Sohvaperunaosasto

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Sohvaperunaosasto

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Urheiluosasto ärsyttää mua, joten tänne voi kaikki listata löhöämiset (kumpi kylki?), tekemättä jättämiset, telkkumaratonit, koneella nyhjöttämiset ja kaikenlaiset laiskottelut työajalla. Eikä unohdeta myöskään oikeaa ruokavaliota!

Tänään löhöilin töiden jälkeen sängyllä lukemassa ja söin karkkia. Nyt olen tunnin-pari nyhjöttänyt tässä koneella ja menen seuraavaksi löhöämään ja lukemaan sänkyyn. Ohjelmassa on vielä vähän telkkaria ja ehkä muutama jakso Lostia. Telkkarin ja Lostin aikana aattelin vetää karkkia oikein kunnolla.
BettyB.

Re: Sohvaperunaosasto

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Mä olen lomalla, joten kuulunen tähän osastoon. En muuten koskaan makaa sohvalla vaan nyhjötän aina yhdessä melko pienessä nojatuolissa. En vaan osaa olla liian relaxed!
Mutta tänään siis kävin ensin nautinnollisesti ravintolassa lounaalla, sen jälkeen leffassa ja loppuillan olen syönyt, katsonut telkkaria ja xättinyt, kaikki tämä siinä samaisessa nojatuolissa! Taidan vielä jopa sortua yhteen jäätelöön! Aaaahhhh...!
Mulli75

Re: Sohvaperunaosasto

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Aamuni alkaa sillä että ajan autolla töihin n. 4,1 km vaikka voisin mennä pyörällä tai julkisilla. Töissä nostan jalat pöydälle ilmastoidun tornin ylimmässä kerroksessa. Kirjoitan EKA TPK..., katselen ulos isoista ikkunoista ja osoittelen sormella ulkona liikkuvia, saatanpa soittaa ulkona tupakalla oleville kavereilleni ja sanoa tupakat sammuu ja töihin sieltä. Jos ei kiinnosta katsella ulos suljen kaihtimet ja laitan musiikin soimaan isommalle. Kysyn isoon ääneen onko kukaan alhaalla keittänyt kahvia niin kuin itsekin olisin voinut tehdä sen, käyn hakemassa kahvia. Tiedän milloin voi ja kannattaa laiskotella töissä. Kotia kun tulen asetan läppärin lattialle sängyn päähän asettaudun mahalleen sänkyyn ja aloitan surffailun netissä. Samalla saattaa upota kipollinen jäätelöä, pullollinen lonkkua tai siideriä. Jos asettaudun pöytätietokoneen ääreen siinä samalla syön jotain. Tietenkin kaukosäädin käden ulottuvilla ohjaamassa valoja, tv:tä ym. kodin viihde-elektroniikkaa.
Bliss

Re: Sohvaperunaosasto

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Olen puolikasista asti löhönnyt sohvalla surffaillen telkkukanavalta toiselle. Samalla kyllä ompelin yhteen kesämekkoon uudet napit, kaksiin housuihin irronneita nappeja sekä korjasin yhdet farkut ja söin viisi porkkanaa.
Nyt istuin koneelle OIKEASTI lukemaan sähköpostit, mutta eksyinkin tänne :oops:
Kohta siirryn takaisin sohvalle ja jatkan kanavasurffailua, kunnes maikkarilta alkaa Bones. Samalla ajattelin näpertää mun puolivalmiin keittiön pitsiverhon kanssa. Virkaten siis.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sohvaperunaosasto

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Tänään olen nukkunut päiväunet, roikkunut tässä koneella, katsonut CSI:n ja syönyt samalla jätskiä ja suklaata. Seuraavaksi kudon Lostin seuraavan jakson tahtiin.
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Sohvaperunaosasto

Viesti Kirjoittaja par-sky »

tänään en siivonnut enkä pessyt pyykkiä vaikka niin suunnittelinkin. pönötin sohvalla ja luin kemiaa. myöhemmin päivällä laulelin pontikasta.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23502
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Sohvaperunaosasto

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Istun 7,5h töissä tietokoneen ääressä. Loppuajan istun kotona tietokoneen ääressä vaikka remontti kusee selän takana.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
William Munny

Re: Sohvaperunaosasto

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Lolita kirjoitti:Urheiluosasto ärsyttää mua...
Kun tämä vitutuskäyrän yllättävä exponentiaalinen nousu osuu hämmästyttävän tarkalleen yksiin jumppaketjuun lataamieni kommenttien kanssa yksiin, niin haluan herrasmiehenä keventää taakkaasi toteamalla, että minä kuitenkin vain ja ainoastaan pimppaan pers... nettipersoonaani.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sohvaperunaosasto

Viesti Kirjoittaja Lolita »

William Munny kirjoitti:Kun tämä vitutuskäyrän yllättävä exponentiaalinen nousu osuu hämmästyttävän tarkalleen yksiin jumppaketjuun lataamieni kommenttien kanssa yksiin
:shock:

Ei mun ärsytys ole henkilöitynyttä, mä en kovin usein edes auo sitä ketjua. Oma laiskuus ja vetelyys tässä taitaa olla taustalla.
William Munny

Re: Sohvaperunaosasto

Viesti Kirjoittaja William Munny »

Lolita kirjoitti::shock:
Olen siis alkanut e-vainoharhaiseksi. Merkitsen tuon nettipersoonani uusiin piirteisiin, menee kaiketi vikalistalle.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Sohvaperunaosasto

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Lupaan vain jumittaa tämän päivän.
Otan takas viimeöiset [takaa]ajot.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
William Munny

Re: Sohvaperunaosasto

Viesti Kirjoittaja William Munny »

syttiK kirjoitti:Otan takas viimeöiset [takaa]ajot.
Mulla alkoi jo ajatukset laukkaamaan villistä [takaa]ajosta kunnes huomasin viikonpäiväketjusta, että ajossa olikin auto. Ajatuksenjuoksusta huomaa että on perjantai.

Aiheesta; lupaan tänään pyöräilyn jälkeen laiskotella.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Sohvaperunaosasto

Viesti Kirjoittaja syttiK »

William Munny kirjoitti:
syttiK kirjoitti:Otan takas viimeöiset [takaa]ajot.
Mulla alkoi jo ajatukset laukkaamaan villistä [takaa]ajosta kunnes huomasin viikonpäiväketjusta, että ajossa olikin auto. Ajatuksenjuoksusta huomaa että on perjantai.
IhQ. Autoon en tuossa mielessä hetkeen koske, mut ne poliisit skarppas kummasti matkaa tuol öisellä maantiellä 8)

On muuten oikeesti ihan sukasta eka varoa poroja.. Ja kun niiltä leveysasteilta päästään, niin saa alkaa varomaan hirviä. Muistutuksia taas ihmisen kuolevaisuudesta.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Stinky

Re: Sohvaperunaosasto

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Eilen töistä kotiin päästyäni otin 1, 5 h päiväunet, kävin suihkussa ja söin. Loppuillan makasin sohvalla mässyttäen persikkasorbettia ja kaurakeksejä, lukien Patricia Cornwellia ja sivusilmällä kattoen sinkkuelämää ja sen jälkeen CSI:ta. ♥
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8603
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Sohvaperunaosasto

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Stinky kirjoitti:Eilen töistä kotiin päästyäni otin 1, 5 h päiväunet, kävin suihkussa ja söin. Loppuillan makasin sohvalla mässyttäen persikkasorbettia ja kaurakeksejä, lukien Patricia Cornwellia ja sivusilmällä kattoen sinkkuelämää ja sen jälkeen CSI:ta. ♥
Ammattilaisen suoritus! Mä kadehdin.
Stinky

Re: Sohvaperunaosasto

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Lolita kirjoitti:
Stinky kirjoitti:Eilen töistä kotiin päästyäni otin 1, 5 h päiväunet, kävin suihkussa ja söin. Loppuillan makasin sohvalla mässyttäen persikkasorbettia ja kaurakeksejä, lukien Patricia Cornwellia ja sivusilmällä kattoen sinkkuelämää ja sen jälkeen CSI:ta. ♥
Ammattilaisen suoritus! Mä kadehdin.
Mäkin olen ylpeä ittestäni. Lähiaikoina vasta oppinut tuon jalon taidon, että ei ole pakko koko ajan puuhastella, siivota ja puunata kotona. (tänään kyllä imuroitava tai pölypallot valtaa koko kämpän :oops:)
Avatar
Razormaid
Kitinän uhri
Viestit: 936
Liittynyt: 27.05.2006 20:13
Paikkakunta: pöydän alla

Re: Sohvaperunaosasto

Viesti Kirjoittaja Razormaid »

Heräsin yhdeksältä ja hain loppuviikon sairaslomaa flunssaan, jonka sain työpaikan ylitehokkaasta ilmastoinnista. Kotiin päästyäni menin nukkumaan ja soitin illalla herätessäni kavereille että ostaisivat ruokaa. Sitten olen tuijotellut musiikkivideoita koneelta ja syönyt keksejä.
I raise my hands to heaven of curiosity, I don't know what to ask for, What has it got for me?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sohvaperunaosasto

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Joo musavideoita täälläkin ja death metalia koneelta ja turhanpäivästä keskustelupalstojen selailua ja sättäilyä (äitin kanssa) ja puhelimessa jauhamista ja syömistä (liikaa) ja kirjan lukemista. Koko kaunis päivä sisällä sitten töistä saapumisen.
Elukka

Re: Sohvaperunaosasto

Viesti Kirjoittaja Elukka »

Toissapäivänä rötkötin useamman tunnin emännän selkähierontatuolissa ryystämässä huonoa siideriä ja nauttimassa hyvästä leffasta. 8)
Edith

Re: Sohvaperunaosasto

Viesti Kirjoittaja Edith »

Makoilin eilen illalla uimarannalla, söin makkaran ja join kaksi alkoholitonta olutta.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Sohvaperunaosasto

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Edith kirjoitti:Makoilin eilen illalla uimarannalla, söin makkaran ja join kaksi alkoholitonta olutta.
Ei toi ole soffaperunointia!! Pääsit sentään ulos!
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sohvaperunaosasto

Viesti Kirjoittaja Elppis »

Mä tein eilen sankariliikkeen!

Ruokana kinkkukiusausta. Syötiin, jostain syystä 200 astetta x 60min ei riittänyt koko sapuskan täydelliseen kypsennykseen, joten pistin loput (otettiin jo kunnon annokset, nälkäinen ei kypsyyttä tarkista!) vielä vähäksi aikaa kypsentymään että saisin tänään evääksi. Noin kahden tunnin jälkeen mies sanoi että "sulla on uuni päällä". Oli niin hyvä asento sohvalla etten muistanut koko pirun sapuskaa. Tosi hyvin ruskettunutta etten sanois :P Roskiin meni sekin safka.

Parasta on muuten se, että miehen käsi on liian iso Pringles- tuubiin :D Arvatkaa kuka saa aina "annostella" kuinka paljon mä syön, ja kuinka paljon mies syö. Reilua.
The great club outshines the individual, always and forever.
Edith

Re: Sohvaperunaosasto

Viesti Kirjoittaja Edith »

irmelianneli kirjoitti:
Edith kirjoitti:Makoilin eilen illalla uimarannalla, söin makkaran ja join kaksi alkoholitonta olutta.
Ei toi ole soffaperunointia!! Pääsit sentään ulos!
Syrjintää. Pitääkö mun perustaa oma "Makoilin uimarannalla, söin makkaran ja join kaksi alkoholitonta olutta" -ketju?
Avatar
par-sky
Kitisijä
Viestit: 2445
Liittynyt: 14.09.2005 17:11
Paikkakunta: Hämpton

Re: Sohvaperunaosasto

Viesti Kirjoittaja par-sky »

tänään röhnötin sohvalla, lueskelin ja söin suklaata.
Me transmitte sursum, Caledoni!
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: Sohvaperunaosasto

Viesti Kirjoittaja swirl »

Lauantaina hankitusta raitisilmamyrkytyksestä johtuen päätin viettää eilisen päivän kotosalla sohva-tietokoneakselilla. Kauppaan poikkesin hakemaan pöntöllisen Fish Foodia, jonka lapoin naamaani sohvalla rötköttäen. All hail Ben & Jerry!
Vastaa Viestiin