Texas hold' em

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
James Potkukelkka
Kitisijä
Viestit: 25343
Liittynyt: 23.01.2014 9:59

Re: Texas hold' em

Viesti Kirjoittaja James Potkukelkka »

kolmen vuoden tauon jälkeen olen muutaman päivän naksutellut RAY:n saitilla käteispelejä. On se vaikeaa.
olen voimakas oikeudenmukaisuuden kannattaja
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Texas hold' em

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Perjantaina heitin vähän rahaa tilille pitkästä aikaa vinkun lipittelyn ohessa. Napsahti 2,5$ Spin & Go:sta lippu Sunday millioniin. Melkein toivoo, että tippuisi heti alussa niin ei menisi koko yö kukkumiseksi.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Texas hold' em

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

^ Sun säkällä tiput juuri ennen bubblea varhain aamulla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Texas hold' em

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

No alkoi väsyttämään jo ennen puoltayötä sen verran, että punkkan kutsu oli vastustamaton. Parin tunnin pelin jälkeen kuitenkin vielä sadan joukossa, että ihan tyydyttävä kokemus tauon jälkeen.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14925
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Texas hold' em

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Poikkesin Pelaamossa pitkästä aikaa. Joku seitsemän kertaa poikennut, muistaakseni pari kertaa jäänyt miinukselle. Nyt vältin viiskäsikorttisen ompun, kun on 10-kätisenä ihan sirkuslottoa. Itelleni selkeästi vahvempi on teksu, jossa taasen 1/1 blindeilla niistin löysiltä, äänekkäitä paskapelaajilta 430e jossain parissa kymmenessä jaossa. Sitten piti lähteä himaan nukkuun, koska työaamu. Kyllä jengi pelaa livenä tosi löysästi ja huonosti. Sellaisia calling stationeja suurin osa. Sanoinkin parille tyypille ivallisesti: "This is like printin money".
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin