Naisten jalkapallon EM-kisapalsta. Sisältää kaikkea aiheesta

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.

Katsotko naisten jalkapalloa yhtään?

Joo
2
50%
En
1
25%
Ihan vähän ehkä vahingos saattaa nähdä teevees
1
25%
Ei oikeasti voisi vähempää kiinnostaa
0
Ei ääniä
 
Ääniä yhteensä: 4

Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Naisten jalkapallon EM-kisapalsta. Sisältää kaikkea aiheesta

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

TÄNÄÄN se sitten alkaa eli tyttöjen juoksuaika!

Kyllä naiset on kummallisia kun juoksee pallon perässä vaan! Hihii.

Ei mutta upea juttu. Itse aion olla paikan päällä. Auts...tahaton. tarkoitan siis vain istumassa tylsällä penkillä ja vaikka tottakai useasti haluaisin olla paikan päällä niin olen vain paikan päällä. Anteeksi tämä kieltämättä puujalka, ja jonkun mielestä tylsä, mutku olen vain mies ja miehellä on tuollainen ajatus aina mukana. Voi minua.

JA SITÄ TULEE myös teeveestä eli katsokaa nyt.

Tänään tulee ÖLUMPPIASTATIONILLA Suomi vastaan Tanska. Tulee aika raivoisa taistelu.
Minusta on mukavaa katsoa kun naiset ovat kentällä. En siinä nyt itsessään juuri seksiä näe, mutta siinä on useimmiten parempia nautittavampia tilanteita kuin miesten jalkapallossa. Ja on siinä jalkaanpotkimisia. Siis näkyy myös narastiikeriys.

Katsokaa ainakin töllöstä ellette astu klo 19.30 paikan päälle. No tämä viimeinen oli tahallisesti tehty.

MUTTA olisiko täällä niin ettei varsinaisesti ole yhtään urheilunaista paikalla. On vain boheemeja ja erikoisboheemi ja ärtsyjä ja erikoisärtsy ja älykköjä ja suoraviivaisia valottomampia. Sitten on imettäviä MAMMOJA ja matkustajatyyppejä ja miehen muusia ja muutama mussukka ja oikea Mussukka ja iso Helmi on onneksi.

Kaikki on luojan luomia ja kivoja. En ole uskovainen mutta siis kaikille on paikkansa ja kaikilla on se paikkansa.
Olenko mä puutteessa jotenkin? Tarvitsen vissiin joka päivä pari kertaa.
Avustajaa ei palauteta takaisin...Tai mies ei sano koskaan ei. tai kaveria naiskaveria ei koskaan jätetä. Ja minähän partiolaisena olen aina valmis.

MUTTA JALKAPALLOSTA ON KYSE IHAN TOTTA. Kommentoikaa peliä, kiitän. Aijaa mun suosikki? Maija Saari. Henkilökohtainen tuntemus.


Toivottavasti kirjoitukseni oli hauska, itse luulen niin kuitenkin. Se oli tarkoitettu tuomaan hauskuutta. Sääli jos epäonnistuin mielestäsi mutta toivon että sait hymyn, lukijani.

Mutta toisaalta Kitinä tuntuu kuolevan vai onko tämä vain tyyntä ennen syysmyrskyjä? :?:

STADINARSKAINEN TURSKAINEN
miedosti sokeroitu, sisältää lisäaineita SA-12345-ainetta
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Naisten jalkapallon EM-kisapalsta. Sisältää kaikkea aiheesta

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ihanainen juttu oli ÖLYMPPIÄstationilla kun Suomen naikkoset voittiva HUNNILIKAT.

Yksi Hunni pitkätukka oli kova pelaaja, mut nimenomaa se ainoa jonka Stadinarska tietää ja tuntee tekee maalin. MITEN tämä on selitettävissä? Olen kuitenkin vain ihminen.

IHANAINEN NAINEN tunnelma.
Tunsin olevani todellinen hyväntekijä. Yksi todella söpöläinen tyttö tuli ihan henkilökohtaisesti minulle myymään lippua ja lakkia ja ilman muuta ostin vain sen rohkean lähestymisen ja luottamuksen takia. En millään olisi voinut olla ostamatta kun näin hymyn. Näin meitä miehiä viedään sata nolla.
Itse peli oli eka puoliaikana tylsä mutta toinen puoliaika oli täynnä aktiivisia härmän tyttöjä. Tauolla oli pistetty jokikistä.
Siis piristeneulalla. Ihan kumma muutos.

KYSYKÄÄ jos haluatte kysyä jotakin.

Tosin Kitinä on pahassa kuoleman tilassa. Ilmeisesti keuhkokuume vähintään. Niban vetämässä sunnuntaissa peräti 8 vastaajaa.
Mun kuolemankitinäviestini on enemmän kuin ajankohtainen.

Mutta seksiviikkona menen Suomi-Hollantiin ja ehkä myös Ukraina-Tanskaan.

Ars KISS KISS
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Naisten jalkapallon EM-kisapalsta. Sisältää kaikkea aiheesta

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Hollantimatsi oli hieno ja tunnelma upee.
Suomen flikat ovat alkaneet voittaa itsetunnolla otteluita.

Laura Kalmari teki pari häkkiä. Se on suht kähee tyttö.

Mutta olen kuullut pahojen kielten puhuvan, jotta tuolla olisi lepikkoja myös. Ukrainan joukkueen tytöt näytti maskuliineilta, koska sieltä valtiosta yleensä tulee kaunottariakin. Tuntuu inhalta ajatella että ne kiemurtelisi sillee. Ei, se on vain satua.

Join kahvia ja arvatkaa millä tulin kotio?

Sen ei oo mitään väliä koska ketään ei voi se kiinnostaa! Jos kiinnostaa niin kyl mä vastaan. Vihjaan maalaisille, että se oli vihreä ja se kolisee ja siinä on kaksi silmää edessä ja se on pönde-pelote numero uno kun tullaan Stadiin. Minulle ne ovat ystäviä. Ainoa ongelma ovat pultsarit, jotenka se haisee joskus, mutta vain takaosassa.


Stadin Aromirikas Arskainen
mieto ja tamminen hienotuoksuinen maukas
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Naisten jalkapallon EM-kisapalsta. Sisältää kaikkea aiheesta

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Ukrainamatsi oli tylsäääää. Suomen flikatkaa mitää yrittäneet.

Ranska ol hieno mut Norja anto passiivisen kuvatuksen.

Oliskos sit IHAN VARMA et Sakulaiset voittaa mestaruuden. SE LIENEE ihan selvä, mut määä luule, et Enkku ottaa hopeaa. Niin vahva tiimi se oli. Ruåtti tuloo kolmanneksi. Suami puttoo vissiin seuraavas matsis Norjalle, jos tuo vuonomaa tuloo suamee vastaan. Kalmari on kalman kalpee eikä oikein kulje suomen likoil.

TAI SIT KULKEE.

Mut mitähän mä teille lupaisin jos Suomi voittaa mestaruuden?

Jos Suomi voittaa mestaruuden niin lupaan Kitinän ihanimmalle naiselle tarjota kiinalaisen aterian parhaassa mahdollisessa seurassa (sa)..

Piti jo mennä omiin kotkotuksiin mut NYT meen!


Tämä viesti oli

STADINARSKAN

klassista tuotantoa
Avatar
Stadinarska
Kitisijä
Viestit: 9034
Liittynyt: 30.10.2006 19:18
Paikkakunta: Aina Stadi

Re: Naisten jalkapallon EM-kisapalsta. Sisältää kaikkea aiheesta

Viesti Kirjoittaja Stadinarska »

Taas katsotan potkupalloa ja naisia. Valitettavasti Islanti on pudonnut kun siellä olisi universumin kaunein jalkapalloilija. ja luulen että on hetero.

Nyt olis Ruåtti vastaan Turskat.

Ihailkaa, pojat! :!:
Gudrun "Gu..?"dottir!!
Kuva

Kyllä minä päästäisin tuon läpi tai oikeasti en tietenkään päästäisi, ellen sekoaisi.

Arska Ihmis Arska
Vastaa Viestiin