillon otin rajaukset vaan yläluomiin enkä kauheen paksuja viivoja. Seuraavana kesänä korjautin kun toisesta silmästä oli vähän väri haalistunut ja tehtiin hippusen paksummat rajaukset mun toiveesta. Päivääkään en ole katunut ja eipähän tarvii sutia aamusin kun ripsiväriä :]
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vaola kirjoitti:Onko kukaan muuten testannut noita Dr. Hauschkan tuotteita? Oon kuullu melko ylistäviä kommentteja niistä ja oon miettinyt itsekin kokeilevani.
Olen kokeillut naamanpuhistusainetta ja öljyä. Ostin sellaisen pienen kokeilu/matkapakkauksen. Naamanpuhistus oli kuin olisi taputellut mantelijauhoja naamalle ja sitten huuhdellut ne pois. Ei vakuuttanut. Toiminnan piti ohjeen mukaan nimenomaan olla taputtelua. Öljyn lykkääminen jo valmiiksi rasvaiseen naamaan ei sekään vakuuttanut. En päässyt kokeilussa alkua pidemmälle.

Ai niin ja on mulla yks Tohtori Hauskan huulipuna, se on hyvä!
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Leila
Kitinän uhri
Viestit: 667
Liittynyt: 13.10.2006 10:12
Paikkakunta: Pohjois-Savossa

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Leila »

Minä olen viimeisen puolen vuoden aikana saanut peräti kolme kasvohoitoa. Eka oli sikakallis hoito kylpylässä, mutta iho puhdistui uskomattoman hyvin pitkäksi aikaa. Nämä pari muuta sain kun eräs kaveri ryhtyi verkostomyyjäksi/meikkiesittelijäksi ja teki sitten alkuun kevyitä kasvohoitoja erittäin kohtuulliseen hintaan. Muuten ihan mukavaa, mutta kaverini tupakoi ja hänen kätensä haisi tupakille kun hän hiplasi nassuani.
Mun iho ja hiuksetkin on olleet viime kuukausina ihan uskomattoman hyvässä kunnossa ja varmaankin tämän raskauden takia. Pitää nauttia nyt, sillä tod.näk. parin kuukauden päästä näytän väsyneeltä ja kulahtaneelta pikkuvauvan äidiltä. Tosin ei silloin kyllä jaksa ulkonäöstään stressiä ottaa.
Äiti ei tiedä
ninnithequeen

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ai mikä kauneudenhoito? Pitäskö täs taas kattoo peiliinkin joskus vai?

En löytänyt mistään mun "omaa" puuteria ja ostin jonkun halpismerkkisen paskan. Pah.

On iho niin kuiva ja ruvella että bepantenia isken naamaani aina saunan jälkeen. Vauvaöljyäkin kokeilin.

Ja millä hitolla nää silmäpussit saa piiloon...kurkkuviipaleita, teepusseja, mitä?
bliss

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja bliss »

ninnithequeen kirjoitti: Ja millä hitolla nää silmäpussit saa piiloon...kurkkuviipaleita, teepusseja, mitä?
Unta. Vettä. Vähäsuolaista, terveellistä ruokaa. Ulkoilua. Tupakoinnin lopettamista.

Helppo homma. Ei taikatemppuja.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Minulla on edelleen kaapissa pari L'Oreal for Real Men kauneudenhoitotuoteputelia kaapissa, saatu vuosia sitten lahjaksi kosmetiikka-alalla työskenneeltä naiselta jota tapailin joitakin kertoja.

Pienempi pursotin on ilmeisesti silmän- ja nänninympärysvoidetta, isompi tuubi naamavoidetta. Joskus olen koittanut noita kännipäissäni, naamavoide kirveli kasvoilla jostain syystä? Kuuluuko se asiaan vai toiminko tietämättäni uuden tuotteen koekaniinina?
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja swirl »

^Kyllähän ihan 130% heteroluokan paneskelijaäijätkin käyttävät ihonhoitotuotteita, jopa selvinpäin :D Se kuuluu ihan normaaliin ulkonäöstään huolehtimiseen.
bliss

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja bliss »

^^Jos ne ovat olleet sulla vuosia kaapissa, ota ja nakkaa roskiin. Kosmetiikkatuotteetkin vanhenevat.
ninnithequeen

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ja millä hitolla nää silmäpussit saa piiloon...kurkkuviipaleita, teepusseja, mitä?
Unta.
:roll:
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

ninnithequeen kirjoitti:
bliss kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti: Ja millä hitolla nää silmäpussit saa piiloon...kurkkuviipaleita, teepusseja, mitä?
Unta.
:roll:
Vähemmän kahvia, enemmän vihanneksia ja hedelmiä.
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Gat »

Ninni: Silmäpussit: Yksi sana: PERÄPUKAMAVOIDE. Oikeasti. Filmitähdetkin käyttää.

Muuten kyselen, että mitä tällainen vanheneva homo (leikkiä toki..) voisi kosmetiikan avulla tehdä restauroidakseen raunioita.

Joo, tiedän, tupakka ja karhuttelu pois, terveellistä ruokaa, vitamiinejä, unta ja kuntoilua.

Mutta entäs purkeista? (homoa kyllä)

Kauhistuin, kun huomasin harmaantuvani. Ei vielä kokonaan, mitta näkyy jo. Lisäksi parturi sanoi, että hiusraja on noussut ohimoilta, vaikka muuten tukka on kovin paksu! Isäni käytti 70-vuotiaaksi kauppojen tukkaväriä, mutta manaili miksi paketeissa on naisen kuva ja naisten koon muovihanskat. Varsin homoa. En vielä tiedä, annanko harmaantuvan olla muka charmina vai alanko värjätä. Jos, niin mitä värjäystekniikoita on? Parturissa varmaan paremmin kuin kaupan tuotein?
'
Entäs ryppyvoiteet ym ihonhoidot? Toimiiko joku niistä oikeasti?
(tää on siis niin homoa.. )
Viimeksi muokannut Gat, 19.03.2010 11:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kai Nalo

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Kai Nalo »

Gat kirjoitti:
Mutta entäs purkeista?
Kokeile tota tai tota Muu ei sun tapauksessa auta.
Vastaa Viestiin