UCL

Aktiviteettien suunnitteluun ja kertaukseen.

UCL:n mestari

Barcelona
2
20%
Real Madrid
1
10%
ManU
1
10%
Liverpool
2
20%
Chelsea
1
10%
Inter
2
20%
Bayer Munchen
0
Ei ääniä
Joku muu, mikä?
1
10%
 
Ääniä yhteensä: 10

Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

UCL

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Tänään pärähtää ja kotimaisia jalkoja löytyy useastakin seurasta. Mielenkiintoa siis riittää aina pitkälle kevääseen, kunnes 32 maanosan huippuseurasta siivilöityy mestari.

Suosikkeja on monta: Italiasta Inter etenkin, brittiseurat ovat viime vuosina olleet jopa suvereeneja, Espanjan mammutit; puolustava mestari Barca ja Real, Bayer Saksasta ja iso määrä yllätysvalmiita haastajanippuja.

Kuka on vahvin!?
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Tiski

Re: UCL

Viesti Kirjoittaja Tiski »

Interin mahdollisuudet ei ole kummoiset. Olisin kovin yllättynyt, jos voittaja ei tule Epsanjan liigasta. Sanotaan, että roponi löisin Realin puolesta likoon. Liverpool on cupmuotoisissa kova, joten brittien saarelta maksamalja olisi vetoni. Klikkasin realin.
Avatar
Bluntly
Kitisijä
Viestit: 23473
Liittynyt: 15.08.2005 8:41

Re: UCL

Viesti Kirjoittaja Bluntly »

Ei tuo valintani välttämättä veikkausrahoja tuo, mutta eipähän ole koskaan yksin.
"Vetäkää käteen, minä maksan" Bluntismi 2006.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: UCL

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Mitä enemmän pohtii ja analysoi, sitä mahdottomammaksi veikkaaminen käy. Itse pallotin Lontoon ylpeyden Chelsean. Ancelotin alaisuudessa jo pidemmän aikaa hioitunut nippu lienee suoritusvarmin kaikista. Nälkää riittää ja valmentajan kautta arvokasta mestaruuskokemusta.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
bliss

Re: UCL

Viesti Kirjoittaja bliss »

Uskon edelleen Barcan voimaan.

tienasin viimeks ihan kivasti tällä uskolla...
Dumis

Re: UCL

Viesti Kirjoittaja Dumis »

Pool! Tosin tää ei oo veikkaus vaan kannatus :wink:
Toimistorotta

Re: UCL

Viesti Kirjoittaja Toimistorotta »

Tiski kirjoitti:Olisin kovin yllättynyt, jos voittaja ei tule Epsanjan liigasta. Sanotaan, että roponi löisin Realin puolesta likoon.
Onneksi ei tullut ropoja laitettua likoon, mutta edelleen tuo ensimmäinen virke tuntuu vaffalta.
Avatar
urpiainen
Kitisijä
Viestit: 16672
Liittynyt: 27.10.2005 17:37

Re: UCL

Viesti Kirjoittaja urpiainen »

Kerkesin jo kiinnostua, että Ylermi on avannut ketjun University College Londonista, mutta ei sittenkään. Barcelonahan just nyt näyttää vahvalta, toivottavasti ei ManU.
"Urpiaisen pesintä on epäsäännöllistä ja lento keikkuvaa. Yleisimmät äänet ovat kimeä kutsuhuuto 'djihh!' ja rahiseva 'tssrrt-tssrrt'."
Avatar
swirl
Kitisijä
Viestit: 2468
Liittynyt: 12.06.2007 10:14

Re: UCL

Viesti Kirjoittaja swirl »

Tää ei mitenkään varsinaisesti liity aiheeseen, mutta AC Milan ja Inter Milan kohtasivat viime kesänä Bostonissa ja sattuivat samaan aikaan lentokentälle meijän kanssa. Kun odotimme lähtöselvitykseen pääsyä, alkoi viereiselle luukulle tulla useita kärryllisiä matkalaukkuja. En oo ikinä nähnyt niin paljon Luis Vuittonia yhdellä kertaa :D Sitten kun pelaajat itse saapuivat paikalle, koko lentoasemalle levisi ihan järjetön partaveden käry.
Avatar
Riemumieli
Kitisijä
Viestit: 6023
Liittynyt: 20.08.2005 23:12
Paikkakunta: Vantaa

Re: UCL

Viesti Kirjoittaja Riemumieli »

Jee, veikkasin oikein (äsken).
Paras päivä ikinä.
Ylermi Ylihankala
Kitisijä
Viestit: 14936
Liittynyt: 22.09.2008 13:03

Re: UCL

Viesti Kirjoittaja Ylermi Ylihankala »

Onko ManU:lla saumoja? 1,45/2,55 on Barcan suosikkiasema eli yllättävänkin selvä. Hieno peli tulossa. Toivottavasti molemmat joukkueet uskaltavat pelata.
Mulla on se onni, että olen löytänyt itseni ja toivon muillekin ihmisille sitä. Että tällainen ihminen on tarkoitettu tänne, me ei olla sattumaa.
Vastaa Viestiin