Osakan MM

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Mulli75

Re: Osakan MM

Viesti Kirjoittaja Mulli75 »

Ai nekö olikin Osakan kisat joita katsoin televisiosta tänään.

Täytyy varmaan katsoa jos muistaa ja aikaa jää.
Tix

Re: Osakan MM

Viesti Kirjoittaja Tix »

ninnithequeen kirjoitti:14:40 Tarvainen naisten keihään finaalissa.
Kannattiko odottaa? Huh huh.
ninnithequeen

Re: Osakan MM

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tix kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:14:40 Tarvainen naisten keihään finaalissa.
Kannattiko odottaa? Huh huh.
No sanos muuta...

Tietysti oli odotuksia, kun se oli karsinnan kolmas.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Osakan MM

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Kuka on suosikkinne? Mulla on toki Carolina Kluft ykkonen ja Allyson Felix loistava kakkonen ja Jelena Isinbayeva kolmonen. Hänessä on sähköä myös seksuaalisesti mielettömästi jostain syystä. Carolinassa ei niinkään, mutta hän on muuten ykkönen!

Suomalaisista olisi ollut Mikaela mutku ei päästetty kisoihin.

Miehissä pidän arvossa 10-ottelijoita ja mustien liike on silmiä hivelevää aina. Voi kun valkoihoiset ottaisivat oppia mm. kävelystä. Se on mustilla niin paljon rennompaa.

Miehistä suosikkini olisi ollut Christian Olsson, mutku loukkantui niin sitten Tyson Gay on mahtava juoksija ja hyvä ihminen muutenkin.

IHAN mennyt elämänrytmi sekaisin kun US-open Tennis tulee vielä samaan aikaan. En teeveetä katsonut koko kesänä juuri yhtään ja nyt on yhtäkkii näin kamalasti.

Hieno ilma Hesassa. Josko tää lähtee torille katsomaan ty.. tyrskyjä Suomenlahden!

Eilinen ilotulitus sujui rauhallisesti, minäkin selvitin ratsian "sukkana". Ei pysäytetty. Olin siis ihan luuseri, heh.

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Pyry-Matias

Re: Osakan MM

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Mä oon vissiin kuronut kärkeä kiinni ihan kelvollisesti viime päivinä. Tos on vielä päätöspäivän lukuisat loppukilpailut jäljellä, ja ois ihan niinku realismii, et voisin olla hopeella firman Osaka-veikkauksessa. Tämä päivä meni kyl ihan tuubiin, olin niinku käsikirjoittaja ja Urheiluruudun toimituspäällikkö 8)
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23439
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Osakan MM

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Aika kisaa ne kiskoo keihäässä.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Osakan MM

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Bluntly kirjoitti:Aika kisaa ne kiskoo keihäässä.
Jumbe...toi Thorkildssen on TANKEROUS man tosiaan!

Kevyesti ja rennosti ne heitot onnistuu vaikka Thorkildssen kyllä veti kaikella voimalla, mut putkeen!

Järvenpää tekee "suomalaista" parastaikaa, paita kiristää.

Pitkämäki teki ihmeheiton. KUINKA VOI noin kamalan korkea olla noin kamalan pitkä.

MÄÄÄÄ kun lyön golfpalloa ja lähtee korkealle myös tippuu korkealta nopeesti alas...ja tavallisesti väyläbunkkeriin silloin, pah!

Määää ennustin jo Pitkämäelle voittoa.

Wirkkala äkkiä hotellihuoneeseen ja sitten turistina altaalle tummat lasit päähän, ääh...

SA
keihästää mieluusti
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Googlebot

Re: Osakan MM

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Suvinen kirjoitti:Aika ihQ miäs tuo Pitkämäki. Panisin!!! :h:
Pitkämäki onkin sähköinsinööri, ja nehän ovatkin tunnetusti aika ihkuja hoddiksia jotka pursuavat eläimellistä zegzuaalienergyy. :h: :h: :h:
Rouva Pupu

Re: Osakan MM

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Googlebot kirjoitti:Pitkämäki onkin sähköinsinööri, ja nehän ovatkin tunnetusti aika ihkuja hoddiksia jotka pursuavat eläimellistä zegzuaalienergyy. :h: :h: :h:
Niin ne oNkin :h: Paittee Pitkämäki. Äiti kyyl panis, kuulemma.
Chap

Re: Osakan MM

Viesti Kirjoittaja Chap »

Suvinen kirjoitti:Pee Äs. Panisin myös Thorkildseniä, vaikkei se olekaan sähköinsinööri.
Tämä kertoo siitä, että tunnet vetoa kaikenlaiseen turskaan.
ninnithequeen

Re: Osakan MM

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Suvinen kirjoitti: Pee Äs. Panisin myös Thorkildseniä, vaikkei se olekaan sähköinsinööri.
Just. Tinttitukat on in?
Smailer

Re: Osakan MM

Viesti Kirjoittaja Smailer »

del
Viimeksi muokannut Smailer, 07.09.2007 7:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Osakan MM

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Suvinen kirjoitti:
Googlebot kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Aika ihQ miäs tuo Pitkämäki. Panisin!!! :h:
Pitkämäki onkin sähköinsinööri, ja nehän ovatkin tunnetusti aika ihkuja hoddiksia jotka pursuavat eläimellistä zegzuaalienergyy. :h: :h: :h:
Vain silloin jos sattuvat myös heittämään keppiä liki sata metriä! :h: :h: :h: :h: :h: :h:

Pee Äs. Panisin myös Thorkildseniä, vaikkei se olekaan sähköinsinööri.
Yöksss. :stfu: Mutta tämä kuulostaa silti hyvältä, koska selkeästi Suvinen tarvitsee opastusta seksuaalisuuden alalla. Näin aluksi voin kertoa, että VAIN mies panee hevoskullillaan naista jalkojen välissä olevaan lääketieteen latinasanaston termiin eli riemurasiaan ja silloin mies vain sanoo että puuuh. Ja VAIN mies sanoo ennen nukahtamistaan tullessaan nukkumaan pikasuihkun jälkeen, että "panisin" huomenna uudestaan!

Harjoittelu on paikallaan. Laaditaanko oppisuunnitelma? Olen itse personal trainerisi tietenkin.

Stadin SE

SA
Stadinarska. Kussakin kuussa eriniminen.
Googlebot

Re: Osakan MM

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Chap kirjoitti:
Suvinen kirjoitti:Pee Äs. Panisin myös Thorkildseniä, vaikkei se olekaan sähköinsinööri.
Tämä kertoo siitä, että tunnet vetoa kaikenlaiseen turskaan.
:h: :h: :h: eiku :rofl: :rofl: :rofl:
Vastaa Viestiin