Yleisurheilun MM

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.

Montako mitalia

nolla
5
31%
yksi
7
44%
kaksi
2
13%
kolme tai enemmän
2
13%
 
Ääniä yhteensä: 16

Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Bunch of fucking losers: Olli-Pekka Karjalainen, Tommi Evilä, Mikaela Ingberg, Franz Kruger. Vielä muita? Melkein voisin veikata että Tero Kyrvänpää liittyy tähän joukkoon.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Bunch of fucking losers: Olli-Pekka Karjalainen, Tommi Evilä, Mikaela Ingberg, Franz Kruger.
Kukaan noista ei etukäteistilastojen mukaan mahtunut finalistien(TOP-12) joukkoon. Kun FK kuitenkin ylsi finaaliin, voidaan tuota joukkoa nimittää pikemminkin winnereiksi.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:
Riemumieli kirjoitti:Bunch of fucking losers: Olli-Pekka Karjalainen, Tommi Evilä, Mikaela Ingberg, Franz Kruger.
Kukaan noista ei etukäteistilastojen mukaan mahtunut finalistien(TOP-12) joukkoon. Kun FK kuitenkin ylsi finaaliin, voidaan tuota joukkoa nimittää pikemminkin winnereiksi.
Niin, kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia. Muiden maiden kihot tekevät arvokisoissa ennätyksiä, omia ja valtioidensa, mutta meillä vain alitetaan kaikki mittarit ja kerskutaan, että hyvin meni aurinkolasit päässä keskellä pimeintä yötä.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Muiden maiden kihot tekevät arvokisoissa ennätyksiä...
Oot vaan kiintiövastustaja 8) Mut missä on esmes svedut? Onko heillä pari pistesijaa tähän mennessä? Melkoinen mahalasku heiltä muistellen muutaman vuoden takaista aikaa, jolloin kestomitalisteja olivat mm. Olsson, Kluft, Holm ym. Väestöpohjaan nähden yksi mitali olisi suhteellisesti Suomelta jo ok suoritus. Espanjalla ja Ranskalla on heilläkin vain yksi mitali soufaar.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Evilän käämi käryää

Mitä mies sekoilee? Mielestäni toimittajan kysymykset olivat aivan normaaleja.

elco

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti: Mitä mies sekoilee? Mielestäni toimittajan kysymykset olivat aivan normaaleja.
Tuo on kevyttä verrattuna siihen, että Tomppa olisi yllättäen pärjännyt. Taas olisi kylvetty sellaista kielikukkasta, ettei ole ennen kuultu.

Tommi on niitä kavereita, jotka vaikuttavat sitä fiksummilta, mitä enemmän he ovat hiljaa.
NuoriD

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Mitä mies sekoilee? Mielestäni toimittajan kysymykset olivat aivan normaaleja.
Tuo on kevyttä verrattuna siihen, että Tomppa olisi yllättäen pärjännyt. Taas olisi kylvetty sellaista kielikukkasta, ettei ole ennen kuultu.

Tommi on niitä kavereita, jotka vaikuttavat sitä fiksummilta, mitä enemmän he ovat hiljaa.
Joo. Evilä tekee itsestään pellen.

Onhan se selvä, että watuttaa, kun homma menee reisille, mutta ei se ole toimittajan vika.

Evilänkin kannattaisi muistaa, kenen rahoilla hän on kisoissa. Ei todellakaan omillaan. Evilän tehtävänä on tarjota kansalle sirkushuveja ja osa työsopimusta on antaa haastetteluja. Onhan se tietysti niinkin, että onhan tuolla itsensä mokaamisellakin oma viihdearvonsa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Evilän kusipäätasapaino meni Suomen ennätyksen jälkeen pahasti epätasapainoon. Vikisee vain jostain kauden tasosta, kun kisoihin mennään ylittämään itsensä satans fitta vain ruotsalaisillekin. Emma Gren näyttää kivalta, mutta hypätä ei osaa paskan vertaa.
Paras päivä ikinä.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja huima »

NuoriD kirjoitti:Onhan se selvä, että watuttaa, kun homma menee reisille, mutta ei se ole toimittajan vika.

Evilänkin kannattaisi muistaa, kenen rahoilla hän on kisoissa. Ei todellakaan omillaan. Evilän tehtävänä on tarjota kansalle sirkushuveja ja osa työsopimusta on antaa haastetteluja. Onhan se tietysti niinkin, että onhan tuolla itsensä mokaamisellakin oma viihdearvonsa.
No reisille ja reisille. Kai se pomppi ihan tasonsa mukaisesti. Kovempi kolhaus on se, että oma taso ei riitä kisaamaan kärjessä vaikka haluaisi.

Se miten itse katsoin tuota purkausta liittyi juuri siihen, että Evilä otti kimmoketta täysin turhaan siitä että toimittaja kysyy miten karsinta ja finaali oli ajateltu meneväksi ja kysymyksistä oli poimittavissa lohduttelua ajatuksella, että toiveet olisivat olleet parempaan sijoitukseen. Fiksumpi Evilä olisi vastannut vain jotain siitä kuinka nyt tuli kauden kolmanneksi paras hyppy, mutta muut olivat parempia ja että ensi vuonna pitää saada enemmän senttejä hyppyyn mukaan.

Stara voi olla kun on jotain jolla lunastaa staran elkeet, muuten kannattaisi olla symppis ja rahoittajien tuen asenteellaan ansaitseva ihan kiva urheilija.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Suvinen kirjoitti:Siitähän me maksetaan, että saadaan kuulla se Parhaani tein ja tänään se riitti tähän.
Minä ainakin maksan siitä, että urheilija tekee tiukan paikan tullen vähintään kauden parhaansa, mieluiten oman ennätyksensä. Itsensä moninkertainen alittaminen ja selitysten kertominen ovat niin perseestä ettei tosikaan.
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Riemumieli kirjoitti:Minä ainakin maksan siitä, että urheilija tekee tiukan paikan tullen vähintään kauden parhaansa, mieluiten oman ennätyksensä.
Olles kuitenkin realisti, harva tekee isoissa kisoissa edes kauden parhaansa. Tämä ei ole mikään kotimainen tauti, jolla voidaan taas ruokkia sitä käsitystä, että juuri suomalaisten pää ei kestänyt. Kyseessä on ennen muuta globaali pandemia, jossa ei välttämättä ole kyse psyykestä, vaan siitä kuinka hyvä tai huono urheilijan perussuoritustaso on. Kun perustaso on vitun hyvä, voi olla rento ja luottaa omaan juttuunsa. Jos olet oikukas kukkoviiri, yhdellä onnekkaala tilastoissa, ei tietenkään voida olettaa, että kauden paras tulisi loogisesti pääkilpailussa - niin itsestäänselvän helpolta kuin se kuulostaisikin.

Toki jotkut ovat voittajatyyppejä, toisilla on usein vaikeaa, mutta tämä ei selitä esmes koko kansakunnan menestystä tai menestymättömyyttä.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Sori, urheilijoiden selitysten suhteen minulla ei ole huumorintajua. Hyvin menee, vaikka meni päin honkia. En minäkään sanonut, että hyvin meni, kun en päässyt ensimmäisellä kerralla oikikseen.
Paras päivä ikinä.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18736
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja Niba »

Kirjoitin Hesarin urheilu-nettipalstalle asioista. Saa nähdä miten reagoivat.
Pyyhin Netikettiin..
SikaMika

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

huima kirjoitti:
NuoriD kirjoitti:Onhan se selvä, että watuttaa, kun homma menee reisille, mutta ei se ole toimittajan vika.
No reisille ja reisille. Kai se pomppi ihan tasonsa mukaisesti. Kovempi kolhaus on se, että oma taso ei riitä kisaamaan kärjessä vaikka haluaisi.
Pöh. Jätkä hehkutti etukäteen Suomen-ennätyksen (joka nyt ei ole maailman mittakaavassa kummoinen) menevän rikki mutta sitten tekeekin "kauden kolmanneksi parhaan" ja karsiutuu. Kauden kolmanneksi parhaan, saatana! Joku jo mainitsikin, että tosiUrheiluMies/Nainen tekee kauden parhaansa oikeassa paikassa, monet parantavat ennätystään useampaan otteeseen kun kunto on ajoitettu oikein ja osaamista löytyy. Ilkeä-Tommi voisi lopettaa itkunsa, käydä parturissa ja mennä oikeisiin töihin.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

SikaMika kirjoitti:Joku jo mainitsikin, että tosiUrheiluMies/Nainen tekee kauden parhaansa oikeassa paikassa, monet parantavat ennätystään useampaan otteeseen kun kunto on ajoitettu oikein ja osaamista löytyy.
Tämä ryhmä on kuitenkin pieni vähemmistö, erittäin pieni vähemmistö karsinnassa. Ja naurettavan pieni vähemmistö, kun lasketaan mukaan useammat kisat. Tosimiehiä ei siis näillä kriteereillä juurikaan ole olemassa.

Tommin risti on hänen suurieleinen retoriikkansa, joka on epätotutun rehellistä ja avointa. Hän kertoo suoraan kunnianhimoiset tavoitteensa ja kuntonsa optimin, jotka ovat toimittajille ja sitä myötä kansalaisille kuin vettä myllyyn. Suurin osa urheilijoista ei näin toimi, vaan varmasti pyrkivät vähentämään turhia paineita ja ehkä myös niitä ammattitaidittomia toimittajan kysymyksiä keskinkertaisen kisan jälkeen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
elco

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja elco »

Jos se olisi Toteuttaja eikä paskanpuhuja niin se olisi tarttunut toimittajaa pillistä kiinni ja napannut pari jabia nennuun. Ja sen jälkeen hypännyt finaalissa suomen ennätyksen.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja huima »

elco kirjoitti:Jos se olisi Toteuttaja eikä paskanpuhuja niin se olisi tarttunut toimittajaa pillistä kiinni ja napannut pari jabia nennuun. Ja sen jälkeen hypännyt finaalissa suomen ennätyksen.
Ja tehnyt kaiken sen vieläpä kännissä.
SikaMika

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ylermi Ylihankala kirjoitti: Tämä ryhmä on kuitenkin pieni vähemmistö, erittäin pieni vähemmistö karsinnassa. Ja naurettavan pieni vähemmistö, kun lasketaan mukaan useammat kisat. Tosimiehiä ei siis näillä kriteereillä juurikaan ole olemassa.
On niitä. Joka kisassa vähintään kolme jotka muistetaan. Niitä löytyy joka lajista joka kisoissa. Se, uhoaako Ilkeä-Tommi olevansa yksi heistä ja onko sitten lopulta on lähinnä Ilkeä-Tommista itsestään kiinni. Eikä esim. urheilutoimittajista. Paskanpuhumista vähemmälle ja toteuttamista lisää. Kauden kolmanneksi paras sen tiukimmassa paikassa ei ole toteuttamista.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Alla lähtökohtaa(Paf ja Ladbrokes) illan kliimaksiin.

Thorkildsen Andreas (NOR) 1,90
Vasilevskis Vadims (LAT) 3,35
Pitkämäki Tero (FIN) 4,75
Wirkkala Teemu (FIN) 8,00
Ruuskanen Antti (FIN) 25,00
Järvenpää Tero (FIN) 30,00

Kovals Ainars (LAT) 40,00
Martínez Guillermo (CUB) 50,00
Frank Mark (GER) 75,00
++++++++++++++++++++++
A Thorkildsen 1.80
V Vasilevskis 3.10
T Pitkämäki 5.00
T Wirkkala 11.00
A Ruuskanen 23.00

A Kovals 36.00
T Järvenpää 36.00
G Martinez 41.00
Y Marakami 41.00
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Kertoimia
Norjan pojalla liian suuri kerroin. Löisin vetoa jonkun muun puolesta. Ei löydy toteuttajaa, joten puhun paskaa. Löisin näillä kertoimilla latini (no pun intended) Ainarsin puolesta.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14928
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mä tuuttaisin keramiikat keskelle Pitkämäen puolesta noilla kertoimilla.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
SikaMika

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Mä tuuttaisin keramiikat keskelle Pitkämäen puolesta noilla kertoimilla.
Liian arvaamaton. Äijä ei nukkunut öihin ja houreilee kuumeessa, tosin suurimmat Suomalaiset Uroteot yleensä lähtevät noilta pohjilta. Musta hevonen.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Tero Kyrvänpää, Tero Kyrvänpää, Tero Kyrvänpää. Teemu Witunääliö, Teemu Witunääliö, Teemu Witunääliö.
Paras päivä ikinä.
bliss

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja bliss »

^ :lol:
Rouva Pupu

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Pitkämäeltä en odottanut juuri mitään kun on ollut niin huonossa hapessa, siihen nähden ihan ok.

Tää jonka nimeä en muista taisi suorittaa sen mikä tavoite, parempaakin olisi voinut tulla.

Järvenpää heittänyt kaudella vain muutaman hyvän heiton, joten ei yllättänyt ettei nytkään. Olisi kyllä saanut.

Wirkkala pahin alisuorittaja, täysin tasonsa alapuolella.
Vastaa Viestiin