Kauneuden hoitaminen

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5036
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Älä kauppaa tapojas, vaari. :mrgreen:
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja exsu »

Vesper kirjoitti:BB on kevyempi kuin CC, kannattaisko kokeilla ensin sitä? Ainakin Vichyllä on siitä hyvä tuote ja sitä saa varmaan UK:stakin. Samoin Cliniquella, jossa on sitten hyvä SPF arvokin.
Mulla ei toiminut tuo Cliniquen versio läheskään yhtä hyvin kun lumenen reilusti halvempi. Clinique oli paksumpi tai pakkelimaisempi, ja kaikki sävyt näyttivät iholla oudon punaisilta.

Suvisen mainitseman puhdistusveden ostin tänään, ja nyt ensipuraisulta tuntuu tosi hyvältä tuotteelta. Oon käyttänyt nyt viimeisimmäksi meikin puhdistukseen puhdistusvaahtoa jonka lotraan vedellä pois, mutta tämä tuntui kyllä nopeammalta ja tehokkaammaltakin.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Vesper »

exsu kirjoitti:Suvisen mainitseman puhdistusveden ostin tänään, ja nyt ensipuraisulta tuntuu tosi hyvältä tuotteelta. Oon käyttänyt nyt viimeisimmäksi meikin puhdistukseen puhdistusvaahtoa jonka lotraan vedellä pois, mutta tämä tuntui kyllä nopeammalta ja tehokkaammaltakin.
Minäkin hankin Mádaran miselliveden tällä viikolla ja on tuntunut hyvälle tuotteelle. Innoissani tänään kerroin mielettömästä uutuudesta äidilleni, joka kaivoi kaapistaan Garnierin vastaavan, ja oli jo käyttänytkin siitä 1/4. Olen siis auttamatta 74-vuotiasta äitiäni jäljessä kosmetiikkamaailman uusimmissa villityksissä :shock:
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
Avatar
exsu
Kitisijä
Viestit: 6314
Liittynyt: 05.10.2010 12:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja exsu »

Haha! Mä puhdistan pesuaineella naamalta vaan meikin ja meikkaan ehkä 3-4 päivänä viikossa, joten mulla nämä on aina valtavan riittoisia. Ei ehdi millään mukaan uusien tuotteiden kiertoon! Puhdistusveden pullokin lupaili 200 käyttökertaa, eli ensi kesän aikoihin pääsee tutkimaan kauden uutuuksia.
Mut ei se elämä sit ollut kuitenkaan
Ihan piece of Kake Randelin.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5036
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

No niin, päädyin siis ostamaan BB-voiteen. Lumenea ei löytynyt livekaupoista, joten päädyin Revlonin Photoready BB-creamiin. Sävyistä vaalein on mulle sopiva, se sulautuu naamatauluun niin ettei sitä edes huomaa. Mies ei itse asiassa huomannut eroa, hmmm. Itse kyllä huomasin eli iho tasoittui ihan selkeästi ja siitä tuli kuulas, muttei rasvaiselta näyttävä. Ei tarvinnut edes heittää mineraalipuuteriä päälle, vaan se oli niinq siinä. Kasvot näyttivät siltä kuin ei olisi meikkiä lainkaan eli todella hyvä valinta. Maksoi kympin.

Kuva
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5036
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Toisen silmän yläluomeen on ilmestynyt kolme miliumia. Alkaa ottaa päähän, kun ovat olleet siinä jo kuukauden päivät. Kosmetologi joskus sanoi, että niitä pitää voidella ahkerasti, niin lähtevät. Ei nyt vaan auta. Pääseekö niistä kotikonstein jotenkin eroon? En nyt pääse kosmetologille tähän hätään.
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5036
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

Löytyykö kaapistasi kuolemanainetta? Multa löytyisi (Nivean Extra Gentle Eye Make-up Remover) , mutta ei löydykään koska käyttämäni tuote on valmistettu uuden kaavan mukkaan.


http://www.kemikaalitutka.fi/2016/01/26/1343/
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Gat »

Itse käytän Sheriproct Neo rektaalivoidetta silmänaluspusseihini. Harvoin, mutta jos johonkin menisin.
Peräpukamavoide. Filmitähdetkin käyttävät silmiinsä! Toimii. Onhan mulla pukamakin, mutta persettäni en ole vielä rasvannut.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
aydemir
Elämätön Kitisijä
Viestit: 440
Liittynyt: 18.08.2005 9:11
Paikkakunta: Esbo
Viesti:

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja aydemir »

Kreitsu kirjoitti:Toisen silmän yläluomeen on ilmestynyt kolme miliumia. Alkaa ottaa päähän, kun ovat olleet siinä jo kuukauden päivät. Kosmetologi joskus sanoi, että niitä pitää voidella ahkerasti, niin lähtevät. Ei nyt vaan auta. Pääseekö niistä kotikonstein jotenkin eroon? En nyt pääse kosmetologille tähän hätään.
Ei mulla ainakaan ole koskaan auttanut rasvaus? Niistä pääsee eroon ainoastaan poistamalla eli neulalla pää/iho puhki ja pinseteillä puristaa "helmen" ulos. Mulla on näitä ollut jo kauan silmien sisänurkissa ja käyn silloin tällöin äidin luona niitä poistattelemassa (itse on tosi vaikeaa poistaa). Kosmetologini ei halunnut niitä poistaa, koska neulan kanssa silmän lähellä puuhailussa on kuulemma liian isot riskit (ei siis halunnut ottaa vastuuta JOS sattuisi jotain).
Save a horse, ride a cowboy
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Gat »

Mikä vittu on "milium"? Millenium Falcon?

Varsinainen ällistelyni nyt: Minä salaa ihailen nuorten naisten timmejä farkkupeppuja. Mutta tämän artikkelin mukaan naiset osaavat huijata farkuillakin. Juuri ne pepunmuotonsa eli pakaransa. :|
http://www.iltalehti.fi/muoti/2016012821016076_mu.shtml
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23423
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei tää nyt ainakaan ihan heterolta tuoksahda:
ostos_s.jpg
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Miss Tic
Kitisijä
Viestit: 17
Liittynyt: 08.02.2011 2:20

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Miss Tic »

Vesper kirjoitti:BB on kevyempi kuin CC, kannattaisko kokeilla ensin sitä? Ainakin Vichyllä on siitä hyvä tuote ja sitä saa varmaan UK:stakin. Samoin Cliniquella, jossa on sitten hyvä SPF arvokin.
Nyt on taas se aika vuodesta, että on ihan pakko rekkautua jakamaan viisauden helmiäni... Kitinän innoittamana kokeilin tuota BB:tä, ja olin kovin pettynyt sen ihoa kuivattavaan vaikutukseen. Lueskelin sitten muutamaa ranskalaista sivustoa, ja niiden mukaan CC voiteet olisivat nimen omaan kevyempiä, kosteuttavia ja hoitavia, kun taas BB olisi puuterimaisempaa ja peittävämpää. Täytynee kokeilla vielä tuo CC, jonka luvataan käyvän kosteusvoiteesta, mutta BB oli mielestäni aika perusmeikkivoidetta.
Avatar
Kreitsu
Kitisijä
Viestit: 5036
Liittynyt: 09.05.2006 8:45
Paikkakunta: Brexitland

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Kreitsu »

^Mitä CC-voidetta ostit? Minullekaan ei lopulta tuo ostamani BB sovi. Se ei levity kunnolla, vaan sitä pitää oikein hieroa ja sittenhän se siinä samalla lähtee pois koko naamasta. Eli tarttis jotain kosteampaa systeemiä. Palasin tässä välillä takas Studio Secretsiin, mutta sitä ei oikein voi käyttää lämpimällä säällä, koska se alkaa "pisaroida".

Kuva
"I've learned so much from my mistakes...
I'm thinking of making a few more."
Avatar
Gat
Kitisijä
Viestit: 9259
Liittynyt: 04.11.2007 2:11
Paikkakunta: Aergistal

Re:

Viesti Kirjoittaja Gat »

Kreitsu kirjoitti:Kellään kokemuksia peräaukon valkaisemisesta?

http://www.iltalehti.fi/kauneuskirurgia ... 5_kf.shtml

En ihan tajunnut tuota juttua, että alapääkarvojen ajamisen myötä perseenreiän väri korostuu?! Siis ei kai ainakaan naisilla ole perseessä karvoja?! Ei mulla ainakaan.

Pillunkin voi valkaista muuten. Olisko kiva, jos on albiinopillu? Mä ehkä preferoin tätä vaaleanpunaista.
Lähetä minulle kuva pillustasi ja perseestäsi. Hyvää hyvyyttäni annan sinulle puolueettoman arvion.
This house is as old as I am.
This house knows all I have done.
This house is full of m-m-my mess.
This house is full of m-m-mistakes
This house is full of m-m-madness.
This house is full of, full of, full of fight!
-KB
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Kauneuden hoitaminen

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nyt on hoidot ollut tehokkaita - pitkäripasessa ei myyty bissee, kun ei ollut papereita mukana.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin