Viskiketju

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viskiketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

masa kirjoitti: Onks nää sit niitä raskaana olevinn naisten emotionaalisia tunteenpurkauksia?
Mitkä?

Kritisoit Manalaa siitä, että manalan mielestä hänen mielipiteensä ovat muka aina OIKEAT, itse rääyt ihan samoin.
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Viskiketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Elppis kirjoitti: Kritisoit Manalaa siitä, että manalan mielestä hänen mielipiteensä ovat muka aina OIKEAT.
Jaa että siis mitä ja missä?
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viskiketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

masa kirjoitti:
Elppis kirjoitti: Kritisoit Manalaa siitä, että manalan mielestä hänen mielipiteensä ovat muka aina OIKEAT.
Jaa että siis mitä ja missä?
Äh, rupesit neitelemään, sekotin sut naispuoliseen kitisijään.
The great club outshines the individual, always and forever.
masa

Re: Viskiketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Elppis kirjoitti:Äh, rupesit neitelemään, sekotin sut naispuoliseen kitisijään.
Johtuu varmaan siitä, että mulla ja patsyllä on sosiaalisia paineita ja pikkurillit pystyssä.
BettyB.

Re: Viskiketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:Johtuu varmaan siitä, että mulla ja patsyllä on sosiaalisia paineita ja pikkurillit pystyssä.
Oikeesti mulla on kyrpä pystyssä, on tää sen verran hottia staffia.
Rouva Pupu

Re: Viskiketju

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

No kerrankin, alkoi tekemään mieli viskiä.
Herra Manala

Re: Viskiketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

masa kirjoitti:Vähän rispetiä hei sille lampaanpanijalle jonka suku on elämänsä juoman tekemiseen uhrannut.
Niin siis kummallas tavalla sitä suvunkusemaa tislivettä nyt sitten kunnioitetaan enemmän, nauttimalla siitä sillä omalla tyylillä vai pitämällä sitä vastenmielisenä jonkun toisen tyylillä?

Jos minä duunaisin vaikka perkele kitinämiitti-makaronilaatikon joka menee MUN MIELESTÄ pilalle lorottaessa ketsuppia sen päälle, ja joku toinen on sitä mieltä että makaronilaatikko on ihan perseestä ilman ketsuppia, niin loukkaako se mun kunniaani jos kitinäjannu-x nauttii mun valmistamani makaronilaatikon ketsuppinsa kanssa, vaikka se ei mun oma preferenssini olisikaan? Montako vuotta sitä makaronilaatikkoa pitäisi hauduttaa, ennenkuin loukkaisi? Pitäisikö mun olla tyytyväisempi siitä että se jannu tykkäsi mun makaronilaatikostani syöden sen omalla tavallaan, vai siitä, että se söi sen pitkin hampain NIINKUIN MINÄ PERKELE HALUAN? Se ei ole mitään muuta kuin pienimunaisten kunniaa se.

masa kirjoitti:Ryhähähäh. Oleksä vittu ihan tosissas aukomassa ja vittuilemassa mulle pikkurilleistä ja sosiaalisista paineista?
Vain silloin kun alat elitisteilemään pikkurilli pystyssä selitellen että on vain yksi oikea tapa nauttia viskinsä. Se nyt vaan on niin vitun homoa.
Avatar
Clay
Kitisijä
Viestit: 2582
Liittynyt: 14.08.2005 23:46

Re: Viskiketju

Viesti Kirjoittaja Clay »

Ehkä on parasta antaa jokaisen itsensä löytää oma pikkurillinsä. Eipä se wiski kaikille edes sovi, vaikka miten yrittäis imago-syistä sitä nauttia.
Omalla alkutaipaleellani olisin itsekin pitänyt varmasti piukeintakin SingleMasaa kuravetenä miten päin tahansa nautittuna.
Nyt penikseni on fantastinen!
masa

Re: Viskiketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Herra Manala kirjoitti: MUN MIELESTÄ, NIINKUIN MINÄ PERKELE HALUAN.
No laita toki Hennessyn, Camuksen tai sitten Laphroiagin joukkoon vaikka coca colaa, jos haluat, mutta silti se on samanlaista junttiutta, kuin sinappi ja ketsuppi kalakeitossa.
Herra Manala kirjoitti: Vain silloin kun alat elitisteilemään pikkurilli pystyssä selitellen että on vain yksi oikea tapa nauttia viskinsä. Se nyt vaan on niin vitun homoa.
Tämä nyt on vaan ihan helvetin huvittavaa sinun suustasi kuultuna. Sinä kun et ole tainnut kitinän historiassa kertaakaan muuttaa omaa mielipidettäsi asioista, vaan pitänyt alusta loppuun itsepäisesti omasta näkökannastasi kiinni. Sinun tapasihan se on aina se ainut ja oikea. :P
BettyB.

Re: Viskiketju

Viesti Kirjoittaja BettyB. »

masa kirjoitti:Tämä nyt on vaan ihan helvetin huvittavaa sinun suustasi kuultuna. Sinä kun et ole tainnut kitinän historiassa kertaakaan muuttaa omaa mielipidettäsi asioista, vaan pitänyt alusta loppuun itsepäisesti omasta näkökannastasi kiinni. Sinun tapasihan se on aina se ainut ja oikea. :P
No tätä mäkin yritin jo sanoa, mutta meni kuuroille korville. YlläriPylläri ;)
Herra Manala

Re: Viskiketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

masa kirjoitti:No laita toki Hennessyn, Camuksen tai sitten Laphroiagin joukkoon vaikka coca colaa, jos haluat, mutta silti se on samanlaista junttiutta, kuin sinappi ja ketsuppi kalakeitossa.
Kuten jo taisin antaa ymmärtää, mä juon viskini tavallisesti hyvin pitkälti ihan samalla tavalla kuin sinä, enkä kuten vaikkapa SikaMika.
Tämä nyt on vaan ihan helvetin huvittavaa sinun suustasi kuultuna. Sinä kun et ole tainnut kitinän historiassa kertaakaan muuttaa omaa mielipidettäsi asioista, vaan pitänyt alusta loppuun itsepäisesti omasta näkökannastasi kiinni. Sinun tapasihan se on aina se ainut ja oikea. :P
Eiks tää jälkimmäinen ole nyt aika pahassa ristiriidassa ton ensimmäisen kappaleen kanssa? No nythän sä voit sitten silmät suurina piirtää rastin seinään.
Hunis
Kitinä paheena
Viestit: 37
Liittynyt: 10.10.2005 13:15
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viskiketju

Viesti Kirjoittaja Hunis »

On tää vaan niin sääli...

Pilata hyvä asiaketju paskanjauhannalla... niin sääli.... Puhutaanko vaikka joskus ihan asiaakin. Meikä oli ainakin ihan onnessaan kun kuulin et "uusi" viski-"portaali" on kehitetty parin vuoden tauon jälkeen ( edellinen oli muistaakseni mikrobitti- sivustoilla )... Vihdoinkin ihmisiä joiden kanssa voi vaihtaa mielipiteitä ja tuotekokemuksia... Mut ei... Tuoda nyt sit AKKAMAISTA maukumista ( imagoltaan ) miehisen juoman ketjuun... Jos vittu vaikka perustais Halinalle- ketjun niin josko sit häipyis noi kaiken maailman Akat pyörimästä jaloista... PRKL... Ja aivan varmasti naiset on terretulleita sit sinne Halinalle- hässäkkään, mut ei AKAT... PRKL
Pohjalta on helppo ponnistaa ylöspäin.
Elppis
Kitisijä
Viestit: 10702
Liittynyt: 15.08.2005 15:07
Paikkakunta: Helsinki

Re: Viskiketju

Viesti Kirjoittaja Elppis »

:paska: Jauha tota.
The great club outshines the individual, always and forever.
Herra Manala

Re: Viskiketju

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Hunis kirjoitti:Tuoda nyt sit AKKAMAISTA maukumista ( imagoltaan ) miehisen juoman ketjuun...
Mites se viski pitäis sun mielestä nauttia imagollisesti oikein? Keeerrooo mua jännittääää!
elco

Re: Viskiketju

Viesti Kirjoittaja elco »

masa kirjoitti: turkulaisella kraanapaskavetellä.
En juo viskiä, mutta uteliaisuudesta kyselen, että paraneeko tilanne, jos siihen speciaaliviskiin kaataa vaikka Vossia?
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21125
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Viskiketju

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

elco kirjoitti:En juo viskiä, mutta uteliaisuudesta kyselen, että paraneeko tilanne, jos siihen speciaaliviskiin kaataa vaikka Vossia?
Ionivaihdettu on parasta.
elco

Re: Viskiketju

Viesti Kirjoittaja elco »

sivustahuutaja kirjoitti:
elco kirjoitti:En juo viskiä, mutta uteliaisuudesta kyselen, että paraneeko tilanne, jos siihen speciaaliviskiin kaataa vaikka Vossia?
Ionivaihdettu on parasta.
Tarvitaanko ionivaihdetun veden tuottamiseen joku sellainen ydinvoimalan ja paperikoneen sekasikiön näköinen härveli, jonka liipaiseminen käyntiin himmentää valot korttelissa, toisesta päästä menee vetyä ja happea sisään ja toisessa päässä on vesihana?
masa

Re: Viskiketju

Viesti Kirjoittaja masa »

elco kirjoitti:
masa kirjoitti: turkulaisella kraanapaskavetellä.
En juo viskiä, mutta uteliaisuudesta kyselen, että paraneeko tilanne, jos siihen speciaaliviskiin kaataa vaikka Vossia?
Enpä osaa sanoa, kun en edes tiedä mikä on Voss. Joku cindycrawfordin suosittelema tunturipurovesi vai?

Edit. Toi turun kraanavesi on kyllä jo legenda. Huonompaa juomavettä löytää vaan navetan takaa lietekaivosta.
Avatar
Lilo
Kitisijä
Viestit: 3044
Liittynyt: 26.03.2006 21:27

Re: Viskiketju

Viesti Kirjoittaja Lilo »

elco kirjoitti:

En juo viskiä, mutta uteliaisuudesta kyselen, että paraneeko tilanne, jos siihen speciaaliviskiin kaataa vaikka Vossia?
Jos haluat ratsastaa trendien aallonharjalla (enkä toki hetkeäkään kuvittele että tyytyisit vähempään), suosittelisin kuitenkin suomalaista VEEN:iä.
Artificial Intelligence is no match for natural stupidity.
elco

Re: Viskiketju

Viesti Kirjoittaja elco »

Lilo kirjoitti: Jos haluat ratsastaa trendien aallonharjalla (enkä toki hetkeäkään kuvittele että tyytyisit vähempään), suosittelisin kuitenkin suomalaista VEEN:iä.
Vitut. Siis toi vesisnobbailu on niiin 2000-lukua kaltaiselleni 2010-luvun kaverille.
Avatar
aasi
Kitisijä
Viestit: 6681
Liittynyt: 01.07.2005 21:12
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Viskiketju

Viesti Kirjoittaja aasi »

elco kirjoitti:Vitut. Siis toi vesisnobbailu on niiin 2000-lukua kaltaiselleni 2010-luvun kaverille.
Suhtaudutaanko 2010-luvulla veteen enemmän Mad Max -hengessä?
Tasan ei mene muumit kanootissa.
Manzel

Re: Viskiketju

Viesti Kirjoittaja Manzel »

masa kirjoitti: Manzel! Mä voin ostaa sulta sen anCnocin pois. Se on kaameaa kuraa :P
Luetaan näitä ketjuja prkl!
Selasin ketjun kyllä läpi, mutten sokeuttani (btw. tapaturman johdosta, oikea sokeutuminen oli lähellä pari viikkoa sitten) huomannut AnCnoc –mainintaasi.

Kyllähän mä voin yhden pullon myydä.

Jos tuo kerran laatukamaa on, niin loput 11 menevät suhdeverkoston ylläpitämiseen; hyvä lahjaksi annettu pullo kun pitää suhdeverkostoa yllä, ja sitä kautta tuo moninkertaisesti hyötyä verrattuna muutamiin kymppeihin.

Eli jos haluat ostaa, niin pistä tarjous YV:nä. Kaupankäynnin saralla oon sen verran juutalainen etten halvalla tuota myy. :) Otin kyllä selvää, minkä verran tosta voisi pyytää.

Kiitos myös hunikselle, vaikket ehtinytkään asiaa selvittää.
masa

Re: Viskiketju

Viesti Kirjoittaja masa »

Manzel kirjoitti: Kyllähän mä voin yhden pullon myydä.
Tattis vaan, mut kesällä tulee käytyä Lontoossa keikka, joten duty freestä tota saa 23 euroa leka. Tuon taasen laukullisen viskiä ja toisen laukullisen makkaroita ja juustoja tullessani. Namskis
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23421
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: Viskiketju

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Huomasin tuossa etten ole törsännyt kahteen kuukauteen euroakaan turhuuteen, joten taidan ostaa jonkun astetta paremman (kuitenkin alle 100€)konjamiiniputelin hurrinlaivalta.

Antakaas suosituksia.

Kaapistani löytyy ennestään:

Remy Martin V.S.O.P, josta en pidä
Meukow V.S.O.P, josta pidän kovasti
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
SikaMika

Re: Viskiketju

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Bluntly kirjoitti:Bowmore.
Tuota nyt sitten litra kaapissa. Joko puteli on jotenkin valmistusvikainen tai sitten Maltalla tislataan ihan omaa Bowmorea, mutta tuo tuliaisviski maistuu kuitenkin mitäänsanomattomalle. Sitä ei pysty edes vertaamaan esim. Laphroaigiin, maku muistuttaa enemmän Paska-Jaskaa eli perus-Jamesonia. Samalta röppö tosin maistui kaverin pullosta, joten korkin valmistusvika on poissuljettu teoria. En tykkää, täytyy juottaa kavereille.
Vastaa Viestiin