UCL:n finaali

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.

UCL:n voittaja

Barcelona
1
17%
ManU
5
83%
 
Ääniä yhteensä: 6

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

UCL:n finaali

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Huomenna Stadio Olimpico:lla Roomassa klo 21:45 Barca ja ManU kohtaavat Euroopan seurajoukkueiden loppuottelussa. Lähtökohta on kutkuttavan tasaväkinen. Voitaaneen sanoa, että vastassa ovat tämän hetken kaksi myös maailman parasta seurajoukkuetta.

Vidicin johdolla tiiviiseen puolustukseen nojaava, laajan laadukkaalla materiaalilla ratsastava ManU kohtaa yhden kaikkien aikojen nimekkäimmistä ja tehokkaimmista hyökkäyspään trioista: Barcan Messi-Etoo-Henryn.Voidaan puhua myös kahden maailman parhaan pelaajan taistelusta: Ronaldo vs. Messi. Yhtä kaikki, rosterit vilisevät jokaiselle tuttuja maailman tähtien nimiä.

Kumpaa Sinä veikkaat voittajaksi?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Paha Keisari

Re: UCL:n finaali

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

Toivon ManU:n voittavan mutta luulen että Barca vie.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: UCL:n finaali

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vielä ehtii veikata!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21329
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: UCL:n finaali

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Aivan sama kumpi voittaa, kunhan tulee loistava matsi.
bedlam

Re: UCL:n finaali

Viesti Kirjoittaja bedlam »

Kärpät!
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14935
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: UCL:n finaali

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä uskon mänjyyn. Barca duunaa kyl La Ligassa kolme pyyriä matsissa, mutta tänään pelitempo on selvästi kovempi ja vastassa toisen tason puolustus. Barca tekee yksilötaidollaan väkisin sen yhden, mutta mänjypäs puristaa kaksi. 2-1 ManU:lle siis.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: UCL:n finaali

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Pelkään pahoin että ManU vie, sikäli vakuuttavasti ovat potkiskelleet. Kannustan kuitenkin henkeen ja vereen Barcelonaa.
sanctus

Re: UCL:n finaali

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Kannustan toki vain henkeen Yaya Tourea ja Lionel Messiä tunnustaen toki sen, että Giggsin mahdollinen peluuttaminen jo avauksessa kymppipaikalla kuulostaa jännittävältä. Lisäksi kun otetaan huomioon, että "Fake" Ronaldo on käsittämättömän tarkka ja riittävän nopea, Vidic ehkä kentän julmin ja Abidal ja Alves pelikiellossa, tiedossa saattaa olla hauska, viihdyttävä ja humoristinen ilta kallispalkkaisten miesprostituoitujen aktia katsellen.
Onslow

Re: UCL:n finaali

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Onks tää niitä Kuolevan Joutsenen uusversioita?

Toivottavasti Ronaldo ei voita.
sanctus

Re: UCL:n finaali

Viesti Kirjoittaja sanctus »

Valitettavasti kuolevia joutsenia tänäänkin tullaan näkemään, mutta ongelma ei liene kovinkaan suuri.

"Fake" Ronaldo herättää tosiaan monissa voimakkaita tunteita. Valitettavasti mies on kuitenkin sen verran hyvin opetellut lajin salat, että en pysty olemaan suomatta hänelle menestystä pelillisiin syihin vetoamalla.

No mutta kaksi (Euroopan) parasta joukkuetta tänään lienevät kuitenkin kentällä:

Barca

Kuva

ja

ManU

Kuva
Avatar
nowaysis
Kitisijä
Viestit: 6126
Liittynyt: 26.05.2006 10:01
Paikkakunta: Bunnytown
Viesti:

Re: UCL:n finaali

Viesti Kirjoittaja nowaysis »

Mä tavallaan seuraan tätä peliä. Kinda.
Prepare for the worstest.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21329
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: UCL:n finaali

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

paska matsi. Yksi joukkue pelasi.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: UCL:n finaali

Viesti Kirjoittaja huima »

Joo, aika tylsä.

Barcan peli oli kaunista.
Paha Keisari

Re: UCL:n finaali

Viesti Kirjoittaja Paha Keisari »

Barca vaan oli niin hyvä, että sai Manun näyttämään huonolta. Fergusonin taktiikkavelhousmagia loppui Messin, Xavin ja Iniestan nerouteen. Ei kai kellekään ole enää epäselvää, että Barcan tämänhetkinen kokoonpano on yksi parhaista koskaan, ellei paras. Huikea sakki ja pelaavat hyökkäävästi.

Kaikki vedot meni kohdalleen, joten peli netotti 250 euroa vaikka tylsä olikin. Toivottavasti ensi vuonna mielenkiintoisempaa draamaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21329
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: UCL:n finaali

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Paha Keisari kirjoitti:Barca vaan oli niin hyvä, että sai Manun näyttämään huonolta.
Kyllä ManU myös pelasi huonosti. Ensimmäinen puoliaika oli todella lepsua ja löysää. Tiukemmalla pelillä numerot olisivat voineet olla samat, mutta olisi saatu ainakin peli.
Vastaa Viestiin