Infrapunasauna

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
masa

Re: Infrapunasauna

Viesti Kirjoittaja masa »

exPertti kirjoitti: Eiköhän nimeäni ole jo
Elä huoli. Me ollaan jo Urpiasen mukaan pölvästejä puolihuolimattoman rupattelun perusteella.
urpiainen kirjoitti: Masan ja Speden pölvästeilyissä.
Täytyy vaan olla varovainen ettei päästä jotain muuta yhtä kammottavaa idiotismia suustaan.
urpiainen kirjoitti: Mitä tuohon epäilyysi siitä, että halusin vain briljeerailla tiedoillani tulee..

Kun sitten puutun keskusteluun huomauttamalla, että mainittujen herrojen elvistely on ihan perustasollakin sekavaa, minua syytetään tyhjänpäiväisestä briljeerauksesta.
Ei mikään ihme ettet huomaa briljeeraavasi, jos tosiaan pidät minun ja pertsan pähkäilyä elvistelynä. :lol:
Viimeksi muokannut masa, 31.10.2008 14:20. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
prosessi

Re: Infrapunasauna

Viesti Kirjoittaja prosessi »

urpiainen kirjoitti:Kitinän joukkopsykoosissa
Entäs ku toi yllämainittu toi mieleen Gattacan? Jos oletkin jonkin sortin kaleidoskooppi!
Tix kirjoitti:
EveryWoman kirjoitti:urpiainen muistuttaa hämmentävästi parin vuoden takaista So Easya.
Minulla taas tuli mieleen Vadim
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16633
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Infrapunasauna

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

^ Ne on kaikki tuplanikkejäni.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
elco

Re: Infrapunasauna

Viesti Kirjoittaja elco »

EveryWoman kirjoitti:
Tix kirjoitti:Vähänx suomalaiset onkii tyhmii.
Tuon asenteensa osalta urpiainen muistuttaa hämmentävästi parin vuoden takaista So Easya.
Onko So Iisi jotenkin kehittynyt viimeisen parin vuoden aikana? Lähetä se tänne niin teen kevyen kenttäkokeen.

Eipä siinä, etteikö varaa parantaa olisi ollut. Veikkaan, että kirves lentäisi kaivoon, tuska parahtaisi, säkki ja tuhka heilahtaisi ja kaveri olisi kuin kekäle 20 sekunnissa parin vuoden takaisen 15 sekunnin sijaan.
EveryWoman
Kitisijä
Viestit: 5729
Liittynyt: 15.08.2005 21:45

Re: Infrapunasauna

Viesti Kirjoittaja EveryWoman »

elco kirjoitti:Onko So Iisi jotenkin kehittynyt viimeisen parin vuoden aikana?
Mm, no Kitinä-kirjoittelujen osalta varmaan jotain kertoo se, miten tuo suhtautui taannoisiin keskustelupyrkimyksiinsä muutama kuukausi sitten niihin uudelleen tutustuttuaan. Jos mikään ei olisi muuttunut, suhtautuminen olisi todennäköisimmin ollut samanlaista kuin silloinkin.
Lähetä se tänne niin teen kevyen kenttäkokeen.
Kieltämättä olisi jännää kokeilla!
Veikkaan, että kirves lentäisi kaivoon, tuska parahtaisi, säkki ja tuhka heilahtaisi ja kaveri olisi kuin kekäle 20 sekunnissa parin vuoden takaisen 15 sekunnin sijaan.
Voisin kuvitella, ettei veikkauksesi aivan pielessä ole. Ehkä kehittyminen on tapahtunut enemmän itsetuntemuksen alueella, nimittäin sen tunnistamisessa, millaisiin keskusteluihin (ja millaisten ihmisten kanssa) kannattaa osallistua hänen persoonallisuudellaan, ja mitä taas on parempi jäädä tarkkailemaan etäämpää. Kyvyssä hahmottaa, mitkä asiat aiheuttavat napsahtamisen, ja mitkä taas tuovat omat parhaat puolet pinnalle. Ja taidossa suhtautua asiaan huumorilla, elää tilanteiden mukaan, ja ottaa valitsemistaan tilanteista kaikki irti.

Rakastan. :h:
Monsieur Manala

Re: Infrapunasauna

Viesti Kirjoittaja Monsieur Manala »

urpiainen kirjoitti:Kuten Manala sanoi, kuka tahansa mikroa käyttänyt on havainnut nämä samat asiat.
Äläs nyt kuitenkaan viitsi liimata meitä samaan leiriin, sillä olet käyttäytynyt tässä keskustelussa kyllä niin juntisti, etten ole vähään aikaan missään nettikeskustelussa nähnyt. Sen sijaan että sulla olis halua jakaa parempaa tietämystäsi asiasta epävarmojen vasemmalla kädellä pohtijoiden (masa ja pertti) keskuudessa, sä oikein nautinolla ja väkisin revit teidän välille jotain suuria sivistyksellisiä ymmärryseroja ja sitten pilkkaa ja ivaa suunpielistä pursuten oikein keskityt viestistä toiseen omaan erinomaisuuteesi ja muiden idiootiksi leimaamiseen. Et sivistämään kanssakeskustelijoitasi.

En tiedä montako mikroaaltouunia teidän mökin mättähillä kasvaa sammaleesta, mutta mun mielestäni mikroaaltouunin toimintaperiaatteen ymmärtäminen liittyy paljon läheisemmin haluun ymmärtää tekniikkaa kuin "luonnonilmiön ymmärtämiseen".

Mikroaaltouunissa olleen ruoan kypseneminen jatkuu vielä mikrotuksen loputtua, jonka useat sekoittavat siihen, että ruoka mukamas jatkaisi lämpeämistään vielä mikron kilahdettua. Sehän ei pidä paikkaansa, mutta voi jumalauta että voi pieni sielu yhdestä "ymmärryksenjyväsestä" tuntea ylivertaisuutta muita pölvästejä kohtaan. Onko sulla kenties vähän vakavampi itsetunto-ongelma?
Viimeksi muokannut Monsieur Manala, 03.11.2008 12:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: Infrapunasauna

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Joo siis kiitos ei enempää fysiikkaa tai liian pitkiä ihmissuhdepohdintoja tähän ketjuun. Halusin vain tietää huijataanko mua vai ei.

Miehet!

EW!
Prepare for the worstest.
masa

Re: Infrapunasauna

Viesti Kirjoittaja masa »

Monsieur Manala kirjoitti:Onko sulla kenties vähän vakavampi itsetunto-ongelma?
Odotan jännityksellä urpiaisen vastausta kaikkiin Manalan esittämiin kohtiin. Epäilen kyllä, että sitä vastausta ei tule.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16633
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: Infrapunasauna

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

masa kirjoitti:
Monsieur Manala kirjoitti:(1) Äläs nyt kuitenkaan viitsi liimata meitä samaan leiriin, sillä (2) olet käyttäytynyt tässä keskustelussa kyllä niin juntisti, etten ole vähään aikaan missään nettikeskustelussa nähnyt. (3) Sen sijaan että sulla olis halua jakaa parempaa tietämystäsi asiasta epävarmojen vasemmalla kädellä pohtijoiden (masa ja pertti) keskuudessa, sä oikein nautinolla ja väkisin revit teidän välille jotain suuria sivistyksellisiä ymmärryseroja ja sitten pilkkaa ja ivaa suunpielistä pursuten oikein keskityt viestistä toiseen omaan erinomaisuuteesi ja muiden idiootiksi leimaamiseen. Et sivistämään kanssakeskustelijoitasi.

(4) En tiedä montako mikroaaltouunia teidän mökin mättähillä kasvaa sammaleesta, mutta mun mielestäni mikroaaltouunin toimintaperiaatteen ymmärtäminen liittyy paljon läheisemmin haluun ymmärtää tekniikkaa kuin "luonnonilmiön ymmärtämiseen".

Mikroaaltouunissa olleen ruoan kypseneminen jatkuu vielä mikrotuksen loputtua, jonka useat sekoittavat siihen, että ruoka mukamas jatkaisi lämpeämistään vielä mikron kilahdettua. Sehän ei pidä paikkaansa, mutta voi jumalauta että voi pieni sielu yhdestä "ymmärryksenjyväsestä" tuntea ylivertaisuutta muita pölvästejä kohtaan. (5) Onko sulla kenties vähän vakavampi itsetunto-ongelma?
Odotan jännityksellä urpiaisen vastausta kaikkiin Manalan esittämiin kohtiin. Epäilen kyllä, että sitä vastausta ei tule.
Minä taas pidin itsestäänselvänä, että kukaan, Manala mukaan lukien, ei odota tähän mitään vastausta. Tai no, Manala itse harrastaa aika toistuvasti Tixin kanssa tällaisia vääntöjä siitä, mitä jossain keskustelussa tuli sanottua, joten ehkä hän odottaa. Mutta kun kerran Masa ainakin odottaa, ja vielä oikein jännityksellä, niin täältä pesee:

1. Samaan leiriin en toki koettanut liimata - en näe keskusteluja leirijäsennyksen kautta. Ja vaikka näkisin, en kyllä haluaisi liimautua Manalan leiriin.
2. Oma junttiuteni nettikeskusteluissa kyllä aina välillä hämmentää itseänikin. Tosin Kitinässä on kyllä minusta sen verran korkea junttifaktori, etten tätä omaa, kieltämättä aika nolostuttavaa aikaansaannostani, ihan noin uniikiksi nostaisi.
3. Joo, ei minulla tässä tosiaan ollut motiivina mikään kanssakeskustelijoiden sivistäminen. Siihenkin joskus sorrun, mutta kyllä sekin kuulostaa minusta aika oudolta tai ainakin holhoavan alentuvalta motiivilta. Pikemminkin motiivinani oli nyt aika egomaanisesti nostaa - tosiaan turhan ilkeästi Masan ja Pertsan kustannuksella - esiin sellainen itseäni viimeaikoina ihan työasioidenkin kautta mietityttänyt juttu, kuin kouluopetuksen, koemenestyksen ja ilmiöiden ymmärtämisen välinen suhde. Ajattelin, että vasemmalla kädellä ei-vakavasti kirjoitetun väitteen sisältämä huuhaa voisi olla merkki ongelmista tällä alueella.
4. Kuten viesteissäni kirjoitin, ei minulla ollut mikroaaltokeskusteluun mitään sanottavaa, vaan niihin taustalla esiintyviin perusluonnonilmiöihin (mitä lämpö on ja mikä on molekyylien värähtelyliikkeen, absoluuttisen nollapisteen ja lämpenemisen suhde). Noista asioista puhuin, en mikroaaltouunista. Kuten sanoin, aika itsekeskeisesti nostin esiin jutusta minua kiinnostaneen sivujuonteen, joka tosiaan oli varmasti pääasiassa huolimattomuutta muiden taholta (olihan kyseessä sivujuonne).
5. En usko, että itsetunto-ongelmani ovat ainakaan poikkeuksellisen vakavia. Olen jopa tässä harkinnut mennä rikki/ehjä ketjuun kertomaan, että koen olevani aika tasapainoinen ja ehjä.

No, tuossa nuo olivat. Helpottiko jännitys, Masa?
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
masa

Re: Infrapunasauna

Viesti Kirjoittaja masa »

urpiainen kirjoitti: Helpottiko jännitys, Masa?
Kyllä. Olen suuresti yllättynyt ettet vaan pelkästään ohittanut Manalan esittämää diagnoosia.
Avatar
Frederik Krueger
Kitisijä
Viestit: 3760
Liittynyt: 09.04.2008 10:49
Paikkakunta: Häslinki

Re: Infrapunasauna

Viesti Kirjoittaja Frederik Krueger »

nowaysis kirjoitti:Joo siis kiitos ei enempää fysiikkaa tai liian pitkiä ihmissuhdepohdintoja tähän ketjuun. Halusin vain tietää huijataanko mua vai ei.
Kyllä sua on nyt taidettu vähän kusaista molempiin linsseihin. Vaadi rahat takaisin ja Aitokiuas tilalle.
Onko joku pissinyt mun muroihin?
daddykillkill

Re: Infrapunasauna

Viesti Kirjoittaja daddykillkill »

Minkälaisilla haloilla IR-sauna lämpiää? Pitääkö olla UV-koivua vai gamma-mäntyä?
Vastaa Viestiin