Kauneuden hoitaminen

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Manaaja kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Mutta miten voi hoitaa rumuutta?! Vai vaatiiko se hoitoa ollenkaan :?:
Hampurilaisilla ja pitsalla, väittäisin.
Kuitti!
The great club outshines the individual, always and forever.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5036
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kreitsu kirjoitti:Kosmetologilla en ole käynyt koskaan.
Pakko tulla päivittämään, sillä tämä on nyt vanhaa tietoa. Korkkasin kosmetologineitsyyteni about kuukausi sitten. Paljon ei ollut tehtävissä, sillä iho on kondiksessa. Pari pientä mustapäätä oli, joiden takia sinne alun perin meninkin.

Olisko kellään vinkkejä hyvään ihon pohjustukseen. En tykkää käyttää meikkivoiteita, koska oikeaa sävyä (lue: tarpeeksi vaaleaa) on mahdoton löytää enkä halua tummentaa ihoani keinotekoisesti. Sitä paitsi liian tumma meikkivoide näyttää karsealta iholla.

Olen nyt käyttänyt Lorealin Studio secretsiä, mutta se on vähän tahmeaa.

http://www.loreal-paris.co.uk/cosmetics ... rimer.aspx

Mitä muita täysin värittömiä pohjustuksia on? Yleensä en pohjusta ollenkaan, vaan heitän mineraalipuuterit suoraan lärviin. Pohjustusaineen haluan, koska sen avulla meikki kestää kauemmin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Vesper »

Kreitsu kirjoitti:Mitä muita täysin värittömiä pohjustuksia on? Yleensä en pohjusta ollenkaan, vaan heitän mineraalipuuterit suoraan lärviin. Pohjustusaineen haluan, koska sen avulla meikki kestää kauemmin.
Lähes kaikilla merkeillä on joku, kannattaa mennä sinne kosmetiikkaosastolle kyselemään. Itse voin suositella Sensain Smoothing Water Make-Up Base-pohjaa. Se on täysin väritön ja kosteuttaa kuivaakin ihoa.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Mä sain tänään Nivea Softia selkään, kylkiin ja käsivarsiin. Ekana tietty jouduin kuuntelemaan kauhean kälätyksen siitä että kuinka tuo mun vuonna kivi ja miekka ostettu Nivea joku on ihan paskaa.

Vanhemmalla iällä iho ei oikein taho kestää noita pakkasia kauhean hyvin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5036
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Vesper kirjoitti: Lähes kaikilla merkeillä on joku, kannattaa mennä sinne kosmetiikkaosastolle kyselemään. Itse voin suositella Sensain Smoothing Water Make-Up Base-pohjaa. Se on täysin väritön ja kosteuttaa kuivaakin ihoa.
Aha, edistystä on siis tapahtunut. Tunnustan, että olen aika jäljessä, mitä tulee kosmetiikkaan. Löytäessäni minulle sopivan tuotteen pysyttelen siinä ja vain harvoin uskalla kokeilla uutta. Tuo Sensain pohjustus kuulostaa hyvältä, kuivaihoinen kun olen. Kiitosta vinkistä!
Hans Jörgen
Kitisijä
Viestit: 1040
Liittynyt: 29.07.2011 4:26

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Hans Jörgen »

Hoidan kauneutta alkoholilla. Samalla kaunistun sekä minä itse että myös lähiympäristössä oleilevat. Toimii.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21131
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Eilen hoidin. Tykkäs.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

Mulla on hiusongelma (alkaa olla tosi vakava sellainen).
Koska en tiedä mitä haluan näille pääkarvoille tehdä, ne ulottuvat kohta vyötärölle. Sellainen ei ole nättiä saati kovin käytännöllistä. Tämmösiä ~60-senttisiä hiuksia ei voi edes laittaa mitenkään. Ainoa hyvä puoli on oma väri, joka on luonnostaan sellanen "swedish blonde" -vaalearaidallinen.

Mitä mää teen??? :?
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja annepa »

Kiukkutipu kirjoitti: Mitä mää teen??? :?
Leikkauta lyhyemmäksi (tyyliin lapaluiden alaosan korkeudelle) ja kerrostuta. Tylsää mutta toimii ja niitä voi jotenkin laittaakin eikä siinä mene kauhean kauaa. Tai opettele tekemään nutturoita.

Siskollani on samalainen kuontalo kuin sulla ja kampaajat ei suostu leikkaan sitä! "Ei tämmöistä näin tervettä ja paksua ja upeaa tukkaa kannata lähteä leikkaamaan". Ihan torveloa, jos se kerran itse haluaa lyhentää sitä lettiä ja kasvaahan se takasin! Pitänee mennä sen kanssa kampaajalle sakset kourassa, ottaa letistä kiinni ja katkasta ja sanoa ammattilaiselle että "hoida loput". Ehkä ne sit suostuu muotoileen sitä....

Olen nyt pari vuotta kasvattanut hiuksia ja viime viikolla tajusin valokuvasta että nehän on nyt pitkät. Kävi ihan huomaamatta :D

Muuten asiasta: olen hoitanut kauneuttani olemalla polttamatta öö melkein puoli vuotta! En ole huomannut erityisiä muutoksia muuten kuin että iho ei rasvoitu enää niin paljoa. Edelleen on silloin tällöin finnejä ja mustapäitä (ikiteini täälä hei!). Rasvoittumisen väheneminen voi myös johtua ilmastosta, kesä tuonee vastauksen tähänkin kysymykseen.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Yh yäk, tästä ketjusta tuli mieleen että kosmetologiaika on parin viikon päästä. En tajua miksi sitä pidetään hemmotteluna. Joku vieras läästii, sutii ja puristelee naamaasi. Sattuu, on hiki ja pois pitäisi lähteä ilman meikkiä naama punaisena tukka pystyssä. Tosi nautinto.
Elämä kantaa, jos sen antaa
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Vesper »

annepa kirjoitti:Siskollani on samalainen kuontalo kuin sulla ja kampaajat ei suostu leikkaan sitä! "Ei tämmöistä näin tervettä ja paksua ja upeaa tukkaa kannata lähteä leikkaamaan"..
No sitten kannattaa vaihtaa kampaajaa, jos noin ammattitaidottomia ovat.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5036
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Melnais kirjoitti:Yh yäk, tästä ketjusta tuli mieleen että kosmetologiaika on parin viikon päästä. En tajua miksi sitä pidetään hemmotteluna. Joku vieras läästii, sutii ja puristelee naamaasi. Sattuu, on hiki ja pois pitäisi lähteä ilman meikkiä naama punaisena tukka pystyssä. Tosi nautinto.
Mä kyllä tykkäsin mun hoidoista (syväkosteuttava naamio ja niiden parin mustapään tonkiminen pois), vaikka oli vähän urpo maata siinä toisen hiplattavana, kun en ole tottunut moiseen.

Minun ei tarvinnut lähteä ilman meikkiä pois: kosmetologi laittoi kevyen meikin naamaani ennen kuin potkaisi pellolle :P
Johnny Winter

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Johnny Winter »

Kauneuden hoitaminen? Miten hoidetaan rumuutta? Onko tähän oireeseen hoitoa?
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Minä hoidan kauneuttani virolais-brasilialaisella käsityöllä huomenna. Kätlin vahaa turkkini kauttaaltaan.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5036
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Johnny Winter kirjoitti:Kauneuden hoitaminen? Miten hoidetaan rumuutta? Onko tähän oireeseen hoitoa?
On toki, tarkkasilmäinen on jo löytänyt vinkkejä siihen :P
Manaaja kirjoitti:
Kreitsu kirjoitti:Mutta miten voi hoitaa rumuutta?! Vai vaatiiko se hoitoa ollenkaan :?:
Hampurilaisilla ja pitsalla, väittäisin.
Myös Tuksu on mainittu - häneltä saa varmaa lisävinkkejä.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja annepa »

Vesper kirjoitti:
annepa kirjoitti:Siskollani on samalainen kuontalo kuin sulla ja kampaajat ei suostu leikkaan sitä! "Ei tämmöistä näin tervettä ja paksua ja upeaa tukkaa kannata lähteä leikkaamaan"..
No sitten kannattaa vaihtaa kampaajaa, jos noin ammattitaidottomia ovat.
Se on yrittäny useampaa. Siinä luki kampaajaT :) Ehkä sieltä vielä löytyy kampaaja joka toimittaa sitä mitä asiakas haluaa....
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Vesper »

annepa kirjoitti:
Vesper kirjoitti:
annepa kirjoitti:Siskollani on samalainen kuontalo kuin sulla ja kampaajat ei suostu leikkaan sitä! "Ei tämmöistä näin tervettä ja paksua ja upeaa tukkaa kannata lähteä leikkaamaan"..
No sitten kannattaa vaihtaa kampaajaa, jos noin ammattitaidottomia ovat.
Se on yrittäny useampaa. Siinä luki kampaajaT :) Ehkä sieltä vielä löytyy kampaaja joka toimittaa sitä mitä asiakas haluaa....
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
annepa
Kitisijä
Viestit: 4213
Liittynyt: 19.08.2005 14:09

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja annepa »

Niin, eli vieläkin se vain vaihtaa ja vaihtaa.
Hyvä viinihumala kirkastaa ihmeellisesti raskaimmatkin rötökset, joten minulla ei liene muuta neuvoa kuin pysytellä päissäni kuin käki elämäni loppuun asti.
Avatar
Dumiz
Kitisijä
Viestit: 2248
Liittynyt: 04.07.2011 9:44

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Dumiz »

Tuli noista kampaajista elävästi taas mieleen se kun kävin Pasilan aseman Pepe Åhmanilla (tjmsp) leikkauttassa töyhtöäni. Tietty sain ainoan miespuolisen primadonnan jonka poikaystävä oli ollut varmaan aamulla sille ilkeä. Halusin tylsästi sivuilta+takaa koneella ja edestäkin lyhyeksi. Ei kuulemma yhtään fantsua. Taistelun jälkeen suostui leikkamaan edestä lyhyeksi. Lopulta oli aika hiljaista ja hän breikkasi jään alkamalla kertoa Euroviisujen ehdokkaista.

Kiitti moi, soitellaan ei ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18732
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Niba »

Pyyhin Netikettiin..
Avatar
NuoriDaavid
Kitinä VIP-jäsen
Viestit: 14469
Liittynyt: 12.05.2011 8:48

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Wanha!
Kertojalla on vähitellen kertyneitä muistikuvia ja muita "todisteita" siitä, että hän on aiemmin ollut merkittävä ajattelija.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5036
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

NuoriDaavid kirjoitti:
Wanha!
Niin, Davella on ollut tollanen jo vuosia!
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Olen sen verran tiukkaturkkista tavaraa, että ihan kaikkea ei saatu pois kerralla taaskaan. Seuraavalla kerralla lähtee sitten taas kaikki toivottavasti. Tästä on nyt tullut sellainen päähänpinttymä, että pakko käydä säännöllisesti kunnes tuo karvankasvu vähän heikkenee.

Säärten vahauksen aikana nukahdin :)
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Musta tuntuu, että saavutimme ystäväni kanssa eilen jonkun naisellisen kauneudenhoidon ydinpisteen. Puhelun aikana puhuttiin ylipäänsä asioista, ja sit jo oltiin lopettamassa, kun se huudahti "eikuoota, mullon huomenna kampaaja ni apua mitä mä teen?"(tietty nouseva intonaatio)

Kehotin leikkaamaan ja värjäämään. Hieman keskustelua värisävystä. "Joo, se kuulostaa hyvältä."

Mun kampaaja on huomenna. Oon vähän pohdiskellu, pitäiskö kesää kohti taas blondistua ettei tarvis värjää ripsiä ja kulmia, vaiko jatkaa hieman punakammalla linjalla vaikka ei pääsiskään taivaaseen. Mutku tää on just nyt aika täydellinen, ja jos se ei voikaan jatkua yhtä täydellisenä. Siis omg. :roll:

Ois kätevää, jos ois silleen kolme eri päätä, joita vois sit vaihdella aina sen mukaan miten huvittaa.

Miten niin mun pitäis opiskella tänään?
Prepare for the worstest.
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Gat »

Dumiz kirjoitti:Tuli noista kampaajista elävästi taas mieleen se kun kävin Pasilan aseman Pepe Åhmanilla (tjmsp) leikkauttassa töyhtöäni. Tietty sain ainoan miespuolisen primadonnan jonka poikaystävä oli ollut varmaan aamulla sille ilkeä. Halusin tylsästi sivuilta+takaa koneella ja edestäkin lyhyeksi. Ei kuulemma yhtään fantsua. Taistelun jälkeen suostui leikkamaan edestä lyhyeksi. Lopulta oli aika hiljaista ja hän breikkasi jään alkamalla kertoa Euroviisujen ehdokkaista.

Kiitti moi, soitellaan ei ikinä.
Minä kävin kuukausi sitten Orimattilan "Tukkatiimissä". Koska en afroni kanssa uskaltanut kotoa poistua ilman lakkia, ihan surrealistinen pehko oli. Siellä parturiakka näytti minulle kauniiden mallipoikien kuvia erilaisine tinttitukkineen tai mitä ne nykyään on. Niistä kuulemma olisi pitänyt valita!!! Minä jotta eikun ohenna reippaasti kun se kasvaa ekaksi paksuutta, ota sillain liikaakin ettei yhtenään tarvi käydä, pituus puoleenväliin korvaa tai niin että se alkaa kasvaa korvan päälle ja niska rajalla lyhyeksi. Jakaus tuonnepäin. Ja että noilla ohjeilla olen mennyt viimeiset vuosikymmenet. Totteli kumma kyllä. Kehui sitten että ihanan paksu tukka, vahva hius ja väri on hyvä. Minä örähdin että ennenhän se oli melkein musta, nyt on puolet harmaata. Hävettävään naamakarvayritelmääni kielsin heti alkuun koskemasta ennen kuin tuo ehti ehdottaakaan tai edes kommentoida. Perkele lätki lopuksi GEELIÄKIN :shock:

Mutta kyll se taas melkein puoli vuotta tuolla menee :D Korvan päältä ja otsatukkaahan voi itsekin saksia, kunnes on aivan liian paksua.
Vastaa Viestiin