Suomi-Venäjä

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.

FIN-RUS

kotivoitto
1
9%
tasuri
2
18%
tasuri
2
18%
tappio
6
55%
 
Ääniä yhteensä: 11

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Suomi-Venäjä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Huomenna stadikalla on-se-jännä matsi. Mites huuhkajien käypi? Vastaava vieraspeli oli tuloksellisesti pannukakku, mutta pelillisesti olisimme ansainneet parempaa.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21358
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Suomi-Venäjä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

Siis mistä Suomi pelaa? Pääsystä karsintoihin, joissa karsitaan mm-karsintoihin pääsijät?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Suomi-Venäjä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

sivustahuutaja kirjoitti:Siis mistä Suomi pelaa? Pääsystä karsintoihin, joissa karsitaan mm-karsintoihin pääsijät?
Ihan sitä samaa MM-karsintaa kuin vuosikymmenet. Kisoista riippuen on suoria/lohkovoittajien paikkoja ja sitten voi olla 2./3. sijalaisille jatkokarsintapaikkoja. Näissä kisoissa taitaa Suomen lohkosta lohkokakkonen päästä jatkokarsintaan, jos oikein muistan.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
sivustahuutaja
Kitisijä
Viestit: 21358
Liittynyt: 15.08.2005 0:29

Re: Suomi-Venäjä

Viesti Kirjoittaja sivustahuutaja »

^ Eli monestako lohkosta pitää päästä läpi, että päästään sinne finaaliin?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Suomi-Venäjä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

sivustahuutaja kirjoitti:^ Eli monestako lohkosta pitää päästä läpi, että päästään sinne finaaliin?
En jaksa laskea, ei kiinnosta. Mitä sinä tämmösiä edes kyselet?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Suomi-Venäjä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Vielä ehtii veikata ja mehustella! Uurnille väki!
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Onslow

Re: Suomi-Venäjä

Viesti Kirjoittaja Onslow »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Vielä ehtii veikata ja mehustella! Uurnille väki!
Ryssiä tuli lippuineen ja autoineen vastaan lahden motarillakin niin paljon, että teki mieli hankkia molotovin coctaileja korillinen.

Veikkaan että ryssä voittaa jos Suomi ei yllätä. Nii i.
NuoriD

Re: Suomi-Venäjä

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Kyllähän se ryssä hyvin tod. näk. voittaa, mutta tietysti aina on toivoa. Peli alkaa 0-0 tilanteesta.
bedlam

Re: Suomi-Venäjä

Viesti Kirjoittaja bedlam »

NuoriD kirjoitti:Kyllähän se ryssä hyvin tod. näk. voittaa, mutta tietysti aina on toivoa. Peli alkaa 0-0 tilanteesta.
Kyllä. Jokainen tsäänssi on mahdollisuus. Maaleja pitäs tehä enemmän kuin vastustaja, sillon ollaan vahvoilla.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Suomi-Venäjä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kyllä Suomi oli aseeton tänään. Venäjän muutaman pelaajan huipputaito ratkaisi. Tosiasia on, ettei maajoukkueessamme ole tänä päivänä huipputaitoa missään. Kallio oli paitsi hidas myös paska. Moisanderilla oli toki armeliaampi lähtökohta tulla tuoreilla jaloilla väsyneitä vihuja vastaan, toisaalta hän oli heti valmis pelirytmiin - oikein pirteä kansainvälinen esitys.

Litti olis TAAS voinut laukoa pari kertaa selvästä rantatontistaan, mutta tais olla henkinen oksankohta pallossa, taas. Miklu jäi yksin, Tintti täytti jälleen paikkansa. Roman oli pelin sielu ja ainoa, joka pystyi pitämään palloa ja samalla luomaan eteenpäin pyrkivää peliä jatkuvasti.

Eipä näitä silti kannata murehtia tai manata. Ilon kautta vaan loput pelit.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Tsaari

Re: Suomi-Venäjä

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Kyllä päälimmäiseksi mieleen pelistä jäi, että Suomi oli väsynyt, hidas ja vanha. Venäjän pelityyli on pahin mahdollinen Suomen verkkaisille pelaajille, uskomaton vauhti ja kova prässi sekoitti pasmat täydellisesti. Nyt kun tämä karsinta on jo taputeltu niin olisi korkea aika miettiä jonkinasteista nuorennusleikkausta.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Suomi-Venäjä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tsaari kirjoitti:nuorennusleikkausta.
Parhaat kuulemma pelaavat jatkossakin.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Tsaari

Re: Suomi-Venäjä

Viesti Kirjoittaja Tsaari »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Tsaari kirjoitti:nuorennusleikkausta.
Parhaat kuulemma pelaavat jatkossakin.
Niinpä niin. Seuraavat karsinnat kun alkavat ja rivistä poistuu maajoukkueuran lopettavat Litmanen, Hyypiä, Tihinen, Kolkka, Jääskeläinen... Siinäpä sitten selitellään menestymättömyyttä että joukkue on kovin kokematon kun ei ole kokemusta kovista karsintapeleistä. Tietysti valmentajalla on paineet säilyttää kasvonsa ja työpaikkansa ja koittaa selvitä mahdollisimman hyvin lopuista peleistä ajattelematta tulevaisuutta.
Nehemiah James

Re: Suomi-Venäjä

Viesti Kirjoittaja Nehemiah James »

Tsaari kirjoitti:Niinpä niin. Seuraavat karsinnat kun alkavat ja rivistä poistuu maajoukkueuran lopettavat Litmanen, Hyypiä, Tihinen, Kolkka, Jääskeläinen... Siinäpä sitten selitellään menestymättömyyttä että joukkue on kovin kokematon kun ei ole kokemusta kovista karsintapeleistä. Tietysti valmentajalla on paineet säilyttää kasvonsa ja työpaikkansa ja koittaa selvitä mahdollisimman hyvin lopuista peleistä ajattelematta tulevaisuutta.
Jos unohdetaan huippuvuosien Litmanen, niin kyllä tuolle loppukaartille on korvaajia tulossa. Ei ne pikkuhuuhkajat ihan tuurilla lopputurnaukseen päässeet. En olisi huolissani. Ja onhan tuossa nykyisessäkin kokoonpanossa tulevaisuutta ja joidenkin nuoresta iästä huolimatta kosolti kokemusta. Mä näkisin, että kokonaisuutena eteenpäin mennään.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Suomi-Venäjä

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Nehemiah James kirjoitti:Mä näkisin, että kokonaisuutena eteenpäin mennään.
Tämän näkee kunnolla vasta murrosvaiheen jälkeen eli noin kolmen vuoden päästä, kunhan nämä nuoret hedelmät ovat kypsyneet. Nyt ei voi olla kuin toiveikas ja yrittää luottaa siihen, että pikkuhuuhkajat ovat loistavan joukkueen lisäksi myös vähintäänkin hyviä ja lupaavia yksilöitä.

Itse olen sitä mieltä, että uuden sukupolven pelaajien vertailu vanhaan liittoon ei tee oikeutta kenellekään. On selvää, ettei uutta Littiä synny kuin ehkä kerran vuosisadassa. Nyt kysytäänkin vaikkapa useamman kansainvälisesti tehokkaan kärjen kypsymistä tai uusien nopeampijalkaisten pakkien nousemista esiin, kuten Moisander.

Kyllä sitä silti kaihoisasti muistelee sitä yhtä muutamien vuosian takaista arvokisakarsintaa, jossa miklun ja litin välinen kosminen yhteys tuotti kihauksia lähes liukuhihnalta...
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Onslow

Re: Suomi-Venäjä

Viesti Kirjoittaja Onslow »

exPertti kirjoitti:Se on siinä.
Joo ja hävisivät perkeleet vielä joukkotappelutkin kaupungilla.
Dumis

Re: Suomi-Venäjä

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kallio oli paitsi hidas myös paska.
Tämän analyysin suoritin jo melkein 10 vuotta sitten ja sama pätee edelleenkin, tosin nykyään se kaveri osaa ehkä kait jo juosta takaperinkin.

Olix Tainio ja Kolkka niinku puolkuntosii vai mixei pelanneet? Jos oli joku hieno taktiikka, niin se ei ainakaan toiminut.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Suomi-Venäjä

Viesti Kirjoittaja Niba »

Onslow kirjoitti:
exPertti kirjoitti:Se on siinä.
Joo ja hävisivät perkeleet vielä joukkotappelutkin kaupungilla.
Suomalaiset rääpäleet olivat kännisiä puolipäivätappelijoita jotka kunnostautuvat lähinnä läheistensä pahoinpitelyissä, venäläiset jalkapallohuligaanit ovat asialleen omistautuneita psykopaatteja, jotka tulevat tarkoituksellisesti tuottamaan tuhoa ja hävitystä minne sitten saapuvatkin. Eli ei pidä mennä tappelemaan ilman taitoa ja asennetta! Vaikka tukka on siili tai kaljuksi ajettu välttämättä osoita että olisi "kova jätkä" tai pystyisi edes pientä persettään pelastamaan.
Pyyhin Netikettiin..
Vastaa Viestiin