Yleisurheilun MM

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.

Montako mitalia

nolla
5
31%
yksi
7
44%
kaksi
2
13%
kolme tai enemmän
2
13%
 
Ääniä yhteensä: 16

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Kohta alkavat Berliinin kisat. Tarkoitukseni olisi seurata niitä tiiviisti sen mitä lastenhoidolta ja muulta ehtii. Kysyn teiltä, montako mitskuu eli prenikkaa Suomi haalii?

Realistisesti kyse lienee yhdestä tai kahdesta, laji"kirjo" on tällöin miesten keihäs. Itse toivon erityisesti Evilän onnistumista.

Aiotko sinä seurata kisoja? Ajatuksia?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

Juurikin keihäästä yks.
Avatar
huima
Kitisijä
Viestit: 4217
Liittynyt: 17.04.2007 11:39

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja huima »

Kuulakisa oli jännittävä, satasen alkuerät mielenkiintoisia ja naisten ottelun seuraaminen aina yhtä kiih..kiinnostavaa.
elco

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja elco »

Kuka vaan paitsi Evilä: työläs gubbe.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja Niba »

elco kirjoitti:Kuka vaan paitsi Evilä: työläs gubbe.
Tamperelainen läskipallero?
Pyyhin Netikettiin..
bliss

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja bliss »

Suomalaismenestys on ihan yhdentekevää. Luultavasti ei yhtään mitalia.
MM-kisat on hyvinkin kelvollista viihdettä vaikka mukana ei olisi suomalaisurheilijoita ollenkaan.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Jos miettii näitä ihmejuoksijoita, kuten Johnson, Jones tahi nuorena kuollut Griffith-Joyner, niin kaikki ovat ja oli lääketeollisuuden koekaniineja. Bolt kun on liian ylivoimainen.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

No joo. Varmaankaan ei Bolt juokse pelkästään ternimaitokapselien voimalla.

Mutta so not, (lähes) kaikki huiput douppaavat.
Rouva Pupu

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Vähän sama, että so not. Douppi vain parantaa sitä mitä siellä jo ennestään on. Ilman douppia saataisiin hieman huonompia tuloksia, nothing more.
elco

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja elco »

Ajatusleikkinä voi pistää, että käyttikö Risto "Coloradon Susi" Ulmala douppia? Jos ei käyttänyt niin siinä se nähdään ja jos käytti niin sekös vasta kamalaa olisi ollut se.
NuoriD

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Rouva Pupu kirjoitti:Vähän sama, että so not. Douppi vain parantaa sitä mitä siellä jo ennestään on. Ilman douppia saataisiin hieman huonompia tuloksia, nothing more.
Joo. Totta kai vaatii äärimmäistä lahjakkuutta ja työtä.

Mustilla miehillä on kyllä hiukan eri geenit. Konkreettisesti törmäsin tähän vuonna nakki sairaalan pkl:lla. Potilaana oli musta mies, jota tutkittiin poikkeavan korkean lihasentsyymiarvon (CK) takia.

Miehellä oli vartalo kuin Nuorella Daavidilla (siis patsaalla, ei allekirjoittaneella). Kovasti kyselin, että miten treenaa. Mies selitti silmänvalkuaiset muljahdellen, että ei mitenkään, no joskus käy lenkillä..

Minun pitäisi käydä salilla ainakin kolme kertaa viikossa, että saisin vastaavan vartalon.

Korkean CK:n syytä ei löytynyt. Päättelin, että viitearvot oli tehty valkoisia varten ja vika oli siinä.
NuoriD

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:Ajatusleikkinä voi pistää, että käyttikö Risto "Coloradon Susi" Ulmala douppia? Jos ei käyttänyt niin siinä se nähdään ja jos käytti niin sekös vasta kamalaa olisi ollut se.
Doupata pitää, mutta ei saa jäädä kiinni. Siinä the piste.
elco

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja elco »

NuoriD kirjoitti: Miehellä oli vartalo kuin Nuorella Daavidilla (siis patsaalla, ei allekirjoittaneella). Kovasti kyselin, että miten treenaa. Mies selitti silmänvalkuaiset muljahdellen, että ei mitenkään, no joskus käy lenkillä..
Tää kuullostaa homopokeleffan juonikehitelmältä.
NuoriD

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

elco kirjoitti:
NuoriD kirjoitti: Miehellä oli vartalo kuin Nuorella Daavidilla (siis patsaalla, ei allekirjoittaneella). Kovasti kyselin, että miten treenaa. Mies selitti silmänvalkuaiset muljahdellen, että ei mitenkään, no joskus käy lenkillä..
Tää kuullostaa homopokeleffan juonikehitelmältä.
Ja mikä parasta, se on totta.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mut olishan se hienoa, jos Bolt käryäis. Eka A-näyte ja lopuksi B-näyte. Sitten itseinho, viiltelyt ja psykoosit.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
ninnithequeen

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja ninnithequeen »

^Ja selitykset, en mä tienny että muhun tungettiin aineita...
NuoriD

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Aika lailla hyperkineettisiä useat noista satasen miehistä olivat ennen lähtöä. Toki adrenaliinilla voi selittyä...
Avatar
Haemaeraemies
Kitisijä
Viestit: 3886
Liittynyt: 14.08.2005 18:34

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja Haemaeraemies »

Lollaan suuresti kun Bolt kärähtää jamaican kansallisrehun käytöstä. Ehkä siinä sen salaisuus ylirentoon juoksuun,vaikkei sillä pitäisi olla mitään etuuksia noissa hommissa.

Mutta hienoa juoksua oli kyll.
Good human, but sometimes if needed, a bad citizen.
Avatar
Niba
Kitisijä
Viestit: 18754
Liittynyt: 15.08.2005 3:14
Paikkakunta: Hell

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja Niba »

Haemaeraemies kirjoitti:Lollaan suuresti kun Bolt kärähtää jamaican kansallisrehun käytöstä. Ehkä siinä sen salaisuus ylirentoon juoksuun,vaikkei sillä pitäisi olla mitään etuuksia noissa hommissa.

Mutta hienoa juoksua oli kyll.
Eikö sen jäljet säily veressä tovin aikaa?

Bolt on tosiaan eri planeetalta nimeltään Jamaicaa!
Pyyhin Netikettiin..
Rouva Pupu

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

200m on kova ennätys, tekeekö Bolt uuden?
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Pitkämäki vuoteessa

Nysse vasta homon teki.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
NuoriD

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

Ylermi Ylihankala kirjoitti:Pitkämäki vuoteessa

Nysse vasta homon teki.
Suattaapi olla sikainfluenssa. No, sehän paranee, kun vaan malttaa levätä.
Rouva Pupu

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja Rouva Pupu »

Huikeeta tuo Boltin MM taas.
SikaMika

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja SikaMika »

Tommi "ilkeä-ä" Evilä teki sen taas. Eka hyppy oli tosin ihan ok ja sillä oltaisiin mennyt jatkoon jollei olisi astunut yli. Muttamutta...eihän sillä olisi siellä ollut mitn jakoa. Miten surkea tulostaso Helsingin ämmämmämmissä oikein oli, jos tänä vuonna ennätyksekseen 819 pomppinut Ilkeä-Tommi oli siellä silloin pronssilla?
NuoriD

Re: Yleisurheilun MM

Viesti Kirjoittaja NuoriD »

SikaMika kirjoitti:Tommi "ilkeä-ä" Evilä teki sen taas. Eka hyppy oli tosin ihan ok ja sillä oltaisiin mennyt jatkoon jollei olisi astunut yli. Muttamutta...eihän sillä olisi siellä ollut mitn jakoa. Miten surkea tulostaso Helsingin ämmämmämmissä oikein oli, jos tänä vuonna ennätyksekseen 819 pomppinut Ilkeä-Tommi oli siellä silloin pronssilla?
Hiukan asiantuntemusta sinne mikrofonin toiselle puolelle!
Vastaa Viestiin