Kwari - ansaitse rahaa ampumalla muita netissä

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Googlebot

Kwari - ansaitse rahaa ampumalla muita netissä

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

Nyt on kaikille nettipokeriin kyllästyneille tullut online-FPS peliä jossa voi voittaa (tai hävitä) oikeaa rahaa sen mukaan miten hyvin pelaa muita vastaan.

http://blog.wired.com/games/2007/08/ear ... for-k.html

http://www.kwari.com/

Kuulostaa ihan hyvältä idealta koska toisin kuin nettipokerissa, tässä puhtaalla taidolla on paljon suurempi merkitys. Uskaltaisikohan joskus kokeilla? Xiittaus saa ihan uusia muotoja.
Sheetlord

Re: Kwari - ansaitse rahaa ampumalla muita netissä

Viesti Kirjoittaja Sheetlord »

Mua mietityttää tuossa lähinnä tuo "voittorahat voi nostaa koska tahansa oikeasta pankista". Kokemuksen mukaan internet-rahan kotiuttaminen voi olla aika työlästä - ja ennen kaikkea kallista. Yllättyisin, jos 100 Frag-voittodollarista olisi omalle tilille tullessä jäljellä enemmän kuin 20-30.
bedlam

Re: Kwari - ansaitse rahaa ampumalla muita netissä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kun lukee ketjua ilman, että on kirjautunut sisään, niin edellisen viestin kohdalla lukee että "Sheetlord on norattu". Pystyyks täälä nykyään laittamaan itse eston, ettei sisäänkirjautumattomat näe viestejä vai mikä tää juttu on?

edit: no nyt se näytti viestin uloskirjautuneenakin. Bugaa, bugaa!
Avatar
Kimmen
Kitinän uhri
Viestit: 951
Liittynyt: 02.09.2005 22:01

Re: Kwari - ansaitse rahaa ampumalla muita netissä

Viesti Kirjoittaja Kimmen »

bedlam kirjoitti:Kun lukee ketjua ilman, että on kirjautunut sisään, niin edellisen viestin kohdalla lukee että "Sheetlord on norattu".
Sama vika.
Älä löi! En ole hurrit!
Googlebot

Re: Kwari - ansaitse rahaa ampumalla muita netissä

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

bedlam kirjoitti:Kun lukee ketjua ilman, että on kirjautunut sisään, niin edellisen viestin kohdalla lukee että "Sheetlord on norattu". Pystyyks täälä nykyään laittamaan itse eston, ettei sisäänkirjautumattomat näe viestejä vai mikä tää juttu on?

edit: no nyt se näytti viestin uloskirjautuneenakin. Bugaa, bugaa!
Ihmettelin Bioshock-keskustelussa miksi Sivustahuutaja kirjoittaa jokaiseen viestiinsä "Sivustahuutaja on norattu".

En ole vielä kertaakaan norannut ketään, mutta ilmeisesti Kitinä tekee sen nyt puolestani ihan umpimähkäisesti?
Vastaa Viestiin