Kauneuden hoitaminen

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
BrianW
Kitisijä
Viestit: 1279
Liittynyt: 14.08.2005 18:50
Paikkakunta: Suomen Ritchmond
Viesti:

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja BrianW »

Gat kirjoitti: Hävettävään naamakarvayritelmääni kielsin heti alkuun koskemasta ennen kuin tuo ehti ehdottaakaan tai edes kommentoida. Perkele lätki lopuksi GEELIÄKIN :shock:

Mutta kyll se taas melkein puoli vuotta tuolla menee :D Korvan päältä ja otsatukkaahan voi itsekin saksia, kunnes on aivan liian paksua.
Minusta tuntuu, että olet taas tehnyt virheratkaisun. En nyt juuri löytänyt mutta luin jokin aika sitten tutkimuksen, jossa selvitettiin, että useimmat naiset pitävät parrattomasta miehestä ja kaikkein pahin on surkea risuparta.

Saman suuntaisia ovat omatkin havaintoni.

Koska olen mukavuudenhaluinen siistin tasaajalla päivittäin mutta jos olen menossa kylille niin sitten kyllä ajan. Kohta pitääkin siistiytyä koska lähden mentoroimaan opiskelijamisuja. Niistä nyt voi tuollaista nimitystä käyttääkkin. Fiksua ja mukavaa porukkaa.

Tukkahan nyt kuuluu leikkauttaa vähintään kerran kuussa jos siisti meinaa olla.

Kun tykkäät noita kyselyjä tehdä, niin sinähän voit tehdä tuosta parta-asiasta kyselyn.
When the going gets weird, the weird turn pro.

Dr. Hunter S. Thompson
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Sola »

nowaysis kirjoitti:
Ois kätevää, jos ois silleen kolme eri päätä, joita vois sit vaihdella aina sen mukaan miten huvittaa.
Toi ois kyllä huippua :D

Mä olen pähkäillyt paluuta mustasta vaaleeseen. Tää musta on värinä mielestäni paras mutta niin monessa paikassa on nyt puhuttu tosta ppd:stä ja mun päänahka taitaa vähän ärtyä värjäyksistä. Ei välttämäti ppd:n takia mutta silti.
Mitä tummempi väri, sitä enemmän niitä tujuja pahaatekeviä mömmöjä :(
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Gat »

BrianW kirjoitti: Minusta tuntuu, että olet taas tehnyt virheratkaisun. En nyt juuri löytänyt mutta luin jokin aika sitten tutkimuksen, jossa selvitettiin, että useimmat naiset pitävät parrattomasta miehestä ja kaikkein pahin on surkea risuparta.

Saman suuntaisia ovat omatkin havaintoni.
Luin saman, mutta nyt surkeatkin turpajouhet vaikuttavat olevan muotia. Vitut siitä mitä naiset ajattelee, enhän saa muutenkaan. Minulle se on laiskuuskysymys. Hitaasti kasvaa mutta kumminkaan en muista sheivata. Jolloin se näyttää todella saastaiselta. Joten jätän sheivaamatta kunnes se omalla mielikuvitukselta näyttää melkein joltain "parralta" nenän alla ja leuan kärjessä vaikkei poskille edes kasva. Saksilla sitten joskus pätkin. Tosin säälittävissä "viiksissä"kin se huono puoli, että kun juon puuromaista myrkkymurukahviani tai pussikeittojani, kaikki se mönjä jää naamaani kiinni.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

15 cm lyheni tai ehkä 10. Iik, ihan naku olo silti, haamusärky, miten ne loppuu jo tohon??!?!2112211
Prepare for the worstest.
masa

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja masa »

nowaysis kirjoitti:15 cm lyheni tai ehkä 10. Iik, ihan naku olo silti, haamusärky, miten ne loppuu jo tohon??!?!2112211
Ich support kort fleda :cheer:
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Olin täydellisessä kasvohoidossa. Oli sen verran taviksen näköinen suttura hoitamassa, ettei edes tuo keisari herännyt talviuniltaan. Mut ihan jees kokemus.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23422
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Kai sitä voisi tilata hiukan litkua ihan vain ulkonäön takia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Mä oon lähinnä ihastunut ajatukseen juoda itseni kauniiksi, mutta siinä pitää olla tarkka tasapainon kanssa, ettei mee yli.
Avatar
Bhven
Kitisijä
Viestit: 4269
Liittynyt: 28.01.2011 22:35
Paikkakunta: Pökäle
Viesti:

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Bhven »

musta muumio kirjoitti:Mä oon lähinnä ihastunut ajatukseen juoda itseni kauniiksi, mutta siinä pitää olla tarkka tasapainon kanssa, ettei mee yli.
Otatko pari drinksua mun kaa vknloppuna?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja saira »

Sola kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:
Ois kätevää, jos ois silleen kolme eri päätä, joita vois sit vaihdella aina sen mukaan miten huvittaa.
Toi ois kyllä huippua :D

Mä olen pähkäillyt paluuta mustasta vaaleeseen. Tää musta on värinä mielestäni paras mutta niin monessa paikassa on nyt puhuttu tosta ppd:stä ja mun päänahka taitaa vähän ärtyä värjäyksistä. Ei välttämäti ppd:n takia mutta silti.
Mitä tummempi väri, sitä enemmän niitä tujuja pahaatekeviä mömmöjä :(
Yksi, mitä muuten kannattaa kokeilla, on Goldwellin Elumen-värit. Hellävaraisia kyl, ja sopii monelle herkän päänahan omaavalle. Ite käytän tosin tota punaista, joka vaatii vaalentamista, mut mulla sitäkin ainetta pidetään vaan 5 minuttia, joten ei silläkään ole ollut vaikutusta mun hiusten kuntoon.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

masa kirjoitti:
nowaysis kirjoitti:15 cm lyheni tai ehkä 10. Iik, ihan naku olo silti, haamusärky, miten ne loppuu jo tohon??!?!2112211
Ich support kort fleda :cheer:
Ich don't, itselläni siis. On se edelleen olkapäille, nottei varsinaisesti lyhyt :)
Prepare for the worstest.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8599
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Lolita »

musta muumio kirjoitti:Mä oon lähinnä ihastunut ajatukseen juoda itseni kauniiksi, mutta siinä pitää olla tarkka tasapainon kanssa, ettei mee yli.
Tiiätkö, mäkin harrastan tätä nykyään. On oikeastaan ainoa tapa parantaa tätä ulkonäköä.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Sola
Kitinän uhri
Viestit: 673
Liittynyt: 19.06.2010 18:54

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Sola »

Kiitos Saira vinkistä! Täytyykin tutustua tuohon :)

Edit. Tutustuin ja voi pylly. Ei kotivärejä vaan toi tietäis kampaamokäyntejä..
Avatar
musta muumio
Elämätön Kitisijä
Viestit: 259
Liittynyt: 20.01.2011 14:06

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja musta muumio »

Lolita kirjoitti:
Tiiätkö, mäkin harrastan tätä nykyään. On oikeastaan ainoa tapa parantaa tätä ulkonäköä.
Mä luulin, että sä oot lopettanut. Milloin lähetään juomaan?
Avatar
saira
Kitisijä
Viestit: 3388
Liittynyt: 14.08.2005 19:47
Paikkakunta: Tampere

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja saira »

^^No mä käyn kyl kampaajalla laittamassa tota, mut joissain oli, et saa tilattua ulkomailta nettikaupoista. Niistä en kyl sit tiedä tarkemmin et mistä.
"The only reason for time is so that everything doesn't happen at once."
~Albert Einstein
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Note to my hairdresser: En ole henkisesti ruskeatukkainen henkilö. PERKELE. Se olisi false advertising. Ja ei, se ei ole LUONNOLLISEN näköinen, siinä näyttää ihan selvästi olevan RAITOJA. Taidan vaihtaa tyttöä. Monta kertaa menikin ihan hyvin. Ei tummemmaksi tarkoittaa EI TUMMEMMAKSI. Tiivistän kaiken maailman epäoikeudenmukaisuuden juuri tällä hetkellä tähän ongelmaan. Miten ihminen voi miettiä jotain Ringelmannin efektejä, jos tukka on vääränlainen?
Fucking beats me.

Kiukuttaa :evil:

Ehkä kostan sille ja menen jollekin toiselle puoskarille piakkoin. Hah!

Ehkä kiukuttais vähemmän, jos söisin jotain.
Prepare for the worstest.
masa

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja masa »

nowaysis kirjoitti:Note to my hairdresser: En ole henkisesti ruskeatukkainen henkilö.
Ehkä kiukuttais vähemmän, jos söisin jotain.

Oliko se se fyysisesti ruskeatukkainen tyttö, joka lupasi toisaalla lähteä lenkille?
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5036
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Kellään kokemuksia peräaukon valkaisemisesta?

http://www.iltalehti.fi/kauneuskirurgia ... 5_kf.shtml

En ihan tajunnut tuota juttua, että alapääkarvojen ajamisen myötä perseenreiän väri korostuu?! Siis ei kai ainakaan naisilla ole perseessä karvoja?! Ei mulla ainakaan.

Pillunkin voi valkaista muuten. Olisko kiva, jos on albiinopillu? Mä ehkä preferoin tätä vaaleanpunaista.
Kiukkutipu
Kitisijä
Viestit: 1268
Liittynyt: 17.12.2011 22:09

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Kiukkutipu »

^Kuorintaa vaan ahkerasti, ja rasvausta!
Oh, let me file that crap between "I dont give a fuck" and "Blow me"
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5036
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Nyt kun IN ja HOT ovat (olleet ehkä jo vuosia?) niin kutsutut CC-voiteet, niin monellakos on kokemuksia? Ja miten ne lopulta eroaa tavallisista meikkivoiteista mukamas? Eräs kaverini laittoi kuvan, jossa hänellä oli Lumenen CC-voidetta ja hänen ihonsa näytti tosi sievältä ja tasaiselta. Mietin, että minä myös haluan. Täältä ei tosin ihan mistä tahansa saa Lumenea, joten olisko jollain jotain suosituksia muusta merkistä (ei mitään satasen ökyjuttuja). Vai kannattaako noita CC-juttuja edes käyttää?

Tällä hetkellä edelleen sama pohjustus kuin pari vuotta sitten näemmä eli Studio Secrets ja mineraalipuuteri. Kävin muuten tänään kampaajalla siistimässä tupeen eli nyt on taas kiva polkka.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Suvinen
Kitinäaddikti
Viestit: 76
Liittynyt: 16.08.2005 11:42
Paikkakunta: Keski-maa

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Suvinen »

Kreitsu kirjoitti:Nyt kun IN ja HOT ovat (olleet ehkä jo vuosia?) niin kutsutut CC-voiteet, niin monellakos on kokemuksia? Ja miten ne lopulta eroaa tavallisista meikkivoiteista mukamas?
En ole CC- voiteita kokeillut, oon edelleen menossa BB- voiteissa. Sellaista kun ensi kerran kokeilin en todellakaan halunnut palata mihinkään meikkivoiteisiin, saati meikkivoidepuutereihin - hyi ällötys minkälaisen pakkelin niillä saa aikaan..! Ainakin BB on ohutta, levittyy hyvin pelkillä sormilla ja ennen kaikkea jättää ihon luonnollisen tasaiseksi. Itse pyrin koko ajan keventämään pohjaa mitä vanhemmaksi iho käy, ei pakkaudu pakkeli rypynalkuhin (ai mihin?). Pohjan rakentaminen on kiinni ennen kaikkea kosteutuksesta, joten oman ihon kosteustasapaino on opittava tuntemaan. Jos iho on muuten kunnossa hyvinä päivinä riittää kun pakkeloi nuo mustat silmäaluset peittoon, muu naama saa olla aika pitkälti satunnaisen irtopuuterin varassa.

Toinen mihin olen rakastunut ovat nuo puhdistusvedet eri meikinpoistoainepurkkien sijaan. Kokeiltu on ainakin Garnierin ja Nivean Micellar waterit: normi-naamanpesun jälkeen kun lotraa tuota pumpuliin ja vetelee sillä naaman jää tuppoon uskomaton määrä mustaa - ja siitä huolimatta iho ei tunnu kuivalta eikä kiristävältä, päin vastoin.
Apua apua!
Apua elämä lähestyy
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5036
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Juu, CC-voiteiden vieressä yleensä koreilevat BB-voiteet. Itse en siis ole käyttänyt meikkivoidetta lähes kymmeneen vuoteen, vaan ainoastaan sitä väritöntä ihontasaajaa. Mutta noilla voiteilla saisi vissiin sellaisen ihanan muovisen pinnan iholle: vähän niin kuin ne mallien photoshopatut naamat. Saako? Pakko vissiin mennä ostamaan tänään joku.

Katsoin tämän videon Lumenen CC-voiteesta ja ihan kiva naama sille tuli. Mun lähtökohta ei kyllä ole noin punakka eikä ole ihottumaa, mutta talvella saattaa tulla.

"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Vesper »

BB on kevyempi kuin CC, kannattaisko kokeilla ensin sitä? Ainakin Vichyllä on siitä hyvä tuote ja sitä saa varmaan UK:stakin. Samoin Cliniquella, jossa on sitten hyvä SPF arvokin.
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5036
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Okei, kuulostaa hyvältä. Mitään hirmu paksua en tosiaan ainakaan toistaiseksi tarvitse, joten jospa aloittelenkin BB:llä.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mitä varten te jo vanhat lahot akat yritätte naamioida homehtumistanne jollain pakkelilla?
Kyllä se on ohi jo, uskokaa suosiolla!
Riittää kunhan joskus pesette sen löystyneen revanne, niin ehkä jollekin vanhalle ukolle vielä kelpaa!
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Vastaa Viestiin