Lastenvaatetusketju

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
masa

Re: Lastenvaatetusketju

Viesti Kirjoittaja masa »

RP kirjoitti:Halpa-Halli löytyy, ei kyllä ole saman konsernin (mielestäni).
Juu ei ole. Se on pohjoispohjalaisten lestojen taikka jehovien omistama kauppa. Ei kaljaa, ei tupakkaa, ei paheita.
RP

Re: Lastenvaatetusketju

Viesti Kirjoittaja RP »

Ajattelin pikkuhiljaa aloittaa taas huutonet myynnin tytsän vaatesaralla. Tällä kertaa näyttäisi tulevan normaalia pienempi savotta 86 koon kanssa, mutta josko saisi makkaraa leivän päälle ;D Mä en kyllä haluaisi sitä rumaa Tehomyyjämerkkiä, ikävä sävy, mutta 100 kauppaa tulee nopeaan täyteen, nyt jo 12 kauppaa ja olen vaan muutamia kirjoja laittanut myyntiin 25.11 jälkeen :/ Voin mä proviikkaa maksaa, mutta se merkki on järkky ja antaa väärän kuvan (vaikka tehokas olenkin :D).

En ole pitkään aikaan ostellut tytsällekään mitään siellä päässä, joten ei hajuakaan millainen kysyntä vaatteilla on, yleensä kai vilkastuu kesään päin.

Kirjakaupoissa on ainakin ollut ihan kohtuullinen menekki.
Zeb

Re: Lastenvaatetusketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Nyt joulun ja alen aikaan ilmeisesti hiljaisempaa on.

Tehomyyräys tässä uhkaa itseäkin. Just se merkki risoo, ei se 2.9% palkkio. Voiskohan anoa merkittömyyttä? Ei taida onnistua?
RP

Re: Lastenvaatetusketju

Viesti Kirjoittaja RP »

Joo, ei onnistu. Mun mielestä se vaan on niin harhaan johtavaa, toisaalta osa kiertää tehomyyjät kaukaa "ammatillisina myyjinä", mitä ei monikaan näistä tietenkään ole. Eikä se myöskään ole luotettavuuden tae, kaikenlaisia hiihtäjiä sen on saanut ja tulee saamaan. Joten, taas niitä uudistuksia mitkä toivon mukaan poistuvat kun tajuavat typeryyden.

Taidan alkaa näpyttelemään ilmoituksia.
Zeb

Re: Lastenvaatetusketju

Viesti Kirjoittaja Zeb »

Joo, tosi ammattimaista myydä oman lapsensa pieneksi jääneet vaatteet. Paljonhan niitä on kun sattuu olemaan hamsteri, mutta ei noista tuloista ihan ammatiksi ole.
RP

Re: Lastenvaatetusketju

Viesti Kirjoittaja RP »

Pian on taas tämä huutonet urakka ohi. Myytävää oli varsin vähän, en edes tehomyyjäksi vielä pääse, voi harmi. Mutta kauppa kävi sitäkin kuumemmin, uskomattomia määriä ja summia huudettu mitä kävin äsken katsomassa.

Näyttäisi että tilin saldo on tällä kertaa noin 700€ pikaisesti laskettuna eli "voittoa" tuli noin 300€.

Seuraavan kerran sitten kesän jälkeen.
Avatar
Vesper
Kitisijä
Viestit: 11447
Liittynyt: 08.01.2009 22:53

Re: Lastenvaatetusketju

Viesti Kirjoittaja Vesper »

RP kirjoitti:Mä en kyllä haluaisi sitä rumaa Tehomyyjämerkkiä, ikävä sävy
Isännälle omat tunnarit, joilla sitten myyt molempien nimissä? Saat tuplata myynnit ilman tyhmää merkkiä :]
When I drink alcohol, everyone says I'm an alcoholic. When I drink Fanta, no one says I'm fantastic.
RP

Re: Lastenvaatetusketju

Viesti Kirjoittaja RP »

Vesper kirjoitti:
RP kirjoitti:Mä en kyllä haluaisi sitä rumaa Tehomyyjämerkkiä, ikävä sävy
Isännälle omat tunnarit, joilla sitten myyt molempien nimissä? Saat tuplata myynnit ilman tyhmää merkkiä :]
Miehellä on jo tunnarit mutta käytän sitä vain kun haluan huutaa jotain ilman sitä mun stalkkeria (joo, hiukan yli vuoden semmonen ollut). Jos alkaisin sillä myymään niin se olisi taas riesana. On siis ollut itselläni myös ostajana, liian useasti. Semmonen kun huutaa järkkyjä summia, välillä lunastaa, välillä ei. Se on monen muunkin riesa. Seuraa huutokohteitani ja huutaa sitten huvikseen niitä ja jättää lunastamatta. Oisko sillä satoja tunnuksia takana, ylläpito sulkee, mutta eihän tuolla paskat bannaa lopullisesti. Jos ja kun se palaa mun myynneille kun olen tehomyyjä niin täällä pärähtelee sitten sähköpostitse hiukan nykyistä enemmänkin. Jos maksan, palvelkoon perkele.

12 myyntiä oli alla, parissa päivässä suurin osa sulkeutunut, taitaa jäädä juuri ja juuri 100 alle ellei noita mun ikuisuus kirjoja joku innostu huutamaan muutaman.

Kyllä tuo melkein ylittyy jokaisella myyntirupemalla, joten ei kauan voisi kikkailla. Äh, maksan provision mielelläni mutta tuo saatanan titteli on järkyttävä eikä edes toimi niin kuin ilmeisesti on suunniteltu.
RP

Re: Lastenvaatetusketju

Viesti Kirjoittaja RP »

Kävin ostamassa tytsälle välikausivaatteet. Yhteishintaan 113€. Näillä sitten mennään öö max. neljä kuukautta?

Olisin halunnut ReimaTecin kaksiosaisen ulkoilupuvun, mutta mies ei kertakaikkiaan suostunut maksamaan siitä 150€... Tein kompromissin ja ostin Lassien välikausihaalarin hintaan 40€.

ReimaTecillä oli alennuksessa kaksiosainen sadeasu yhteishintaan 30€, mutta pirulauta kun ei ollut kokoja, oli sööttikin ;(

Ostin sitten Rukan kurahousut, kuratakin ja kuralapaset yhteishintaan 73€.

Välikausirukkaset ja pipo vielä puuttuu eli varmaan tulee se 150€ maksettavaksi yhteensä taas.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Lastenvaatetusketju

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Lähti järki lastenvaatteiden alennusmyyntien kanssa. Periaatteessa ihan fiksua hankkia alesta seuraavalle kaudelle halpoja vaatteita kun koon jotakuinkin pystyy arvioimaan mutta kaappien sisällöstä ei enää arvaa täällä asustavien lasten lukumäärää. Löysin vain lyhyeen aikaan liian monta uutta, ihanaa nettikaupaa ja täydellisen suloista lastenvaatemerkkiä.

Juuri kun vannoin ettei enää ostoksia, niin hupsista viime yönä lähti tilaukseen parit talvikengät ja kaveriksi vähän housua, neuletta ja säärystintä. Ruokakauppareissulla poikkesin pikaisesti Polarn o Pyretille ja taas kassi mukaan, jo neljäs samasta kaupasta tämän alen aikaan.

Vähän ongelmainen olo. Ei ole edes morkkista vaan euforinen kulutushysteria.
Elämä kantaa, jos sen antaa
ninnithequeen

Re: Lastenvaatetusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Mul ois kolmisen jätesäkillistä liian pieniä poitsun vaatteita muttei kelleen tunnu kelpaavan :/

Pitäskö viiä kirppikselle sit vaan, sais vähän maitorahaa...
AngryBird

Re: Lastenvaatetusketju

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

ninnithequeen kirjoitti:Mul ois kolmisen jätesäkillistä liian pieniä poitsun vaatteita muttei kelleen tunnu kelpaavan :/

Pitäskö viiä kirppikselle sit vaan, sais vähän maitorahaa...
Kirppiksellä niiden tarttee olla ihan priimaa ja mielellään merkkitavaraa jotta niistä saa edes jotain.
Vie kierrätyskeskukseen, sinne kelpaa (ne myös hakee himasta) :]

edit. Kirppispöydän viikkovuokra niillä nurkilla on jotain 40-50 euron luokkaa, eli aika monta pientä vaatetta saa myydä että edes sen saa katettua.
ninnithequeen

Re: Lastenvaatetusketju

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

AngryBird kirjoitti:
ninnithequeen kirjoitti:Mul ois kolmisen jätesäkillistä liian pieniä poitsun vaatteita muttei kelleen tunnu kelpaavan :/

Pitäskö viiä kirppikselle sit vaan, sais vähän maitorahaa...
Kirppiksellä niiden tarttee olla ihan priimaa ja mielellään merkkitavaraa jotta niistä saa edes jotain.
Vie kierrätyskeskukseen, sinne kelpaa (ne myös hakee himasta) :]

edit. Kirppispöydän viikkovuokra niillä nurkilla on jotain 40-50 euron luokkaa, eli aika monta pientä vaatetta saa myydä että edes sen saa katettua.
No osa noista on kylä monella kiertäneitä ja nuhjusia...ja kiertishän on tossa vieressä. Yhellä reissula en kyllä mitenkään saa kaikkia vietyä. No, pääsenpähän taas hypisteemään samalla hippifarkkuja itelleen (ku nitä ei mistään muualta löydä)
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Lastenvaatetusketju

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Luulin olevani turvassa töissä mutta onnistuinkin potilasta valvoessani tekemään vielä yhden tilauksen. Tervemenoa eilisen ja tämän päivän palkkarahat! Tervetuloa maailman kauneimmat pikku lenkkitossut! :h:
Elämä kantaa, jos sen antaa
RP

Re: Lastenvaatetusketju

Viesti Kirjoittaja RP »

Itse olen saanut aika hyvin hillittyä shoppailuintoa lastenvaatteiden kohdalla. Tästä johtuen, seuraavaan kokoon ei juuri ole muuta kuin Hilfigeriä ja Gapia. Osasyy lienee se, että suurin osa vakiomyyjistäni on jossain, missä lie. Ei tule siis huudeltua mielin määrin vaatetta.

H&M uusi kuvasto saapui luukusta, ja siitä tulikin jo noukittua asusteita ja perus vaatetta. Kunhan kesä on ohi, mania lie iskee jälleen.

Kumpa löytäisi Paul Frankia edullisesti, nyt ei ole saatavilla, suolaisia hintoja en raaskisi maksaa, koska laatu ei todellakaan ole ihan sitä mitä merkiltä voisi odottaa. Tytsä laittaa kuitenkin äkämykseksi jos ei suosikkiaan kaapista löydy.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Lastenvaatetusketju

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Sori viivähdys, harvakseltaan tulee täällä piipahdeltua. Piti tilausvahvistuksista tarkistaa mitä oikein yllä tarkoitinkaan, ja ne olivat juuri ne iiihanat Petit by Sofie Schnoorin roosat lenkkarit. Tilauspaikka oli Smaahjerter.dk. Sitten näemmä heti perään tuli tarve saada myös Arauto Rapin pinkit lenkkarit, ne bongasin osoitteesta www.Sundbaby.dk. Kuten vahvistuksen mukaan myös kahdet muut kengät, en edes muistanut!! Lapsihan tallaa mieluiten niillä crocseillaan, tämä on vain äidin fetissi.

Toisaalta olen seikkaillut viime aikoina parissa blogissa, vähäistä on tämäkin hamstraaminen verrattuna ilmiöön, jossa koko talven seitsemän erilaista ulkovaatepartta ovat suunniteltuina ja kuvattuina lapsen päällä jo heinäkuussa.
Elämä kantaa, jos sen antaa
RP

Re: Lastenvaatetusketju

Viesti Kirjoittaja RP »

Hmm, itsekin olen etsiskellyt tytsälle ulkojalkineita ihan normaaliin ulkoiluun. Syksyksi. Ei oikein tykkää löytyä mieluisia. Omalle silmälle, saati tytsän silmälle.

On alkanut neidin oma maku tarkentumaan liiankin "justiinsa", hienostelu ei sovi, mekkoja tai hamosia ei kelpuuta. "En halua, ei käy, ei sovi". On aika rokahtavaan suuntaan kallistuva, neutraaleja värejä suosiva, rajuja kuvia ja muotoja. Hiukset haluaa leikkauttaa "mohikaaniksi" kuulemma. Okei sitten, pottakampaus olisikin hivenen törkeä munkin mielestä.

Olen pyynnöstään ostanut Ed Hardyn lenkkarit, Hilfigerin kumisaappaat ja UGGit ostan jos noin pienille tehdään. "Kiia haluaa, äiti ostaa, iskä maksaa", sanoo.

Mun oma mini materialistini, äidin sydän täyttyy rakkaudella <3
AngryBird

Re: Lastenvaatetusketju

Viesti Kirjoittaja AngryBird »

Suvinen kirjoitti:Pitääkö tolle 2-veelle ostaa talvihaalari, vai voiko ostaa toppahousut ja takin? Ja käyttääkö ton ikäiset vielä syksyllä/keväällä kuravaatteita?
Osta haalari. Toppahousut ja -takki on epäkäytännöllinen yhdistelmä noin pienellä vaikka mitä lumilukkoja olis takin helmoissa.
Osta myös kuravaatteet. Ja ainakin kahdet kurahanskat, koska sitä mutaa eksyy joka tapauksessa käsineiden sisälle, syy ei selvillä :D
RP

Re: Lastenvaatetusketju

Viesti Kirjoittaja RP »

Kuravaatteet on must. Haalari on varmaankin paras vaihtoehto talveksi. Välikaudeksi ei haalareja enää vaan kaksiosainen puku, meillä.

Haalari on kaikinpuolin helpoin vaihtoehto vaikka itse olen tosissaan miettinyt jo talveksikin kaksiosaista pukua + alusjutut.
Melnais
Kitisijä
Viestit: 2201
Liittynyt: 15.08.2005 0:23
Paikkakunta: Turku

Re: Lastenvaatetusketju

Viesti Kirjoittaja Melnais »

Olen välikausivaatteissa myynyt sieluni T2H:lle. Kauniita, helppokäyttöisiä ja teknisiltä ominaisuuksiltaan erinomaisia vaatteita! Varmaan joku muukin merkki on vastaava mutta ensi vuosi mennään myös näillä, shoppasin outletista seuraavat koot ja ihan varmuuden vuoksi yhden vielä sitä seuraavaakin.

Myös talvikenkäostokset alkaneet, järkevästi hamstrasin ensimmäisenä ne söpöstelysaappaat. Haussa vielä kauniit, ruskeat nahkakengät sekä rymysaappaat huonoille keleille. Rahanmenoa kompensoin ostamalla kirpparilta sukkahousut 0,40€, silkkaa säästöä!
Elämä kantaa, jos sen antaa
RP

Re: Lastenvaatetusketju

Viesti Kirjoittaja RP »

Tyhjentelin tuossa kaappeja ja nyt olisi aika paljon vaatetta tarjolla tytölle koossa noin 92/98. Merkkeinä Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Paul Frank, Ralph Lauren, DKNY, Guess, Gymboree, Sophie Rose, Rare Too, Carters yms. Paketissa on paljon lyhythihaisia paitoja, tunika + trikoosettejä, mekkoja. Lähinnä, eli hyvin ensi kesään esimerkiksi. Jos kiinnostusta/tarvetta löytyy niin voin napsia kuvia yms. sellaista tietoa ja sitten mars kaupankäyntiin. Jos ei niin laitan ensi viikolla huutonettiin pyörimään.

Myös talvivaattepaketti koossa 86/92 on tarjolla. Pääosin Reimatec (haalari, fleece välihaalari, tumput), H&M villakangastakki + fleecetakki + Hello Kitty karvalakki. Hilfigerin neulemyssy + tumput. Ja parit kengätkin pakettiin saapi jos mielii.

Yksärillä yhteyttä, jos tarvetta löytyy.
RP

Re: Lastenvaatetusketju

Viesti Kirjoittaja RP »

Olen aika pitkälti koukuttunut tähän: http://www.villagekids.co.uk/index.asp

Ainoa negatiivinen asia minkä tähän hätään sivusta keksin on luottokortin kiduttaminen :/
RP

Re: Lastenvaatetusketju

Viesti Kirjoittaja RP »

Kärpänen on purrut.

Tuli ostettua nämä talvikengiksi: http://www.brandos.fi/polo-ralph-lauren ... blk/a35702

Ja nämä vain huvin vuoksi. En tiedä, nämä voisi laskea pahoinpitelyksi (:D), itse en pukisi mistään hinnasta itselleni, mutta jotenkin tytsälle miellän nämä supersöpöiksi: http://www.brandos.fi/moon-boot/nylon-1 ... ink/a21547
Avatar
Mirkku
Kitisijä
Viestit: 1286
Liittynyt: 20.08.2008 12:54

Re: Lastenvaatetusketju

Viesti Kirjoittaja Mirkku »

Kakara oli niin ihanan näköinen tänään mennessään hoitoon. Puin sen leviksen farkkuihin & Ralph Laurenin vaaleanpunaiseen kauluspaitaan (valokuvaus). Itse halusi, että tukka laitetaan irokeesiksi. Oih :h:
"To infinity... and beyond!"
"Oh, I'm detecting nuttiness!"
RP

Re: Lastenvaatetusketju

Viesti Kirjoittaja RP »

No eihän siinä ole mitään järkeä maksaa kasvavan lapsen vaatteista paljon, siis jos tosiaan sillä päällä vähänkään funtsii. Esim. nyt kun myyn tuota tytsän ulkovaatepakettia + kolmet kengät mukana niin niistä olen kokonaisuutena uutena maksanut noin 300€, ja osa on ollut jopa alennuksessa, eikä ns. merkkejäkään ole mukana. On lähestulkoon kaikki paketissa uudenveroisessa kunnossa, tällä hetkellä paketista huudettu 70€. Joten näin niitä löytöjä tehdään. Hullu maksaa paljon, fiksu poimii hullun hedelmät :D
Vastaa Viestiin