Viimeisin kosmetiikkalöytösi

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Rahkapussi

Viimeisin kosmetiikkalöytösi

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Viimeisin uutuus, johon tykästyin, on mineraalipuuteri. Sen avulla saa luonnollisen mattaihon tukkimatta ihohuokosia. Ainekset tulevat suoraan luonnosta ja sopivat hajustamattomina allergisille sekä muuten herkkäihoisille. Ensimmäisen näytteen sain kauneusalan aikakausilehdessä työskentelevältä toimittajaystävältäni, merkki oli Youngblood. Miinuksena oli kova hinta. Nyt L'oreal ja Isadora ovat tuoneet markkinoille omat kohtuuhintaiset mineraalipuuterinsa. L'Orealin puuterissa on jopa allergia- ja astmaliiton suositus. Mineraalimeikkisarjoja löytyy muitakin, mm. Jane Iredale.

Lisäksi suosittelen Dr. Hauschkan ruusuvoidetta. Tasoittaa ja kaunistaa ihoa, lisäksi miellyttävä ruusuöljyn tuoksu piristää mieltä. Jopa minä, kosketusallerginen hajusteille siedän aromaattisten öljyjen tuoksuja oirehtimatta.
http://www.itubiodyn.fi/drhauschka/

Hieman heidän kauneusohjelmansa (kosteus- ja hoitovoiteet korvataan yöllä ampulleilla) ihmetyttää, onko kenelläkään kokemusta sen toimivuudesta?
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Viimeisin kosmetiikkalöytösi

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Vaola kirjoitti:Neutrogenan Visibly Clear daily scrub, joka kuorii ihoa OIKEASTI hellästi.


Täält löytyy kans toi, tykkään! Saa tosin nähä kui pitkälle pystyy käyttää ilman, et on ku hiekkapaprua.

Pystytsä muuten käyttää tota päivittäin?
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
chevilyn

Re: Viimeisin kosmetiikkalöytösi

Viesti Kirjoittaja chevilyn »

Dr. Hauschkan kasvoöljy vaikuttaisi olevan hyvä.
Googlebot

Re: Viimeisin kosmetiikkalöytösi

Viesti Kirjoittaja Googlebot »

syttiK kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Neutrogenan Visibly Clear daily scrub, joka kuorii ihoa OIKEASTI hellästi.

Täält löytyy kans toi, tykkään! Saa tosin nähä kui pitkälle pystyy käyttää ilman, et on ku hiekkapaprua.
Mihin tuollaista tarvitaan, ja miksi vain naisten iho tuntuu tarvitsevan sitä (kuorintaa)?

Sain aikoinaan eräältä naiselta lahjaksi jotain L'Orealin "miesten" silmänympärys- ja kosteusvoiteita pari purkkia. Ovat edelleen avaamattomina peilikaapissa, mutta pitäisi ilmeisesti hankkiutua niistä kokonaan eroon ettei joskus mahdollisesti kämpälleni eksyvä naispuolinen henkilö luule minua ihan homoksi nuuskiessaan kaappien sisältöä.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Viimeisin kosmetiikkalöytösi

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Googlebot kirjoitti:
syttiK kirjoitti:
Vaola kirjoitti:Neutrogenan Visibly Clear daily scrub, joka kuorii ihoa OIKEASTI hellästi.

Täält löytyy kans toi, tykkään! Saa tosin nähä kui pitkälle pystyy käyttää ilman, et on ku hiekkapaprua.
Mihin tuollaista tarvitaan, ja miksi vain naisten iho tuntuu tarvitsevan sitä (kuorintaa)?

Sain aikoinaan eräältä naiselta lahjaksi jotain L'Orealin "miesten" silmänympärys- ja kosteusvoiteita pari purkkia. Ovat edelleen avaamattomina peilikaapissa, mutta pitäisi ilmeisesti hankkiutua niistä kokonaan eroon ettei joskus mahdollisesti kämpälleni eksyvä naispuolinen henkilö luule minua ihan homoksi nuuskiessaan kaappien sisältöä.
Se puhdistaa ihoa epäpuhtauksista (kuollutta ihosolukkoa), silottaa, pehmentää ja kirkastaa.. Toi tekee sen hellemmin ku normi kuorinta-aine.

Hei laitat käyttöön ne rasvas! HETI! Kyl miestenki tarttee iha yhtälailla huolehtii ihostaan, ihan niinku naistenki. Eikä se oo håmåa!

Vähä sama parran kans, jos pidät partaa, pidät sen sit siistinä IHA KOKO AJAN. Hitto et mua pistää oksettaa suttaset ihmiset.. ja meikkaavat naiset, jotaka eivät osaa meikata.
Viimeksi muokannut syttiK, 12.09.2007 14:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Rahkapussi

Re: Viimeisin kosmetiikkalöytösi

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Vaola kirjoitti:
Rahkapussi kirjoitti:L'Orealin puuterissa on jopa allergia- ja astmaliiton suositus.
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Mulla on nimenomaan L'Orealin (ja Nivean) tuotteet olleet nyttemmin pannassa, koska allergisoivat naaman ihan ruvelle. Uskaltaisikohan tuota silti kokeilla. No, jos se on L'Orealia, niin tuskin kovin kallista kuitenkaan. Tai sit odotan kun taas menen botskille, niin säästää siinäkin sen jonkun kympin.
Tuolta lisää tietoa:

https://www.kosmetiikka-allergia.fi/

Mineraalimeikit ovat yleensäkin vähän allergisoivia, sillä eivät sisällä näitä yleisimpiä kosmetiikka-allergian aiheuttajia kuten säilytys- ja väriaineet ym.
William Somerset

Re: Viimeisin kosmetiikkalöytösi

Viesti Kirjoittaja William Somerset »

syttiK kirjoitti:Kyl miestenki tarttee iha yhtälailla huolehtii ihostaan, ihan niinku naistenki. Eikä se oo håmåa!
Hei ämmä, sulla on oikea asenne!!
Rahkapussi

Re: Viimeisin kosmetiikkalöytösi

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

syttiK kirjoitti:
Googlebot kirjoitti: Sain aikoinaan eräältä naiselta lahjaksi jotain L'Orealin "miesten" silmänympärys- ja kosteusvoiteita pari purkkia. Ovat edelleen avaamattomina peilikaapissa, mutta pitäisi ilmeisesti hankkiutua niistä kokonaan eroon ettei joskus mahdollisesti kämpälleni eksyvä naispuolinen henkilö luule minua ihan homoksi nuuskiessaan kaappien sisältöä.
Hei laitat käyttöön ne rasvas! HETI! Kyl miestenki tarttee iha yhtälailla huolehtii ihostaan, ihan niinku naistenki. Eikä se oo håmåa!
Nii-i, sitä paitsi sä voit saada metroseXuaali-pisteitä naiselta: se pitää sua ihQuna ja hellänä kaverina, kun vaalit omaakin hipiääsi ja ymmärrät silleen naisia, vaikka et olekaan joka naisen toivehomokaveri.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Viimeisin kosmetiikkalöytösi

Viesti Kirjoittaja syttiK »

William Somerset kirjoitti:
syttiK kirjoitti:Kyl miestenki tarttee iha yhtälailla huolehtii ihostaan, ihan niinku naistenki. Eikä se oo håmåa!
Hei ämmä, sulla on oikea asenne!!
Joo ei mun kans pärjää muuten! :wink:
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Avatar
syttiK
Kitisijä
Viestit: 1116
Liittynyt: 05.04.2006 11:10
Paikkakunta: kiimakaupuNki

Re: Viimeisin kosmetiikkalöytösi

Viesti Kirjoittaja syttiK »

Lisäyksenä vielä.. Eikös se oo VÄHÄ hippasen vanha käsitys tai jokseenki vanha ajattelutapa, että TOSIMIÄS ei mitään rasvoja tartte, ei sitte minkäänlaisia? NIh!

Ihq suudella sellasta kovaakoppuraa ruttuhuulta, nahkat paukkuu ja huulet halkeilee, joka ei voi edes huulirasvaa käyttää. Ei muuten, mut näitäkin näkee taas talven tullessa. Yök!

Pussss!
Hei ämmä, sulla on väärä asenne.
Keikaus
Kitisijä
Viestit: 4772
Liittynyt: 15.08.2005 13:18
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viimeisin kosmetiikkalöytösi

Viesti Kirjoittaja Keikaus »

Kaikkiin iho- ja kosmetiikkaongelmiin löytyvät edulliset, hajusteettomat, ilman eläinkokeita testatut vastaukset allekirjoituksestani. Mainostan edelleen, koska olen niin tyytyväinen.

Niin, ja viimeisin löytöni siis tuolta sivustolta on ihan aidosti oikeasti mattapintainen suojakerroin 15 -voide, josta ei tule näppylöitä.
Kikkelis kokkelis.
Rahkapussi

Re: Viimeisin kosmetiikkalöytösi

Viesti Kirjoittaja Rahkapussi »

Olen hämmästynyt: en tiennyt, että kohtuuhintaiset IsaDora -markettimeikit ovat hajustamattomia! Taidanpa ostaa heidän uuden mineraalimeikkisarjansa poskipunan.

www.isadora.com
Storia

Re: Viimeisin kosmetiikkalöytösi

Viesti Kirjoittaja Storia »

Mulla ei ole allergia tai yliherkkyys ongelmia, joten itselle kosmetiikan koko pointti on se, että se tuoksuu syötävän hyvältä ja näyttää vielä paremmalta.

Aika paljon käytän näitä: http://www.marykay.fi/
ja olen tyytyväinen. Entinen duunikaveri on edustaja ja konsepti on kiva - varsinkin täällä maalla toimii hyvin, kun tuo kotiinkuljetuksena kaiken tarvittavan, jonka voin ensin tilata suoraan netistä. Esittelytilaisuuksista kotonaan saa pienen lahjan ja ilmaiset käsi- ja ihonhoidot jne.
Toki sarja on kallis ja muutakin tulee käytettyä, mm. Rubinstein, Chanel, Clarins..
Vastaa Viestiin