Kaakelimaali

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Kaakelimaali

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Kämpän myynti edessä. Putkiremontti myös, muutaman vuoden sisällä. Wc/kylppäri ihan siisti, mutta aika törkee ysäri.. (2 m2)

Kokemuksia;
http://www.plasti-kote.fi/index.php?opt ... 3&Itemid=1
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23440
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Kaakelimaali

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

irmelianneli kirjoitti:Kämpän myynti edessä. Putkiremontti myös, muutaman vuoden sisällä. Wc/kylppäri ihan siisti, mutta aika törkee ysäri.. (2 m2)

Kokemuksia;
http://www.plasti-kote.fi/index.php?opt ... 3&Itemid=1
No nyt tiedän mitä teen ensi viikonloppuna.

Vessaremppa tulossa parin vuoden päästä ja tällä hetkellä siniset, oksennusefektillä koristellut kaakelit.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
PerttiMakimaa

Re: Kaakelimaali

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

irmelianneli kirjoitti:Kämpän myynti edessä. Putkiremontti myös, muutaman vuoden sisällä. Wc/kylppäri ihan siisti, mutta aika törkee ysäri.. (2 m2)

Kokemuksia;
http://www.plasti-kote.fi/index.php?opt ... 3&Itemid=1
Hieman asiatonta, mutta tulee sanasta kaakelimaali mieleen samantyylisiä mielleyhtymiä kuin "poliisikoirasta". Poliisin ja koiran risteytys. :)
Stinky

Re: Kaakelimaali

Viesti Kirjoittaja Stinky »

irmelianneli kirjoitti:Kämpän myynti edessä. Putkiremontti myös, muutaman vuoden sisällä. Wc/kylppäri ihan siisti, mutta aika törkee ysäri.. (2 m2)

Kokemuksia;
http://www.plasti-kote.fi/index.php?opt ... 3&Itemid=1
Toimii..ainakin osittain. Me maalattiin kylppäri tolla kun ei just nyt ole varaa uusia kaakeleita. Ihan hyvin on pysynyt. Muutamasta kohdasta on kyllä maali irti kun joku on kolahtanut seinään esim lattiankuivauslastan kahva.
Vihtahousu

Re: Kaakelimaali

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

Seksikkäin topikki evah!
Zeb

Re: Kaakelimaali

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Ylläpito! Voisiko tämän siirtää Erotiikka-osioon?
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kaakelimaali

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Täh? Oon ihan kahavilla.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kaakelimaali

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Stinky kirjoitti:
irmelianneli kirjoitti:Kämpän myynti edessä. Putkiremontti myös, muutaman vuoden sisällä. Wc/kylppäri ihan siisti, mutta aika törkee ysäri.. (2 m2)

Kokemuksia;
http://www.plasti-kote.fi/index.php?opt ... 3&Itemid=1
Toimii..ainakin osittain. Me maalattiin kylppäri tolla kun ei just nyt ole varaa uusia kaakeleita. Ihan hyvin on pysynyt. Muutamasta kohdasta on kyllä maali irti kun joku on kolahtanut seinään esim lattiankuivauslastan kahva.
Hei jee! Paljonko kustansi??
Zeb

Re: Kaakelimaali

Viesti Kirjoittaja Zeb »

irmelianneli kirjoitti:Täh? Oon ihan kahavilla.
Käytä mielikuvitustasi! :D
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kaakelimaali

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

Jepjep. Nyt mää kuulin ett joku kiiltävä lattiamaali ois parempi tähän hommaan.. kestäis paremmin kuulemma! Onneks on noita remppaihmisiä suvussa ja lähimaastossa :)
Stinky

Re: Kaakelimaali

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Mä en muista yhtään paljon se tuli maksaa ja montako purkkia meni. Alle viis purkkia kylläkin... Ei se kovin kiiltävä ole ja tietty uudet kaakelit ois kymmen kertaa siistimmät ja kivemmat. Mut parempia aikoja odotellessa tuo kelpanee meille.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kaakelimaali

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

^ Ok. Kyllä mä varmaan sit sillä lankopojan suosittelemalla kiiltävällä lattiamaalilla vedän. Mut ei se varmaan kovin montaa miljoonaa kymppiä tullu maksamaan teillä??

Ainiin, vedittekö saumat eri värillä, sillä kynällä?
Stinky

Re: Kaakelimaali

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Kynillä vedettiin saumat. Tuossa just mietin notta kuinkakohan helposti ja millä myrkyillä se kaakelimaali lähtis pois.. Ihan vaan sit kun ja jos tarve joskus ne on poistaa.
PerttiMakimaa

Re: Kaakelimaali

Viesti Kirjoittaja PerttiMakimaa »

Stinky kirjoitti:Kynillä vedettiin saumat. Tuossa just mietin notta kuinkakohan helposti ja millä myrkyillä se kaakelimaali lähtis pois.. Ihan vaan sit kun ja jos tarve joskus ne on poistaa.
Kaakelimaalinpoistajalla? :)
Stinky

Re: Kaakelimaali

Viesti Kirjoittaja Stinky »

irmelianneli kirjoitti:^ Ok. Kyllä mä varmaan sit sillä lankopojan suosittelemalla kiiltävällä lattiamaalilla vedän.
Irmeliiiiii! Maalasitko?
1108

Re: Kaakelimaali

Viesti Kirjoittaja 1108 »

Kuka urpo maalaa kaakeleita? Ei tule pysymään kuin max vuoden seinässä.
Stinky

Re: Kaakelimaali

Viesti Kirjoittaja Stinky »

Minä taasen olen sitä mieltä, että jos kaakelit ja kaikki niiden alla on hyvässä kunnossa, kaakeleiden väri ei vaan miellytä - niin mitä vikaa maalaamisessa? Ei mitään.
Bliss

Re: Kaakelimaali

Viesti Kirjoittaja Bliss »

Joitakin vuosia sitten asuin kämpässä, jossa vessan seinäkaakelit oli maalattu jollain kiiltävällä maalilla. Maali hilseili isoina levyinä irti pikkuhiljaa, ja paljasti altaan aivan sairaan makeet 70-luvun tummanvihreät kiiltävät kaakelit :P
En maalais.
Avatar
irmelianneli
Kitisijä
Viestit: 3375
Liittynyt: 14.08.2005 19:34

Re: Kaakelimaali

Viesti Kirjoittaja irmelianneli »

exPertti kirjoitti:
McJanne kirjoitti:
1108 kirjoitti:Kuka urpo maalaa kaakeleita? Ei tule pysymään kuin max vuoden seinässä.
Aamen veli.
Asuntoa urpoille myyvä? Kai nyt kämppä alle vuodessa vielä menee kaupaksi?
Juuri näin! :D ..ainakin toivon niin.

Noh, en sit kuitenkaan maalannut, ku aattelin ett ei kai se yhestä vessasta voi kiinni jäädä, kun muuten on siisti kämppä ja vessakin hyvässä kunnossa kuitenkin. Putkiremppa tulossa, että sitte se menee jokatapauksessa uusiks (kyllä se lattiamaali ny sinne asti olis kestäny!!) Sormet ny ristissä vaan sit, muutaman viikon päästä ois tarkotus laittaa myyntiin, ehkä.
Pyry-Matias

Re: Kaakelimaali

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Kolmisen vuotta sitten maalasin kämppäni kaakeloidut ikkunalaudat. Maali vaati pysyäkseen pohjamaalia sekä kolme kerrosta itseensä. Nämä laudat eivät ole varsinaisia kulutuspintoja, ja moitteetta on maali pysynyt.
Vastaa Viestiin