Jere ja prosenttijuomat

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.

Jere ja viuna

raittiina koko kauden
3
10%
retkahtaa
28
90%
 
Ääniä yhteensä: 31

Pyry-Matias

Jere ja prosenttijuomat

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Taisi olla tuore Aamulehti, jossa oli yleisökysely siitä, kestääkö Karalahden raittius koko raskaan kauden? Täällä on muutama tyyppi, joilla on varmasti mielipide asiaan, ja kaikki muutkin tietenkin saavat äänestää. Itse tuomitsen Jeren "tempauksen" itsepetoksena 8)

Elämme jännittäviä aikoja...
Bhven

Re: Jere ja prosenttijuomat

Viesti Kirjoittaja Bhven »

Aivan höpöä. Hyvä jos kaksi vuorokautta kestää ilman huumehia.
Rouva Pupu

Re: Jere ja prosenttijuomat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Retkahtanee. Panisin silti. NUuh.
PerttiMakimaa

Re: Jere ja prosenttijuomat

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Kestää, kestää... :twisted:
William Somerset

Re: Jere ja prosenttijuomat

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Mulla ei ole tarkempaa tietoa taustoista. Eli esimerkiksi mitä Jere on tehnyt kesän ja mikä on päivän kunto. Kesän tekemiset kertoisivat omaa kieltään kaverin motiivista valmistautua kauteen ja sitä kautta se kertoisi siitä miten tosissaan kaveri on viemässä oman tervehtymisensä prosessia eteenpäin. Haastatteluista mulla jäi pahasti sellainen päättämättömyyden tunne. Joka toisessa lauseessa tuli ”kaikki on mahdollista” – NHL:ää myöden. Olisin kaivannut selkeää tavoitteiden asettelua ja päättäväisyyden osoittamista niiden tavoitteiden saavuttamiseksi. Elän julkisuudenkuvan varassa – kabineteissa voi Jeren setti olla toisenlainen. Mutta julkisuudessa esitetyn perusteella tuomitsen Jeren looseriksi. Ei pysy kaverin kasetti kasassa sitten millään. Jollain turneella pääkaupunkiseudulle tapahtuu notkahdus, kun palaa vanhaan ympäristöön vanhojen kavereiden lähelle. Silloin riittää hyvän ystävän tekstiviesti; ”Lähe Jermu yhelle matsin jälkeen”. Ja niin karkasi Jermulta Tuntsa näpeistä…

Satuin tossa salille samaan aikaan kun NHL:n parhaimmaksi puolustavaksi hyökkääjäksi pari kertaa rankattu Jere Lehtinen. Sitä treeniä oli ilo seurata sivusilmällä. Jos Jermu vetelis samaan tahtiin, niin vois huoletta todeta että nyt heppu keskittyy olennaiseen. Mutta kuten sanoin – en tiedä onko, voi olla että onkin ja jos näin on, niin erittäin hyvä. Toivon toki Jermulle hyvää ja voimia lopettaa se ikuinen sössiminen. Kasvaa aikuiseksi ja ottaa vastuuta tekemisistään.
Geetzu

Re: Jere ja prosenttijuomat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

En oo kerenny penkoa nettiä, oliks tän uuden työnantajan ehdot yhtä kovat kuin rapakon takana eli saiko saunakaljan ottaa vaiko ei? Absolutismiin en usko tulevalla kaudella, isompaan julkisuuteen asti nousevaan repsahdukseen en myöskään. Luulen, että Jere lisäks paukuttaa Kärppien yv-maaleista IFK:ta vastaan reilut puolet.
Avatar
Lolita
Kitisijä
Viestit: 8602
Liittynyt: 14.08.2005 18:46
Paikkakunta: Vantaa

Re: Jere ja prosenttijuomat

Viesti Kirjoittaja Lolita »

Harva sitä raitistuu kerralla ilman repsahduksia. Se myös Jerelle suotakoot.
“Outside of a dog a book is a man’s best friend, inside of a dog it’s too dark to read” - Groucho Marx
BettyB.

Re: Jere ja prosenttijuomat

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Miten olis Pupunen ja Geetzu, jos lähdettäis vaikka vuoroviikoin Ouluun pitämää Jere erossa viinasta? Mä kyllä luulen et meiltä saattais keinot löytyä... Vähän sillee niinq isänmaan puolesta, tjtn!
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Jere ja prosenttijuomat

Viesti Kirjoittaja aasi »

Geetzu kirjoitti:En oo kerenny penkoa nettiä, oliks tän uuden työnantajan ehdot yhtä kovat kuin rapakon takana eli saiko saunakaljan ottaa vaiko ei?
Kai sitä saunakaljan saa ottaa, mutta kuten Nykäsen Masa on aikoinaan todennut: "En suosittele antabusta kenellekään. Sen kanssa tulee ryypätessä ihan kammottava olo."
Tasan ei mene muumit kanootissa.
William Somerset

Re: Jere ja prosenttijuomat

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Lolita kirjoitti:Harva sitä raitistuu kerralla ilman repsahduksia. Se myös Jerelle suotakoot.
Mä vähän pelkään, että tuo ei ole Jerelle sopiva tie. Jeren kohdalla pätee ehkä enemmänkin; ”Harva sitä raitistuu repsahdusten kautta”.

Ei oikein sovi repsahdukset huippu-urheiluun. NHL:ssä esimerkiksi repsahduksesta lähdet saman tien hoito-ohjelmaan ja jos se ei oikein luonnistu, niin siihen loppui pelit. Kuten Jermullekin kävi. Eikös Junnolla ollut selkeä pykälä, että ei repsahduksia? Kerrasta poikki. Se on itsensä ja joukkueensa pettämistä jo siinä vaiheessa että ei ilmesty harjoituksiin viinan takia tai että ilmestyy harjoituksiin krapulassa (puhumattakaan työnantajasta, yhteistyökumppaneista, faneista...). Repsahdelkoot sitten kun pelit on ohi. Silloin ei petä kuin läheisiään.

No yhtä kaikki. Junno otti tietoisen riskin jossa varmaan painoivat jopa pelilliset asiat, mutta ehkä kuitenkin vain raha.
Rouva Pupu

Re: Jere ja prosenttijuomat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

BettyB. kirjoitti:Miten olis Pupunen ja Geetzu, jos lähdettäis vaikka vuoroviikoin Ouluun pitämää Jere erossa viinasta? Mä kyllä luulen et meiltä saattais keinot löytyä... Vähän sillee niinq isänmaan puolesta, tjtn!
Siis hei käy. Pitää kysyä isännältä lupa, mutta eikähän se heru. Kyseessä on seNtään hyväntekeväisyys tai jotain!
BettyB.

Re: Jere ja prosenttijuomat

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

Rouva Pupu kirjoitti:Siis hei käy. Pitää kysyä isännältä lupa, mutta eikähän se heru. Kyseessä on seNtään hyväntekeväisyys tai jotain!
Mä arvasin et suhun voi luottaa!!
Geetzu

Re: Jere ja prosenttijuomat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Karmeelta tuntuu tunnustaa... Mä oon jotenkin päässy jo Jerestä yli. :?
Lupaan olla paikalla kun JRuutu romahtaa!
Rouva Pupu

Re: Jere ja prosenttijuomat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Mä en kyl kekkaa kuka vois korvata Jeren. Pitäis nähdä livenä enemmän pelaajia. Koivut on ihan out. Saku ei ole seksy, Mikolla on "puutteensa" ja N. Kapanen on niin lyhyt, että melkein tyrmäsin sen tisseilläni. Muita mä en olekaan nähnyt ja kuvat ei sytytä.
Pyry-Matias

Re: Jere ja prosenttijuomat

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Rouva Pupu kirjoitti:Mä en kyl kekkaa kuka vois korvata Jeren. Pitäis nähdä livenä enemmän pelaajia. Koivut on ihan out. Saku ei ole seksy, Mikolla on "puutteensa" ja N. Kapanen on niin lyhyt, että melkein tyrmäsin sen tisseilläni. Muita mä en olekaan nähnyt ja kuvat ei sytytä.
Ihanan cosmomaista rönsyilyä. Miksi lapilla ei ole tähän kontribuutiotaan? Monesti miettinyt minkälainen muija Jerellä oikein on? Miten se jaksaa katsella äijänsä sekoiluja? Raha, raha, raha....
Rouva Pupu

Re: Jere ja prosenttijuomat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pyry-Matias kirjoitti: Ihanan cosmomaista rönsyilyä. Miksi lapilla ei ole tähän kontribuutiotaan? Monesti miettinyt minkälainen muija Jerellä oikein on? Miten se jaksaa katsella äijänsä sekoiluja? Raha, raha, raha....
Olet vaan kateellinen kun Jere vie sun naiset, kaikki. Äijä lukee cosmoa, ihanan herttasta ;)
William Somerset

Re: Jere ja prosenttijuomat

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Rouva Pupu kirjoitti:Mä en kyl kekkaa kuka vois korvata Jeren... Saku ei ole seksy...
Eikäkö mä en vaan joskus ymmärrä teitä hamekansan edustajia, nootta mikä se nyt oikeasti on se juttu joka saa pikkuhousut kastumaan. Siitähän nyt kuitenkin on lähdettävä, että Jere on alkoholiriippuvainen alisuorittaja, suoraan sanottuna luuseri, jos nyt verrataan esimerkiksi mainitsemaasi Saku Koivuun. Saku taas on todistetusti menestyvä, vahvalla tahdolla varustettu johtajatyyppi. Isommin en ala kaveria nyt kehumaan, mutta mainittakoon tämä seikka joka on suomessa jäänyt vähäisemmälle huomiolle. On jokseenkin epätavallista että Montrealin kaltaisen perinteikkään kiekkokaupungin joukkueen kapteenina häärää joku muu kuin Kanadan ranskalainen pelimanne. Mutta se nyt on jo ennenkuulumatonta että virkaa hoitaa eurooppalainen. Eurooppalaisessa kaverissa joka siihen tehtävään pääsee, täytyy olla jotain todella merkillistä ja suurenmoista. Vastakkainasettelussa on siis todistettu renttu ja todistettu menestyjä. Ja pesää saa; renttu. En jummarra.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Jere ja prosenttijuomat

Viesti Kirjoittaja huima »

William Somerset kirjoitti:En jummarra.
Naisia ei voi ymmärtää.
Geetzu

Re: Jere ja prosenttijuomat

Viesti Kirjoittaja Geetzu »

^ Se on se ulkonäkö. Koivua vähempikomeaa lätkänpelaajaa saa hakea kaukaa (Turusta).
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6685
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Jere ja prosenttijuomat

Viesti Kirjoittaja aasi »

Ainiin, bongasin Jeren paikallisesta marketista viikonloppuna! Näytti selvältä..
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Rouva Pupu

Re: Jere ja prosenttijuomat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

William Somerset kirjoitti: Eikäkö mä en vaan joskus ymmärrä teitä hamekansan edustajia
Mä taas en ymmärrä kuinka monta kertaa se pitää miehille sanoa. Ulkonäkö, ei sen enempää eikä vähempää. PaNtava on paNtava. Siitä ei yli eikä ali pääse. Saku voi sopia suhteeseen, lapsen isäksi, asuntolaina kumppaniksi, mutta Jere sopii vällyjen väliin, hikisiin erotiikkakeimeihin. Ja erotiikkakeimit mulla vaan mielessä on. Siksi.
William Somerset

Re: Jere ja prosenttijuomat

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

aasi kirjoitti:Näytti selvältä..
Bollocks!! Se on oppinu feikkaamaan ettei jää kiinni. Kaljaa kuitenkin osti ainakin pari sixpäckiä. Näkeehän sen jo naamasta että kalja maistuu.
Vihtahousu

Re: Jere ja prosenttijuomat

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Täytyypi myöntää että Jermu "menetettiin" parhaaseen mahdolliseen vaihtoehdolla olleeseen SM-liigaseuraan, toivottavasti ei rankaise entistä seuraansa liian rankasti :D

Ja en kyllä usko Jermun pystyvän täyteen absolutismiin, toivon kuitenkin parasta Oulun suunnalle.
William Somerset

Re: Jere ja prosenttijuomat

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

Rouva Pupu kirjoitti:Ulkonäkö, ei sen enempää eikä vähempää.
Toinen ulkoisesti urheilullinen ja toinen alkoholista pöhöttönyt?! Uskon uskon, en vain ymmärrä.
Rouva Pupu

Re: Jere ja prosenttijuomat

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

William Somerset kirjoitti: Toinen ulkoisesti urheilullinen ja toinen alkoholista pöhöttönyt?! Uskon uskon, en vain ymmärrä.
Katsos, ei sitä pöhötystä näin kaukaa näe (harmi!). Urheilullisuus nyt ei ole sama kuin håtteus. Saku menis paperipussi päässä, mutta en jaksa nähdä vaivaa. Jere on miehille punainen vaate, sen kuulee ja näkee. En vain ymmärrä ;).
Vastaa Viestiin