NADAL

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

NADAL

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Historiallinen luuseraus RUOTSALAISELLE.

Nyt mulla on mahtava mahis voittaa koko roska taas kerta muut on ihan lusmuja tuolla... Aah, eikä tartte itkeä palkintojenjaossa...Hahaaaa!! Nyt mä oon paras ja Nadal hävis hähääää. Voi jumpe ko makee tunne. Mä oon nyt vaan cool ihan...kaikki huomaa et mä oon taas se paras...

Terkuin Roger Federer
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: NADAL

Viesti Kirjoittaja Niba »

Juu maailma on ihmeellinen mutta aikoinaan voittamaton massa-spesialisti Björn Borg() pelasi 28? ottelua voittamattomana kunnes edellisessä ottelussaan Nadal hakkasi tuon ennätyksen? Neljä vuotta voittamattomana ja ruotsalainen nobody tulee ja voittaa?Huipulla tuulee ja huiput ovat lähellä toisiaan..
Pyyhin Netikettiin..
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: NADAL

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Niba kirjoitti:Juu maailma on ihmeellinen mutta aikoinaan voittamaton massa-spesialisti Björn Borg() pelasi 28? ottelua voittamattomana kunnes edellisessä ottelussaan Nadal hakkasi tuon ennätyksen? Neljä vuotta voittamattomana ja ruotsalainen nobody tulee ja voittaa?Huipulla tuulee ja huiput ovat lähellä toisiaan..
joo,hyvä kommentti mut ei tuo Robin aivan nobody ole kuitenkaan.
Jaken kanssa tasapuolisesti tappeli vielä pari vuotta sitten. Mut Robin saanut vielä voimaa syöttöön ja peli oli mielettömän terävää ja suoraa. Se on Nadalille myrkkyä kun sen kierreveiviin saa kovan lyönnin aikaan, siis suoran.

Fedejuusto siis voittaa, tai jopa MURRAY????

Naisissa joko Azarenko tai Safina voittaa roskan.

arskis
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: NADAL

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Stadinarska kirjoitti:Naisissa joko Azarenko tai Safina voittaa roskan.
Kohtaavat muuten jo puolivälierissä.

Mutta hyvä, että Vamos hävis. Nythän Fedex ja Rafa ovat kumpikin taas ihmisiä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: NADAL

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Stadinarska kirjoitti:Naisissa joko Azarenko tai Safina voittaa roskan.
Kohtaavat muuten jo puolivälierissä.

Mutta hyvä, että Vamos hävis. Nythän Fedex ja Rafa ovat kumpikin taas ihmisiä.
Joo, tiedän toki et kohtaavat jo puolivälierässä, mut se Safina-Azarenko ehkä moraalinen loppuottelu!!!
Svetlanasta ei oo enää voittajaksi ja Jankovitsikin putosi ja se pikku Romaani siellä Cirstea...eikai, ihan liian pehmeä. Kivan pehmeä toki mutta siis ei oikein pelillisesti. Jankovitsi oli vain väsy tyttö ja hävis.
MUTTA Sammy??? Stosur. Se on kummallisesti voimistunut. Hormoonisammyko?

Miehistä Del Portto oli varsin voimakas tänään tukevaa pyöreää poikaa, Tsonka, vastaan. Ihan kamala ajatellka että Del Portto on 20 vuotias kun näyttää 60 vuotiaalta hasisveikolta!!

Mut sitten luulen et Fede voittaa tai sitten aina yhtä "kiinnostava" Davydenko (huh mikä tylsyys) tai Andy Murray, skottipoika, tai sit juur Del Porttopoika? Tuo pelle Monfilssi vissin voittaa A Roddickin mutta se on vaan pelleilijä ja Fedeä vastaan nöyrtyy kyllä. Onks siellä viel häiskiä? Aijoo siis toi Robredo. Ihan lusmutyyppi.

:D
STADIN POIKA
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: NADAL

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Rouzr on tietenkin ainut iso ratsu tässä vaiheessa. Jos ei ihmeempiä eli ei sorru laukkaan, niin putsaa pöydän. Mutta kun just katsoin kasin joukkoon selvinneet, niin eipä siellä ole kuin tasaisen kovia pelimiehiä ja Ruotsin robin, josta en uskalla sanoa mitään. Siis päivän kunto ratkaisee jopa paljon enempi kuin kokemus. Vähän jäänyt vähemmälle kiertueen seuraaminen töllöstä, mutta luonnollisesti vahvimilla ovat alus massaturnauksissa menestyneet. Niinjoo, Roddickiin en usko massalla senttiäkään.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: NADAL

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Rouzr on tietenkin ainut iso ratsu tässä vaiheessa. Jos ei ihmeempiä eli ei sorru laukkaan, niin putsaa pöydän. Mutta kun just katsoin kasin joukkoon selvinneet, niin eipä siellä ole kuin tasaisen kovia pelimiehiä ja Ruotsin robin, josta en uskalla sanoa mitään. Siis päivän kunto ratkaisee jopa paljon enempi kuin kokemus. Vähän jäänyt vähemmälle kiertueen seuraaminen töllöstä, mutta luonnollisesti vahvimilla ovat alus massaturnauksissa menestyneet. Niinjoo, Roddickiin en usko massalla senttiäkään.
Joo, laukka olisi paha, hehheh.

Ja päivän kunto on nimenomaa se juttu, erinomainen huomio!

Minäkin tykkäisin NIIN olla paikalla niinkuin olen tennishulluna lukuisina vuosina ollutkin ja osaan ranskalaisen tennissanaston täydellisesti, mutta toisaalta mulla on aina vaikeuksia muussa elämässä ymmärtää ranskaa, tai ainakaan puhua .

Mutta konkretiaa! Eli Davydenko voittaa Söderlingin ja Murray Gonzalesin ja Murray sitten myös Davydenkon ja Murray pääsee finaaliin.

Sit Del Portto voittaa Robredon ja Federer voittaa Monfileen ja sit Del Portto häviää Fedelle eli Rouzrille ja

Finaali on Murray ja Federer jonka Roger setä voittaa, Fede siis.

TYTÖT:

Azarenka voittaa Safinan!!!!!! ja Maria Sharapova Cibulkovan ja sit Azarenko voittaa puhtaasti Marian ja pääsee finaaliin.

Toisaalla Samantha Stosur voittaa Romanian pikkutytön Cirstean ja Kuznetsova voittaa Serenan selkeästi. Kutnetsova pääsee finaaliin voittamalla Stosurin

Ja loppuottelun Kuznetsova-Azarenka voittaa Azarenka. Tämä finaali onkin aikalailla poikatyttöjen taistelu...huhhuh.

SELLAISTA tapahtuu! Pilasinko jännityksen?

Onko teillä kelläkään Europlayer?

STADINARSKA :D
Vastaa Viestiin