Futiksen kaksoismaaottelu

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Pyry-Matias

Futiksen kaksoismaaottelu

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

2.6. Suomi-Serbia ja 6.6. Suomi-Belgia. Olen juuri menossa Stokkalle hakemaan liput Serbia-peliin. Valitsin ensimmäisen, jottei mahdollinen häviövitutus haittaisi jälkimmäisen pelin katselunautintoa.

Suomi sanee jalkeille lähes parhaan kokoonpanonsa. Häviöstä on varmasti opittu, ja odotukset on korkealla - ainakin allekirjoittaneen.

En tiedä olenko ahne, mutta neljä pistettä on mielestäni vain korkeintaan hyvä suoritus. Kuusi pistettä olisi hieno juttu, mutta asetelmista johtuen ainoa kertymä, joka tyydyttää minua.

Minkälaisia ajatuksia tämä tupla teissä herättää? Paljonko on tarpeeksi?

EDIT: typo
Viimeksi muokannut Pyry-Matias, 29.05.2007 13:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tix

Re: Futiksen kaksoismaaottelu

Viesti Kirjoittaja Tix »

Kuus pojoa tai kisat voi unohtaa. Kotona tasuri on häviö.
William Munny

Re: Futiksen kaksoismaaottelu

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Tix kirjoitti:Kuus pojoa tai kisat voi unohtaa. Kotona tasuri on häviö.
Juuri näin. Ja vieraissakin tasuri on vain puoli voittoa. Nyt pitää laittaa jalalla koreasti kuin juhannus häissä ja unohtaa ne pikkumaa ruikutukset. Aika astua isojen joukkoon ja kisakoneeseen.
Pyry-Matias

Re: Futiksen kaksoismaaottelu

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Hienoa, ollaan siis samoilla aatoksilla liikkeellä. Jalkapallo, kuten muutkin pelit, on tuloskeskeinen peli. Vain pisteillä on merkitystä, okei maalisuhteellakin kosmeettinen. Hodsonin retoriikassa on koko ajan häirinnyt liika anteeksiantaminen, väkinäinen yritys nähdä voittopuolisesti hyviä asioita, vaikka tulos ja esitys oli kuinka paska tahansa.

En tiedä, mutta itse arvostan kriittisempää otetta. Hodson on mielestäni syyllistynyt median ja kansalaisten perseennuolemiseen, aliarvioimiseen.

Niin ja mikä ihme siinä on, ettei esmes Sjölund saa saumaa, vaikka takoo Ruotsin liigassa pyyrejä hyvään tahtiin? Liian vähän uudistuksia permanentissa, sano.
William Munny

Re: Futiksen kaksoismaaottelu

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Pyry-Matias kirjoitti:Niin ja mikä ihme siinä on, ettei esmes Sjölund saa saumaa, vaikka takoo Ruotsin liigassa pyyrejä hyvään tahtiin? Liian vähän uudistuksia permanentissa, sano.
Eikös tuo Daniel ole näytönpaikkansa saanut maajoukkueessa kuin myös brittiliigassa, eikä oikein kummassakaan saanut jalkaa oven väliin. On tainnut jäädä ikuiseksi lupaukseksi, vai olisiko sitten puhjennut kukkaan näin varttuneemmalla iällä? Mikä jottei voisi koittaakin, mutta nämä pelit ovat vähän arka paikka alkaa koittamaan kokonaan uusia miehiä kokoonpanoon.
Pyry-Matias

Re: Futiksen kaksoismaaottelu

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

William Munny kirjoitti:...mutta nämä pelit ovat vähän arka paikka alkaa koittamaan kokonaan uusia miehiä kokoonpanoon.
Koko hyökkäyskalustomme on tosin yhtä koittamista, joskin liian suppeaa sellaista. Sjölund toimi lähinnä esimerkkinä. Ei löydy mitallisia ollenkaan tällä hetkellä. Harmi.
bedlam

Re: Futiksen kaksoismaaottelu

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kaverin kolmekymppiset lauantaina. Fittuperkele, pitäs olla sellanen superkännykkä, jolla näkys canalplussa.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Futiksen kaksoismaaottelu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Mulla olis ollu lippu26€ molempiin tiedossa..
mut ei niitä taida kukaan tarvita?
Ite menen kyllä kumpaakin katsomaan..
Pyyhin Netikettiin..
Pyry-Matias

Re: Futiksen kaksoismaaottelu

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Niba kirjoitti:Mulla olis ollu lippu26€ molempiin tiedossa..
mut ei niitä taida kukaan tarvita?
Ite menen kyllä kumpaakin katsomaan..
Myy ihmeessä. Vaikka nettihuutokaupasssa. Hyvistä paikoista eli jo loppuunmyydyn kaltaisista voit saada komeen kotiutuksen.
Pyry-Matias

Re: Futiksen kaksoismaaottelu

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Kotiuduttu matsista. Poikettiin mäkkärin kautta hakemassa pari ruisfiistiä, jotta jaksaa raportoida. Siis voi kilinvittu. Aika kaameeta peliä Suomelta. Jos jotain, niin Litti loisti kirkkaana. Voi jeesus kun ne muut kotimaiset näyttivät puuhastelijoilta Jarin rinnalla. En mä jaksa edes eritellä, mutta jos ei ole edes tontteja, niin harvoin sitä ottelua voittaa. Okei, oli Tihisellä yksi melkein rakas päiväkirjani-paikka, mutta ei kai sitä nyt maaottelussa onnistuta, ne jää reeneihin. Näin meillä.

Kertokaa joku analyyttisemmin jos huvittaa, oon vaan pettynyt. Kiva ilma oli, kiitos Helsinkin siitä 8)
Vihtahousu

Re: Futiksen kaksoismaaottelu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Joo, eipä naurata paljoa. Olin kans kattomassa stadikalla ja kaikki meni hyvin siihen saakka kunnes peli alkoi, toisen minuutin jälkeen peli oli ohitse. Serbia pelas just niinkuin halus, Suomi pyristeli perässä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Futiksen kaksoismaaottelu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Niin kävi kuten pelättiin..
Serbia sai halvan maalin kärkeen ja suomipoika yritti tasata..
Ainoastaan viimeiset minuutit pelattiin tosissaan eli kun oli jo liian myöhäistä. Stadikalta ostamani lehtisen mukaan Suomen joukkoeessa oli kolme varoitettua palaajaa ottelussa mukana, Serbialla kahdeksan. Joko suomalaiset eivät viitsineet tai pystyneet vastustajia t"taklaamaan", eivät menneet ihoon kiinni ja voittaneet kaksinkamppailuja, jne. Enhän tiedä pelistä kovin paljoa, mutta..
Menen kuitenkin keskiviikkona katsomaan Belgian joukkoeen otteita, jos ei Suomen pelissä olisikaan juonta ja järkeä seurata..
Pyyhin Netikettiin..
Vihtahousu

Re: Futiksen kaksoismaaottelu

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Perkele! Tulihan se voitto sieltä 8)
Pyry-Matias

Re: Futiksen kaksoismaaottelu

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Vihtahousu kirjoitti:Perkele! Tulihan se voitto sieltä 8)
Kotiuduin just hailaitkafeesta. Oli kohtuu helmi fiilis 8)
Geetzu

Re: Futiksen kaksoismaaottelu

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

Jes, koht kotiutuu siis hyväntuulinen mies stadikalta, kohtuu helmi fiilis pian mulla siis. 8)
Joo joo moi moi kitinävisiitti olkoon tässä taas!
Pyry-Matias

Re: Futiksen kaksoismaaottelu

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Geetzu kirjoitti:Jes, koht kotiutuu siis hyväntuulinen mies stadikalta, kohtuu helmi fiilis pian mulla siis. 8)
Joo joo moi moi kitinävisiitti olkoon tässä taas!
Homo, älä matki 8) Väijyin itse Serbia-paskapelin, siis tarvi melkein ottaa kotana pami, kun vaan vitutti. Tänään olin tosiaan ravinteelissa ziigaamassa, ja oikeesti mulla tuli useamman kerran vilunväristyksiä siitä fiiliksestä ja me-hengestä mikä meitä kaikkia faneja yhdisti 8) Aika onnellinen olo 8)
bedlam

Re: Futiksen kaksoismaaottelu

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Hieno peli! Varsinkin kun ajattelee, millainen pakkotilanne tää oli. Lauantaina tuli jo huudeltua, että turnaus oli täsä mutta eipä vielä nuolaista. Nyt ois kyllä ollut herkkua saada tällaisen pelin jälkeen seuraava pian perään.
Tix

Re: Futiksen kaksoismaaottelu

Viesti Kirjoittaja Tix »

Jaa-a.

http://www.uefa.com/competitions/euro/s ... =2630.html

Perusongelma paljastuu taas tuolta. Ne joukkueet joilla on enemmän pisteitä, ovat (yllätys, yllätys) tehneet maaleja aika lailla. Puolustuspää olisi siis kunnossa, kun tilastoja katsoo, mutta kun ne maalinsylkijät loistavat poissaolollaan erityisesti keskikentältä.

Kaikki ennakolta kovemmat maat ovat edelleen taulukossa edellä. Valitettavasti. Melko paljon riippuu siitä, miten Puola ja Portugali pelaavat jatkossa. Jomman kumman täytyisi epäonnistua noin yleisesti ja toisen tai molempien piestä Serbiaa huolella.
bedlam

Re: Futiksen kaksoismaaottelu

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Pelaa ite paremmin!

No onhan tuo totta, mutta kyllä pistemenetyksiä tulee kärkimaillekin vielä. Kotipelit pitää nyt hoitaa, siitä lähetään.
Viimeksi muokannut bedlam, 06.06.2007 23:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pyry-Matias

Re: Futiksen kaksoismaaottelu

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Veljen kanssa just yhteen ääneen todettiin, että tällä hetkellä Suomella on selvästi vaatimattomin porukka kasassa pitkään aikaan. Suomen tämän hetken paras pelaaja, Hyypiä, on Puulin penkkimies. Tämä on karu fakta, joka samalla tekee suurta oikeutta Belgiankin päihittämiselle. On kyse joukkuepelistä, mutta realiteetit, ne realiteetit.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18748
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Futiksen kaksoismaaottelu

Viesti Kirjoittaja Niba »

Jr. Jeremenko rakasti pelissä useaan tteeseen niin voimallisesti palloa, ettei sitä meinannut lainata kuin veljelleen, jos hänellekään? Heti kun suomi meni johtoon alkoi varmistelu.. Noh kiitos voidaan osaltaan antaan stadikan huuhkajalle, joka karkoitti peliajatuksen belkien päästä paremmin kuin wanhan naistentansseissa yli-ikäinen lady.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin