Texas hold' em

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
SikaMika

Re: Texas hold' em

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Vittu joo. Lätkin 120$:lla muutaman tunnin 0.5$/1$ No Limit käteis-Omahaa. Ei yhtään hyvää kättä koko aikana, oli silti jostain syystä pakko sätkiä mukana paskalapuilla mahdollisimman tiukasti. Pöytä oli kohtuullisen aggressivinen, joten omilla kurakorteilla ei pystynyt paljon ukottamaan. Vittu mitä paskaa, sinne meni kaikki, en pelaa enää koskaan. Paitsi tietenkin umpikännissä kavereiden kanssa satasien panoksista. Vittu. Saatana.
SikaMika

Re: Texas hold' em

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kannattaisiko päättäjien pikku hiljaa herätä???
Onneksi Wallin on jo useasti ehdottanut kansallista nettipokeria.


Italian sisäinen, kilpailtu nettipokeri on osoittautumassa alunperin arvioitua huomattavasti suuremmaksi menestykseksi.
Joojoo, mutta kohta kaikki italialaiset on koukussa pelaamiseen ja ne pelaa kaikki rahansa ja kuolee nälkään ja vitsauksiin. Tämä on väistämätön lopputulema, ja siksi nettipokeria ei voida koskaan tuoda Suomeen koska kukaan - edes Veikkaus oy - ei halua tänne miljoonia katuojiin kuolevia suomalaispokeristeja. Kyllä näin on tosi.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Texas hold' em

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kuu alkanut vaihtelvasti. Aloitin NL100 teksulla, sain yhdenksän biniä ylös, mutta sitten iski kyllästyminen. Ei oikein haasteita. Vaihdoin 100/200 PL omppuun, jossa sitten kynsin reilun kilon. Setupit ei oikein suosinut, uskon myös, että omppupaistina pelasin -EV-peliä. Sittemmin olen siirtynyt NL400/200 eli tasoa paria ylemmäksi ja saanut vahingon takas. Tällä hetkellä kuukausin 900e uppia plus rake(n.200e). Hiukan jänskättää kun nelkussa on kerralla aina tiskissä neljällä pöydällä 1,6ke, onneksi ei ole pahoja downswingejä tullut.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriDaavid

Re: Texas hold' em

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Grindailtu on ahkeraan, 3-4 tuntia keskimäärin päivässä. Lajeina edelleen NL100/200€. Meneillään on parista isosta montusta huolimati selvästi taloudellisesti paras kuukauteni, sillä rolli on lihonnut kolmessa viikossa 2,55 kiloa ja RB:ä tullee tuohon muutamia huntteja tykö. Toisaalta olen useasti kokenut paskojakin fiiliksiä liiallisesta pelaamisesta ja sen aiheuttamasta muun elämän laiminlyönneistä, mutta toki voitot korvaavat nuo. Ottaa ja antaa.

Laskeskelin, että sorttipeleistäni em. tasoilla, pääosin 100, vuosituotto on kuluvana vuotena ollut 7,5 kiloa, joten on tuo mukavaa lisuketta ansiotyölle ja poksun tuntipalkkakin lienee 20-30€:n luokkaa. Verotonta. Kun peilaa tuottoa reilun 100 000 käden määrään, voin kai sanoa olevani voittava pelaaja. Binejä (maksimi sisäänostohinta) tuossa tuotossa on noin 65. Ja kai tuo kassanhallintakin on kunnossa.
Oletko koko pokeriurasi huomioiden voitolla?

Itse olen taas hiukan naksutellut. Olen nyt löytänyt itselleni sopivan pelin, pienten (6-10$ sisäänostojen) sit and go:t ja olen niitä pelannut öbaut 4 viikkoa ja tuntuu, että pääsen rahoihin käsiksi noin 2 kertaa 5:stä, eli kassa hiljalleen kasvaa.

Veikkaan, että olen parin vuoden aikana laittanut noin 200 dollaria sisään ja kassa on nyt 130 dollaria, eli olen vielä tappiolla. Turnauspokeri ainakin tuossa sisäänostomäärässä tuntuu sopivan mulle. Turnauspokerin aloittamisen jälkeen kassa on koko ajan hiljalleen kasvanut.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Texas hold' em

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:Oletko koko pokeriurasi huomioiden voitolla?

Itse olen taas hiukan naksutellut. Olen nyt löytänyt itselleni sopivan pelin, pienten (6-10$ sisäänostojen) sit and go:t ja olen niitä pelannut öbaut 4 viikkoa ja tuntuu, että pääsen rahoihin käsiksi noin 2 kertaa 5:stä, eli kassa hiljalleen kasvaa.
Olen juu reilusti, vaikka alussa tietysti hävisin, nostin tasoani liian nopeasti, jotta kehittyisin pelaajana nopeammin taloudellisuuden kustannuksella. Olisinko lätkinyt netissä nyt joku kolme neljä vuotta. Joku 300 000 jakoa plus turnaukset.

Noissa sittareissa on omat ominaisjuttunsa. Pelaatko muuten sorttipöytiä eli max 6 hlö vai täyttä eli 10 hlön? Muutama vinkki:
- Pelaa ennen floppia voimakkaasti vain ns. mosterit eli QQ+ ja AK. Tätä pienemmät parit voi JJ mukaanlukien vain limpata. Myös AQ kannattaa pelata etenkin alkupositiosta maltillisesti, JJ:n kaltaisesti.
- Jos floppi ei osu, niin jatkopanostus ei ole sääntö useamman hengen poteissa
- Muutenkin ns. familypoteissa kannattaa malttaa, koska vihuilla voi olla usein ATC eli any two cars.
- Mutta nuo monsterit kannattaa pelata vahvasti HU-poteissa eli kaksikätisissä riippumatta flopista. Toki kannattaa ylikortin tullessa (KK/QQ) muistaa olla sitouttamatta itseään liikaa pottiin.
- AQ- ja KQ- sekä sitä huonommat voi ilman positiota ja yleensäkin heittää pakkaan suittareinakin
- Pelaa siis vain laatukädet, suittarikonnarit, kuten 6,7s, voit limpata, mutta riehua niillä ei kannata
- Sittareissa korostuu korttien suuruus ja näin ollen osaltaan myös kiinteä ABC-pokeri
- Yhteenvetona: erittäin kiinteätä ja sopivan aggressiivista 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Tix

Re: Texas hold' em

Viesti Kirjoittaja Tix »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:sittareissa on sorttipöytiä eli mosterit voi limpata jatkopanostus familypoteissa kannattaa malttaa, koska vihuilla voi olla usein ATC HU-poteissa eli kaksikätisissä riippumatta ylikortin suittareinakin siis vain suittarikonnarit
Mun on vaikee päättää ootko sä vaikeaselkoisempi puhuessasi seksistä vai pokerista. Toisaalta aina ei ole edes selvää kummasta sä puhut. Rouhitaan familypoteissa, huh poks nams vaan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Texas hold' em

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tix kirjoitti:Mun on vaikee päättää ootko sä vaikeaselkoisempi puhuessasi seksistä vai pokerista. Toisaalta aina ei ole edes selvää kummasta sä puhut. Rouhitaan familypoteissa, huh poks nams vaan.
Näillä puolistalkkaavilla milloin niba- milloin jouskavertauksellisilla höpöpostauksillasi teet eniten itsestäsi huvittavan. Eikö sulla oikeasti ole parempaa tekemistä vapaa-ajallasi kuin vikertää, että Ylle ei edelleekään ole kiva ja sen jutut on taas tosi outoja. Hei, kai te muutkin huomaatte?! Mut miks kukaan ei komppaa?! Oonko yksin!? Nyt mä ainakin noraan Yllen! Kato pahempaa tuomiota ei voi saada kuin Tixin norauksen. Se on julkinen nöyryytys, kuohinta ja lobotomia samassa paketissa.

Ota nyt herranen aika itseäsi niskasta kiinni ja ryhdistäydy. Jos et itse usko, niin ainakin minä uskon, että voit käyttää vapaa-aikasi muutoin kuin päräyttämällä näitä elämää väsyneempiä aivofarttejasi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Tix

Re: Texas hold' em

Viesti Kirjoittaja Tix »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Floppaa
Tota noin. Kannattaiskohan sun sulkea intterweppis hetkeks? Jos et tosiaan kestä pientä kuittia pokerislangipätemisestäs niin suositan vähän pidempää hetkeä.
NuoriDaavid

Re: Texas hold' em

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
NuoriDaavid kirjoitti:Oletko koko pokeriurasi huomioiden voitolla?

Itse olen taas hiukan naksutellut. Olen nyt löytänyt itselleni sopivan pelin, pienten (6-10$ sisäänostojen) sit and go:t ja olen niitä pelannut öbaut 4 viikkoa ja tuntuu, että pääsen rahoihin käsiksi noin 2 kertaa 5:stä, eli kassa hiljalleen kasvaa.
Olen juu reilusti, vaikka alussa tietysti hävisin, nostin tasoani liian nopeasti, jotta kehittyisin pelaajana nopeammin taloudellisuuden kustannuksella. Olisinko lätkinyt netissä nyt joku kolme neljä vuotta. Joku 300 000 jakoa plus turnaukset.

Noissa sittareissa on omat ominaisjuttunsa. Pelaatko muuten sorttipöytiä eli max 6 hlö vai täyttä eli 10 hlön? Muutama vinkki:
- Pelaa ennen floppia voimakkaasti vain ns. mosterit eli QQ+ ja AK. Tätä pienemmät parit voi JJ mukaanlukien vain limpata. Myös AQ kannattaa pelata etenkin alkupositiosta maltillisesti, JJ:n kaltaisesti.
- Jos floppi ei osu, niin jatkopanostus ei ole sääntö useamman hengen poteissa
- Muutenkin ns. familypoteissa kannattaa malttaa, koska vihuilla voi olla usein ATC eli any two cars.
- Mutta nuo monsterit kannattaa pelata vahvasti HU-poteissa eli kaksikätisissä riippumatta flopista. Toki kannattaa ylikortin tullessa (KK/QQ) muistaa olla sitouttamatta itseään liikaa pottiin.
- AQ- ja KQ- sekä sitä huonommat voi ilman positiota ja yleensäkin heittää pakkaan suittareinakin
- Pelaa siis vain laatukädet, suittarikonnarit, kuten 6,7s, voit limpata, mutta riehua niillä ei kannata
- Sittareissa korostuu korttien suuruus ja näin ollen osaltaan myös kiinteä ABC-pokeri
- Yhteenvetona: erittäin kiinteätä ja sopivan aggressiivista 8)
Pelaan yleensä 9-10:n hengen peliä. Olen noudattanut yhdestä internetpokerioppaasta saamaani keittokirjaohjetta:

-Alkupelissä hyvin tiukkaa, ehkä vielä tiukempaa kuin kirjoitit. Ei siis esim limpata 67s:lla. Mutta, jos lähtee pottiin mukaan, niin 5 x BB korotus, koska muuten on liikaa vastustajia mukana.

Mutta peliin lähtö tosiaan vain huipputaskukorteilla. Muuten kaikki kipataan. Monesti siis alkupelissä ei pelata yhtään kättä. Tämä johtaa siihen, että useampi löysempi pelaaja on pelannut itsensä ulos ja saavutaan lopulta tilanteeseen, jossa sinulla on tod. näk pienin tai lähes pienin stakki, koska olet kipannut kaikki kädet. Kun tullaan tilanteeseen, että BB on 8x oma stakkisi, niin menet mukaan peliin. Tuossa vaiheessa mukana on yleensä enää 4-5 pelaajaa. Menet All in sopivassa tilanteessa ja varastat blindit. Näin saat lisää elinaikaa ja odotat taas, että joku pelaa itsensä ulos.

Kun tullaan bubble-vaiheeseen, pelaat huippuagressiivisesti, eli all in sopivilla käsillä. Koska muut pelkäävät ulospullahtamista niin kippaavat. Monesti pystyt monta kertaa varastamaan blindit, jotka ovat siis tuossa vaiheessa jo isot. Näin kasvatat stakkia loppupeliin. Tämä johtaa tietysti siihen, että monesti itse putoat juuri bubble-vaiheessa, mutta jos et putoa, niin sitten olet loppupelissä ja tod. näk. kohtuuisolla stakilla, koska muut ovat kipanneet blindit niin monta kertaa.

Edelläkertovani tuntuu olevan tehokas taktiikka. Varjopuoli on tietysti se, että se on hyvin tylsä. Ensin kippaat kaikki kädet ja sitten seuraavaksi menet all in. Jos joku vastaa ja voittaa, niin koko pelissä tulee pelattua yksi käsi :)
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Texas hold' em

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Hyvä perusrunkohan toi. Tuon kun sisäistää, niin ei mene perse edellä puuhun viljellen kaikenlaisia "hienouksia". Tuolla tavalla voisi päästä break-even-tulokseen pidemmällä tarkastelulla.

Ehkä tärkein pointti tuossa pelin kehittämisessä on se, että ymmärtää peruslainalaisuudet ja sen psykologian ja käytännön, miten suuri osa vihuista ajattelee ja pelaa. Sitten vain pöydän mukaan muokkaa omaa peliään tuottoisaan suuntaan. Esmes, jos pöytä on ylitiukka aluksi, pelaa aggressiivisesti mosterit jopa muutkin, mutta vältä samalla sitouttamasta itseäsi liikaa pottiin. AK:nkin voit pelata mielestäni kuin QQ/AA, vaikka ei floppi osu tai turnikaan. Lyöt vaan jatkopetsiä ja toivot, että vihulla ei ole osunut 8) Tässä yhteydessä puhutaan reppaamisesta eli esität jotain hyvää kättä suotuisassa paikassa. Alussahan oletus usein on, että sillloin aggrolla on useimmiten se monsteri, varsinkin jos lyöjän imago on kiinteä.

Toisaalta, kuten totesit, stakin sokea kasvattaminen alussa ei ole tärkein juttu, koska sittareiden rakenne on nopea eli sokeat nousevat nopeaan eikä peruspeliä juuri ole. Eihän pakkakaan aina kuuma ole. Stäkkinsä tuplaus on siis myöhemmässä vaiheessa helpompaa ja tuolloin keskiarvostäkki on tietenkin isompi - siirto on silloin tuottoisampi.

Tämmösiä tullut miettineeksi...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Texas hold' em

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tää on hyvä 8) ...Tom Dwanilla käy hillomunkki.

http://www.highstakesdb.com/view-hand-h ... meID=34662
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Texas hold' em

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tää on hyvä 8) ...Tom Dwanilla käy hillomunkki.

http://www.highstakesdb.com/view-hand-h ... meID=34662
Perusjako!

Itse muutaman kerran saanut värisuoran (useammin Omahassa), harmillisen usein niillä ei voita juurikaan rahaa. Kerran vedin hilo-omahassa värisuoran A-5, voittopotti taisi olla n. 8$!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Texas hold' em

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

SikaMika kirjoitti:Itse muutaman kerran saanut värisuoran (useammin Omahassa), harmillisen usein niillä ei voita juurikaan rahaa. Kerran vedin hilo-omahassa värisuoran A-5, voittopotti taisi olla n. 8$!
Tuossa hauskinta on runnerrunner-täydentymä. Flopilla on jäljessä sillee paljon.

Joku viikko sitten itsellä kävi teksussa niin, että turnasin värisuoran ja samaan aikaan vihu ässävärinsä. Koko pinohan siinä oli kyseessä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Texas hold' em

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kuukausi alkoi hyvin, mutta. Siirryin 100:sta 200/400 ja kuoppasin viikossa 4k eli puolet rollistani. Nyt olen grindannut määrää ja vaikkei setupit ole vieläkään suosineet, niin rakeback huomioiden paikattu joku 2,5 kiloa. Kassanihan on naurettavan pieni nelkkuun, mutta tarvitsen haasteita. Nelkussa raha on tietysti tiukassa ja pöytävalinta nousee arvoonsa. Usein pöydässä on kaikki kuusi vakkaria, ja tällöinhän ainoa voittaja on talo. Tiivistetysti, paisteja on joka tasolla, vakkareiden taso vaan nousee sokeiden mukaan.

Ja olenhan mä omppuakin pelannut, se mennyt ok, vaikka tuskin mulla edgeä PLO 1/2-tasolla on. Toisaalta olen huomannut, että ompussa paisteja on enempi ja kun pakka on kuuma, niin hyödyntäminen on paljon helpompaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Texas hold' em

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Patella petti hermooo 8)




Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
daddykillkill

Re: Texas hold' em

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Tix kirjoitti:Jos et tosiaan kestä pientä kuittia pokerislangipätemisestäs niin suositan vähän pidempää hetkeä.
Näköjään tässäkin harrastuksessa oma slanginsa. Ymmärrä yhtään mitään!

Yksissä bileissä istahtanut holdem-pöytään. Katsoin parhaaksi vetäytyä ammattilaiskehistä alkuperäisen pelikassani kuusinkertaistaneena - voitin KUUSI euroa! 8)
SikaMika

Re: Texas hold' em

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Hurja kimara teksua ja omppua takana. Mätin teksussa kolme sittaria ja silkan vääryyden/huonon tuurin takia jäin tunnin heilumisen jälkeen - ohhhhhhhhhh - 4 euroa voitolle!
Omppua pari minisittaria, ei rahaa. Loput käteispöytään, hävisin kolmanneksi parhaalla mahdolisella kädellä toiseksi parhaalle mahdolliselle (täyskäsiä molemmat) ja kaikki meni. Hih hih, jatkan viskin juontia, turpaan tuli 30€, eli pystynen vielä palaamaan elävien kirjoihin. Höh. Röyh.
MGandhi

Re: Texas hold' em

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

Kertokaa nyt saatana miten pelataan pieni tai keskikokoinen (22-99) taskupari OOP:ssa?

Vituttaa katsoa ohi suun menneet settiosumat kun jollain vitosparilla ei viittinyt lähteä mukaan UTG:sta. Miten te näitä tilanteita pelaatte? Maksatte ja toivotte, että kukaan ei karmeesti reissaa? Reissaatte ite? Kertokee, ootte ennenkin kertoneet!
MGandhi

Re: Texas hold' em

Viesti Kirjoittaja MGandhi »

SikaMika kirjoitti:
Ylermi Ylihankala kirjoitti:Tää on hyvä 8) ...Tom Dwanilla käy hillomunkki.

http://www.highstakesdb.com/view-hand-h ... meID=34662
Perusjako!
Ei saatana! Ihan pahaa tekee tuollaista edes katsoa! Jos olisin itse ollut quadseilla häviävänä osapuolena yks outtiselle, olisin varmasti tappanut koko Tapanilan!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Texas hold' em

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

MGandhi kirjoitti:Kertokaa nyt saatana miten pelataan pieni tai keskikokoinen (22-99) taskupari OOP:ssa?
Nyt puhutaan siis out of position(OOP) eli pelata ekana panostuskierroksella.

Puhun seuraavassa erityisesti sorttipelistä eli max 6.

Prefloppina useimmiten ammun joka parilla kylkeen repaten monsteria, kun olen blindissä ja alkuperäiskorotus on tullut cutoffista tai napilta. Jos alkuperäinen korotus on tullut etukentästä, voi mielestäni noin 77:a pienemmät parit kipata. Makuasia. 88:lla ja 99:llä ampuisin kylkeen. Flopin jlk pelaan kuten monsteria pelataan.

Jos taasen olen lyönyt etukentästä tai keskipositiosta, jolloin olen siis saanut prefloppina maksajan, teen konttarin useimmiten - kuitenkin flopin struktuurin mukaan. Maksajalla on usein keskipari tai AQ/AJ tai KQ-tyyppinen käsi. Tietysti pyrin reppaamaan monsteria ja pelaan ennenmuuta sen mukaan. Olen kuitenkin vihulle alkuperäinen aggressori useimmiten etukentästä, jolloin käteni näyttäytyy hänelle vahvana.

Eihän noilla pienillä ja keskikokoisilla taskupareilla saa kertoimia vain maksaa odottaen settiosumaa. Toisaalta, jos olet taitava flopin jälkeen, voitat konttareilla tai esmes flouttaamalla potin himaan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Texas hold' em

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Live-lähetys suurimmasta Vegasin ulkopuolisesta turnauksesta, voittajalle 3M.

http://www.pokerstars.tv/pokerstars/channels/38502.html
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Texas hold' em

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Väliraporttia. Viime kuu meni pakkaselle 1,5K. Aloitin loppukuusta isommat pelit NL400:ssa, joten lukeman suhteellinen suuruus kassaan nähden ei ole huolestuttava. Viime vuosi taisi jäädä 6,5k plussalle, mikä on tyydyttävä tulos. Vuoden vaihteessa aloitin pienen tauon jälkeen pelit ja pieneen käsimäärään nähden tulos on maistuva +2,6Ke. Pelinä ollut pääasiassa NL200. Omppua myös jonnin verran.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriDaavid

Re: Texas hold' em

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Väliraporttia. Viime kuu meni pakkaselle 1,5K. Aloitin loppukuusta isommat pelit NL400:ssa, joten lukeman suhteellinen suuruus kassaan nähden ei ole huolestuttava. Viime vuosi taisi jäädä 6,5k plussalle, mikä on tyydyttävä tulos. Vuoden vaihteessa aloitin pienen tauon jälkeen pelit ja pieneen käsimäärään nähden tulos on maistuva +2,6Ke. Pelinä ollut pääasiassa NL200. Omppua myös jonnin verran.
Minkä kokoinen kassa sulla on? Meinaan vaan, kun jokaiselle tulee varianssin takia tappioputkia, niin kuvittelen, että noin isossa pelissä tarvit yli reilusti yli kymppitonnin pelikassan? Huh huh.
Onslow

Re: Texas hold' em

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Väliraporttia. Viime kuu meni pakkaselle 1,5K.
Tässä syy miksi en uhkapelaa mitään. Vetäisin ranteeni auki 1,5 tonnin häviöstä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Texas hold' em

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

NuoriDaavid kirjoitti:että noin isossa pelissä tarvit yli reilusti yli kymppitonnin pelikassan? Huh huh.
Kyllä 20 buy inniä on yleinen käsitys minimirollista eli kassasta. Penetroin tätä. Tällä hetkellä kassa on tasostani 200/400 riippuen vain 12/24. Kotiutin meinaan vuodenvaihteessa ison siivun. Tavoite on, että rolli paisuu kuin se äipän pullataikina, joten eip hättää 8)
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin