Jääkiekon MM 2008

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
ninnithequeen

Re: Jääkiekon MM 2008

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Ei ole todellista....jenkit tekee ekan maalin ja heti on vellit housuissa.
bedlam

Re: Jääkiekon MM 2008

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Tyypillistä. Kavennusmaali ja the PANIIKKI.
Avatar
pikkuego
Kitinän uhri
Viestit: 909
Liittynyt: 15.08.2005 8:20
Paikkakunta: Shalla-Bal
Viesti:

Re: Jääkiekon MM 2008

Viesti Kirjoittaja pikkuego »

OHO :D
Tix

Re: Jääkiekon MM 2008

Viesti Kirjoittaja Tix »

Ryyhhhähäähää!

No, ei mennyt veikkaus ihan maalilleen oikein, mutta kuitenski.
Tix

Re: Jääkiekon MM 2008

Viesti Kirjoittaja Tix »

Hyvän maskin teki Koivu. Oli kahdessakin maalissa maskissa. Niin se homma etenee kun tehdään töitä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Jääkiekon MM 2008

Viesti Kirjoittaja Niba »

DONE!
Pyyhin Netikettiin..
Herra Manala

Re: Jääkiekon MM 2008

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Hyvä Lepakko! Me ollaan voitettu tää peli!
bedlam

Re: Jääkiekon MM 2008

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Huh...
ninnithequeen

Re: Jääkiekon MM 2008

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mun koko kroppa tärisee. Huhhuh. Pitääkö siitä tehä aina noin saamarin jännää, HÄH????
Herra Manala

Re: Jääkiekon MM 2008

Viesti Kirjoittaja Herra Manala »

Ihmettelen kyllä helvetisti, ettei kukaan lämmennyt pelin aikana käytännössä piirunkaan vertaa, kun ottaa huomioon miten tärkeä matsi oli kyseessä. Olin täysin saletti, että jonkinnäköinen mylly on täysin paistovalmis ja tarjoamista vailla. Olin väärässä, en kestä tätä häpeää! Nooooooooooooooooooooooooo
ninnithequeen

Re: Jääkiekon MM 2008

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Joo, ihme juttu. Mä olin kans varma että veri lentää taas, mut eih, kiltisti pojat oli.
Vihtahousu

Re: Jääkiekon MM 2008

Viesti Kirjoittaja Vihtahousu »

19.50 Perjantaina Neukkuja vastaan, pääsee sentään paariin ottaa juhlaan/suruun ajoissa.
Tsaari

Re: Jääkiekon MM 2008

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Menipä taas jännäksi. Saamarin musta minuutti melkein pilasi yön. Onneksi meillä on Esche.

Pikkuisen arveluttaa tuo OJ:n viivapelaaminen ylivoimalla. Pelin lopun 5-3 ylivoima hiipui Ollin pikkuisen hätäisiin ratkaisuihin. Mielestäni siellä viivalla pitäisi olla kaksi pakkia, pakit kuitenkin ovat tottuneet pelaamaan sitä paikkaa, mitä OJ taas ei. Mielummin päälikkö Ruudun ja junior Koivun kanssa samaan ylivoimaketjuun ja viivalle pakit.

En teistä muista tiedä, mutta minua alkaa taas rasittaa Mertarannan huutaminen. Minä vaihtaisin jo uuteen selostajaan, aikansa kutakin. Etenkin silloin kun on heikko hetki Suomella niin Antsaa ei jaksa kuunnella ollenkaan, silloin jää levy päälle ja sanoo kaikki lauseensa kahteen kertaan peräkkäin.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Jääkiekon MM 2008

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

Lapitii kirjoitti:Miks vtussa tää pelisysteemi on tällanen?
Koska ilman mailoja sitä kiekkoa olisi hieman vaikea saada maaliin!

Hyvä Suomi! Suomi, Suomi, öhhöhhöö, Suomi! On hienoa olla suomalainen, kohta on Euroviisutkin! Suomi-Venäjä tulee olemaan tosi kova matsi. Veikkaan että Suomi voittaa jatkoajalla 15-2.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
Lucas Jackson

Re: Jääkiekon MM 2008

Viesti Kirjoittaja Lucas Jackson »

Tsaari kirjoitti:pakit kuitenkin ovat tottuneet pelaamaan sitä paikkaa, mitä OJ taas ei.
Mulla on melko vahvasti sellainen kuva, että OJ:ta peluutetaan Floridan yv:ssä nimenomaan viivalla. Sitä kautta sitä kokemusta luulisi olevan yllin kyllin. Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä.

Itse peliä en väijynyt, joten pelin tapahtumiin en voi ottaa kantaa.
Tix

Re: Jääkiekon MM 2008

Viesti Kirjoittaja Tix »

Tsaari kirjoitti:Pikkuisen arveluttaa tuo OJ:n viivapelaaminen ylivoimalla. Pelin lopun 5-3 ylivoima hiipui Ollin pikkuisen hätäisiin ratkaisuihin.
Näin pääsi käymään. Lisäksi se tuo epävarmuutta viivapelaamiseen, kiekonmenetykset on aina katastrofi. 5-3 ylivoimalla OJ voi hyvin olla viivalla jos vain oppisi malttamaan vetojensa kanssa. Vähän sellainen "oma nimi otsikoihin" -mentaliteetti paistoi. Se ei sinänsä olisi huono, liian vähän siellä lauotaan, mutta kun ratkaisut ovat hätäisiä (ei ole maski ehtinyt paikalle) ja laaduttomia (yli tai ohi kaikki vedot.)

Se on kyllä erikoista, että armoitettu maalintekijä Selänne ei tunnu nyt saavan oikein mistään sisään. Apina selässä? Onneksi pelisilmää riittää muuhunkin kuin maalintekoon ja puolustaminenkin kiinnosti tällä kertaa ihan eri tavalla.
Tix

Re: Jääkiekon MM 2008

Viesti Kirjoittaja Tix »

Haa. Saimme tasoitusta! "Tehopelaaja Ilja Kovaltshuk hölmöili päätöserässä pelirangaistuksen arvoisesti, joten hän on sivussa välieräottelusta." Nyt ei tarvitse enää kuin taklata Ovetskin ja Afinogenov sairastuvalle, niin homma on klaari!
Tsaari

Re: Jääkiekon MM 2008

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Tix kirjoitti:Haa. Saimme tasoitusta! "Tehopelaaja Ilja Kovaltshuk hölmöili päätöserässä pelirangaistuksen arvoisesti, joten hän on sivussa välieräottelusta." Nyt ei tarvitse enää kuin taklata Ovetskin ja Afinogenov sairastuvalle, niin homma on klaari!
Minä olen muuten kuvitellut ettei pelirangaistuksesta tule pelikieltoa ainoastaan suihkukomennus ja ottelurangaistuksesta paukkuu pelikieltoa. On vissiin ollut minulla väärää tietoa tai sitten termit ovat muuttuneet. Joka tapauksessa yksi kanto vähemmän kaskessa, tosin niitä kyllä itänaapurin jengissä riittää.
Tix

Re: Jääkiekon MM 2008

Viesti Kirjoittaja Tix »

Tsaari kirjoitti:tosin niitä kyllä itänaapurin jengissä riittää.
Riittää toki, mutta Ovetskin ja Kovaltrukki ovat kyllä ne vaikeimmat madot pidellä. Jos Suomi pelaa omalla systeemillään ilman isompia virheitä, niin juuri tuollaiset yksilöt ovat se, jolla Venäjä voi homman viedä. Siksi ihan merkittävä tasoitus, vaikka yksi ukko vain onkin.
Avatar
Lapitii
Kitisijä
Viestit: 2910
Liittynyt: 16.08.2005 16:16
Paikkakunta: Tre

Re: Jääkiekon MM 2008

Viesti Kirjoittaja Lapitii »

Frederik Krueger kirjoitti:
Lapitii kirjoitti:Miks vtussa tää pelisysteemi on tällanen?
Koska ilman mailoja sitä kiekkoa olisi hieman vaikea saada maaliin!
Voi vitsit että sä olet hauska kaveri.
Tuhmasta päästä nauttii koko ruumis.
Avatar
Jyrki73
Kitinän uhri
Viestit: 765
Liittynyt: 14.08.2005 19:20
Paikkakunta: Kotka

Re: Jääkiekon MM 2008

Viesti Kirjoittaja Jyrki73 »

Herra Manala kirjoitti:
Rouva Pupu kirjoitti:Mikä helvetti se tämmönen palsta on missä ei lätkätopiikkia ole, häh.
No äläpä! Minkäslaiset urpot ne ei MM-kisoja kattele?
Tunnustan, mutta tämänhan tiesi jo kaikki (urpo). Mua ei kiinnosta. Ei ole tietoa missä ne pelataan tai ketä on mukana / tippunut.
masa

Re: Jääkiekon MM 2008

Viesti Kirjoittaja masa »

Tix kirjoitti: Jos Suomi pelaa omalla systeemillään ilman isompia virheitä
Ja vielä kun Selänne lopettaa selkänsä suoristamisen siniviivan ylitettyään ja alkaa hoitamaan hommansa kuten kuuluukin. Oli kyllä taas niin munatonta surffailua kaverilta omassa päässä, et voi hyvää päivää.
Pyry-Matias

Re: Jääkiekon MM 2008

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Jaksoin väijyä kaikki muutamat minuutit. Siirsin silti työpäivän huomiseksi. Nyt on sellanen lose-lose-olo, vaikka niistimmekin.
ninnithequeen

Re: Jääkiekon MM 2008

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Tsaari kirjoitti:En teistä muista tiedä, mutta minua alkaa taas rasittaa Mertarannan huutaminen. Minä vaihtaisin jo uuteen selostajaan, aikansa kutakin. Etenkin silloin kun on heikko hetki Suomella niin Antsaa ei jaksa kuunnella ollenkaan, silloin jää levy päälle ja sanoo kaikki lauseensa kahteen kertaan peräkkäin.
No höpö höpö. Pelissä ei ole kunnon fiilistä jos ei Antsa ole selostuskopissa. Ei Mertarantaa rakkaampaa.
Pyry-Matias

Re: Jääkiekon MM 2008

Viesti Kirjoittaja Pyry-Matias »

Ohessa eilen päivätty pistepörssi. Vaikka Ove pokkasi kevyesti änärin pistepörssin, niin samanlaista peloitetta ei Venäjällä kisoissa ole kuin Kanadan ykkönen. Isompiin erityistoimiin ei mielestäni ole syytä.

* MM-JÄÄKIEKKO, KANADA (14.5.)* 1/3

PISTEPÖRSSI ott pist +/-
Dany Heatley CAN 7 10+6 =16 +12
Rick Nash CAN 7 5+7 =12 + 8
Mattias Weinhandl SWE 7 5+6 =11 + 9
Ryan Getzlaf CAN 7 2+9 =11 + 9
Phil Kessel USA 7 6+4 =10 + 4
Patrick Kane USA 7 3+7 =10 + 1
Tomas Kaberle CZE 7 1+9 =10 + 1
Patrik Elias CZE 7 6+3 = 9 - 3
Alex Ovetshkin RUS 7 6+3 = 9 + 8
Dustin Brown USA 7 5+4 = 9 + 2
Derek Roy CAN 7 5+4 = 9 + 5
Sergei Fedorov RUS 7 4+5 = 9 + 8
Tony Mårtensson SWE 7 4+5 = 9 + 7
Aleksander Semin RUS 7 4+5 = 9 + 8
Lubomir Visnovsky SVK 5 2+7 = 9 + 5
Martin St. Louis CAN 7 2+7 = 9 + 5
---------------------------------------
Mikko Koivu FIN 7 3+5 = 8 + 1
Vastaa Viestiin