Penkkiurheilu

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.

Telkkarin ääreen vetää ehdottomasti mieluiten..

Jalkapallo
5
19%
Jääkiekko
3
12%
Hiihtolajit tai mäkihyppy
1
4%
Yleisurheilu
2
8%
Jäätanssi tai taitoluistelu
2
8%
Naisvoimistelu 8)
0
Ei ääniä
Uintilajit
0
Ei ääniä
Formulat tai muu moottori"urheilu"
1
4%
Taistelulajit
2
8%
Salibandy
2
8%
Golf
0
Ei ääniä
Koripallo
0
Ei ääniä
Jenkkifutis
0
Ei ääniä
Lentopallo tai beach volley
0
Ei ääniä
Tennis
0
Ei ääniä
Kilpatanssi
0
Ei ääniä
Jokin muu kuin yllä mainittu, mikä?
2
8%
En penkkiurheile, perkele
5
19%
Katson kaikkea missä jaetaan mitaleita tai kippoja
1
4%
 
Ääniä yhteensä: 26

Tix

Penkkiurheilu

Viesti Kirjoittaja Tix »

Mikä on lajisi? Vain merkityksiksellisimmät ja isoimmat kisat lasketaan, ettei tarvitse spekuloida? Mitä et voisi missata? Mikä on suurin ja kaunein? Jos joku spektaakkeli pitäis päättää, niin itsellä kyllä se taitaa futiksen MM-kisat olla jota mieluiten katselee niin telkkarista kuin paikan päälläkin.
Dr.Diarrhea

Re: Penkkiurheilu

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Vastasin säbä. Sitä tulee niin harvoin, että suhteellisesti eniten katson säbälähetyksiä. Muita suosikkeja ovat tennis, fudis, kiakko, yleisurheilu, NBA-koris, hiihdon arvokisat, name it! Väitänkin, että olen loistavaa seurustelukumppanimatskua 8)
Tix

Re: Penkkiurheilu

Viesti Kirjoittaja Tix »

Dr.Diarrhea kirjoitti:Väitänkin, että olen loistavaa seurustelukumppanimatskua 8)
Jos törmään joskus hurmaavaan ja kiimaiseen naarassohvaan, annan mailiosoitteesi.
Vihtahousu

Re: Penkkiurheilu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Kuningas MM-jalkipalli, vaikka lätkän olympialaiset haastaa toki kovasti.

edit: typo
Viimeksi muokannut Vihtahousu, 04.04.2007 0:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Dr.Diarrhea

Re: Penkkiurheilu

Viesti Kirjoittaja Dr.Diarrhea »

Vaola kirjoitti:Lätkän MM-kisat kyllä menee, jos Suomi pärjää.
Sä olet niin nainen :D
Tix

Re: Penkkiurheilu

Viesti Kirjoittaja Tix »

Jääkiekon MM-kisojen seuraaminen on sitten vuoden -95 ollut masokistisinta puuhaa mitä keksin. Aina häpäisevät itsensä hopealle. Ei sitä kestä katsella.
SikaMika

Re: Penkkiurheilu

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Fudiksen MM-skabat on ylivoimainen ykkönen. Laji on aina henk.koht. kiinnostanut ja kuninkaan maailmanlaajuiselle arvostukselle ei löydy haastajaa mistään. Lätkän olympialaiset ja Canada-cup tulee kakkosena. Lätkän MM-kisojen Suomi-Tanska -pelien jälkeen Maamme-laulua itkevät tosiurheilijat voivat puolestani hirttäytyä ringetterinkulaan.
elco

Re: Penkkiurheilu

Viesti Kirjoittaja elco »

Tix kirjoitti:Jääkiekon MM-kisojen seuraaminen on sitten vuoden -95 ollut masokistisinta puuhaa mitä keksin. Aina häpäisevät itsensä hopealle. Ei sitä kestä katsella.
No mene ite sinne pelaamaan, jollei kelpaa. Ei ikinä mitään positiivista sanottavaa.
ninnithequeen

Re: Penkkiurheilu

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Vähän paha rastittaa yhtä.

Kolme valitsen yli muiden, mäkihyppy, lätkä ja formula. Tulee silti katsottua muutakin, yleisurheilu on ihan jees, paitsi jotkut hemmetin SM-kisat, boooooring. Hiihto menee mieluusti ja Suomen futismatsit kans jotenkin. Raviurheilu menee aina.

Tennistä ja golfia en katsele ollenkaan, tylsiä.
Bliss

Re: Penkkiurheilu

Viesti Kirjoittaja Bliss »

En mä penkkiurheile, se on tylsää. Mielummin urheilen itse.
No, Fight Festivalit ihan paikan päällä on jees, mutta ko. lajeja ei juurikaan telkkarissa näy.
Son House

Re: Penkkiurheilu

Viesti Kirjoittaja Son House »

Salibandy.

Vuosien varrella on tullut seurattua tiiviisti niin jääkiekot kuin jalkapallotkin, mutta ajan käytön kun ottaa huomioon, niin jostain on aina luovuttava. No on siinä muutakin. Jääkiekko on mennyt vuosien varrella niin puhtaasti pystypainiksi, ettei sitä yksinkertaisesti jaksa katsoa. Olen, tai siis olin, taitokiekon ystävä. Onhan tässä osuutensa tietenkin taktiikallakin ja säännöillä. NHL:ssä pelataan tällä hetkellä sellaista semi kiinnostavaa kiekkoa, mutta pelien seuraaminen katkojen takia on yhtä tuskaa. Pelataan minuutti ja nojaillaan laitaan kolme. Kiinnostavaa.

Brittifudis on kyllä kiinnostavaa. Paljon hyviä pelaajia ja viihdyttävää menoa. Siellä mennään eikä makoilla nurmikolla kymmentä minuuttia, kun liukutaklaus vähän myöhästyy. Sitä kyllä seuraisin jos aika antaisi periksi.

Salibandy on viihdyttävyys arvoltaan parasta antia. Siis minusta. Olen pallopelien ystävä. Säbässä taito, peliäly ja nopeus on kunniassa. Pelien sisällä saattaa tapahtua vaikka mitä. Maalit ovat pallopelien suola ja maaleista ei säbässä ole pulaa. Huolestuttavia piirteitä on kyllä ilmassa tässäkin lajissa ja yllätys kyllä, se sama juttu – pelin kovuus. Heikommilla lahjoilla ja huonommin harjoitellut pelaaja voi kovuudella terrorisoida paremman pelaajan pelin sääntöjen puitteissa. Ei hyvä elementti taitopelissä. Ei edes kosiskele yleisöä. Lajin parissa asialle pitäisi tehdä jotain ennen kuin säbäkin on massalla varustettujen hirviöiden pystypainia.
bedlam

Re: Penkkiurheilu

Viesti Kirjoittaja bedlam »

elco kirjoitti:
Tix kirjoitti:Jääkiekon MM-kisojen seuraaminen on sitten vuoden -95 ollut masokistisinta puuhaa mitä keksin. Aina häpäisevät itsensä hopealle. Ei sitä kestä katsella.
No mene ite sinne pelaamaan, jollei kelpaa. Ei ikinä mitään positiivista sanottavaa.
Voisin tarjota olusen tästä hyvästä!

No, ittelle lätkän arvokisat ovat olleet pirpanasta asti se ykkösjuttu. Senhän takia se just nappaakin, että monasti ois mahikset voittoon asti mutta aivan ei riitä. Olin ihan tohkeissani Kärppäpeleistäkin vuosituhannen alussa, mutta kun sitä kultaa ropisee jatkuvasti niin sen hohto himmenee. Vaikka kyllä nytkin tulee kaikki finaalit katsottua.

Formuloista startti kiinnostaa aina, mutta ekojen varikkopysähdysten jälkeen pitää olla joku lehti luettavana. Keken aikana kannustin täysillä loppuun asti!

Jalkapallin ämmämmät ja eeämmät tulee katsottua lähinnä sen takia, kun kaikki tutut niitä kuitenkin katsoo. Ja kyllähän siitä kisafiiliksestä aina on itsekin innostunut, kunhan keksii jonkun syyn kannattaa kaikissa peleissä jompaakumpaa joukkuetta.
Avatar
nexie
Kitisijä
Viestit: 1398
Liittynyt: 14.08.2005 19:24
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Penkkiurheilu

Viesti Kirjoittaja nexie »

Ainoat seuraamisen arvoiset tapahtumat liittyvät nahkakuulan potkimiseen, mutta näistä kisoista seuraan yhtäläisellä mielenkiinnolla niin mömmöm-kisoja kuin eeäm-kisoja sekä mahdollisuuksien mukaan myös Copa Américaa. Penkkiurheiluksi toimintaani voi kutsua vain tietyllä varauksella, sillä jännittävien otteluiden osalta sijaintini on yleensä poissa penkistä (vertikaalisesti ja horisontaalisesti epästabiili).
Don't Panic!
sanctus

Re: Penkkiurheilu

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Vaikka en ole vieläkään toipunut Pekermanin tekemästä päätöksestä vaihtaa pelinrakentaja Riquelme puolustavaan pelaajaan Cambiassoon siinä tilanteessa ja sillä hetkellä, jalkapallo on silti se laji, mitä ymmärrän.

Shakki voisi kyllä olla ihan varteenotettava tv-laji.
NuoriDaavid

Re: Penkkiurheilu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Yleisesti ottaen olen hyvin huono penkki(kin)urheilija.

Jalkapallon MM:t tulee katsottua. Jääkiekon MM:t myös. Formuloita jos Kimi pärjää.

Nyt olen pari kertaa katsonut pokeria 8v. poikani seurana.

Edit: no ehkä pokeria nyt ei voi oikein parhaalla tahdollakaan urheiluksi laskea.
Viimeksi muokannut NuoriDaavid, 04.04.2007 11:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sheetlord

Re: Penkkiurheilu

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Bliss kirjoitti:En mä penkkiurheile, se on tylsää. Mielummin urheilen itse.
No, Fight Festivalit ihan paikan päällä on jees, mutta ko. lajeja ei juurikaan telkkarissa näy.
Kompanderia. Pitäisi varmaan hommata joku satelliittikanava, jossa noita budo- ja ultimatemättöjä näkisi. Väkivaltaiset urheilulajit ovat mitä parasta ajanvietettä - niin kauan kuin ei itse tarvitse octagonissa tai nyörineliössä viihtyä. Kaikki joukkuepelit poislukien satunnaiset jääkiekon MM-matsit ovat tylsiä katsoa, pahimpana jalkapallo, käsipallo ja pallo.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Penkkiurheilu

Viesti Kirjoittaja Lolita »

En penkkiurheile.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
Chubs

Re: Penkkiurheilu

Viesti Kirjoittaja Chubs »

sanctus kirjoitti:
Shakki voisi kyllä olla ihan varteenotettava tv-laji.
Exän intohimona oli lukea shakkikirjallisuutta ja pelata klassikkopelejä läpi omalla laudalla. Ja messuta niiden nerokkaita liikkeitä. Muutenkin osasi kymmeniä matseja ja strategioita ulkoa. Yrityksistä huolimatta en ikinä oikeasti innostunut samalla tavalla, vaikka toisen iloksi tulikin oltua kehno vastus lähes päivittäin.

Itse kyselyyn vastasin jalkapallo, vaikka en seuraakaan. Mutta viimeksi kun urheilua katsoin niin taisi olla kyseessä jalkapallofinaali kesällä. En kyllä muista ketkä pelasit ja kuka voitti, mutta muistan katsoneeni.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23472
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Penkkiurheilu

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Formulat säännöllisesti. Lätkän ja futiksen isot kisat jos jaksaa. Raskaampien sarjojen nyrkkeilumatseja kun kohdalle osuu.

Naisten yleisurheilua perseiden takia.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Geetzu

Re: Penkkiurheilu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Ei kyllä kiinnosta muut kuin IFK:n pelit. Siis usein katselen muutakin, mutta muun missaaminen ei tosiaan häiritse.
NuoriDaavid

Re: Penkkiurheilu

Viesti Kirjoittaja NuoriDaavid »

Bluntly kirjoitti: Naisten yleisurheilua perseiden takia.
Jäätanssi on myöskin mukavaa katsottavaa.

Oletteko huomanneet, että siinä piilarimainoksessa jossa on joku kampaaja-jumppaohjaaja, on yhdellä jumppanaisella aivan täydellinen perse?
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Penkkiurheilu

Viesti Kirjoittaja Lilo »

Kai tähän kuuluu vastata taitoluistelu, vaikka tottapuhuen jaksan nykyisin seurata varsin harvoin niitäkään geimejä (muodostelmaa lukuunottamatta). Naisten yksärikisoja vois kyllä katella jos joskus muistais, kun Suomellakin vihdoin on pari aidosti edustuskelpoista kilpailijaa. (En laske Alisa Dreitä mukaan, hitsin kehäraakki, luovuttais jo!)

Oon mä joskus katsellut jonkun lätkämatsin, jos Suomi sattuu mitaleista pelaamaan, ja futistakin pari kertaa vahingossa. 8)

Ja MotoGP:täkin joskus. :oops:

Mut kyllä saa yleisesti ottaen olla aika tylsä päivä, että mieluummin katsoo urheilua telkkarista kuin tekee jotakin itse.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Penkkiurheilu

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

Vapaaottelu kykenee pitämään mielenkiintoni yllä edes jotenkin, ja hyvänä kakkosena taitoluistelun huippukisat, mutta kyllä mulla pitää aivan sairaan tylsää olla, että noitakaan jaksaisin istua seuraamaan. Vastasin että en penkkiurheile, koska se oli ainoa vaihtoehto johon oli yhdistetty voimasana!
Rouva Pupu

Re: Penkkiurheilu

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Ööö... taistelulajit vissiin. Ainoastaan K1 näen telkun välityksellä, muissa raahaudun sitten mieluusti tietokoneen ääreen.
BettyB.

Re: Penkkiurheilu

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Lätkää lähinnä, mutta ei näistä oikein jaksa innostua kun isojen kisojen aikaan ja sillonkin katselen niitä mieluiten jossain juottolassa hyvässä fiiliksessä (=kännissä). Mieluiten toki katsomossa. Oon niin fanaattinen näiden juttujen suhteen että jos katsoisin yksin ja saisin slaagin (erittäin todennäköistä) ei olisi ketään soittamassa ambulanssia.
Vastaa Viestiin